Samsung gooit er gewoon een idiote bak geld tegenaan als er iets fout dreigt te gaan. Het is een van de grootste bedrijven die er bestaat en zij kunnen zich geen gezichtsverlies permitteren. HTC is minder groot in die markt en beschikt over minder middelen om fouten uit de wereld te helpen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Misschien moet HTC dan eens met goed nieuws in the picture verschijnen in plaats van de zoveelste geannuleerde update of hardwarefout. Genoeg mensen kennen HTC hoor en, blijkbaar teveel mensen, weten dat ze niet zo goed bezig zijn als Samsung.
Ff de zaak omdraaien. Samsung heeft al jaren slechte updatemethode, gelukkig is er Odin en nog 1 ander programma (weet de naam niet meer). Samsung heeft tot op heden (als ik het goed heb?) nog geen waterdichte updatemethode voor alle samsungtoestellen gemaakt. Soms herkent windows geeneens het toestel waardoor je moet gaan googlen op bijv x64 drivers en die staan dan op 1 of andere vage website, waarom staan die niet op samsung hun eigen website?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]![]()
't Blijkt toch wederom niet geheel ongegrond te zijn. Als ze nou bij HTC eens zouden luisteren naar mijn gezeik ging het misschien een keer de goede kant op.
daardoor heb ik hem verwijderd echt spuug irritant heb geen oplossing kunnen vinden daarvoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef robertapeldoorn het volgende:
Widgetlocker gedownload. Nu is het als ik aan het bellen ben, dat widgetlocker me telefoon vergrendeld... erg irritant. Iemand tips?
Whatsapp geeft hij bij mij al standaard weer op de lockscreen. Maar ik zie ook zo geen instelling waar je dat kunt aanpassen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Kostyan het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om ingekomen whatsapp berichten op mijn lockscreen weer te geven? Ook agenda meldingen blijven de hele dag op mijn lockscreen staan, dat wil ik niet. Weet iemand waar en hoe ik dit kan adjusten ?
Ik download zelfs met Nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Kostyan het volgende:
Heb ik nou gewoon mazzel of kan dat WiFi probleem ook later op de proppen komen?
Begin Android steeds vetter te vinden, kan gewoon met torrents downloaden. Hoop niet dat 32gb te weinig zal zijn.
Vorige week maandag afspraak gemaakt via de chat, dinsdagmorgen opgehaald en vanmiddag weer bezorgd. Precies een week dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef Gkhn het volgende:
Hoe lang duurt dat nou? ik denk erover om het tijdens de herfstvakantie op te sturen.
Dat is helemaal netjes, welke app gebruik je daarvoor? Heb nu muziek gedownload maar hijzegt dat ie het op mn sd kaart (?) heeft gezet maar ik kan de muziek niet terug vinden. Heb nu trouwens bijna 23 uur met de accu gedaan na eerste keer opladen, waarvan 7 uur intensiefgebruik denk ik... Is dat normaal voor deze telefoon?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik download zelfs met Nieuwsgroepen.
Fucking baas!
hoe doe dat dat? Hier is hij binnen 14 uur wel leeg?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Dat is helemaal netjes, welke app gebruik je daarvoor? Heb nu muziek gedownload maar hijzegt dat ie het op mn sd kaart (?) heeft gezet maar ik kan de muziek niet terug vinden. Heb nu trouwens bijna 23 uur met de accu gedaan na eerste keer opladen, waarvan 7 uur intensiefgebruik denk ik... Is dat normaal voor deze telefoon?
Dan gebruikt hij ook maar de 5de core op 500mhz. Geen wonder dat ie dan zuinig isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef PierreTT het volgende:
Op standby zonder iets te doen gaat ie erg lang mee heb gemerkt. Een nacht slapen kostte me misschien net 5% a 10%. Het scherm is de grote killer.
5e? Leg uit? Het is toch een quadcore, oftewel 4 cores?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dan gebruikt hij ook maar de 5de core op 500mhz. Geen wonder dat ie dan zuinig is
1% is weinig zeg, heb afgelopen nacht 23% verbruikt.. hoe kan ik dar omlaag krijgen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
1 extra core die gebruikt wordt als de telefoon in standby staat.
Afgelopen nacht heeft mijn telefoon maar 1% batterij gebruikt.
Ik kijk nu terug naar m'n Desire en vraag me af hoe ik daar ooit mee rond mee kunnen lopen. Als je 'm in je rechterhand houdt, zal je de linkerbovenhoek niet gaan halen met je duim, maar verder is alles op het scherm nog prima bereikbaar hoor. Ik ben 'm eigenlijk wel meer in landscape gaan bedienen, maar dat is tijdens browsen e.d. toch sowieso fijner.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik twijfel om mijn HTC Desire te vervangen voor een HTC One X, maar ik ben gewend om mijn Desire bijna altijd met 1 hand te bedienen. Hardware matig vind ik de One X echt top, maar ik ben bang dat ik het toestel uiteindelijk te groot ga vinden.
Ik kan me voorstellen dat meer gebruikers hierom hebben getwijfeld, hoe is dit achteraf uitgevallen? Zou je willen dat het toestel toch een tikkeltje kleiner was, of juist niet?
Koop een goede tpu hoes. Ik heb er 1 van Nillkin. Geeft veel meer grip en ook goede bescherming voor o.a. de cameralens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Kostyan het volgende:
Ik kom van een iPhone 4 af met een 3,5 inch scherm. Ik heb absoluut geen spijt van mn One x met 4,7 inch scherm nu. Het is groot, maar ik kan hem nog makkelijk met 1 hand bedienen en ik heb geen grote handen. Dit bericht heb ik ook op mn hox getypt met 1 hand. Voor filmpjes etc is het scherm echt fenomenaal. Het enige minpuntje wat ik zou kunnen verzinnen is als ik op straat loop en hem uit mijn broekzak haal dan gaat dat een beetje angstig omdat het lastiger is om met 1 hand zo'n groot ding comfortabel in je hand te krijgen. Misschien is het omdat ie nieuw is en ik niet wil dat ie op straat valt :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |