Geen idee, mijn desire die als oude vervanger fungeert heeft nog geen enkel probleem op dat punt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Heb hiervoor ook een Z gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef Gkhn het volgende:
Vandaag wordt mijn X opgehaald. Ben bang dat mijn telefoon beschadigd terugkomt.![]()
Hij is nu namelijk volledig kras- en schade vrij. Hoe hebben jullie je X verpakt bij het opsturen?
Met mijn Desire was er ook helemaal niets mis mee, ook nooit opgestuurd voor reparatie. Heb hem werkend en al verkocht toen ik mijn HOX kreeg. Ook nu gebruik ik geen hoesje. Wel een backcover om de achterkant te beschermen. Bij de Desire kon je de backcover gewoon vervangen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Geen idee, mijn desire die als oude vervanger fungeert heeft nog geen enkel probleem op dat punt.
Maar daarvan werken ook de volumeknoppen en de aanuitknop niet meer
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met m'n homescreen aan 't kutten
vol down + powerbutton tegelijk indrukken. Dan de betreffende afbeelding opzoeken via een verkenner (ES explorer of zo) of als je dropboxaccount hebt komt ie automatisch online te staan. (je kan bij een dropboxurl geen imagetag eromheen zetten zoals bij tinypic bijv wel kan)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?
Haha ja dat is gewoon een statische fotoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:05 schreef Wells.p het volgende:
Je homescherm ziet er goed uit. (alleen lijkt je achtergrond dat het regent maar het weer zegt cloudy
Zelf icons gemaakt en zonder tekst op de homescreen gezet (Met Desktop VisualizeR), en zelf de klok gemaakt met UCCWquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?
Ik zie zoveel Pocketnow videos en weet nog steeds de naam van die kerel niet. "Hey guys its Brandaminimum .." of iets dergelijksquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:35 schreef Wells.p het volgende:
Van de week toch CM10 op me one x gooien.
Volgens mij het nog over een preview versie dus ondertussen is er al een veel betere versie uit.
Brandon Minimanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik zie zoveel Pocketnow videos en weet nog steeds de naam van die kerel niet. "Hey guys its Brandaminimum .." of iets dergelijks?
Als jij 4.0.4 hebt wel ja. Check ff je versie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:30 schreef Holy_Goat het volgende:
Zeg, die zwarte balk onderin was weg na update android toch? Hij is er weer / nog :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |