http://www.androidplanet.(...)voor-europese-one-x/quote:HTC is begonnen met de uitrol van Android 4.1 Jelly Bean voor de Europese One X. Omdat HTC de update per Customer ID (CID) uitrolt, kan het zijn dat Nederland nog een (geruime) tijd niet aan de beurt is. De eerste CID-nummers waar de update naar wordt uigerold zijn CID htc__612 en htc__044. HTC meldt echter wel dat Android 4.1 naar de Europese One X-toestellen wordt gestuurd. Helaas zijn er nog geen meldingen hiervan binnengekomen. Met de applicatie Cid Getter kun je checken welk CID-nummer jouw One X heeft. Naast Android 4.1 Jelly Bean brengt de update ook HTC’s nieuwe Sense 4+ skin, twee nieuwe fotogalerij-apps, een vernieuwde HTC Watch-app en natuurlijk: Google Now.
HTC beloofde al eerder dat het de Jelly Bean-update voor de One X deze maand nog zou uitrollen. Hoewel HTC zich aan deze belofte houdt, is het nog maar de vraag wanneer de eerste Nederlandse toestellen de update mogen ontvangen.
Afbeeldingen van minimaal 1280x1280 gebruikenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Kostyan het volgende:
Weet iemand misschien hoe ik een normale scherpe wallpaper op mijn One X kan krijgen? Ik heb een aantal wallpapers gedownload uit apps. Als ik ze dan instel moet ik het formaat aangeven en dan gaat ie hem bijsnijden, vervolgens ziet het er niet uit op mijn scherm. Helemaal ingezoomed zowat en de kwaliteit is ook slecht van de wallpaper. Weet iemand nog een methode om wel mooie scherpe wallpapers erop te krijgen?
Beautiful Widgets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:26 schreef bokkepoot het volgende:
Kent iemand mooie widgets waarmee ik die van HTC kan vervangen?
Ik wil een andere launcher installeren maar dan raak je automatisch al je widgets kwijt
HTC is sowieso duur qua reparaties, KPN bussines center zal hem vervangen voor 125 euro.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er iemand een idee wat nieuw glas voor een HOX moet kosten? En zijn er goedkopere alternatieven (ik neem aan dat via HTC meteen de hoofdprijs neergelegd mag worden?).
Handmatig instellen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef commentator het volgende:
Iemand een idee wat te doen als de wifi t niet doet?
Dwz: toestel blijft steeds maar ipadres opvragen maar krijgt er geen
nee, t is niet de router want andere apparaten en telefoons zoals desire hd doen t gewoon wel
'k Ben benieuwd, ze hebben hier nog maar 15 uur om zich aan hun belofte te houden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Eind oktober nemen ze lekker letterlijk, geweldig HTC.
Ik heb JB al een paar weken maar zoveel merk je er toch niet van trouwens.
via oplaten sturen via HTC kost een slordige 230 euro. dan word de behuizing ook meteen vervangenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er iemand een idee wat nieuw glas voor een HOX moet kosten? En zijn er goedkopere alternatieven (ik neem aan dat via HTC meteen de hoofdprijs neergelegd mag worden?).
Torrents, nieuwsgroepen, websites, alternatieve stores, het kan op zoveel manieren. Via google kom je ook een heel eindquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:36 schreef koekii het volgende:
Weten jullie toevallig een site waar ik android apps/games kan downloaden? Ik heb op een HTC one X een appstore staan, maar daar moet ik voor betalen. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit?
Kan je eens duidelijker formuleren wat je precies wilt? Want ik heb het idee dat je niet doorhebt dat ook op Google Play gratis games en apps te vinden zijn?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:36 schreef koekii het volgende:
Weten jullie toevallig een site waar ik android apps/games kan downloaden? Ik heb op een HTC one X een appstore staan, maar daar moet ik voor betalen. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit?
Andere launcher installeren? 1tje met glass of aero theme of zo?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:07 schreef lkb9000 het volgende:
Weet iemand hoe je het uiterlijk van de onderste snelstartbalk kan aanpassen? Eigenlijk wil ik alleen de icoontjes zonder achtergrond
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Xa1pt het volgende:
Met sms'en of een mail tikken heb ik nog wel eens dat mijn cursor zich verplaatst naar de regel daaronder. Ik wil dus een aantal letters van het woord wat ik nu aan het typen ben verwijderen, maar dan haalt hij de letters van een woord in de volgende regel weg. Of de cursor springt ineens helemaal naar boven. Iemand enig idee waar dit door komt en hoe ik dat kan fixen?
Dat is mogelijk ja, maar het enige wat ik wil veranderen is dat balkje, en daarvoor heb ik geen zin in de moeite van een andere launcher waar ik m'n widgets en indeling etc. weer mee kwijt raakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Andere launcher installeren? 1tje met glass of aero theme of zo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:36 schreef koekii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |