abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118456062
Zo CM 10 erop gezet...maar ook het probleem van geen 3G. zit er zelfs aan te denken om terug te zetten naar stock ROM, nu nog uitzoeken waar precies want niet alles werkt nu even soepel. Heb nu al spijt van wat ik deed (en alleen maar voor JB :X )
pi_118463986
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:13 schreef lvw88 het volgende:
Zo CM 10 erop gezet...maar ook het probleem van geen 3G. zit er zelfs aan te denken om terug te zetten naar stock ROM, nu nog uitzoeken waar precies want niet alles werkt nu even soepel. Heb nu al spijt van wat ik deed (en alleen maar voor JB :X )
Haha dat probleem had ik ook, zo opgelost. Je moet naar je providers website en dan internet instellingen opnieuw invullen en het werkt.

CM10 zet de instellingen niet goed.

Instellingen -> DRAADLOOS & NETWERKEN -> Meer -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten -> (bij mij) Vodafone live! - daar alles invullen

ik zelf vind het wel lekker werken

info
http://onexroot.com/

[ Bericht 5% gewijzigd door Wells.p op 26-10-2012 17:06:49 ]
--- ҉ ---
pi_118466026
Dat is vervelend, de speaker mode doet het niet meer op mijn One X.

Misschien hebben ze iets gedaan tijdens de reparatie waardoor het zo is...

Wtf, zelfs muziek en andere geluiden van videos doen het niet meer tenzij oortjes.

Ik ga morgen even terug, dit slaat nergens op natuurlijk.

Oh en bij bellen val ik ook steeds weg.

[ Bericht 20% gewijzigd door Skillstorm op 26-10-2012 17:49:34 ]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:30:12 #254
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_118472549
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
Dat is vervelend, de speaker mode doet het niet meer op mijn One X.

Misschien hebben ze iets gedaan tijdens de reparatie waardoor het zo is...

Wtf, zelfs muziek en andere geluiden van videos doen het niet meer tenzij oortjes.

Ik ga morgen even terug, dit slaat nergens op natuurlijk.

Oh en bij bellen val ik ook steeds weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg inderdaad even terug om na te laten kijken die OneX
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_118472736
Ja, had hem net terug gebracht, die man ging naar Amsterdam met een aantal mobieltjes waaronder die van mij om ze te laten maken.

Bleek een kabeltje in mijn One X gescheurd te zijn.

Mag hem zo weer bellen.
pi_118485379
Mijn One X is weer helemaal gemaakt.
pi_118487940
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:10 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn One X is weer helemaal gemaakt.
toch wel snel!
--- ҉ ---
pi_118487973
Ben aan het kijken naar een nieuwe Android telefoon, ik maak alleen gebruik van een agenda, mail en wat social apps. is dit toestel dan overkil?
pi_118487991
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 04:13 schreef igottagun het volgende:
Ben aan het kijken naar een nieuwe Android telefoon, ik maak alleen gebruik van een agenda, mail en wat social apps. is dit toestel dan overkil?
uhm ja denk het eigenlijk wel. ondanks natuurlijk wel ook sociale apps wel sneller worden geladen. Je kan exact het zelfde met een mindere telefoon alleen is het met een one x allemaal iets sneller meer niet.

Qua beeldscherm valt eigenlijk ook wel wat te zeggen. Met de one x zie je geen pixels wat wel erg mooi is en wat je bij een mindere telefoon wel hebt.

heb je die extra ¤'s er voor over?
--- ҉ ---
pi_118488244
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 04:21 schreef Wells.p het volgende:

[..]

uhm ja denk het eigenlijk wel. ondanks natuurlijk wel ook sociale apps wel sneller worden geladen. Je kan exact het zelfde met een mindere telefoon alleen is het met een one x allemaal iets sneller meer niet.

Qua beeldscherm valt eigenlijk ook wel wat te zeggen. Met de one x zie je geen pixels wat wel erg mooi is en wat je bij een mindere telefoon wel hebt.

heb je die extra ¤'s er voor over?
vergeet niet dat het scherm briljant goed te lezen is in volle zon
pi_118489347
Nog steeds geen Jelly Bean?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_118489414
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:09 schreef Albert86 het volgende:
Best sneu he? Ze hebben hem al klaar maar kozen ervoor om een opgefokte HOX deze maand nog op markt te brengen en te wachten met de update van de originele HOX.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_118491685
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Best sneu he? Ze hebben hem al klaar maar kozen ervoor om een opgefokte HOX deze maand nog op markt te brengen en te wachten met de update van de originele HOX.
Beetje jammer idd.
pi_118494821
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:09 schreef Albert86 het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Beetje jammer idd.
Toeval? :P
HTC begint uitrol Android Jelly Bean voor One X
quote:
HTC is gestart met de beloofde update die Android-versie 4.1.1 uit de Jelly Bean-serie naar de One X brengt. De uitrol is inmiddels begonnen in Azië, maar het is de verwachting dat de software ook snel naar andere werelddelen komt.

De software, die over-the-air binnenkomt draagt versienummer 3.14 en bevat naast Android 4.1.1 ook een nieuwe versie van HTC's eigen interface Sense. Deze wordt aangeduid met versie 4+. Overigens is de update alleen geschikt voor versies van de One X die geen branding hebben; daardoor moeten varianten die van providers komen waarschijnlijk langer wachten op een update. Dit kan soms weken tot maanden langer duren.

Ontwikkelaars van het forum XDA Developers hebben het installatiebestand voor de Android 4.1-update al in handen. Daardoor kunnen gebruikers die nog geen update van HTC hebben gekregen deze handmatig flashen. Ook kan de software verwerkt worden in custom roms die ook door Nederlandse gebruikers geïnstalleerd kunnen worden.

HTC had eerder aangegeven dat het zijn Android 4.1-update nog in oktober zou uitbrengen voor de One X. Het is vooralsnog onduidelijk of de uitrol nog deze maand kan beginnen in Europa. Overigens moet er ook nog een update verschijnen voor de One S, maar het is nog niet bekend wanneer deze volgt.

Android 4.1 uit de Jelly Bean-serie moet onder andere de prestaties opschroeven. Daarnaast heeft Google de mogelijkheden voor de notificatiebalk uitgebreid en wordt het zoek- en informatiesysteem Google Now meegeleverd. Verder zijn er nog enkele andere, kleinere verbeteringen.
Ok, de kans is dat de update voor ons niet voor november er is, maar ze beginnen in ieder geval al wel. Inclusief Sense update.

[ Bericht 16% gewijzigd door Iemand91 op 27-10-2012 14:19:53 ]
pi_118495373
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ehm? :? :

[..]

Ok, de kans is dat de update voor ons niet voor november er is, maar ze beginnen in ieder geval al wel. Inclusief Sense update.
Waarom "Ehm :?"? Als je onze tijden en die van het artikel checkt zie je toch dat we het niet geweten konden hebben?

Daarnaast had HTC zoals eerder gezegd de update al eerder kunnen uitrollen aangezien hij al klaar was ipv op het allerlaatste stukje van de maand. Nu is er zelfs een kans dat het pas in November gaat gebeuren.

Hoe dan ook, ik moest lachen om 1 van de reacties op dat artikel, een S2 bezitter beklaagt zich over Samsung en had liever een HTC gehad omdat Samsung altijd zo traag is met updaten. Hier in dit forum wordt juist het tegenovergestelde gezegd... 8)7
pi_118495781
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Waarom "Ehm :?"? Als je onze tijden en die van het artikel checkt zie je toch dat we het niet geweten konden hebben?

Daarnaast had HTC zoals eerder gezegd de update al eerder kunnen uitrollen aangezien hij al klaar was ipv op het allerlaatste stukje van de maand. Nu is er zelfs een kans dat het pas in November gaat gebeuren.

Hoe dan ook, ik moest lachen om 1 van de reacties op dat artikel, een S2 bezitter beklaagt zich over Samsung en had liever een HTC gehad omdat Samsung altijd zo traag is met updaten. Hier in dit forum wordt juist het tegenovergestelde gezegd... 8)7
Je hebt gelijk, iets verkeerde woordkeuze; verbeterd. Hopelijk komt de update snel; bijvoorbeeld Google Now heb ik op m'n Desire ook wel eens geprobeerd en dat is toch wel geinig.

Maar verder niet zo'n haast; 't is niet alsof het toestel nu niet goed genoeg is ofzo...
pi_118497041
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, iets verkeerde woordkeuze; verbeterd. Hopelijk komt de update snel; bijvoorbeeld Google Now heb ik op m'n Desire ook wel eens geprobeerd en dat is toch wel geinig.

Maar verder niet zo'n haast; 't is niet alsof het toestel nu niet goed genoeg is ofzo...
Klopt, 4.0.4 is een update dat mij heel erg goed is bevallen en mij erg tevreden maakt met mijn HOX. Maar het maandenlange gepraat over GN heeft me wel nieuwsgierig gemaakt, vandaar dat ik nu denk van kom maar op met die update.

Enne... thnxs voor de attentie van dat nieuwsbericht. :) ^O^
pi_118502078
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Toeval? :P

[..]

Mocht ook tijd worden. Ben blij dat ik een simlock vrije HOX heb. Anders kun je dus nog langer wachten.
pi_118502386
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:40 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Mocht ook tijd worden. Ben blij dat ik een simlock vrije HOX heb. Anders kun je dus nog langer wachten.
Het leuke is dat toen ik mijn 1e unbranded HOX DOA terugbracht, ze mij bij 2e+3e toestel die wel branded was volhielden dat er alleen maar kleine uiterlijke verschillen waren zoals opstartlogootje en ergens in play ook een VF logo stond en dat dat alles was en niks voorstelde. Toen ik hun uitlegde dat unbranded versies veel eerder androidversieupdates krijgen dan de branded sleten ze me voor gek. Toen heb ik gezegd: prima, dan ben ik gek, ik wil een unbranded toestel en daarmee uit. Toen kreeg ik een unbranded toestel en ik heb idd veel eerder 4.0.4 binnengekregen dan anderen met VFbranded HOX en ben benieuwd hoe snel zij nu de JBversie krijgen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:11:54 #270
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_118514576
ff vraagje;

kan er een SD-kaart in de One X+
en is de batterij te verwisselen?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:28:49 #271
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118515328
Ja, microSD tot 64GB en de batterij is alleen te verwisselen met de officiele HTC-accu's.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:31:34 #272
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_118515451
Thx
Wat houd dat in alleen officiele HTC? (wat is er dan anders dan een kloon?)

Heeft iemand de + al btw.?
Ik heb hem besteld.

[ Bericht 27% gewijzigd door HiDiHo op 27-10-2012 23:41:31 ]
pi_118516067
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, microSD tot 64GB en de batterij is alleen te verwisselen met de officiele HTC-accu's.
:?

Nee, er kan geen microSD in en nee, je kan de batterij niet verwisselen. Wat bazel je nou.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:48:37 #274
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_118516240
hmmm, ik moet het even zeker weten. ik kan hem nog annuleren.
Ik begrijp echt niet waarom ze zoiets doen. geen SD is nog te begrijpen met 64GB intern, maar geen verwisselbare accu is geen optie voor mij. Dus na 2 jaar kun je de tel weggooien?
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:04:55 #275
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_118517099
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
hmmm, ik moet het even zeker weten. ik kan hem nog annuleren.
Ik begrijp echt niet waarom ze zoiets doen. geen SD is nog te begrijpen met 64GB intern, maar geen verwisselbare accu is geen optie voor mij. Dus na 2 jaar kun je de tel weggooien?
batterij kan je niet vervangen, wel laten doen. Heb een aantal filmpjes gezien waarin ze dat doen. Je mag altijd zelf proberen :) 64gb is zat, ik krijg m'n OneX al niet eens vol.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')