Ik heb geen 3g meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:02 schreef lvw88 het volgende:
Toch maar eens mijn HOX rooten.. maar ben altijd bang dat er iets mis gaat
Heb hem toch maar geroot, helaas niet goed genoeg een backup gemaakt (alleen bestanden en fotos) waardoor wel mijn hele telefoon factory reset heeft gehad. Hij is nu wel geroot, alleen nog geen nieuwe ROM erop aangezien ik ook de (negatieve) verhalen over CM10 heb gelezen. Kan ik nu trouwens nog wel een OTA update naar JB ontvangen van HTC binnenkort? Of moet ik hiervoor weer eerst unrooten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ik heb geen 3g meeren de camera geeft maximaal 5mp met CM10
maar weet niet of het 3g probleem voor iedereen van toepassing is.
CM10 problemen klopt het is ook nog maar een NIGHTLY build maar ik merk nu wel al dat hij wel sneller is.(mooier ook maar dat is smaak) Weet het niet 100% zeker maar nee je kan geen OTA meer krijgen tenzij je hem weer RELOCKED. Maar kijk eens naar http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562603 is altijd wel interessant maar je moet wel even uitkijken met htc sense 4+ want dat kan alleen met bepaalde CID'squote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef lvw88 het volgende:
[..]
Heb hem toch maar geroot, helaas niet goed genoeg een backup gemaakt (alleen bestanden en fotos) waardoor wel mijn hele telefoon factory reset heeft gehad. Hij is nu wel geroot, alleen nog geen nieuwe ROM erop aangezien ik ook de (negatieve) verhalen over CM10 heb gelezen. Kan ik nu trouwens nog wel een OTA update naar JB ontvangen van HTC binnenkort? Of moet ik hiervoor weer eerst unrooten?
Hihi, gapend gat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Rezania het volgende:
Mijn HOX moeten worden gerepareerd (audio-ingang is te ruim), maar mijn mobiel heeft een custom rom. Kan ik hem nu zonder problemen opsturen naar HTC of moet ik eerst weer de officiële rom erop zetten?
Ik denk dat als het een hardware probleem is dat het geen probleem is dat je aan de software hebt gezeten. Mijn telefoon was geroot en costum rom er op gezet toen ik ook het wifi probleem kreeg gerelocked weliswaar maar geen problemen mee gekregen. Aangezien ik hem heb geroot met HTC-dev zijn ze er wel van op de hoogte dat ik hem geroot hebt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Rezania het volgende:
Mijn HOX moeten worden gerepareerd (audio-ingang is te ruim), maar mijn mobiel heeft een custom rom. Kan ik hem nu zonder problemen opsturen naar HTC of moet ik eerst weer de officiële rom erop zetten?
Ah oké. Dan stuur ik hem binnenkort wel even op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ik denk dat als het een hardware probleem is dat het geen probleem is dat je aan de software hebt gezeten. Mijn telefoon was geroot en costum rom er op gezet toen ik ook het wifi probleem kreeg gerelocked weliswaar maar geen problemen mee gekregen. Aangezien ik hem heb geroot met HTC-dev zijn ze er wel van op de hoogte dat ik hem geroot hebt.
Je kan altijd voor de zekerheid hem terug naar origineel zo gedaan het zeker voor het onzekere denk ik dan. Weet namelijk niet hoe diep ze kijken en of ze überhaupt wel kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké. Dan stuur ik hem binnenkort wel even op.
Ik wist niet of dat simpel kon of niet, maar dan kan ik net zo goed even daar naar kijken ja, zo gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Je kan altijd voor de zekerheid hem terug naar origineel zo gedaan het zeker voor het onzekere denk ik dan. Weet namelijk niet hoe diep ze kijken en of ze überhaupt wel kijken.
kijk is wat ik heb gevonden. Ben al die threads aan het afgaan want heb nog steeds geen 3G.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef lvw88 het volgende:
[..]
Heb hem toch maar geroot, helaas niet goed genoeg een backup gemaakt (alleen bestanden en fotos) waardoor wel mijn hele telefoon factory reset heeft gehad. Hij is nu wel geroot, alleen nog geen nieuwe ROM erop aangezien ik ook de (negatieve) verhalen over CM10 heb gelezen. Kan ik nu trouwens nog wel een OTA update naar JB ontvangen van HTC binnenkort? Of moet ik hiervoor weer eerst unrooten?
Ach in een uurtje is het wel gedaan toen der tijd deze tut gebruikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist niet of dat simpel kon of niet, maar dan kan ik net zo goed even daar naar kijken ja, zo gedaan.
Hoe ben je aan die icons gekomen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met m'n homescreen aan 't kutten
Zelf gemaaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoe ben je aan die icons gekomen?
waarom niet gewacht op de one x plus?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef kensei het volgende:
Ik heb hem sinds vandaag in bezit
Heerlijk toestel
Omdat ik een nieuwe, simlockvrije One X kon krijgen voor 300 euroquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
waarom niet gewacht op de one x plus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |