SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.we dan![]()
De laatste 3 reacties uit de vorige reeksquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:02 schreef Michielos het volgende:
Je kunt er ook voor kiezen om een heel leven wanhopig te zijn (of om iets van je leven te maken).. Dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
Ik heb het net gezien. Het is ontzettend herkenbaar en ook wel een leerzaam.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mensen kiezen er toch niet voor om wanhopig te zijn of angstig over te komen. Lees hier wel vaak dat ze maar gewoon 'ballen' moeten groeien enzo maar kom op zeg zo werkt het niet. Als het zo gemakkelijk was zouden ze het wel doen want ze willen juist ook wel wat succesvoller zijn. Wanhopigheidsgelul enzo is wel wat suf om zo als advies te geven. Geef dan richtlijnen hoe ze wat zelfverzekerder e.d. over kunnen komenwe dan![]()
Met wanhopig zijn bedoel ik het overdreven op zoek gaan en het overdreven elke seconde bellen/appen/teksten/mailen als je iemand leuk vind.
Met die attitude kom je er gewoon niet, hoewel t heel normaal is.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Als het op vrouwen aankomt heb ik maar een credo: Stop searching, start living. Ik heb al die tijd contact met meisjes veel te belangrijk gemaakt. Zo zonde van mijn tijd is dat geweest.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
Als het op vrouwen aankomt heb ik maar een credo: Stop searching, start living. Ik heb al die tijd contact met meisjes veel te belangrijk gemaakt. Zo zonde van mijn tijd is dat geweest.Wanneer heb je het licht gezien Heloef?
![]()
haha kom je ook ergens achter?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
Als het op vrouwen aankomt heb ik maar een credo: Stop searching, start living. Ik heb al die tijd contact met meisjes veel te belangrijk gemaakt. Zo zonde van mijn tijd is dat geweest.
Je kunt beter single zijn en iets DOEN met je leven en vredig sterven, wetende dat je dingen hebt gedaan die je wilde doen dan een wanhopige single zijn en depressief zijn en later terug kijken en denken: damn.. wat heb ik jaren weggesmeten... Waarom zou je dat willen?:DMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Alsof je geen grotere kans hebt als je het probeert en dan gelukkig oud wordt... Opgeven is gemakkelijk. Je kan ook iets doen om te zorgen dat meiden je leuker vinden en slagen in je leven (en nee slagen in je leven is niet alleen doodgaan en dan tevreden zijn omdat je genoegen neemt met veel minder dan mogelijk zou kunnen zijn als je wel had doorgezet).
Ik zeg niet dat het verkeerd is om niet meer te zoeken e.d. maar bedoel alles in het extreme is verkeerd. Beetje ermee bezig blijven en jezelf verbeteren kan geen kwaadwe dan![]()
Ik weet niet precies wanneer, waarschijnlijk toen ik een radioprogramma kreeg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:33 schreef hasjman het volgende:
[..]Wanneer heb je het licht gezien Heloef?
Daarom daarnaast leert de ervaring mij dat ik door vrienden/werk/school of zelfs soms FOK! genoeg leuke meisjes tegenkom. Vorige week twee zelfs wel allebei bezet maar toch.quote:Op zondag 30 september 2012 04:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha kom je ook ergens achter?
Je kunt beter single zijn en iets DOEN met je leven en vredig sterven, wetende dat je dingen hebt gedaan die je wilde doen dan een wanhopige single zijn en depressief zijn en later terug kijken en denken: damn.. wat heb ik jaren weggesmeten... Waarom zou je dat willen?:D
C'est la vie
Denk gewoon helemaal niet meer aan meisjes. Als t je nu niet lukt, gebeurt t over maanden/jaren/eeuwen ook niet "opeens magisch" ofzo.quote:Op zondag 30 september 2012 04:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer, waarschijnlijk toen ik een radioprogramma kreeg.
[..]
Daarom daarnaast leert de ervaring mij dat ik door vrienden/werk/school of zelfs soms FOK! genoeg leuke meisjes tegenkom. Vorige week twee zelfs wel allebei bezet maar toch.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Tja, veel succes en nog veel depressieve wanhopige jaren toegewenst, waar meiden neuken met iedereen behalve met jouquote:Op zondag 30 september 2012 04:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Alsof je geen grotere kans hebt als je het probeert en dan gelukkig oud wordt... Opgeven is gemakkelijk. Je kan ook iets doen om te zorgen dat meiden je leuker vinden en slagen in je leven (en nee slagen in je leven is niet alleen doodgaan en dan tevreden zijn omdat je genoegen neemt met veel minder dan mogelijk zou kunnen zijn als je wel had doorgezet).
Ik zeg niet dat het verkeerd is om niet meer te zoeken e.d. maar bedoel alles in het extreme is verkeerd. Beetje ermee bezig blijven en jezelf verbeteren kan geen kwaad
Ik kies liever eieren voor mijn geld.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Hoezo? Ik heb geen moeite om meiden te krijgenquote:Op zondag 30 september 2012 04:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tja, veel succes en nog veel depressieve wanhopige jaren toegewenst, waar meiden neuken met iedereen behalve met jou
Ik kies liever eieren voor mijn geld.we dan![]()
en anderen hebben dat wel. En weer anderen zijn op hun vijftigste nog maagd. En sommigen van die mannen zijn sociaal best capabel en zien er normaal uit. Moeten die mensen echt jaren verknallen met een droom najagen, wanhopig zijn, zichzelf huilend in slaap rukken, eenzaamheid ervaren enz?quote:Op zondag 30 september 2012 04:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb geen moeite om meiden te krijgen
Ik zou zeggen.. give it up. Ga wat doen ofzo.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ja en ik zeg van je moet geen jaren verknallen maar je hoeft ook niet helemaal stil te blijven staan in je zelfontwikkeling wat dat betreft.. beetje oefenen en groeien maar niet zoveel mee bezig zijn dat je je er kut onder gaat voelen als het niet werkt..quote:Op zondag 30 september 2012 04:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
en anderen hebben dat wel. En weer anderen zijn op hun vijftigste nog maagd. En sommigen van die mannen zijn sociaal best capabel en zien er normaal uit. Moeten die mensen echt jaren verknallen met een droom najagen, wanhopig zijn, zichzelf huilend in slaap rukken, eenzaamheid ervaren enz?
Ik zou zeggen.. give it up. Ga wat doen ofzo.we dan![]()
Voor mij is het simpel, ik ben tevreden zoals dingen nu gaan. Dus ik heb geen behoefte wat dan ook te verbeteren. Ik heb een tijd lang aan mezelf gewerkt (dag in dag uit hardlopen, zelfvertrouwen opbouwen) en ik ben tevreden met het resultaat. Ik heb er geen vriendin/seks/watdanook door gekregen. Maar ik kan daar echt niet rouwig om zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 04:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zeg niet dat het verkeerd is om niet meer te zoeken e.d. maar bedoel alles in het extreme is verkeerd. Beetje ermee bezig blijven en jezelf verbeteren kan geen kwaadOpgeven is niks voor mij, dan kom ik een leuk meisje tegen en dan moet ik dan maar denken "oh wacht laat maar ik heb het opgegeven"?quote:Op zondag 30 september 2012 04:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denk gewoon helemaal niet meer aan meisjes. Als t je nu niet lukt, gebeurt t over maanden/jaren/eeuwen ook niet "opeens magisch" ofzo.Mijn prioriteiten liggen nu gewoon anders.
C'est la vie
Nou ik denk zelf dat teleurstelling op teleurstelling ervaren op dat gebied een vrij diepe impact kan hebben op iemand zijn /haar gestel. Misschien dat jij t makkelijk ervaart omdat je meiden bij de vleet hebt, maar ik kan je verzekeren dat het continue afgekeurd worden, geen intimiteit ervaren, geen meid die je ziet staan e.d. zo zijn uitwerking zal hebben op meerdere facetten van je psyche.quote:Op zondag 30 september 2012 04:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en ik zeg van je moet geen jaren verknallen maar je hoeft ook niet helemaal stil te blijven staan in je zelfontwikkeling wat dat betreft.. beetje oefenen en groeien maar niet zoveel mee bezig zijn dat je je er kut onder gaat voelen als het niet werkt..Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Als je tevreden bent is het goed. Maar je moet niet plotseling niks meer doen ervoor maar ook niet plotseling alles. De middenweg is gewoon vaak het beste. En dat betekent dus niet zomaar maar stoppen en wachten op de ware want dat werpt ook vaak genoeg zijn vruchten iet af. Beetje bezig blijven is altijd goedwe dan![]()
wachten op de ware werpt zelden zijn vruchten af. Tot hoelang wil je wachten? Misschien komt de ware wel uit 2059 ofzo? Misschien woont de ware wel in Australie of Papoea Nieuw Guineaquote:Op zondag 30 september 2012 04:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je tevreden bent is het goed. Maar je moet niet plotseling niks meer doen ervoor maar ook niet plotseling alles. De middenweg is gewoon vaak het beste. En dat betekent dus niet zomaar maar stoppen en wachten op de ware want dat werpt ook vaak genoeg zijn vruchten iet af. Beetje bezig blijven is altijd goedWeet jij veel?
Ik vind nu bv. iemand de ware, maar zij ziet mij wss totaal niet staan. Care ook? Wow.. de ware.. en ze vind me geeneens leuk
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
En toch is stilstand niet goed. Zolang je het geestelijk kan hebben (teleurstellingen) is het goed om vooruit te streven. Het vergroot gewoon wel je kansen. En ja is kut als je tegenslagen hebt maar ja je moet toch wat. En ja in de extreemste gevallen kan je stellen dat je je erbij neer moet leggen.. maar meestal lijkt het hier toch geestelijk te zijn en niet lichamelijk... Jullie zijn niet onherstelbaar beschadigd ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 04:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou ik denk zelf dat teleurstelling op teleurstelling ervaren op dat gebied een vrij diepe impact kan hebben op iemand zijn /haar gestel. Misschien dat jij t makkelijk ervaart omdat je meiden bij de vleet hebt, maar ik kan je verzekeren dat het continue afgekeurd worden, geen intimiteit ervaren, geen meid die je ziet staan e.d. zo zijn uitwerking zal hebben op meerdere facetten van je psyche.we dan![]()
Ik geloof niet in 1 ware trouwens. Maar je kan wel stellen dat genoeg mensen oud worden met 1 persoon en die kan je dan de ware noemen voor hen. Maar ik geloof zo dat er genoeg 'waren' zijn in de wereld. 'Ware' zelf an sich zegt geen drol natuurlijk. Gewoon een romantisch idee van lotsbestemming wat door heel veel mensen wel als flauwekul wordt bewezen.we dan![]()
Ik heb eigenlijk nooit iets gedaan, alleen nu kan het me niks meer schelen dat ik niks doe.quote:Op zondag 30 september 2012 04:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je tevreden bent is het goed. Maar je moet niet plotseling niks meer doen ervoor maar ook niet plotseling alles. De middenweg is gewoon vaak het beste. En dat betekent dus niet zomaar maar stoppen en wachten op de ware want dat werpt ook vaak genoeg zijn vruchten iet af. Beetje bezig blijven is altijd goedC'est la vie
Drogreden.quote:Op zondag 30 september 2012 04:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denk gewoon helemaal niet meer aan meisjes. Als t je nu niet lukt, gebeurt t over maanden/jaren/eeuwen ook niet "opeens magisch" ofzo.
1) Het is niet of..of. Je kunt juist door dingen te doen leuke meiden tegenkomen. Misschien moet je zelfs naarmate je ouder wordt (25+) meer dingen gaan doen. Op een gegeven moment hebben de meeste meiden al een relatie en hebben ze in sommige gevallen al zelfs kinderen. Daar is maar één ding aan te doen: "Deal with it" en blijf je kansen vergroten.
2) Resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Hierbij moet wel gezegd worden dat je constant aan jezelf moet blijven werken. Desnoods gebruik je extreme middelen om je doelen te bereiken (denk aan plastisch chirurgie, liposuctie, etc). Je moet je nergens voor terugdeinzen. De wereld geeft namelijk helemaal niks om je problemen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ja.. je moet nplastische chirurgie ondergaan om aan de vrouw te komen. Get Real ofzo?quote:Op zondag 30 september 2012 10:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Drogreden.
1) Het is niet of..of. Je kunt juist door dingen te doen leuke meiden tegenkomen. Misschien moet je zelfs naarmate je ouder wordt (25+) meer dingen gaan doen. Op een gegeven moment hebben de meeste meiden al een relatie en hebben ze in sommige gevallen al zelfs kinderen. Daar is maar één ding aan te doen: "Deal with it" en blijf je kansen vergroten.
2) Resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Hierbij moet wel gezegd worden dat je constant aan jezelf moet blijven werken. Desnoods gebruik je extreme middelen om je doelen te bereiken (denk aan plastisch chirurgie, liposuctie, etc). Je moet je nergens voor terugdeinzen. De wereld geeft namelijk helemaal niks om je problemen.
Btw ik bedoel bovenstaande hypothetisch. Enkel ter stellingname.is niet op mij van toepassing. Ik vind van mezelf dat ik genoeg onderneem en doe.
Wat een droefnis hier..You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Niet lullig bedoeld hoor maar is dit topic niet om elkaar te helpen en te motiveren en elkaar niet in een depressie te praten. Probeer gewoon dingen en ga geen wedstrijdje houden wie het nou moeilijker heeft.
En godsnaam probeer gewoon wat ............ niemand is er beter van geworden door zelfmedelijden en aan de kant staan.
Ga uit onderneem dingen in plaats van dit.![]()
Dat zeg ik al twee topics langquote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor maar is dit topic niet om elkaar te helpen en te motiveren en elkaar niet in een depressie te praten. Probeer gewoon dingen en ga geen wedstrijdje houden wie het nou moeilijker heeft.
En godsnaam probeer gewoon wat ............ niemand is er beter van geworden door zelfmedelijden en aan de kant staan.
Ga uit onderneem dingen in plaats van dit.
Gisteren een leuke meid gezien, maar ik deed in the moment veel te wanhopig. Nu heb ik wel haar contactgegevens enzo, maar had het veel anders aan kunnen pakken.
Wat is een mooie manier om dit weer normaal te krijgen?![]()
Dit jah. Stop met waarom en begin met hoe.quote:Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ga uit onderneem dingen in plaats van dit.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Bellen en afspreken. Ze heeft haar nr gegeven, dus ze zal je toch wel enigzins leuk vinden;) En dan hopen dat je wat minder nerveus bent.quote:Op zondag 30 september 2012 13:46 schreef zuipuzuipu het volgende:
Gisteren een leuke meid gezien, maar ik deed in the moment veel te wanhopig. Nu heb ik wel haar contactgegevens enzo, maar had het veel anders aan kunnen pakken.
Wat is een mooie manier om dit weer normaal te krijgen?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
quote:Ja jongen, jij komt met goeie tipsquote:Op zondag 30 september 2012 04:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Denk gewoon helemaal niet meer aan meisjes. Als t je nu niet lukt, gebeurt t over maanden/jaren/eeuwen ook niet "opeens magisch" ofzo.![]()
![]()
![]()
Ik heb het misschien over plastische chirurgie, maar ik bied tenminste een oplossing voor problemen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Ik denk dat mijn tip meer waarheid heeft dan alle tips in dit topic tezamen. Juist omdat je andere dingen gaat doen, verleg je je grenzen, ben je minder wanhopig, merk je dat het leven ook veel te bieden heeft terwijl je alleen bent. Ik vind dat echt 30x waardevoller dan iemand maar plastische chirurgie aanbieden, dat is megalomaan!quote:Op zondag 30 september 2012 14:04 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ja jongen, jij komt met goeie tips![]()
![]()
![]()
Ik heb het misschien over plastische chirurgie, maar ik bied tenminste een oplossing voor problemen.
Als je dat denkt, dan moet je misschien maar eens even mijn posts nog een keer doornemen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn tip meer waarheid heeft dan alle tips in dit topic tezamen. Juist omdat je andere dingen gaat doen, verleg je je grenzen, ben je minder wanhopig, merk je dat het leven ook veel te bieden heeft terwijl je alleen bent. Ik vind dat echt 30x waardevoller dan iemand maar plastische chirurgie aanbieden, dat is megalomaan!"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Heb momenteel t zelfde. Heb er afspraakje mee, maar in een gesprek kwam ik even "te wanhopig" overquote:Op zondag 30 september 2012 13:46 schreef zuipuzuipu het volgende:
Wat is een mooie manier om dit weer normaal te krijgen?![]()
Oops.. meteen hele atmosfeer verneukt enz. Ik denk zelf dat dit niet meer recht te buigen is. Ik ga er ook zonder enige verwachting heenLaat ook niks van me horen enz, en zie het wel
argh ik was te dronken en deed dramatisch, best stupid van mezelf, dus dat is haar laatste impressie. slecht slecht slechtquote:Op zondag 30 september 2012 14:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Bellen en afspreken. Ze heeft haar nr gegeven, dus ze zal je toch wel enigzins leuk vinden;) En dan hopen dat je wat minder nerveus bent.
Als ik haar bel dan weet ik bijna zeker dat ze dat beeld in haar hoofd nog steeds heeft.
We hebben een hoop dezelfde vrienden. Misschien als ik haar een keer toevallig tegenkom en het dan ff leuk houd om de boel weer luchtig te maken. En vervolgens een keertje met haar afspreek.
Klinkt dat als n goede taktiek? Of hebben jullie andere tips?![]()
Klinkt als een valide strategie. T laatste wat je wilt is r nu contacteren, Niet alleen druipt de pure wanhoop er dan vanaf, ook heeft ze dan inderdaad nog steeds dat specifieke beeld in haar mind.quote:Op zondag 30 september 2012 14:20 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
argh ik was te dronken en deed dramatisch, best stupid van mezelf, dus dat is haar laatste impressie. slecht slecht slecht
Als ik haar bel dan weet ik bijna zeker dat ze dat beeld in haar hoofd nog steeds heeft.
We hebben een hoop dezelfde vrienden. Misschien als ik haar een keer toevallig tegenkom en het dan ff leuk houd om de boel weer luchtig te maken. En vervolgens een keertje met haar afspreek.
Klinkt dat als n goede taktiek? Of hebben jullie andere tips?Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Wat zei/deed je dan?quote:Op zondag 30 september 2012 14:20 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
argh ik was te dronken en deed dramatisch, best stupid van mezelf, dus dat is haar laatste impressie. slecht slecht slecht
Klinkt dat als n goede taktiek? Of hebben jullie andere tips?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nou, je zegt het zelf al. Je belt op en zegt: 'Hey ik was gisteren behoorlijk dronken en nogal lame bezig, maar ik vind je wel tof en ik wil afspreken' of whatever. Gewoon eerlijk zijn en actie nemen.quote:Op zondag 30 september 2012 14:20 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Klinkt dat als n goede taktiek? Of hebben jullie andere tips?
(tenzij je het natuurlijk echt compleet verneukt hebt, dan gewoon op naar de volgende.. :p)''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Eerder in de week had ik n etentje met haar, we hebben wel een chemie ding met elkaar en we hebben toen flink lopen zoenen en dat escaleerde steeds een beetje verder. Ze wou toen een filmpje kijken samen intiem op de bank, dus wel goed natuurlijk. De spanning liep steeds meer op maar ging iets te snel denk ik, want ze zei: aaaah moeten we niet doen blablabla vrienden blijven etc etcquote:
Toen deed ik wat wanhopig dus stupid van mezelf.
Gister zag ik haar weer met het uitgaansleven, dus weer ff lopen dansen met haar, dat chemiedingetje blijft wel ofzo, dus dat was goed. Maar inplaats van dat ik het luchtig en leuk hield, sloeg ik een beetje om in drama mode en van blablabla wil meer dan vrienden zijn.
Dat werkt tuurlijk voor geen ene meter en het was ook meteen sluitingstijd en einde van de avond, dus dat was wel mooi kut natuurlijk als laatste indruk arghgh.
Dus nu zeg maar 2 keer achterelkaar een slechte afsluiter en wil dat eigenlijk recht breien, aaahhh![]()
haha ik denk niet echt dat ik het verneukt heb op een slechte manier, ik heb haar niet beledigd of iets in die trant.quote:Op zondag 30 september 2012 14:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nou, je zegt het zelf al. Je belt op en zegt: 'Hey ik was gisteren behoorlijk dronken en nogal lame bezig, maar ik vind je wel tof en ik wil afspreken' of whatever. Gewoon eerlijk zijn en actie nemen.
(tenzij je het natuurlijk echt compleet verneukt hebt, dan gewoon op naar de volgende.. :p)
Maar het meer verneukt door teveel laten merken dat ik haar wel tof vind en daar was ik veel te serieus ff in, wat dan opeens bij haar op veel druk aankomt ofzo.
hmmmm ok jij zegt gewoon bellen, toch voelt dat als wanhopig![]()
Wat is er mis mee om te laten merken dat je iemand leuk vind. Ik ben (nog) geen casanova(edit, die bijnaam heb ik wel gekregen 2 vakanties terug bedenk ik me net...quote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
haha ik denk niet echt dat ik het verneukt heb op een slechte manier, ik heb haar niet beledigd of iets in die trant.
Maar het meer verneukt door teveel laten merken dat ik haar wel tof vind en daar was ik veel te serieus ff in, wat dan opeens bij haar op veel druk aankomt ofzo.
hmmmm ok jij zegt gewoon bellen, toch voelt dat als wanhopig) hoor, maar dat hele beeld dat je vooral niet je gevoelens naar buiten moet laten komen en het op de 'sociaal correcte' manier moet doen, Wat een BS... Als jij iets wilt, dan ga je toch er gewoon voor.
Misschien kan je het alleen beter laten merken, ipv het te zeggen. Het hele ik wil meer blabla legt idd mss wel wat druk op haar, maar als het wederzijds is.. Lekker boeie!''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Inderdaad. Je hoeft het niet zwaar overdreven te doen, maar je moet wel aan haar laten weten dat je haar leuk vindt.
Een voorbeeld van overdreven is letterlijk zeggen dat je haar leuk vindt.
Het is beter om na een leuk gesprek een afspraak te maken.
[ Bericht 40% gewijzigd door Comp_Lex op 30-09-2012 15:24:27 ]"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Zit je nou serieus een tactiek uit te werken?C'est la vie
ik vind zeggen dat je iemand leuk vind juist goed om te doen.quote:Op zondag 30 september 2012 15:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. Je hoeft het niet zwaar overdreven te doen, maar je moet wel aan haar laten weten dat je haar leuk vindt.
Een voorbeeld van overdreven is letterlijk zeggen dat je haar leuk vindt.
Het is beter om na een leuk gesprek een afspraak te maken.
Erger of overdreven vind ik: niet kunnen kappen met appen.smsen.msnen,bellen en echt zo een creepy stalker worden.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Hmm het vage was de ene dag lagen we opelkaar te kleffen en te zoenen , en de andere dag dan is ze opeens afstandelijk. Dus dan is het even uit balans, dan wil ik haar meer, dan zij mij.quote:Op zondag 30 september 2012 15:24 schreef heloef het volgende:
Zit je nou serieus een tactiek uit te werken?
En als ik dan iets probeer, dan voelt het opeens opdringerig/wanhopig aan, vet klote dus en daar is het wel ff handig voor om n taktiek te hebben om het ff terug in balans te brengen.
Maar goed, ze weet wel dat ik haar leuk vind, ik hoef dat niet eens te zeggen.
En wil haar niet het gevoel geven dat ik op haar jaag, dus denk weinig bellen/berichtjes sturen enzo.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 20:05 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Hmm het vage was de ene dag lagen we opelkaar te kleffen en te zoenen , en de andere dag dan is ze opeens afstandelijk. Dus dan is het even uit balans, dan wil ik haar meer, dan zij mij.
En als ik dan iets probeer, dan voelt het opeens opdringerig/wanhopig aan, vet klote dus en daar is het wel ff handig voor om n taktiek te hebben om het ff terug in balans te brengen.
Maar goed, ze weet wel dat ik haar leuk vind, ik hoef dat niet eens te zeggen.
En wil haar niet het gevoel geven dat ik op haar jaag, dus denk weinig bellen/berichtjes sturen enzo.Ja dit herken ik wel. Volgende keer ga ik ook wat afstandelijker doen, wellicht dat dat helpt?quote:Op zondag 30 september 2012 14:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
haha ik denk niet echt dat ik het verneukt heb op een slechte manier, ik heb haar niet beledigd of iets in die trant.
hmmmm ok jij zegt gewoon bellen, toch voelt dat als wanhopig![]()
M'n dagen zijn altijd ingeplanned met vanalles, dus dan gaat het afstand nemen wel vanzelf. Maar wil het ook niet te koud laten worden natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ja dit herken ik wel. Volgende keer ga ik ook wat afstandelijker doen, wellicht dat dat helpt?
Iemand tips daarvoor?
En als ik d'r in persoon zie ook wat meer afstand en dan hou ik het wel wat luchtig ofzo![]()
Gewoon af en toe wat van je laten horen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
M'n dagen zijn altijd ingeplanned met vanalles, dus dan gaat het afstand nemen wel vanzelf. Maar wil het ook niet te koud laten worden natuurlijk.
Iemand tips daarvoor?
En als ik d'r in persoon zie ook wat meer afstand en dan hou ik het wel wat luchtig ofzoC'est la vie
Iemand inspiratie voor wat luchtige manieren zijn om ff iets van me wat te laten horen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat van je laten horen.![]()
Misschien een tip om uit te gaan zoeken of zij jouw ziet zitten als relatiemateriaal of dat zij je alleen ziet als scharrel. Waarschijnlijk zul je dan 1 van de 3 antwoorden kijgen: ja, nee of misschien. Met 1 van die antwoorden ben je alweer een stuk verder en weet je waar je aan toe bent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:09 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Iemand inspiratie voor wat luchtige manieren zijn om ff iets van me wat te laten horen?
Ik heb zelf een leuke meid ontmoet in de trein 2 weken geleden. We hadden bijna een uur lang oogcontact. Dat was wel een fijne ervaring. Dat is niet iets wat mij elke dag overkomt en al zeker niet in een trein. Toen we moesten uitstappen stonden we vrij dicht op elkaar. Toen ik naar huis fietste kreeg ik haar maar niet uit mijn hoofd en ben ik een zoektocht begonnen op hyves. Vreemd genoeg had ik haar al na 15 minuten gevonden en kon het bijna niet geloven dat ik haar zo snel gevonden had. Een dag later had ik haar een privebericht verstuurd, dat ik haar graag beter zou willen leren kennen, maar na 9 dagen nog steeds niks terug gehad. Helaas kon ik het bericht niet naar haar emailadres versturen maar alleen naar haar hyvespagina. Het kutte is dat ik nog steeds niet weet of ze het bericht gelezen heeft of niet. Helaas heb je die optie bij hyves niet. Ondanks dat ik haar gevonden heb, ben ik nog geen stap verder gekomen.![]()
![]()
De meeste mensen zijn onderhand wel van Hyves af. Probeer Facebook anders.C'est la vie
Facebook adres gevonden. In augustus van dit jaar nog actief geweest dus er is nog hoopquote:Op maandag 1 oktober 2012 05:55 schreef heloef het volgende:
De meeste mensen zijn onderhand wel van Hyves af. Probeer Facebook anders.![]()
![]()
Enige wat ik kan bedenken is bv bij een facebook pagina kijken van een disco / kroegquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Hoe vind je iemand waarvan je de naam niet weetAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Gewoon vragen hoe het met haar gaat, beetje gelul over koetjes en kalfjes. Ik heb nu bijvoorbeeld contact met een meisje die heeft net haar propedeuse gehaald. In mijn geval feliciteer ik haar even en vraag hoe het verder gaat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:09 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Iemand inspiratie voor wat luchtige manieren zijn om ff iets van me wat te laten horen?C'est la vie
Dat vind ik ook heel knap ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Hoe vind je iemand waarvan je de naam niet weet
Ik had ooit aan een collega haar Facebook gevraagd, door de herrie op dat festival verstond ik er al bijna geen reet van wat ze zei. Plus je schreef haar voornaam op een aparte wijze met een trema. Resultaat: Ik moest op 10 mogelijke combinaties zoeken van namen voordat ik haar vond.
C'est la vie
Gisteren nog naar de kamasutra beurs geweest, heb ik nog eens tieten in het echt gezien ipv vanaf een scherm![]()
Op elke fokker past een bril.![]()
Nou, dat is vrij gemakkelijk als je ongeveer haar leeftijd weet plus waar ze woont. Ze stapte over op een andere trein naar het noorden. Er waren ongeveer 4 grote steden die tot de mogelijkheden hoorde. Ik schatte haar tussen de 20 en 24 en als je op hyves de plaatsnaam plus leeftijd intikt, krijg je dus al die mensen te zien die daar wonen en gelukkig woonde ze niet in Amsterdam ofzo dan had ik wel 10.000 profielen moeten doorzoeken. Het waren er nu gelukkig maar 300. Na een profiel of 50 had ik haar al te pakken. Pure geluk natuurlijk en wat ook hielp was dat op haar foto ook haar vriendin stond die ook op die trein zat, anders had ik het ook een heel stuk lastiger gehad. Op facebook vind ik het een heel stuk lastiger om iemand te vinden, dat werkt echt niet zo goed als hyves. Maar zoals ik al zei was ik zelf ook behoorlijk verbaasd dat ik haar zo snel had gevonden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Hoe vind je iemand waarvan je de naam niet weet![]()
Ik weet zelfs haar achternaam nuquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
je hebt haar naam nu, dus via facebook zo gevonden
Een paar uur terug had ik haar facebook al gevonden. Ook daar zal ik haar een bericht sturen.
[ Bericht 3% gewijzigd door editoor op 01-10-2012 10:34:22 ]![]()
Ik heb nu op telefoongids gekeken met haar achternaam en krijg 3 resultaten. Ik begin bijna op een stalker te lijken![]()
Ik vind het gewoon apart dat ik zo dichtbij kan komen over haar gegevens, bijna eng gewoon
Ik zal er verder niks mee doen, want haar bellen lijkt mij niet echt appropriate.
Dat maakt de kans dat ze iets met mij te maken wil hebben al zo goed als nihil.
Als ze niet op mijn berichtjes antwoord dan houd het op. Meer kan ik niet doen.![]()
Bellen is sowieso not done.. Hopelijk reageert ze positief, ik zou een WTF-momentje hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:29 schreef editoor het volgende:
Ik heb nu op telefoongids gekeken met haar achternaam en krijg 3 resultaten. Ik begin bijna op een stalker te lijken![]()
Ik vind het gewoon apart dat ik zo dichtbij kan komen over haar gegevens, bijna eng gewoon
Ik zal er verder niks mee doen, want haar bellen lijkt mij niet echt appropriate.
Dat maakt de kans dat ze iets met mij te maken wil hebben al zo goed als nihil.
Als ze niet op mijn berichtjes antwoord dan houd het op. Meer kan ik niet doen.![]()
Ik weet het, ik zal het ook zeker niet wagen, het kan alleen maar dingen stuk maken, als ik het zou doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bellen is sowieso not done.. Hopelijk reageert ze positief, ik zou een WTF-momentje hebben
Ik verwacht geen bericht terug eerlijk gezegd, ook al zou ze het lezen. Ik heb er echt 0 vertrouwen in dat ze uberhoud wat gaat terugsturen. Teleurgesteld hoef ik dan iedergeval niet te zijn
Het was gewoon een aparte happening in die trein, ik kreeg zelfs even het idee toen ze naast me stond dat we wat iets tegen elkaar zouden gaan zeggen, dat gebeurde niet maar kreeg even het idee dat ze dat verwachte en er een soort van teleurstelling daarop volgde. Het was 6 uur s'ochtends en we kwamen allebij van het stappen terug naar huis. Er zal vast geen vervolg komen op die ontmoeting, maar mocht dat toch zo zijn, dan hou ik jullie op de hoogte.
[ Bericht 4% gewijzigd door editoor op 01-10-2012 10:58:27 ]![]()
Ik zocht ooit een meisje uit Amerika, ik wist alleen haar voornaam en hoe ze er uit zag.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:16 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij gemakkelijk als je ongeveer haar leeftijd weet plus waar ze woont. Ze stapte over op een andere trein naar het noorden. Er waren ongeveer 4 grote steden die tot de mogelijkheden hoorde. Ik schatte haar tussen de 20 en 24 en als je op hyves de plaatsnaam plus leeftijd intikt, krijg je dus al die mensen te zien die daar wonen en gelukkig woonde ze niet in Amsterdam ofzo dan had ik wel 10.000 profielen moeten doorzoeken. Het waren er nu gelukkig maar 300. Na een profiel of 50 had ik haar al te pakken. Pure geluk natuurlijk en wat ook hielp was dat op haar foto ook haar vriendin stond die ook op die trein zat, anders had ik het ook een heel stuk lastiger gehad. Op facebook vind ik het een heel stuk lastiger om iemand te vinden, dat werkt echt niet zo goed als hyves. Maar zoals ik al zei was ik zelf ook behoorlijk verbaasd dat ik haar zo snel had gevonden.
Op de allerlaatste pagina van de zoekresultaten vond ik haar.
C'est la vie
Dat was wel apart ja. Had ze een unieke voornaam? Maar je hebt haar dus nooit ontmoet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht ooit een meisje uit Amerika, ik wist alleen haar voornaam en hoe ze er uit zag.
Op de allerlaatste pagina van de zoekresultaten vond ik haar.![]()
Ze heette iets in de trant van Cathy, maar dan anders geschreven dus dat scheelde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat was wel apart ja. Had ze een unieke voornaam? Maar je hebt haar dus nooit ontmoet?
Anders was het een vrij kansloze missie.
Nee, ze zat in een video ofzo. En ik verveelde me dus besloot ik haar te zoeken op Facebook.
Wou verder ook geen contact of iets dergelijks.C'est la vie
Wacht eens even , je hebt haar niet eens gesproken ??? Ik zou het dan eigenlijk afraden, heel eerlijk ik als vrouw zijnde zou het een beetje creepy vinden als iemand die ik een keer gezien heb en niet gesproken heb dus half hyves af zou zoeken naar me.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal het ook zeker niet wagen, het kan alleen maar dingen stuk maken, als ik het zou doen.
Ik verwacht geen bericht terug eerlijk gezegd, ook al zou ze het lezen. Ik heb er echt 0 vertrouwen in dat ze uberhoud wat gaat terugsturen. Teleurgesteld hoef ik dan iedergeval niet te zijn
Het was gewoon een aparte happening in die trein, ik kreeg zelfs even het idee toen ze naast me stond dat we wat iets tegen elkaar zouden gaan zeggen, dat gebeurde niet maar kreeg even het idee dat ze dat verwachte en er een soort van teleurstelling daarop volgde. Het was 6 uur s'ochtends en we kwamen allebij van het stappen terug naar huis. Er zal vast geen vervolg komen op die ontmoeting, maar mocht dat toch zo zijn, dan hou ik jullie op de hoogte.![]()
Tip volgende keer als je dus een leuk meisje ziet zeg gewoon gedag en probeer gewoon een gesprek aan te gaan in plaats van dit.![]()
Maar die mogelijkheid was er zo goed als niet, als die er volop was geweest dan had ik je daar gelijk in kunnen geven, maar dat was in deze situatie bijna onmogelijk. We zaten in de trein zo'n 6 meter van elkaar vandaan. We krijgen naar verloop van tijd steeds meer oogcontact, in die tijd had ik naar haar toe kunne gaan, maar er zat ook nog een vriendin van haar, waar ze ook nog mee kletste dus niet echt een ideale situatie om er naar toe te gaan. We gingen allebij door de zelfde deur eruit en dat was het enige moment waar ik dan het gesprek had kunnen starten en waar ik het misschien ook heb laten liggen maar ik was al op mijn bestemming en haar volgende trein stond op 5 meter waar ze dus na +-10 seconden van trein overstapte. Dat was ook niet echt een fijne situatie als ik het gesprek zou zijn begonnen dan waren we na een halve minuut klaar. dan heb ik hoi en doei kunnen zeggen en een paar andere woorden en dat was het dan. Het was gewoon veel belovend maar ik denk niet dat ik er heel veel meer uit heb kunnen halen. Nu probeer ik alsnog contact met haar te zoeken alleen weet ik heel goed dat de kans heel klein dat dit nog wat teweeg gaat brengen en daar heb ik zelf al geen hoop op, dit is gewoon naar mijn idee het maximale wat ik heb kunnen doen en als ze mijn bericht niet op prijs stelt dan is dat maar zo, daar heb ik me al op ingesteld. Ik heb toch niks te verliezen in dat opzicht. Heel misschien krijg ik toch een bericht van haar, dan ben ik heel blij natuurlijk, dan maak me verder ook niks uit wat er in staat. Dan heeft ze in iedergeval nog de moeite genomen om te woord te staan die we naar mijn mening dus niet hebben gehad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tip volgende keer als je dus een leuk meisje ziet zeg gewoon gedag en probeer gewoon een gesprek aan te gaan in plaats van dit.
[ Bericht 0% gewijzigd door editoor op 01-10-2012 11:42:01 ]![]()
Best aparte adviezen van iemand zonder ervaringen.quote:Op zondag 30 september 2012 10:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Drogreden.
2) Resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Hierbij moet wel gezegd worden dat je constant aan jezelf moet blijven werken. Desnoods gebruik je extreme middelen om je doelen te bereiken (denk aan plastisch chirurgie, liposuctie, etc). Je moet je nergens voor terugdeinzen. De wereld geeft namelijk helemaal niks om je problemen.![]()
Had ook niks anders van je verwacht, dan de mening die je hier neer plemt!quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:42 schreef Allure_ het volgende:
Zelden zo'n freaky topic als dit gelezen. Ik hoop dat ze aangifte gaat doen wegens stalking.
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:42 schreef Allure_ het volgende:
Zelden zo'n freaky topic als dit gelezen. Ik hoop dat ze aangifte gaat doen wegens stalking.
![]()
Je had je kans meteen moeten grijpen, nu is het gewoon te laat. Iemand zo traceren op internet is echt niet charmant en daar zal ze linea recta op afgeknapt zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef editoor het volgende:
[..]
Had ook niks anders van je verwacht.![]()
Deze vrouw weet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:42 schreef Allure_ het volgende:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Jij zou alsnog zwichten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je had je kans meteen moeten grijpen, nu is het gewoon te laat. Iemand zo traceren op internet is echt niet charmant en daar zal ze linea recta op afgeknapt zijn.![]()
Nee, doe maar een whatsappje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had net je gegevens gevonden en wilde net een smsje sturen.
Kan ik dus beter niet doen?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nog zo 1 waar ik ook geen andere mening bij had verwacht. De feminsten zijn hier aardig present. Romantiek moet blijkbaar maar op 1 manier ontstaan volgens jullie.quote:
Ik heb het temminste geprobeerd, hoe kansloos jullie het ook maar vinden ik trek me er niets van aan![]()
![]()
Anders kun je haar nog altijd verkrachten. Wie niet wil luisteren, moet maar voelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Nog zo 1 waar ik ook geen andere mening bij had verwacht. De feminsten zijn hier aardig present. Romantiek moet blijkbaar maar op 1 manier ontstaan volgens jullie.![]()
Scheelt weer in de portemonnee.quote:
En dat kun je goed gebruiken nu de BTW met 2% omhoog is gegooid.
C'est la vie
@editoor: Meeste mensen zijn tegenwoordig niet meer erg actief op hyves, misschien kijkt ze daar wel nooit meer. Denk dat je op facebook meer succes gaat hebben.![]()
![]()
Je hebt een stukje gemist.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
@editoor: Meeste mensen zijn tegenwoordig niet meer erg actief op hyves, misschien kijkt ze daar wel nooit meer. Denk dat je op facebook meer succes gaat hebben.C'est la vie
Ja hij had al een bericht gestuurd toch? Alleen nog geen antwoord.quote:
Geef alleen een verklaring voor het feit dat ze niet reageerde op hyves, want denk dat ze dat sowieso niet gelezen heeft.![]()
Ik heb die ook gevonden, maar nog geen bericht verstuurd. Dat gaat nog gebeuren en daar houd het ook wel op.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
@editoor: Meeste mensen zijn tegenwoordig niet meer erg actief op hyves, misschien kijkt ze daar wel nooit meer. Denk dat je op facebook meer succes gaat hebben.![]()
Vorige week stapte ik een coupe binnen en toen voelde ik direct 2 ogen richting mijn kant branden. Dus ik ga zitten, zie ik die jongen echt opvallend langs iedereen afkijken om mij te checken. Nouja, oke geen probleem dacht ikquote:. Staat ie vervolgens op, gaat ie aan de andere kant zitten zodat ie mij helemaal kan bekijken
__! Toen ben ik expres zo gaan zitten zodat ie me niet kon zien
. Stond ie 10 minuten later op om 3x langs me af te lopen, zwaar oogcontact te zoeken etc. Maar hij was niet leuk, anders was ik gewoon al meteen op hem gaan zitten natuurlijk
.
![]()
Ja maar hij heeft het daarna al op Facebook geprobeerd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij had al een bericht gestuurd toch? Alleen nog geen antwoord.
Geef alleen een verklaring voor het feit dat ze niet reageerde op hyves, want denk dat ze dat sowieso niet gelezen heeft.C'est la vie
Was jij dat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vorige week stapte ik een coupe binnen en toen voelde ik direct 2 ogen richting mijn kant branden. Dus ik ga zitten, zie ik die jongen echt opvallend langs iedereen afkijken om mij te checken. Nouja, oke geen probleem dacht ik. Staat ie vervolgens op, gaat ie aan de andere kant zitten zodat ie mij helemaal kan bekijken
. Stond ie 10 minuten later op om 3x langs me af te lopen, zwaar oogcontact te zoeken etc. Maar hij was niet leuk, anders was ik gewoon al meteen op hem gaan zitten natuurlijk
.
![]()
![]()
Gevonden maar nog geen bericht verstuurd, ik heb haar facebook dan ook maar net gevonden( 2 uur geleden).quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het daarna al op Facebook geprobeerd.![]()
Vond jij hem niet leuk, of vond jij de manier waarop hij met je flirtte niet leuk?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vorige week stapte ik een coupe binnen en toen voelde ik direct 2 ogen richting mijn kant branden. Dus ik ga zitten, zie ik die jongen echt opvallend langs iedereen afkijken om mij te checken. Nouja, oke geen probleem dacht ik. Staat ie vervolgens op, gaat ie aan de andere kant zitten zodat ie mij helemaal kan bekijken
.
![]()
Ik vind TS wel meevallen.
Maar dat komt omdat ik qua versieren via Facebook nog iets veel sneuers heb gedaan.
C'est la vie
Oke, maar als het op hyves lukte dan lukt het daar uiteindelijk ook wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het daarna al op Facebook geprobeerd.
Tip: zoek anders vrienden van haar op hyves eens op facebook op. Misschien kun je via hen wel haar facebook vinden.![]()
Het begin had ik kunnen zijn, maar het laatste deel heb ik vorig week niet gedaan in de trein.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
C'est la vie
hih ik ben TS niet, maar ok ik domineer wel ff het topicquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef heloef het volgende:
Maar dat komt omdat ik qua versieren via Facebook nog iets veel sneuers heb gedaan.![]()
![]()
Zal ik wel geweest zijn. Probeerde een glimp van je slipje op te vangen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
![]()
Als het dat ene verhaal is waarvan ik denk dat het hem is, vond ik dat juist een hele stoere actie!quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef heloef het volgende:
Maar dat komt omdat ik qua versieren via Facebook nog iets veel sneuers heb gedaan.![]()
![]()
Hij heeft haar Facebook al gevonden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke, maar als het op hyves lukte dan lukt het daar uiteindelijk ook wel.
Tip: zoek anders vrienden van haar op hyves eens op facebook op. Misschien kun je via hen wel haar facebook vinden.C'est la vie
Schat al gevonden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke, maar als het op hyves lukte dan lukt het daar uiteindelijk ook wel.
Tip: zoek anders vrienden van haar op hyves eens op facebook op. Misschien kun je via hen wel haar facebook vinden.![]()
Allebei. Op de een of andere manier vond ik het ook best onbeschoft, om mij zo uitgebreid te gaan lopen checken. Je kunt dat ook wel subtieler doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vond jij hem niet leuk, of vond jij de manier waarop hij met je flirtte niet leuk?. Maar daar was hij het type niet voor
.
![]()
Nee in de kroeg iemand versieren is stoer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het dat ene verhaal is waarvan ik denk dat het hem is, vond ik dat juist een hele stoere actie!
Een vreemd meisje toevoegen op Facebook en wijsmaken dat je haar kent is heel andere koek mijn vriend.C'est la vie
Waarom moet dat subtiel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Allebei. Op de een of andere manier vond ik het ook best onbeschoft, om mij zo uitgebreid te gaan lopen checken. Je kunt dat ook wel subtieler doen. Maar daar was hij het type niet voor
.
![]()
Niveautje Klompen Vincent?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Allebei. Op de een of andere manier vond ik het ook best onbeschoft, om mij zo uitgebreid te gaan lopen checken. Je kunt dat ook wel subtieler doen. Maar daar was hij het type niet voor
.
C'est la vie
Vergelijk het met als wanneer je als vrouw zijnde in de kroeg staat en iemand begint je meteen te daggeren. Zo voelde datquote:.
![]()
Ik neem meestal een foto zodat ik niet uitgebreid hoef te staren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon naar mensen kijken?
Al is dat nog creepyer dan gewoon staren denk ik.C'est la vie
Als iemand mij de hele tijd gaat zitten aanstaren, krijg ik koude rillingen over m'n rug van "wat moet ie nou van me?"quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan toch wel gewoon naar mensen kijken?![]()
Ik kan me niet zo goed inleven in vrouwen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vergelijk het met als wanneer je als vrouw zijnde in de kroeg staat en iemand begint je meteen te daggeren. Zo voelde dat.
Het is toch gewoon een compliment als iemand kijkt hoe mooi je bent?
Dat het handiger zou zijn als ik mijn broek aan zou houden kan ik nog een beetje begrijpen, maar dat is een heel ander verhaal.![]()
Dat zou je wel zeggen, ja. Er is een verschil tussen 'kijken' en iemand uitkleden en opeten met de ogenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan me niet zo goed inleven in vrouwen.
Het is toch gewoon een compliment als iemand kijkt hoe mooi je bent?
Dat het handiger zou zijn als ik mijn broek aan zou houden kan ik nog een beetje begrijpen, maar dat is een heel ander verhaal.. Hij was meer van de 2e manier en aangezien ik hem niks vond, maakte dat het nog 10x viezer en vervelender.
![]()
Je dacht dat je voelde dat jullie iets gingen zeggen en zij was teleurgesteld denk je?
Ik denk dat jij iets te positief bent met je denken, als ze wat wilde zeggen had ze wel hoi of dag gezegd.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat heeft nietDat heeft niets met feminisme te maken , maar gewoon waarde hechten aan privacy, ja leuk dat je iemand leuk vind maar je weet niets van haar en het is toch ongepast om zo juist achter van alles van haar te komen terwijl je haar amper kent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Nog zo 1 waar ik ook geen andere mening bij had verwacht. De feminsten zijn hier aardig present. Romantiek moet blijkbaar maar op 1 manier ontstaan volgens jullie.
Ik heb het temminste geprobeerd, hoe kansloos jullie het ook maar vinden ik trek me er niets van aan![]()
Kijk als het nou een gesprek was geweest en je had wat gevraagd naar haar hyves/ facebook dan had het wat anders geweest.
Nu probeer je iemand die je totaal niet kent te achterhalen en contact te zoeken, zou je het zelf niet creepy vinden als iemand die je amper kent van alles van je te weten probeert te komen zonder degene te kennen en op basis van oog contact.
Nu ook ze heeft niet geantwoord op Hyves en dan ga je nog door met zoeken naar gegevens van haar via facebook .
Laat het los ga lekker uit , en ontmoet andere meiden in plaats van alles uit te pluizen over iemand die je niet kent.![]()
Ik ben ooit benadert via m'n Twitteraccount, onder het mom van "he ik heb je gevonden, zie je regelmatig buiten een rondje lopen".
Ik had geen idee wie het was, vond het in het begin wel vreemd. Want hoe had ie me gevonden. Dus gevraagd, antwoord gekregen, beetje op en neer gemaild. Vond hem verder niet interessant, dus het mailen stopte op den duur wel.
Maar vond het niet erg dat hij me zo gevonden heeft. Zolang het maar met een beetje googlen te doen is. Het echte speurwerk wordt creepy natuurlijk![]()
![]()
Hij heeft haar een keer gezien en op basis van waar trein stopte dat als woonplaats en gokken op leeftijd het helemaal nagepluisd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben ooit benadert via m'n Twitteraccount, onder het mom van "he ik heb je gevonden, zie je regelmatig buiten een rondje lopen".
Ik had geen idee wie het was, vond het in het begin wel vreemd. Want hoe had ie me gevonden. Dus gevraagd, antwoord gekregen, beetje op en neer gemaild. Vond hem verder niet interessant, dus het mailen stopte op den duur wel.
Maar vond het niet erg dat hij me zo gevonden heeft. Zolang het maar met een beetje googlen te doen is. Het echte speurwerk wordt creepy natuurlijk
Dat zou mij een brug te ver zijn. Als het iemand is die ik regelmatig tegen zou komen dan is het iets anders.![]()
Ik had deze man in kwestie nog nooit bewust gezien/aangekeken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:32 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zou mij een brug te ver zijn. Als het iemand is die ik regelmatig tegen zou komen dan is het iets anders.![]()
Dan ben jij nieuwsgieriger dan ik , ik krijg ook weleens verzoeken via hyves van mensen die ik niet ken , die beantwoord ik niet juist omdat ik ze totaal niet ken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had deze man in kwestie nog nooit bewust gezien/aangekeken.
Kijk als ik iemand zou zien , die me regelmatig ziet maar niet spreekt en ik zou hem herkennen dan zou ik pas antwoorden eerder niet.![]()
Ow via hyves of facebook doe ik het ook niet (snel). Zeker niet als er geen banden zijn met vrienden van me.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
Dan ben jij nieuwsgieriger dan ik , ik krijg ook weleens verzoeken via hyves van mensen die ik niet ken , die beantwoord ik niet juist omdat ik ze totaal niet ken.
Kijk als ik iemand zou zien , die me regelmatig ziet maar niet spreekt en ik zou hem herkennen dan zou ik pas antwoorden eerder niet.
Maar vond deze wel geinig, onverwachts en was idd nieuwsgierig wie het was.![]()
Dit. Vrouwen versier je door op ze af te stappen, niet door hun gegevens te achterhalen via internet..: Wat ben je dan voor laffe drol. Show some balls en zeg gewoon wat tegen de volgendequote:Op maandag 1 oktober 2012 14:20 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft niet
[..]
Dat heeft niets met feminisme te maken , maar gewoon waarde hechten aan privacy, ja leuk dat je iemand leuk vind maar je weet niets van haar en het is toch ongepast om zo juist achter van alles van haar te komen terwijl je haar amper kent.
Kijk als het nou een gesprek was geweest en je had wat gevraagd naar haar hyves/ facebook dan had het wat anders geweest.
Nu probeer je iemand die je totaal niet kent te achterhalen en contact te zoeken, zou je het zelf niet creepy vinden als iemand die je amper kent van alles van je te weten probeert te komen zonder degene te kennen en op basis van oog contact.
Nu ook ze heeft niet geantwoord op Hyves en dan ga je nog door met zoeken naar gegevens van haar via facebook .
Laat het los ga lekker uit , en ontmoet andere meiden in plaats van alles uit te pluizen over iemand die je niet kent.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Even een reactie betreft wat je uit het niet kan sturen om contact te krijgen via whatsapp of sms.
Ik kreeg net met toeval een leuk voorbeeld waar jullie miss wat aan hebben.
Kleine inleiding,
Ik ben de afgelopen 2 weken op stap geweest met een leuk meisje gewoon gezellig. Kende haar al maar niet meer dan hoi en dag of een klein praatje. We zijn uit eindelijk wat meer gaan whatsappen en toen zijn we 2 weekende op stap geweest. Donderdaf, vrijdag en zaterdag x 2 dus.
Goed vandaag had ik niks gestuurd was druk. Plots krijg ik het volgende berichtje
"Pfff waarom is het weekend nou altijd zo kort! Ben weer toe aan het weekend hoor! Ben je ook al bij gekomen van het weekend?"
Het is een heel simpel leuk begin smsje en we whatsappen nu al de hele dag door over van alles en nog wat. Wie weet kunnen jullie het of een deel gebruiken als inspiratie wat te sturen
Zo zie je maar, zo moeilijk is het niet om een whatsapp gesprek te beginnen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Wat is er precies apart aan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef Playerhater het volgende:
[..]
Best aparte adviezen van iemand zonder ervaringen."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nee is het ook niet, maar mensen hier hebben daar wel moeite mee zag ik laatst. Dus maar een klein voorbeeldje geven. Wie weet heeft iemand er wat aanquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Zelf vind ik het totaal niet raar om een whatsapp of sms te sturen naar een onbekende. Als zij het niet waardeert dan stuurt ze dus geen antwoord terug. Ik schrik er ook niet van als ik een sms krijg van een onbekende.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:41 schreef ook_gek het volgende:
Even een reactie betreft wat je uit het niet kan sturen om contact te krijgen via whatsapp of sms.
Ik kreeg net met toeval een leuk voorbeeld waar jullie miss wat aan hebben.
Kleine inleiding,
Ik ben de afgelopen 2 weken op stap geweest met een leuk meisje gewoon gezellig. Kende haar al maar niet meer dan hoi en dag of een klein praatje. We zijn uit eindelijk wat meer gaan whatsappen en toen zijn we 2 weekende op stap geweest. Donderdaf, vrijdag en zaterdag x 2 dus.
Goed vandaag had ik niks gestuurd was druk. Plots krijg ik het volgende berichtje
"Pfff waarom is het weekend nou altijd zo kort! Ben weer toe aan het weekend hoor! Ben je ook al bij gekomen van het weekend?"
Het is een heel simpel leuk begin smsje en we whatsappen nu al de hele dag door over van alles en nog wat. Wie weet kunnen jullie het of een deel gebruiken als inspiratie wat te sturen
Zo zie je maar, zo moeilijk is het niet om een whatsapp gesprek te beginnenTo truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."![]()
Dat is inderdaad ook echt het probleem!quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Men denkt te veel na, dat is het probleemNou is dit geen onbekende. Het is maar een voorbeeld. Er blijken mensen te zijn die het niet zelf kunnen bedenken of durven.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zelf vind ik het totaal niet raar om een whatsapp of sms te sturen naar een onbekende. Als zij het niet waardeert dan stuurt ze dus geen antwoord terug. Ik schrik er ook niet van als ik een sms krijg van een onbekende.
Daarom dit voorbeeld, wie weet heeft iemand er wat aan
Meestal is dat juist goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Men denkt te veel na, dat is het probleem
Alleen op dit vlak net niet.
C'est la vie
Tuurlijk heb je ergens wel gelijk. Maar misschien stelt ze het wel op prijs. Je hebt dan je kans in eerste instantie misschien verneukt. Maar misschien kan hij het op deze manier nog recht breien.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dit. Vrouwen versier je door op ze af te stappen, niet door hun gegevens te achterhalen via internet..: Wat ben je dan voor laffe drol. Show some balls en zeg gewoon wat tegen de volgende
Baat het niet schaadt het niet.C'est la vie
Ik snap wat je bedoeld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook echt het probleem!
[..]
Nou is dit geen onbekende. Het is maar een voorbeeld. Er blijken mensen te zijn die het niet zelf kunnen bedenken of durven.
Daarom dit voorbeeld, wie weet heeft iemand er wat aanMeestal maak het niet uit, in mijn ervaring vinden de meeste vrouwen het alleen maar een compliment als ze een sms of whatsapp krijgen van een leuke jongen. Ook al willen ze verder niks.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."![]()
Wat is er met mij? Begrijp het echt niet, daarom vraag ik het. Ik heb toch niks raars gedaan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef heloef het volgende:
Maar dat komt omdat ik qua versieren via Facebook nog iets veel sneuers heb gedaan.we dan![]()
Sorry ik bedoelde de poster van het verhaal over het treinmeisje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is er met mij? Begrijp het echt niet, daarom vraag ik het. Ik heb toch niks raars gedaan?C'est la vie
Okequote:Op maandag 1 oktober 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde de poster van het verhaal over het treinmeisje.* kruipt weer weg uit zijn kamerhoekje *
we dan![]()
Zitten in deze reeks ook mensen die dit doen: http://www.reddit.com/r/NoFap/ ?Op elke fokker past een bril.![]()
na lang zo'n smerige lurker te zijn geweest. Toch maar een reden gevonden om te registreren.
Sinds ongeveer een maand is mijn relatie van 3 jaar voorbij. Ik snap dat dit allemaal nog veel te vroeg is om serieus met dingen bezig te zijn. Ik moet ook eerlijk toegeven dat het nog heel veel pijn doet.
Maar omdat ik niet te lang treurig wou gaan zitten doen, toch maar besloten mijn oude leven op te pakken. Dit betekent dat ik weer regelmatig(misschien zelfs teveel) in de stad te vinden ben. Allemaal heel leuk en aardig, maar ik heb een beetje problemen met mijn zelf beeld.
Ik ben voorheen eigenlijk nooit vrijgezel geweest. Ik ben nu 22 jaar en heb al een relatie van 3 jaar, daarvoor een van één jaar en diverse kortere vriendinnen gehad. Dit betekent dat je nu ook met een andere "doel"(dit klinkt heel stom. zo bedoel ik het niet) In de stad staat. Nou ben ik erachter te komen vrij makkelijk aanspraak te maken met vrouwen, maar veel verder dan praten komt dit vaak niet en de gesprekken zijn eigenlijk ook altijd binnen 5 minuten afgelopen. De reden hiervan is denk ik dat ik redelijk snel dood sla in een gesprek, omdat ik mezelf geen houden weet te geven. Dit komt dan weer vanwege het feit dat ik onzeker ben over mijn uiterlijk. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik overkom op het andere geslacht.
Toen het over was met mijn vorige vriendin hoorde ik natuurlijk wel regelmatig van mensen "joh, dat maakt toch niet uit. Zo'n leuke jongen als jij vindt binnen no-time een ander", maar dit voelt altijd als slap excuus.
Zijn er misschien tips om hier iets mee te doen. En om een gesprek makkelijker aan de gang te houden?![]()
Als je zelf meer moeite hebt om het gesprek op gang te houden, dan kun je de ander ook wat meer laten praten. Meiden vinden het leuk als ze veel over zichzelf mogen vertellen. Als je niet meer weet wat je moet zeggen, dan moet je gewoon een vraag aan haar stellen en dan gaat het weer verder
Wat ik trouwens doe is van tevoren een lijstje met vragen bedenken zodat je niet de hele tijd "ehm, ehm, ehm..." doet
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Mja ik denk dat dat een beetje het probleem is wat ik heb. Ik heb heel snel het gevoel dat ik een eenzijdig gesprek aan het voeren ben. En echt de antwoorden uit een meisje moet trekken. Dan is voor mij de interesse ook snel weg.![]()
Voor een chiller gesprek:
1. Statements maken ipv vragen stellen.
2. Vraag waarom ze dingen leuk vind.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Oh, trouwens, voor de dudes hier die nog steeds geen actie nemen, ik kijk hem net en deze kerel is echt een baas.
[ Bericht 3% gewijzigd door Pope-of-Dope op 01-10-2012 22:13:31 ]''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Is dat niet lastig? Je weet nooit welke kant een gwsprek op gaat toch?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Wat ik trouwens doe is van tevoren een lijstje met vragen bedenken zodat je niet de hele tijd "ehm, ehm, ehm..." doet
Geef eens wat voorbeelden qua vragen dan?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
![]()
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Toevoeging: Geen ja/nee vragen. Dus niet 'Vond je dat leuk?' maar 'Hoe vond je dat?' bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Voor een chiller gesprek:
1. Statements maken ipv vragen stellen.
2. Vraag waarom ze dingen leuk vind.
Zelfs ik weet dat nog wel![]()
![]()
Stop met zorgen maken. Dat je niet binnen twee weken een ander aan de haak slaat betekent niet dat je niet kunt versieren. Ga eerst eens vrijgezel zijn. Na een lange relatie is het heel normaal om een tijd alleen te zijn, en is het zelfs goed voor je.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef perpixel het volgende:
na lang zo'n smerige lurker te zijn geweest. Toch maar een reden gevonden om te registreren.
Sinds ongeveer een maand is mijn relatie van 3 jaar voorbij. Ik snap dat dit allemaal nog veel te vroeg is om serieus met dingen bezig te zijn. Ik moet ook eerlijk toegeven dat het nog heel veel pijn doet.
Maar omdat ik niet te lang treurig wou gaan zitten doen, toch maar besloten mijn oude leven op te pakken. Dit betekent dat ik weer regelmatig(misschien zelfs teveel) in de stad te vinden ben. Allemaal heel leuk en aardig, maar ik heb een beetje problemen met mijn zelf beeld.
Ik ben voorheen eigenlijk nooit vrijgezel geweest. Ik ben nu 22 jaar en heb al een relatie van 3 jaar, daarvoor een van één jaar en diverse kortere vriendinnen gehad. Dit betekent dat je nu ook met een andere "doel"(dit klinkt heel stom. zo bedoel ik het niet) In de stad staat. Nou ben ik erachter te komen vrij makkelijk aanspraak te maken met vrouwen, maar veel verder dan praten komt dit vaak niet en de gesprekken zijn eigenlijk ook altijd binnen 5 minuten afgelopen. De reden hiervan is denk ik dat ik redelijk snel dood sla in een gesprek, omdat ik mezelf geen houden weet te geven. Dit komt dan weer vanwege het feit dat ik onzeker ben over mijn uiterlijk. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik overkom op het andere geslacht.
Toen het over was met mijn vorige vriendin hoorde ik natuurlijk wel regelmatig van mensen "joh, dat maakt toch niet uit. Zo'n leuke jongen als jij vindt binnen no-time een ander", maar dit voelt altijd als slap excuus.
Zijn er misschien tips om hier iets mee te doen. En om een gesprek makkelijker aan de gang te houden?![]()
Dat is inderdaad lastig. Je kunt beter doorvragen, maar als je het echt niet meer weet dan kan je beter een ander standaard vraag stellen. In het begin kun je niet zo heel veel vragen. Des te meer je van een persoon weet des te meer vragen je kan stellen. Als je weet dat een persoon sport, dan kan je daar vragen over stellen. Dan vraag je bijvoorbeeld of ze een nog een wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat niet lastig? Je weet nooit welke kant een gwsprek op gaat toch?
Geef eens wat voorbeelden qua vragen dan?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Hahah dan zou ik hard wegrennen ik zoek een partner niet iemand die mij het gevoel geeft dat ik met een selfmade psycholoog aan het praten benquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toevoeging: Geen ja/nee vragen. Dus niet 'Vond je dat leuk?' maar 'Hoe vond je dat?' bijvoorbeeld.
Zelfs ik weet dat nog wel![]()
![]()
Dat bericht was specifiek gericht op Allure_ en Fascination, niet op jou of andere vrouwen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 14:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heeft niets met feminisme te maken
"maar gewoon waarde hechten aan privacy, ja leuk dat je iemand leuk vind maar je weet niets van haar en het is toch ongepast om zo juist achter van alles van haar te komen terwijl je haar amper kent."
Als Ik haar in die trein had aangesproken, had ze dat misschien ook wel helemaal niet gewaardeerd. Dus hoezo maakt dat het compleet anders, nu ik via hyves en facebook een bericht naar haar heb verstuurd? Misschien waardeerd ze dat wel en dat ik haar had aangesproken niet. Het kan ook andersom zo zijn, maar dit soort dingen zijn niet makkelijk in te schatten, bijna nooit eigenlijk. Je kan alles fout doen of je kan alls goed doen, dat weet je achteraf pas. Dat er op haar facebook haar achternaam er ook bij staat, daar kan ik persoonlijk ook vrij weinig aan doen, dat ik dat nu weet. Die heeft ze zelf openbaart.
Een berichtje naar iemand toe sturen die je niet kent op het internet, vind ik persoonlijk kunnen, maar daar zijn de meningen op fok dus blijkbaar zeer verdeeld over, tot groffe privacy schending aan toe, volgens Allure_ en Fascination.
"zou je het zelf niet creepy vinden als iemand die je amper kent van alles van je te weten probeert te komen zonder degene te kennen en op basis van oog contact."
In mijn geval dus niet. Stel ik had met iemand, een paar minuten oog contact gehad en zij zou mij op basis daarvan een bericht sturen dan had ik dat wel vreemd gevonden, maar dan had ik het bericht niet als "vervelend" ervaren. In mijn situatie is het toch wel anders. als je een uur lang zo goed als onafgebroken oogcontact hebt, waarbij er van haar kant ook nog vrij lange staarsessies waren, dan maak je mij wel nieuwsgierig. Zodoende heb ik op basis daarvan haar proberen te vinden en gevonden en een bericht naar haar verstuurd. Als zij dat bericht niet op prijs stelt, dan is dat maar zo. Daar heb ik vrede mee. Het initiatief ligt nu bij haar en niet meer bij mij. Ik kan mezelf in iedergeval niet verwijten, dat ik geen initiatief genomen heb.
"Wat ben je dan voor laffe drol. Show some balls en zeg gewoon wat tegen de volgende"
Dan moet daar wel de gelegenhied voor zijn om een gesprek te kunnen voeren. Als haar volgende trein op een paar meter afstand (die op punt van vertrekken staat), is er toch bar weinig gelegenheid om een leuk gesprek met iemand te voeren. Een hoi doei gesprek, was niet bepaald het gesprek wat ik in gedachte had om met haar te gaan voeren.![]()
Omdat via hyves persoongegevens zijn die ze niet altijd met iedereen wil delen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat bericht was specifiek gericht op Allure_ en Fascination, niet op jou of andere vrouwen.
"maar gewoon waarde hechten aan privacy, ja leuk dat je iemand leuk vind maar je weet niets van haar en het is toch ongepast om zo juist achter van alles van haar te komen terwijl je haar amper kent."
Als Ik haar in die trein had aangesproken, had ze dat misschien ook wel helemaal niet gewaardeerd. Dus hoezo maakt dat het compleet anders, nu ik via hyves en facebook een bericht naar haar heb verstuurd? Misschien waardeerd ze dat wel en dat ik haar had aangesproken niet. Het kan ook andersom zo zijn, maar dit soort dingen zijn niet makkelijk in te schatten, bijna nooit eigenlijk. Je kan alles fout doen of je kan alls goed doen, dat weet je achteraf pas. Dat er op haar facebook haar achternaam er ook bij staat, daar kan ik persoonlijk ook vrij weinig aan doen, dat ik dat nu weet. Die heeft ze zelf openbaart.
Een berichtje naar iemand toe sturen die je niet kent op het internet, vind ik persoonlijk kunnen, maar daar zijn de meningen op fok dus blijkbaar zeer verdeeld over, tot groffe privacy schending aan toe, volgens Allure_ en Fascination.
"zou je het zelf niet creepy vinden als iemand die je amper kent van alles van je te weten probeert te komen zonder degene te kennen en op basis van oog contact."
In mijn geval dus niet. Stel ik had met iemand, een paar minuten oog contact gehad en zij zou mij op basis daarvan een bericht sturen dan had ik dat wel vreemd gevonden, maar dan had ik het bericht niet als "vervelend" ervaren. In mijn situatie is het toch wel anders. als je een uur lang zo goed als onafgebroken oogcontact hebt, waarbij er van haar kant ook nog vrij lange staarsessies waren, dan maak je mij wel nieuwsgierig. Zodoende heb ik op basis daarvan haar proberen te vinden en gevonden en een bericht naar haar verstuurd. Als zij dat bericht niet op prijs stelt, dan is dat maar zo. Daar heb ik vrede mee. Het initiatief ligt nu bij haar en niet meer bij mij. Ik kan mezelf in iedergeval niet verwijten, dat ik geen initiatief genomen heb.
"Wat ben je dan voor laffe drol. Show some balls en zeg gewoon wat tegen de volgende"
Dan moet daar wel de gelegenhied voor zijn om een gesprek te kunnen voeren. Als haar volgende trein op een paar meter afstand (die op punt van vertrekken staat), is er toch bar weinig gelegenheid om een leuk gesprek met iemand te voeren. Een hoi doei gesprek, was niet bepaald het gesprek wat ik in gedachte had om met haar te gaan voeren.
En trouwens als je een meisje wil beginnen met versieren dan zal je altijd met een hoi dag gesprek moeten beginnen.
En jij vult trouwens in , jij zegt een uren oogcontact , dat is jou invulling niet de hare en hoe je het went of keert blijft het raar om op basis van elkaar een te zien , half internet af te zoeken naar haar.
Waarschijnlijk wil je veel te veel en maak je dingen veel te groot en dan faal je al met versieren, je moet beginnen met kleine stapjes niet grote.
Meisjes zijn veel kritischer met juist ook dat soort dingen want waar je als jongen niet stilstaat dat meisjes regelmatig met de creepfactor te maken hebben, en juist dat soort dingen niet altijd kunnen waarderen.
Hoe aardig bedoelt het komt veel te opdringerig op en heel eerlijk houden meisjes daar echt niet van dus volgende keer als je een meisje ziet begin met een hoi doei gesprek , dat![]()
Klopt het dat vrouwen in de stad minder snel de behoefte om zelf vragen te stellen? want naar mijn idee als ik rond mij heen kijk is het normaler dat de jongen degene is de het gesprek "leid" of in ieder geval degene is die de vragen stelt.
Of betekend dit gewoon dat er minder interesse is vanuit de kant van de vrouw?![]()
Denk dat vrouwen in de stad wel veel meer in contact komen met jongens en daarom minder de behoefte hebben om zelf nog een gesprek te beginnen (aangezien ze vaak genoeg aangesproken worden als ze wat gemiddeld tot knap zijn). Minder interesse denk ik ja omdat ze toch wel aandacht krijgen. Meer dan in een dorpjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef perpixel het volgende:
Klopt het dat vrouwen in de stad minder snel de behoefte om zelf vragen te stellen? want naar mijn idee als ik rond mij heen kijk is het normaler dat de jongen degene is de het gesprek "leid" of in ieder geval degene is die de vragen stelt.
Of betekend dit gewoon dat er minder interesse is vanuit de kant van de vrouw?we dan![]()
Denk niet dat je daar 1 lijn op kan trekken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef perpixel het volgende:
Of betekend dit gewoon dat er minder interesse is vanuit de kant van de vrouw?
Verschilt per vrouw, per situatie. Kan zijn dat ze niet geintresseerd is, kan zijn dat ze enkel antwoorden om beleefd te zijn, kan zijn dat ze verlegen is, kan z ijn dat ze zelf niets kunnen bedenken, kan zijn ... tja vul maar in![]()
![]()
Ik vind het echt niet tof als iemand dat zou doen...
Een oproepje plaatsen vind ik een idee, maar zelf iemand zo opsporen echt creepy.
Ik vind het echt not done om iemand dan een berichtje sturen ik vind het een gevalletje van aantasten van de privacyEn zou mij daar heel onveilig door gaan voelen.
Ik zou zo iig niets met je te maken willen hebben.
Zelfs al had ik wel interesse gehad in de trein![]()
![]()
kan zijn dat ze onzeker zijn, kan zijn dat ze een relatie hebben, kan zijn dat ze geen vriend willen kan zijn.. *ingevuld* rest vult een ander maar in hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar 1 lijn op kan trekken.
Verschilt per vrouw, per situatie. Kan zijn dat ze niet geintresseerd is, kan zijn dat ze enkel antwoorden om beleefd te zijn, kan zijn dat ze verlegen is, kan z ijn dat ze zelf niets kunnen bedenken, kan zijn ... tja vul maar inwe dan![]()
Dat kan ook zijn omdat meisjes vaak wat dit betreft ook ouderwets kunnen zijn en toch het meer aan de jongen overlaten. Als een meisje echt vaak niet wil dan merk je dat wel aan hoe ze reageert dan houd ze het gesprek niet gaande en gaat met andere praten of zegt het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef perpixel het volgende:
Of betekend dit gewoon dat er minder interesse is vanuit de kant van de vrouw?![]()
Editoor zat gewoon bij het raam, en het meisje wilde vast gewoon naar buiten kijken..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef editoor het volgende:
[..]
als je een uur lang zo goed als onafgebroken oogcontact hebt, waarbij er van haar kant ook nog vrij lange staarsessies waren, dan maak je mij wel nieuwsgierig.
Interpretatie
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Aan TS: als ze jouw eerste berichtje niet beantwoord heeft: niet verder gaan! Ze waardeert het kennelijk niet en ga dan niet als een detective het hele internet naar haar afspeuren. Reden van dit advies is dat ik zelf (helaas) ook langs deze weg contact met een meid heb geprobeerd te zoeken die ik zelfs nog nooit had gezien. Ik dacht ook dat ik ter goeder trouw handelde, maar werd niet op prijs gesteld. Het komt opdringerig, vreemd en ietwat wanhopig over ook al voelt het vanuit jou misschien als 'wie niet waagt, wie niet wint'. Zodra je je even in haar verplaatst, zul je dat ook wel inzien.
Dus niet doen.![]()
Nou heb ik zelf een een meisje van de garderobe in een discotheek een bericht op facebook gestuurd.
Waarin ik haar nog bedankte voor de paracetamol die ze geregeld heeft de avond daarvoor (was bij tandarts geweest met fikse ontsteking), en hoe zij mijn "night" gemaakt heeft.
Dit alles met een knipoog, en for the record dat ik haar via de facebook van me neefje vond en dus wilde bedanken.
Nooit wat terug gehad, maar ook niet verwacht.
Andere zaak lijkt me :pYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aan TS: als ze jouw eerste berichtje niet beantwoord heeft: niet verder gaan! Ze waardeert het kennelijk niet en ga dan niet als een detective het hele internet naar haar afspeuren. Reden van dit advies is dat ik zelf (helaas) ook langs deze weg contact met een meid heb geprobeerd te zoeken die ik zelfs nog nooit IRL had gezien. Ik dacht ook dat ik ter goeder trouw handelde, maar werd niet op prijs gesteld. Het komt opdringerig, vreemd en ietwat wanhopig over ook al voelt het vanuit jou misschien als 'wie niet waagt, wie niet wint'. Zodra je je even in haar verplaatst, zul je dat ook wel inzien.
Dus niet doen.![]()
Dat is compleet iets anders omdat je haar vond via de facebook van een ander en gewoon netjes een bedankje stuurde voor iets wat gebeurd was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou heb ik zelf een een meisje van de garderobe in een discotheek een bericht op facebook gestuurd.
Waarin ik haar nog bedankte voor de paracetamol die ze geregeld heeft de avond daarvoor (was bij tandarts geweest met fikse ontsteking), en hoe zij mijn "night" gemaakt heeft.
Dit alles met een knipoog, en for the record dat ik haar via de facebook van me neefje vond en dus wilde bedanken.
Nooit wat terug gehad, maar ook niet verwacht.
Andere zaak lijkt me :p![]()
Op haar hyves had ze een gesloten profiel dus daar kon je al helemaal geen info uit halen. Haar profielnaam plus een foto en dat was het.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat via hyves persoongegevens zijn die ze niet altijd met iedereen wil delen.
"jij zegt een uren oogcontact , dat is jou invulling niet de hare"
Wat je hiermee wilt zeggen snap ik niet helemaal dat mag je mij nog een keer uitleggen wat je hiermee bedoeld. Als we ongeveer elke minuut naar elkaar zitten te kijken en dat hielden we bijna 1 uur lang vol, maar jij bent er niet van overtuigd dat dit ook echt zo gebeurd is? ik snap het niet. Dan heb ik toch een vrij grote verbeelding.
"hoe je het went of keert blijft het raar om op basis van elkaar een te zien , half internet af te zoeken naar haar."
In een half uurtje had ik haar gevonden, dus dat ik dagen, weken naar haar gezocht heb, klopt niet. Ik was na een paar uur allang al afgehaakt, als ik haar niet had gevonden. Ik kwam al vrij snel profielen tegen die haar misschien ook zouden kunnen zijn waardoor ik na een minuut of 10 al weinig vertrouwen meer had, dat het mij zou lukken om haar te vinden. Dus je overdrijft het wel een beetje, vind ik.
"Waarschijnlijk wil je veel te veel en maak je dingen veel te groot en dan faal je al met versieren, je moet beginnen met kleine stapjes niet grote.
Meisjes zijn veel kritischer met juist ook dat soort dingen want waar je als jongen niet stilstaat dat meisjes regelmatig met de creepfactor te maken hebben, en juist dat soort dingen niet altijd kunnen waarderen."
Dat kan allemaal, maar dat is allemaal koffiedik kijken. Het is gewoon een poging van mij, een risico die ik de moeite vind om te nemen. Maar wat vind jij dan van die sites als Relatieplanet enz? daar heb je elkaar zowel niet gezien als gesproken en toch proberen mensen elkaar op die manier met elkaar in contact te komen. Dit staat nog veel verder af dan mijn situatie.
"Nu ook ze heeft niet geantwoord op Hyves."
Nog niet nee, misschien dat ze het uberhoud nog niet heeft gelezen, daar valt niks uit op te maken.
Ik heb allang al de instelling, al vanaf het begin dat de kans dat ik uberhoud wat terug krijg zeer klein zal zijn, dus ik maar mezelf geen illusies, het is nou eenmaal zo gelopen zo als dat nu gegaan is en zoals ik al eerder zei, het initiatief ligt nu bij haar niet bij mij.
[ Bericht 0% gewijzigd door editoor op 02-10-2012 15:18:13 ]![]()
Daar mee bedoel ik dat iedereen situaties anders bekijkt dan dat het werkelijk is en soms wat mooier door gekleurd door emoties , jij vond haar leuk dus jij ervaart het als goh wat hebben we lang oogcontact , het kan zijn dat zij dat totaal anders ervaart dus interpretatie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:08 schreef editoor het volgende:
[..]
"jij zegt een uren oogcontact , dat is jou invulling niet de hare"
Wat je hiermee wilt zeggen snap ik niet helemaal dat je mag je mij nog een keer uitleggen wat je hiermee bedoeld. Als we ongeveer elke minuut naar elkaar zitten te kijken en dat hielden we bijna 1 uur lang vol, maar jij bent er niet van overtuigd dat dit ook echt zo gebeurd is? ik snap het niet. Dan heb ik toch vrij grote verbeelding.
"hoe je het went of keert blijft het raar om op basis van elkaar een te zien , half internet af te zoeken naar haar."
"Waarschijnlijk wil je veel te veel en maak je dingen veel te groot en dan faal je al met versieren, je moet beginnen met kleine stapjes niet grote.
Meisjes zijn veel kritischer met juist ook dat soort dingen want waar je als jongen niet stilstaat dat meisjes regelmatig met de creepfactor te maken hebben, en juist dat soort dingen niet altijd kunnen waarderen."
Dat kan allemaal maar dat is allemaal koffiedik kijken. Het is gewoon een poging van mij, een risico die ik de moeite vind om te nemen. Maar wat vind jij dat van die sites als Relatieplanet enz? daar heb je elkaar zowel niet gezien als gesproken en toch proberen mensen elkaar op die manier met elkaar in contact te komen. Dit staat nog veel verder af dan mijn situatie.
"Nu ook ze heeft niet geantwoord op Hyves en dan ga je nog door met zoeken naar gegevens van haar via facebook .
Laat het los ga lekker uit , en ontmoet andere meiden in plaats van alles uit te pluizen over iemand die je niet kent."
Nog niet nee, misschien dat ze het uberhoud nog niet heeft gelezen, daar valt niks op uit te maken.
Over datingsites is iets totaal anders die mensen geven zelf al aan op zoek te zijn naar iemand dus als iemand daar reageert is dat logisch.
Ikzelf zet mezelf niet op datingsites want ik ben niet zoekende en heel eerlijk heb ik veel liever dat mensen me in het echt aanspreken dan via internet.
Mijn facebook en hyves zijn ook niet voor omdat ik zoekende ben maar omdat ik contact wil houden met bekende van me en heel groot is de kans dat als ik mensen die me aanspreken via hyves of facebook die ik totaal niet ken ook gewoon op de block vaak zet .
En je bent trouwens zo bezig jezelf verdedigen dat je uberhaupt niet ziet dat de meeste meiden al aangeven het niet te willen in dit topic en juist waarderen dat iemand ze in het echt aanspreekt veel beter vinden.
Kijk daar eens naar en probeer gewoon als je een leuk meisje ziet een gesprek aan te gaan in plaats van dit.![]()
Ik denk dat ik mezelf in zo'n situatie opgelaten zou voelen, maar daar in tegen als het gevoel van een klik daar geweest is. Kan dat natuurlijk ook wel heel sterk voelen.![]()
Ik had ooit een meisje aangesproken maar was daarna vergeten contactinfo te vragen. De volgende keer heb ik me dat niet laten gebeuren.
Dus aan de ene kant snap ik dat hij het probeert. Maar ook waarom sommigen zeggen: spreek haar de volgende keer wel aan.C'est la vie
Over vragenlijstjes opstellen, daar is een film scene van, volgens mij the ugly truth, in ieder geval met katherine heigl. Lekker gecast trouwens, bijna irreeel dat zo iemand moeite heeft met versieren
Maar in ieder geval, zij presenteert een show en is vrij preuts en terughoudend en stelt dus inderdaad lijstjes op om tijdens dates te bespreken. Dat loopt niet helemaal volgens planning
Lijkt mij overigens ook helemaal niets. Als de klik er zit dan zit die er wel. Ik heb in ieder geval bij wederzijdse interesse nog nooit vervelende stiltes gehad![]()
Ik denk dat misschien een gesprek aangaan in de stad ook niet de ideale plek is. Je blijft natuurlijk met het feit zitten dat de ander zeer slecht te verstaan is. Hierdoor komen dingen misschien ook wel anders over dan dat ze over zouden moeten komen.
Ik denk dat het grootste probleem is het over analyseren voor dat het gesprek uberhaupt plaats heeft gevonden. Je hebt het gesprek dan al gevoerd in je hoofd en dit zal nooit zo uitpakken waardoor je "onverwachts" moet gaan improviseren. En je zult een stuk minder oprecht overkomen.
Ik denk sowieso dat ik teveel druk op mezelf aan het zetten ben om leuk gevonden te worden. En als je iemand ziet die alleen maar zijn best doet om leuk gevonden te worden. Vind je die persoon automatisch niet leuk.![]()
Heel eerlijk ik denk dat een dorp of stad totaal niet zoveel uitmaakt , en heel eerlijk denk ik dat je er te veel over nadenkt, zeg gewoon zoiets als hoi ik vind je leuk, zin misschien even een kopje koffie te pakken of iets anders maar maak het niet een levensafhangende zaak van en laat het vandaar uit los als ze nee zegt jammer als ze ja zegt leuk onverwacht uitje ofzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef perpixel het volgende:
Ik denk dat misschien een gesprek aangaan in de stad ook niet de ideale plek is. Je blijft natuurlijk met het feit zitten dat de ander zeer slecht te verstaan is. Hierdoor komen dingen misschien ook wel anders over dan dat ze over zouden moeten komen.
Ik denk dat het grootste probleem is het over analyseren voor dat het gesprek uberhaupt plaats heeft gevonden. Je hebt het gesprek dan al gevoerd in je hoofd en dit zal nooit zo uitpakken waardoor je "onverwachts" moet gaan improviseren. En je zult een stuk minder oprecht overkomen.
Ik denk sowieso dat ik teveel druk op mezelf aan het zetten ben om leuk gevonden te worden. En als je iemand ziet die alleen maar zijn best doet om leuk gevonden te worden. Vind je die persoon automatisch niet leuk.
Ik denk ook dat je het niet moet zien als v ersieren maar gewoon mensen leren kennen dan leg je er minder druk op.![]()
In de stad? als in bij de winkels? of een kroeg? of wat dan ook?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef perpixel het volgende:
Ik denk dat misschien een gesprek aangaan in de stad ook niet de ideale plek is. Je blijft natuurlijk met het feit zitten dat de ander zeer slecht te verstaan is.
In geen van allen maakt het uit. Want versta je de ander slecht zeg je gewoon "zullen we even daar *wijst rustig plekje aan / naar buiten* verder praten? "![]()
De enige conclusie die ik kan maken is dat we veel oogcontact hebben gehad meer ook niet. De reden waarom zij veel naar mij keek weet ik niet. Daar ben ik zelf ook heel nieuwsgierig naar. In theorie kun je 100 verschillende dingen bendenken over het waarom. Ik heb wel een bepaalde vermoede, maar of ik daar ooit een antwoord op ga krijgen, is niet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar mee bedoel ik dat iedereen situaties anders bekijkt dan dat het werkelijk is en soms wat mooier door gekleurd door emoties , jij vond haar leuk dus jij ervaart het als goh wat hebben we lang oogcontact , het kan zijn dat zij dat totaal anders ervaart dus interpretatie.
Ik heb het zelf ook niet echt op internetdating, omdat er geen enkele basis is, die je met die persoon hebt opgebouwd. Je weet totaal niet waar ze naar opzoek is, soms staat er dan een omschrijving bij naar waar ze opzoek is maar heel vaak is dat nog niet concreet genoeg, waardoor je nog steeds geen goede inschatting kan maken of zij zit te wachten op een bericht van je. Ik heb dat internetdaten al ver achter mij gelaten, dat gaat nooit wat worden.
"En je bent trouwens zo bezig jezelf verdedigen dat je uberhaupt niet ziet dat de meeste meiden al aangeven het niet te willen in dit topic en juist waarderen dat iemand ze in het echt aanspreekt veel beter vinden."
Ik zit mezelf te "verdedigen", omdat ik niet met alles met wat je zegt het eens ben, neemt niet weg dat er ook dingen in staan waar ik het wel mee eens ben, zoals de kans dat ze dit prettig vind kleiner is dan dat ze het wel prettig vind om via deze weg in contact te komen. Dat risico neem ik voledig op mij en als ik een bericht vaan haar krijg dat ze niet wenst lastig gevallen te worden, dan kan ik, op die inschatting die jij maakte, je alleen maar gelijk geven. Als ze het niet vervelend vond dan niet, maar die kans is ook stuk kleiner.
"Kijk daar eens naar en probeer gewoon als je een leuk meisje ziet een gesprek aan te gaan in plaats van dit."
Het lijkt net alsof jij denkt dat dit een maandelijkse gebeurtenis van mij is en dat ik elke maand een vrouw aan het opzoeken ben op het internet. Dit is gewoon vrij uitzonderlijk en ik heb al heel wat met de trein gereisd en dit niet eerder meegemaakt. Dat ik haar zo snel vond was ook zeer uitzonderlijk. Dus het advies van dat ik vrouwen beter alleen maar in irl moet aanspreken, wekt de suggestie alsof ik alleen op deze manier, met vrouwen in contact probeer te komen. Ik hoop dat je uitzonderlijk en gebruikelijk toch probeert uit elkaar te halen want dat idee krijg ik er namelijk niet van.![]()
Nee , zo bedoel ik dat niet , ik bedoel dat je dus beter dit gewoon als een leerschool kan zien en juist als je al ziet dat dit niet gewerkt heeft (geen antwoord duidelijk niet gewerkt) en dus beter dan dus een andere keer als je een leuk meisje ziet het gewoon anders aanpakt![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik denk dat een dorp of stad totaal niet zoveel uitmaakt , en heel eerlijk denk ik dat je er te veel over nadenkt, zeg gewoon zoiets als hoi ik vind je leuk, zin misschien even een kopje koffie te pakken of iets anders maar maak het niet een levensafhangende zaak van en laat het vandaar uit los als ze nee zegt jammer als ze ja zegt leuk onverwacht uitje ofzo.
Ik denk ook dat je het niet moet zien als v ersieren maar gewoon mensen leren kennen dan leg je er minder druk op.Ik was niet helemaal duidelijk. Met naar de stad gaan bedoel ik uit gaan in de stad. Dus op plekken waar muziek op een dergelijk volume staat dat een gesprek voeren lastiger wordt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de stad? als in bij de winkels? of een kroeg? of wat dan ook?
In geen van allen maakt het uit. Want versta je de ander slecht zeg je gewoon "zullen we even daar *wijst rustig plekje aan / naar buiten* verder praten? "
en komt het gelijk vragen naar een rustig plekje niet verkeerd over? verder moet ik formerjellybean denk ik wel gelijk geven. Ik denk ook dat ik nog te geforceerd bezig ben met "versieren", maar dit komt ook omdat ik niet echt gewend ben aanspraak te krijgen bij het uitgaan(vooral van vrouwen). Dus is het even wennen.![]()
Ik denk juist het uitgaan de ideale gelegenheid is want daar is toch dat iedereen wel gesprekken voert, het hoeft niet perse het versieren zijn maar gewoon al een praatje aangaan. Dan kan je dat ook gewoon zien als oefenen toch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef perpixel het volgende:
[..]
[..]
Ik was niet helemaal duidelijk. Met naar de stad gaan bedoel ik uit gaan in de stad. Dus op plekken waar muziek op een dergelijk volume staat dat een gesprek voeren lastiger wordt.
en komt het gelijk vragen naar een rustig plekje niet verkeerd over? verder moet ik formerjellybean denk ik wel gelijk geven. Ik denk ook dat ik nog te geforceerd bezig ben met "versieren", maar dit komt ook omdat ik niet echt gewend ben aanspraak te krijgen bij het uitgaan(vooral van vrouwen). Dus is het even wennen.![]()
Nouja.. gelijk gelijk. Als blijkt dat je zit te schreeuwen en de ander (of jij) de hele tijd 'Wat?!' moet roepen, en de ander is nieuwsgierig genoeg naar je, dan is dat helemaal niet verkeerd hoor. Je moet natuurlijk niet voorstellen om een rondje rond de kerk te doen ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef perpixel het volgende:
[..]
Ik was niet helemaal duidelijk. Met naar de stad gaan bedoel ik uit gaan in de stad. Dus op plekken waar muziek op een dergelijk volume staat dat een gesprek voeren lastiger wordt.
![]()
Nou moet ik eerlijk zeggen dat het probleem hier nu misschien serieuzer overkomt dan het daadwerkelijk is.
Ik ben pas weer 2 weekenden uitgegaan sinds het over is met mijn ex. dus echt veel om te baseren heb ik ook niet. Het zal allemaal wel los lopen![]()
![]()
Kroegen of discotheken zijn niet echt de plekken waar je elkaar goed kunt leren kennen, omdat je amper met elkaar kunt praten door de vaak vrije harde muziek. Zie het dan ook alleen als een ontmoetingsplek en niet meer dan dat. Pas je strategie daar op aan. Bedenk dus wat je vervolgstappen zijn als je een leuke vrouw ontmoet. Het initiatief ligt vaak bij de man, dus ken goed de omgeving als zij is uitgekeken in dat cafe. Verder wat formerjellybean zegt, leg de druk niet te hoog dat je leuk gevonden moet worden. Achter dat soort dingen kom je meestal vrij snel achter als dat niet het geval is. In cafe's gaat het meer om uitstraling en uiterlijk of je lekker ruikt of je zelfverzekerd overkomt, de goede babbel zijn wat minder van invloed, maar ook daarin zul je goede indruk moeten maken.
Het totaal plaatje moet gewoon bij die persoon kloppen, dan heb je denk ik de meeste kans op succes.![]()
Hier word ik langzamerhand beetje moe van, net of iedereen altijd maar zelfverzekerd moet zijn.quote:
Moet je eens kijken hoeveel vrouwen wel niet onzeker zijn, het stikt ervan.
Vrouwen willen een zogenaamde zelfverzekerde man, zodat ze dan zelf niet meer zo onzeker hoeven te zijn.
Als man moet je zogenaamd altijd maar zelfverzekerd zijn, weten wat je wil, zeker over jezelf, sociaal zijn, goed kunnen luisteren, attent, begripvol, familie mens, reizen.
Net of je kansen vergrepen zijn als dit niet zo is. Klare bullshit natuurlijk.
Hoeveel mensen zijn nou echt 100% zeker van zichzelf of over het uiterlijk? Bijna niemand.
Onzin vind ik het, als je niet in een zekere periode zit dat je dan maar niet hoeft te gaan daten of er werk van hoeft te maken. Iedereen heeft periodes van onzekerheid, tegenslagen etc.
Dat maakt juist het "mens-zijn".
Vrouwen stellen hele onreeele eisen op dit gebied.
En vooral nederlandse vrouwen hebben hier nogal een handje van.
Prototype man: zelfverzekerd, sociaal, enthousiast, weten wat hij wil.
Yeah right, hoeveel mannen hebben dit nou daadwerkelijk? Bijna geen 1.![]()
Ik welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Hier word ik langzamerhand beetje moe van, net of iedereen altijd maar zelfverzekerd moet zijn.
Vrouwen willen een zogenaamde zelfverzekerde man, zodat ze dan zelf niet meer zo onzeker hoeven te zijn.
Als man moet je zogenaamd altijd maar zelfverzekerd zijn, weten wat je wil, zeker zijn over jezelf.
Hoeveel mensen zijn nou echt 100% zeker van zichzelf of over het uiterlijk? Bijna niemand.
Onzin vind ik het, als je niet in een zekere periode zit dat je dan maar niet hoeft te gaan daten of er werk van hoeft te maken. Iedereen heeft periodes van onzekerheid, tegenslagen etc.
Yeah right, hoeveel mannen hebben dit nou daadwerkelijk? Bijna geen 1.
Edit: en het merendeel van mijn vriendengroep ook
Denk dat je wat overdrijft want wat jij noemt is niet echt extreem ofzo maar gewoon beetje normaal voor een goed uitziende man die geestelijk niks raars heeft..we dan![]()
Vrouwen kunnen ook wat selectiever zijn want hebben relatief meer 'keus' dan mannen. Tenminste ik heb altijd de indruk dat een vrouw uiteindelijk altijd wel een man kan vinden, zelfs al is ze niet superknap ofzo (kijk naar datingsites waar de verhouding man/vrouw helemaal scheef is) Ze kunnen dus ook selectiever zijn.![]()
Hartstikke mooi voor jou en voor je vrienden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik wel
Edit: en het merendeel van mijn vriendengroep ook
Denk dat je wat overdrijft want wat jij noemt is niet echt extreem ofzo maar gewoon beetje normaal voor een goed uitziende man die geestelijk niks raars heeft..
Maar geloof er niks van, heb genoeg mensen kennis op dit gebied om te weten dat iedereen wel onzeker is.
Iemand die 100% zeker is over zichzelf, heeft nog nooit onzekere periodes meegemaakt of tegenslagen gehad.
En iemand die dan wel zogenaamd heel erg zelfverzekerd is, heeft meestal ook een hele vervelende houding en uitstraling. Zet zichzelf bijna altijd boven andere mensen.![]()
Afschuwelijk verschijnsel laatste tijd, zelf middelmatige vrouwen hebben een attitude om U tegen te zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vrouwen kunnen ook wat selectiever zijn want hebben relatief meer 'keus' dan mannen. Tenminste ik heb altijd de indruk dat een vrouw uiteindelijk altijd wel een man kan vinden, zelfs al is ze niet superknap ofzo (kijk naar datingsites waar de verhouding man/vrouw helemaal scheef is) Ze kunnen dus ook selectiever zijn.
Bijzonder zijn ze niet en toch eisen stellen.
Zelfs vrouwen met kinderen hebben soms profiel teksten waarvan je bijna achterover valt.
Kom op zeg, wees uberhaupt blij dat een man je nog wil met zon hoop bagage achter je kont geplakt.
Als man moet je altijd maar begrip tonen, als hun met een lading bagage komen.
Lopen de vrouwen weer zielig te doen over hoeveel reacties ze wel niet krijgen.
Moet je als man wat over je verleden vertellen, kun je het direct schudden!
Hoeveel vrouwen maak ik wel niet mee op sites die met emotionele praat komen aanzetten.
Als jan lul, altijd maar begrip tonen en medeleven, als man moet je dat andersom echt NIET proberen.
Ik denk bij mezelf, wees teminste blij dat je zoveel reacties krijgt en dat je selectief KUNT zijn.
Wij als mannen moet altijd maar berichten sturen, vrolijk overkomen, interesse tonen.
Maar vanaf hun kant komt er bijna nooit wat vanaf, ze denk van: "blijf lekker wachten, krijg toch wel reacties"
[ Bericht 4% gewijzigd door justme1234 op 02-10-2012 22:25:40 ]![]()
Veel mannen maken wiskundige formules voor het benaderen van een vrouw.
Helemaal niet nodig, wees gewoon lekker jezelf met eventueel wat kleine aanpassingen.
Je hoeft geen toverkunsten te verrichten om tot succes te komen.
En als je geen berichten terug krijgt? Lekker belangrijk gewoon laten gaan.
Vaak ligt het aan hun houding dan andersom, het is juist de kunst om het niet op jezelf te gaan zitten betrekken.
Dan word je JUIST onzeker. En vrouwen kunnen echt vissen in een enorme vijver.
Dan krijgen ze automatisch een bepaalde attitude en houding.
Het grappige vind ik wel, als man moet je leuke profieltekst hebben, fotos, met spontane berichten komen.
Ook een grote illusie.
Vrouwen daarin tegen hoeven maar 1, ik herhaal 1 (!) leuk foto erop te zetten en thats it!
Geheid dat hun inbox word overspoeld met berichten, het is echt heel erg triest gesteld.![]()
Zonder alle reacties gelezen te hebben tbh, of OP for that matter:
Vrouwen versieren is geen kunst, wees jezelf en geen dronken zatlap in het cafe (ja maak ik me ook wel eens schuldig aan maar zie het als een fout om van te leren als je jezelf zo voor schut heb gezet o.i.d, zie het niet als the way to go, afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk). Het grootste probleem is volgens mij de contacten. Mannen die problemen hebben met het 'versieren' van vrouwen hebben niet veel ervaring met vrouwen, of in ieder geval niet op die manier. Wellicht als vrienden maar weinig ervaring met flirten, vrouwen die naar hun flirten, escaleren, plagen en vooral zien dat jezelf zijn werkt. Want juist door dat gebrek aan ervaring, of het denken dat je moeite hebt met vrouwen versieren, spelen ze het vaak op safe en worden daardoor angstig en zijn niet zichzelf dus.
Misschien beetje abstract beschreven zo maar komt er op neer: Denk er niet bij na, wees jezelf en doen en zeg wat jij leuk vind, niet wat je denkt dat zij wilt horen of hoe je haar wellicht hopelijk zeer misschien niet zult wegjagen. True, niet alle vrouwen zullen voor je vallen maar het feit dat je durft jezelf te zijn doet al zo veel. En als je jezelf bent vind je tenminste vrouwen die jou ook echt leuk vinden voor wie je bent, en hoef je geen poppekast op te gaan hangen, allebei tevredenFor as he thinks within himself, so he is![]()
Door een gebrek aan succes is mijn motivatie om nog wat te ondernemen ook 0,0 wat dat betreft.Op elke fokker past een bril.![]()
Goeeeedeavond!
Vandaag heel leuk meisje tegen gekomen.. Maar waarschijnlijk heeft ze een vriend.. Zoals altijd..
[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Hello mensen, ok een meisje ontmoet en dat was goed en afgesproken voor een avond. Op de avond zelf ging ik sneller dan haar tempo.
Zij kwam tot de conclusie dat ik dan drammerig was, terwijl dat niet mn bedoeling was.
Later kwam ik haar weer tegen in een club en samen toch weer ff leuk gehad.
Ik zei laten we nog es meeten en dat overnieuw doen. Ze ging daarmee wel akkoord, maar nog niks afgesproken.
Ok fokkers, hoe zouden jullie verder gaan?![]()
niet meer over ;poep beginnen iigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hello mensen, ok een meisje ontmoet en dat was goed en afgesproken voor een avond. Op de avond zelf ging ik sneller dan haar tempo.
Zij kwam tot de conclusie dat ik dan drammerig was, terwijl dat niet mn bedoeling was.
Ik zei laten we nog es meeten en dat overnieuw doen. Ze ging daarmee wel akkoord, maar nog niks afgesproken.
Ok fokkers, hoe zouden jullie verder gaan?![]()
Ik zal je advies overnemen en alleen over kutjes praten !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef LovingMe het volgende:
[..]
niet meer over ;poep beginnen iig![]()
beterquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ik zal je advies overnemen en alleen over kutjes praten !![]()
Al die "wees jezelf adviezen klinken net zoals een gemiddelde automobilist die bij iemand meerijdt die net zijn rijbewijs heeft gehaald en na een tijdje uitroept "rij nu eens gewoon!"...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:43 schreef Snikch het volgende:
Want juist door dat gebrek aan ervaring, of het denken dat je moeite hebt met vrouwen versieren, spelen ze het vaak op safe en worden daardoor angstig en zijn niet zichzelf dus.![]()
Ok jouw vrouwelijke opinie, hoe is dit:quote:
De volgende keer dat ik haar contacteer zeg ik:
Jouw heerlijke sappige flamoes doet mij sidderen van verlangen. Mijn vlinders in mijn buik fladderen naar je en strelen je KUT KUT KUT KUTTTTT KUTTTT![]()
Ik hoop dat je weet dat het niet zo bedoeld is. Maar ondanks dat zeg ik het toch letterlijk (geldt in het algemeen imo): 'wees gewoon jezelf'. Ja het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar bij je vrienden of familie of wie dan ook die dicht bij je staat ben je ook jezelf, en zij mogen jou voor wie je bent. Iedereen heeft interessante aspecten in z'n leven, ieders mening is even boeiend, dus waarom zou je jezelf anders voordoen, dat doe je bij je beste vrienden ook niet en die waarderen het ook. Tuurlijk is het lastiger om het niet proberen te verkloten wanneer je met een leuke dame staat te praten, maar (wat ik ook erbij zei: het probleem is volgens mij eerder gebrek aan leuke vrouwelijke contacten) zolang jij met genoeg leuke dames praat merk je dat ze echt niet eng zijn ofzo, je kunt gewoon jezelf zijn en dat wordt hoe dan ook gewaardeerd en bij degene die echt bij jou als persoon matchen wordt het zwaar aantrekkelijk gevonden. Dus blijf ik erbij, ondanks dat het 100 keer makkelijker klinkt dan het is dat snap ik, maar toch: wees jezelfquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:06 schreef Shodan het volgende:
[..]
Al die "wees jezelf adviezen klinken net zoals een gemiddelde automobilist die bij iemand meerijdt die net zijn rijbewijs heeft gehaald en na een tijdje uitroept "rij nu eens gewoon!"...
Even helemaal off-topic maar toch mijn inzicht (al is het maar voor een leuke discussie): Neem een Tyler Durden of een Hank Moody of een ander (fictioneel) karakter met dezelfde idiologieen. Leef je eigen leven, wees wie je bent, neem niet alles zo zwaar, persoonlijk of serieus op. Niet iedereen waardeert het wellicht maar je leeft tenminste als jezelf, en degene die dit wel intrigeren zijn ook echt personen waar je avonden, dagen, weken, maanden of jaren mee door kan komen en er ook oneindig veel van kan genieten. En dit geld niet alleen voor vrouwen vind ikFor as he thinks within himself, so he is![]()
Maar ff serieusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ok jouw vrouwelijke opinie, hoe is dit:
De volgende keer dat ik haar contacteer zeg ik:
Jouw heerlijke sappige flamoes doet mij sidderen van verlangen. Mijn vlinders in mijn buik fladderen naar je en strelen je KUT KUT KUT KUTTTTT KUTTTT
Definieer 'drammerig' ? Probeerde je haar gelijk op de eerste date te zoenen of zat je al plannen te maken voor samenwonen?![]()
![]()
Hmmm jij wil toch alleen maar over kutjes praten ?!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:22 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Maar ff serieus
Definieer 'drammerig' ? Probeerde je haar gelijk op de eerste date te zoenen of zat je al plannen te maken voor samenwonen?
ok nou we zaten sowieso al heel de avond te zoenen, dus hartstikke leuk. Daarna wou ze lekker bij me liggen, dus wat intiemer en lekker kleffen, daarna dacht ze opeens ' blabla je wil alleen maar zoenen en voor de rest niks ! '.
Vertaling: Dus natuurlijk dat ik haar alleen als lustobject zie.
En haar gezicht staat op onweer.
Goed, hoe red ik me hieruit. En daarna zeg ik blala ik wil je zoenen omdat ik je leuk vind, echt heus waar.
Einde avond.
Ok hoe zal ik dit eens verder aanpakken??![]()
Wat dacht je van gewoon niks doen, want dat wijv is gewoon gaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:41 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Hmmm jij wil toch alleen maar over kutjes praten ?!
ok nou we zaten sowieso al heel de avond te zoenen, dus hartstikke leuk. Daarna wou ze lekker bij me liggen, dus wat intiemer en lekker kleffen, daarna dacht ze opeens ' blabla je wil alleen maar zoenen en voor de rest niks ! '.
Vertaling: Dus natuurlijk dat ik haar alleen als lustobject zie.
En haar gezicht staat op onweer.
Goed, hoe red ik me hieruit. En daarna zeg ik blala ik wil je zoenen omdat ik je leuk vind, echt heus waar.
Einde avond.
Ok hoe zal ik dit eens verder aanpakken??![]()
Als ze diepzinnige gesprekken wil moet ze niet gaan liggen zoenen en vervolgens boos worden dat je terugzoent. Ze is er zelf toch ook bij de slet![]()
![]()
Wat zij zegt + mijn meningquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:48 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon niks doen, want dat wijv is gewoon gaar![]()
Als ze diepzinnige gesprekken wil moet ze niet gaan liggen zoenen en vervolgens boos worden dat je terugzoent. Ze is er zelf toch ook bij de sletwe dan![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:48 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon niks doen, want dat wijv is gewoon gaar![]()
Als ze diepzinnige gesprekken wil moet ze niet gaan liggen zoenen en vervolgens boos worden dat je terugzoent. Ze is er zelf toch ook bij de sletOk en de opties los van 'niks doen'quote:![]()
![]()
Is irrelevantquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:59 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
[..]
Ok en de opties los van 'niks doen'we dan![]()
Dat wijv gaat sowieso voor gezeik zorgen dus als je daar zin in hebt vooral er achterna rennen, en haar nu al aanleren dat ze mag zeiken om niks. Wees gewoon een vent en stel grenzen voor die biatchquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:59 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
[..]
Ok en de opties los van 'niks doen'![]()
Wat zij zegt + mijn meningquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Dat wijv gaat sowieso voor gezeik zorgen dus als je daar zin in hebt vooral er achterna rennen, en haar nu al aanleren dat ze mag zeiken om niks. Wees gewoon een vent en stel grenzen voor die biatchwe dan![]()
Ok ok, maar dat stuk is er nog gebeurd natuurlijk, ze wil nog wel eens meeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
Ok fokkers, hoe zouden jullie verder gaan?
Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??![]()
Waarom wil je haar nog? Ik was hier allang moe van geworden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:59 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
[..]
Ok en de opties los van 'niks doen'
C'est la vie
Telefoonnummer regelen en sms'en als een gek. Je bent al te laat nu vrees ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ok ok, maar dat stuk is er nog gebeurd natuurlijk, ze wil nog wel eens meeten.
Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??we dan![]()
Jij bent al moe van een broodje smeren. Niet zo snel opgevenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom wil je haar nog? Ik was hier allang moe van geworden.we dan![]()
Iets meer afstand nemen bij de volgende keer. Niet meer kleffen. Maar waarschijnlijk gaat ze weer janken dat je haar niet aantrekkelijk vindt om mee te kleffen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??C'est la vie
Dat, of je gaat zo erg kleffen dat ze niet tegen kan stribbelen en het oke vindt. Dan gaat ze ook niet zo klagen en heb je je ballen getoont in plaats van te klagen over haar leipe gedragquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets meer afstand nemen bij de volgende keer. Niet meer kleffen. Maar waarschijnlijk gaat ze weer janken dat je haar niet aantrekkelijk vindt om mee te kleffen of iets dergelijks.we dan![]()
Heeft niks met opgeven te maken. Maar ik hou het voor gezien als een meisje na een avondje zoenen begint te klagen over dat zoenen terwijl ze er toch echt zelf bij was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij bent al moe van een broodje smeren. Niet zo snel opgeven
Of ze is schizofreen.C'est la vie
Afspreken en neuken en niet meer iets laten weten, ze klinkt wel als een typetje die zal doen ook...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??
daarna heb je 2 opties: 1) ze verdwijnt voorgoed uit je leven, dat is maar goed ook2) zij rent nu achter jou reet aan en dan mag jij de regels bepalen of haar alsnog dumpen.
Ik zelf: neuken en gaan, een zeikerige hoer ga je niet aan je ouders voorstellen![]()
ahja t is net gebeurd dus niet echt te laat. Het was een situatie waarin lekker kleffen ook wel verantwoord was. Ik heb haar contacttoestanden en goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Telefoonnummer regelen en sms'en als een gek. Je bent al te laat nu vrees ik
Nu ff een taktiek dat ik overkom als een persoon dat ik haar niet als lustobject zie zeg maar
What would do the trick??![]()
Als hij het bij haar wil maken en zij klaagt er juist over dat hij doordramt. Dan is het toch een slecht idee om nog harder aan te dringen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat, of je gaat zo erg kleffen dat ze niet tegen kan stribbelen en het oke vindt. Dan gaat ze ook niet zo klagen en heb je je ballen getoont in plaats van te klagen over haar leipe gedrag
Stapje terug, laat haar het iniatief pakken zonder eindeloos op haar te wachten.C'est la vie
Normaal gesproken zou ik best wel goed advies hebben. Heb nu drank gehad, dus nu is mijn advies nog beter. Maar als ze zelf leip doet nadat ze zelf iets doet (zoenen) dan is er blijkbaar iets aparts met haar. Als dat het waard is om met haar sex te hebben dan doe je dat... is dat het niet waard dan laat je het...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:16 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
ahja t is net gebeurd dus niet echt te laat. Het was een situatie waarin lekker kleffen ook wel verantwoord was. Ik heb haar contacttoestanden en goed.
Nu ff een taktiek dat ik overkom als een persoon dat ik haar niet als lustobject zie zeg maar
What would do the trick??we dan![]()
Kerel jij zoekt zelf problemen op hè?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:16 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
ahja t is net gebeurd dus niet echt te laat. Het was een situatie waarin lekker kleffen ook wel verantwoord was. Ik heb haar contacttoestanden en goed.
What would do the trick??![]()
Maakt niet uit, iedere man heeft weleens een pschobiatch achter zich aangehad. De trick is nu aangeven dat je haar wil voorstellen aan je familie![]()
Ik heb nog nooit een psychobitch achter me aangehadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:21 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Kerel jij zoekt zelf problemen op hè?![]()
Maakt niet uit, iedere man heeft weleens een pschobiatch achter zich aangehad. De trick is nu aangeven dat je haar wil voorstellen aan je familieecht niet trouwens
we dan![]()
Ah je bent bij zinnen.quote:
Gewoon afspreken, naar haar huis gaan en kapot neuken. En vergeet het nooit meer iets van je laten horen gedeelte niet.C'est la vie
Sexen met haar klinkt als een aanklacht van verkrachting op je naam krijgen, gezien haar vorige reactie op zoenen waar ze überhaupt zelf bij was en eraan meedeed![]()
![]()
Misschien had ze een momentje van tijdelijke leipheid en is ze verder een lieve en goede meid.. dan is dat laatste gedeelte niet zo terecht toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah je bent bij zinnen.
Gewoon afspreken, naar haar huis gaan en kapot neuken. En vergeet het nooit meer iets van je laten horen gedeelte niet.we dan![]()
Ik was er ooit een heb dat afgeleerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een psychobitch achter me aangehadecht niet trouwens
![]()
Leer het maar weer aan bij mij dan. Wil jou wel achter me aan hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:24 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik was er ooit een heb dat afgeleerd
we dan![]()
Ik ken haar verder natuurlijk niet. Maar door de berichten die ik hier lees vind ik haar heel vreemd. Vreemde actie en ook niet leuk voor hem vooral.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Misschien had ze een momentje van tijdelijke leipheid en is ze verder een lieve en goede meid.. dan is dat laatste gedeelte niet zo terecht toch?C'est la vie
Ok ze is een flirt, maar ze is een schijterd als het op sex aankomt.
Nu hadden we bijna sex. Dus bij een volgende ontmoeting hangt zo'n spanning in de lucht.
Ook bij n berichtje van me zal ze die spanning erin zien hangen natuurlijk.
Ok hoe te fixen dat ze niet denkt dat ik haar als lustobject zie![]()
![]()
![]()
Ach ja geeft haar de kans om het goed te maken zou ik zeggenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar verder natuurlijk niet. Maar door de berichten die ik hier lees vind ik haar heel vreemd. Vreemde actie en ook niet leuk voor hem vooral.
we dan![]()
Nee dat is met exen sorry.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:29 schreef zuipuzuipu het volgende:
Met psychobitches heb je trouwens de beste sexwe dan![]()
Benadrukken dat je bepaalde karakterschappen enorm waardeert.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:27 schreef zuipuzuipu het volgende:
Ok ze is een flirt, maar ze is een schijterd als het op sex aankomt.
Nu hadden we bijna sex. Dus bij een volgende ontmoeting hangt zo'n spanning in de lucht.
Ook bij n berichtje van me zal ze die spanning erin zien hangen natuurlijk.
Ok hoe te fixen dat ze niet denkt dat ik haar als lustobject zie![]()
"Je hebt zo'n goed gevoel voor humor"
"Als je begint te praten kan ik niet stoppen met luisteren"
En nog meer van dat soort sprookjesonzin. Wees een beetje creatief er mee.C'est la vie
Broodnuchter.quote:C'est la vie
'Je bent net zo intelligent als ons' lols roflquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Benadrukken dat je bepaalde karakterschappen enorm waardeert.
"Je hebt zo'n goed gevoel voor humor"
"Als je begint te praten kan ik niet stoppen met luisteren"
En nog meer van dat soort sprookjesonzin. Wees een beetje creatief er mee.we dan![]()
Ok ik heb er een paar,
'Oh meissie je anus smaakt naar honing'
'Je ogen doen mn gezwellichamen volpompen'
'je tietuh ga ik gedichten over schrijven'
Ok ik heb het n beetje door![]()
dat is wel het idee ja en
ik wil je eigenlijk angelina noemen omdat je zo knap bent
je borsten zijn zo zacht als het zachtste maandverband en natuurlijk
je oren zijn zo efficient als een maglev windturbine schatjewe dan![]()
"ik vind je zo leuk, ik zou je eigenlijk nu al in mijn keuken willen zetten"
C'est la vie
Jij: je bent beter dan mijn laatste exen wat dit betreft.
Zij: ow wat niet betreft dan niet hé?
Jij: ow ow ik ga slapen nu later mensen droom fijnwe dan![]()
Misschien is ze maagdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:27 schreef zuipuzuipu het volgende:
Ok ze is een flirt, maar ze is een schijterd als het op sex aankomt.Dat is sowieso als je hem erin hangt, maar meestal voel je t ipv zienquote:zal ze die spanning erin zien hangen natuurlijk.Ga met haar shoppenquote:Ok hoe te fixen dat ze niet denkt dat ik haar als lustobject zie![]()
Ok ff serieus...
Geen enkele man is aantrekkelijker dan een die een beetje afstand houdt en niet achter je reet aanrent, geloof me been there done that, dus als je deze pschobiatch ondanks alles toch graag wil,dan moet je wat koeler/nonchalanter doen en haar niet bombarderen net sms'jes. Laat gewoon een dag/anderhalf niks van je horen.
Hoe oud ben je trouwens en is dit je eerste date met een meisje?![]()
En waarschijnlijk ook een een psychobaby achter je rug omquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:29 schreef zuipuzuipu het volgende:
Met psychobitches heb je trouwens de beste sex![]()
![]()
Wat heb je voor drammerigs gezegd? of hoe ervaarde jij het?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
lijkt me wel vervelend als er op de 1 of andere manier zon sfeer hangt .wat gaan jullie deze 2e keer doen met meeten?quote:Ok fokkers, hoe zouden jullie verder gaan?seduco sum.en ben erg stout![]()
Je zoekt nu een exuus om iets niet te zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Hier word ik langzamerhand beetje moe van, net of iedereen altijd maar zelfverzekerd moet zijn.
Als man moet je zogenaamd altijd maar zelfverzekerd zijn, weten wat je wil, zeker over jezelf, sociaal zijn, goed kunnen luisteren, attent, begripvol, familie mens, reizen.
Yeah right, hoeveel mannen hebben dit nou daadwerkelijk? Bijna geen 1.of jij er nou wel of niet moe van word. Het is wel dat geen wat vrouwen willen.
Of je het nou leuk vind of niet.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Hmm ja maagd, dat is wel geil ja. Goed, ze was zelfs bang om te zoenen, ik had zoiets van fuckit gewoon lekker zoenen. Daarna wou ze ook lekker zoenen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:20 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Misschien is ze maagd
[..]
Dat is sowieso als je hem erin hangt, maar meestal voel je t ipv zien
[..]
Ga met haar shoppen
Ok ff serieus...
Geen enkele man is aantrekkelijker dan een die een beetje afstand houdt en niet achter je reet aanrent, geloof me been there done that, dus als je deze pschobiatch ondanks alles toch graag wil,dan moet je wat koeler/nonchalanter doen en haar niet bombarderen net sms'jes. Laat gewoon een dag/anderhalf niks van je horen.
Hoe oud ben je trouwens en is dit je eerste date met een meisje?
Hierzo 33 en allerlei types al gedate. In vergelijk met anderen zeg ik dat ze een hele langzaaaaame romantische type is, alles lekkerrr langzaaaaam en romantisch.
Ze is wel knap dus heeft veel aanspraak, flirten doet ze dan wel snel. Maar stapje verder intiem doet ze opeens langzaam.Na heel de avond gezellig zoenen wou ze lekker samen gaan liggen, dus de sfeer werd spannender en intiemer. Dat voelde wel natuurlijk aan hoe de avond ontplooide, voor haar werd het denk ik te spannend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Wat heb je voor drammerigs gezegd? of hoe ervaarde jij het?
lijkt me wel vervelend als er op de 1 of andere manier zon sfeer hangt .
[..]
wat gaan jullie deze 2e keer doen met meeten?
Want opeens slaat ze om en ging ze steeds minder vrolijk kijken, dus ik vraag een paar keer van wat er is. En moet t n beetje uit r trekken. (was dit slim?)
Dan zegt ze 'blabla je wil alleen maar zoenen (vertaling = wil alleen in mn broekje).
Daarna zei ik dus: nee nee tuurlik niet, blabla sweety, prinsessie, lieffie schattie mooie ogen enz enz.
Maar dat mocht natuurlijk niet meer baten, de stemming was al omgeslagen. En zei ze zoiets van 'blablabla moeten we nie meer doen blalbalbla'
Ok gezien ik denk dat zij het op zo'n moment het rooomaantisch & langzaamaaan wil doen en ik op een ander tempo er in door wou gaan, ging dat denk ik mis.
Nu denk ik dat ze denkt dat ik denk dat ik haar alleen maar als lustobject zie natuurlijk. Dus daar moet ik vanaf. (tips??)
Later zag ik haar in een club dus en toen wel weer met chemie lopen dansen met haar. Poging tot zoenen, maar ze zoende niet terug.
Maar goed, toch ff peilen en zei: eeej het is leuk laten we nog es een keer afspreken. Toen zei ze toch blabla ja ok dat vind ik ook leuk.
Goed heb haar gemailed van 'blablabla laten we binnenkort dansen' enzo. Dus benieuwd of ze terugreageert. Want nu hangt er n andere sfeer enzo.
[ Bericht 2% gewijzigd door zuipuzuipu op 03-10-2012 08:22:43 ]![]()
hmmm hoe dit beter kon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:35 schreef Catch_me het volgende:
Goed verhaal maar wat heeft dit met niet kunnen versieren te maken
en ook hoe het beter aan te pakken later![]()
Nouja blijkbaar wil ze het langzaamaan doen. En aangezien ze je de vorige keer niet heeft terug gezoend, zou ik daar de volgende keer als je haar ziet maar even achterwege laten en zien hoe het loopt.![]()
Leef jij maar in je wereldje van zogenaamde zekerheidquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zoekt nu een exuus om iets niet te zijnof jij er nou wel of niet moe van word. Het is wel dat geen wat vrouwen willen.
Of je het nou leuk vind of niet.
Heb genoeg argumenten erover genoemd. Als je het er niet mee eens bent prima.
Net of jij vrouwen zo goed kent. Ik heb er genoeg gesproken zowel in mijn omgeving als eerdere relaties.![]()
Hoe oud is ze en hoe ziet ze eruit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:15 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Hmm ja maagd, dat is wel geil ja. Goed, ze was zelfs bang om te zoenen, ik had zoiets van fuckit gewoon lekker zoenen. Daarna wou ze ook lekker zoenen.
Hierzo 33 en allerlei types al gedate. In vergelijk met anderen zeg ik dat ze een hele langzaaaaame romantische type is, alles lekkerrr langzaaaaam en romantisch.
Ze is wel knap dus heeft veel aanspraak, flirten doet ze dan wel snel. Maar stapje verder intiem doet ze opeens langzaam.
[..]
Na heel de avond gezellig zoenen wou ze lekker samen gaan liggen, dus de sfeer werd spannender en intiemer. Dat voelde wel natuurlijk aan hoe de avond ontplooide, voor haar werd het denk ik te spannend.
Want opeens slaat ze om en ging ze steeds minder vrolijk kijken, dus ik vraag een paar keer van wat er is. En moet t n beetje uit r trekken. (was dit slim?)
Dan zegt ze 'blabla je wil alleen maar zoenen (vertaling = wil alleen in mn broekje).
Daarna zei ik dus: nee nee tuurlik niet, blabla sweety, prinsessie, lieffie schattie mooie ogen enz enz.
Maar dat mocht natuurlijk niet meer baten, de stemming was al omgeslagen. En zei ze zoiets van 'blablabla moeten we nie meer doen blalbalbla'
Ok gezien ik denk dat zij het op zo'n moment het rooomaantisch & langzaamaaan wil doen en ik op een ander tempo er in door wou gaan, ging dat denk ik mis.
Nu denk ik dat ze denkt dat ik denk dat ik haar alleen maar als lustobject zie natuurlijk. Dus daar moet ik vanaf. (tips??)
Later zag ik haar in een club dus en toen wel weer met chemie lopen dansen met haar. Poging tot zoenen, maar ze zoende niet terug.
Maar goed, toch ff peilen en zei: eeej het is leuk laten we nog es een keer afspreken. Toen zei ze toch blabla ja ok dat vind ik ook leuk.
Goed heb haar gemailed van 'blablabla laten we binnenkort dansen' enzo. Dus benieuwd of ze terugreageert. Want nu hangt er n andere sfeer enzo.![]()
Ok ze is eind jaren twintig. Haar ogen zien eruit als zonnebloemen. Haar anus is als een pas uitgebloeide viooltje. En haar billen zijn als 2 speciaalbieren 14,5 %.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Hoe oud is ze en hoe ziet ze eruit?
Maar dammit ze heeft nog niet gereageerd op mijn berichtje om te dansen.![]()
Niks in het leven is zeker, maar durf rissico te nemen en wees zeker van je besluiten. Je gaat echt wel op je bek. Neem soms een brutaal gokje als je niet helemaal zeker bent. Wacht niet af maar durf te ondernemen. Dat maakt iemand zeker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:24 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Leef jij maar in je wereldje van zogenaamde zekerheidIk ken ze, ik hoor en zie wat ze willen. Ja dat klopt. Maar door en door kennen? Sorry ik neem mij zelf niet in de malingquote:Heb genoeg argumenten erover genoemd. Als je het er niet mee eens bent prima.
Net of jij vrouwen zo goed kent. Ik heb er genoeg gesproken zowel in mijn omgeving als eerdere relaties.
Geen idee wat voor vrouwen jij kent. De vrouwen die ik ken willen een zelf verzekerde man, een man die besluiten durft te nemen. Een man die zich zelf durft te zijn. Een man die fouten durft te maken en toe durft te geven. Een zacht gekookt eitje? Nee die vallen vaak buiten de boot, en worden vaak opgepikt door de zeer dominante vrouw.
Ik heb zeer veel vrouwen in mijn vrienden groep waar ik zeer goed mee om ga. Meer dan gemiddeld hoor ik vaak. Maar goed, wat is gemiddeld?
Maar wat je zegt, ieder zo zijn / haar mening.
Belangrijkste boven alles is dat je tevreden bent met je zelf en je leven. Ik ben van mening dat dit echt de basis is. De rest komt er na.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:15 schreef zuipuzuipu het volgende:
Ze is wel knap dus heeft veel aanspraak, flirten doet ze dan wel snel. Maar stapje verder intiem doet ze opeens langzaam.
...
Godverdomme.
![]()
Kut nog steeds geen reactie van miss slow&romantisch! Ze denkt dat ik alleen in r broekkie wil !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ok ze is eind jaren twintig. Haar ogen zien eruit als zonnebloemen. Haar anus is als een pas uitgebloeide viooltje. En haar billen zijn als 2 speciaalbieren 14,5 %.
Maar dammit ze heeft nog niet gereageerd op mijn berichtje om te dansen.
Zal ik bellen of mailen??![]()
Als ze niet reageert zal ze er wel geen zin in hebben. Bel over een week nog een keer en anders, NEXT.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:12 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Kut nog steeds geen reactie van miss slow&romantisch! Ze denkt dat ik alleen in r broekkie wil !
Zal ik bellen of mailen??''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik zou er al mee gestopt zijn man.. Kennelijk wil je dat niet, maar hou in gedachte : Graag of niet.. Word niet een van de zoveel gasten die ZO graag een vriendin willen dat ze zich dagelijks laten afzeiken, er lopen er tenslotte genoeg van..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??![]()
Wordt het dan niet eens tijd om in je bed een filmpje te kijken met haar, daar is het toch wel weer voorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Michielos het volgende:
Iemand een leuk idee voor een derde date?![]()
Is het meest handige opstapje imo![]()
![]()
Wat hebben jullie de afgelopen twee keer gedaan en zijn jullie al een beetje verliefd aan 't worden?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Michielos het volgende:
Iemand een leuk idee voor een derde date?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Think I screwed up, had haar niet genoeg opgewarmdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat hebben jullie de afgelopen twee keer gedaan en zijn jullie al een beetje verliefd aan 't worden?Het was dolle pret, maar geen reacties meer gehad, dus ik schat in, change level, next woman, next episode
![]()
Eendjes voeren, dierentuin, samen eten gaan koken, glow in the dark midgetgolf 3D.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Michielos het volgende:
Iemand een leuk idee voor een derde date?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Grappig eigenlijk dat mensen altijd een advies krijgen zoals ''ga daten''. Ik heb nu een x aantal dates gehad en besef steeds meer dat dat echt niet aan mij besteed is. Ik word absoluut niet gelukkiger van daten en ik krijg er juist nog minder zelfvertrouwen van dan ik voorheen had. Ik voel mij steeds meer een verbitterd oud wijf worden. Misschien zijn dates/relaties ook wel niet aan iedereen besteed. Of ik ben een zolder autist.![]()
wat gaat er allemaal mis op de dates dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Lot88 het volgende:
Grappig eigenlijk dat mensen altijd een advies krijgen zoals ''ga daten''. Ik heb nu een x aantal dates gehad en besef steeds meer dat dat echt niet aan mij besteed is. Ik word absoluut niet gelukkiger van daten en ik krijg er juist nog minder zelfvertrouwen van dan ik voorheen had. Ik voel mij steeds meer een verbitterd oud wijf worden. Misschien zijn dates/relaties ook wel niet aan iedereen besteed. Of ik ben een zolder autist.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Je kan op 1000 manieren wel iemand tegenkomen, misschien bijvoorbeeld iets waar weinig druk op ligt. Lekker stappen of n verjaardagsfeessie, sportclub, daar zijn genoeg mensen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Lot88 het volgende:
Grappig eigenlijk dat mensen altijd een advies krijgen zoals ''ga daten''. Ik heb nu een x aantal dates gehad en besef steeds meer dat dat echt niet aan mij besteed is. Ik word absoluut niet gelukkiger van daten en ik krijg er juist nog minder zelfvertrouwen van dan ik voorheen had. Ik voel mij steeds meer een verbitterd oud wijf worden. Misschien zijn dates/relaties ook wel niet aan iedereen besteed. Of ik ben een zolder autist.![]()
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etcquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
wat gaat er allemaal mis op de dates dan?![]()
Wat je zelf zegt, denk dat je niet genoeg attraction had en te hard van stapel liep. Uiteraard kan ik je situatie amper inschatten maar misschien heb je te weinig geteased en kwam het op haar over als eenrichtingsverkeer, oftewel te weinig attraction.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef zuipuzuipu het volgende:
Think I screwed up, had haar niet genoeg opgewarmdHet was dolle pret, maar geen reacties meer gehad, dus ik schat in, change level, next woman, next episode
Merk(te) je geen verbetering na een aantal dates? Bij mezelf merkte ik dat hoe vaker ik buiten m'n comfort zone kwam, hoe natuurlijker het ging en het minder awkward werd. Maar dan heb ik het niet persé over dates alleen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etc![]()
Nee absoluut geen verbetering. Het voelt echt vreselijk en ik kijk er niet na uit maar zie er tegenop. Ik hoef echt geen dates meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Merk(te) je geen verbetering na een aantal dates? Bij mezelf merkte ik dat hoe vaker ik buiten m'n comfort zone kwam, hoe natuurlijker het ging en het minder awkward werd. Maar dan heb ik het niet persé over dates alleen.![]()
![]()
Waar zit die angst in dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee absoluut geen verbetering. Het voelt echt vreselijk en ik kijk er niet na uit maar zie er tegenop. Ik hoef echt geen dates meerOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb dat met aanspreken/versieren daar ben ik ook nooit vrolijker van geworden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Lot88 het volgende:
Grappig eigenlijk dat mensen altijd een advies krijgen zoals ''ga daten''. Ik heb nu een x aantal dates gehad en besef steeds meer dat dat echt niet aan mij besteed is. Ik word absoluut niet gelukkiger van daten en ik krijg er juist nog minder zelfvertrouwen van dan ik voorheen had. Ik voel mij steeds meer een verbitterd oud wijf worden. Misschien zijn dates/relaties ook wel niet aan iedereen besteed. Of ik ben een zolder autist.C'est la vie
En als je naar een date gaat puur met de insteek een gezellige middag/avond te hebben? Jezelf wat minder druk opleggen van 'moeten' wil wel es helpen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etc![]()
Met meerdere mensen nergens last van.. Niet specifiek op date gevraagd ook nergens last van..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:07 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is kut, en hoe ben je op gewone meets dan?
Gaat dat wel gewoon normaal?![]()
Ook geprobeerd maar ik kan mijn eigen reacties houding enz er niet mee beinvloedenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En als je naar een date gaat puur met de insteek een gezellige middag/avond te hebben? Jezelf wat minder druk opleggen van 'moeten' wil wel es helpen.![]()
Morgen dan maar bioscoop gevraagdWordt wel leuk hoop ik
![]()
Michielos wordt gewoon versierdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Michielos het volgende:
![]()
Wat een koning
![]()
![]()
Dan houdt het op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ook geprobeerd maar ik kan mijn eigen reacties houding enz er niet mee beinvloeden![]()
Heel veel succes man!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Michielos het volgende:
Je zusje is sessiemanager![]()
ja niks aan de hand hoor. Afgelopen keer hebben we tot 6 uur sochtends op de bank gelegenquote:![]()
Moet het alleen even doortrekken en neit afhaken
nou lot88 er zijn volgens mij zat mannen in deze reeks die je wel een kans zouden geven hoor
Op elke fokker past een bril.![]()
Probeer gewoon te genieten van het leven... Waarom zo wanhopig op zoek naar een relatie? Er zijn toch ook andere dingen waar je je geluk uit kunt halen? En wat komt... komt toch?![]()
![]()
Inderdaad, als je op "zoek" bent, zoek je eigenlijk invulling van je leven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:56 schreef bossie1986 het volgende:
Probeer gewoon te genieten van het leven... Waarom zo wanhopig op zoek naar een relatie? Er zijn toch ook andere dingen waar je je geluk uit kunt halen? En wat komt... komt toch?
Een relatie is een aanvulling, geen invulling.![]()
Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zettenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:56 schreef Catch_me het volgende:
nou lot88 er zijn volgens mij zat mannen in deze reeks die je wel een kans zouden geven hoor![]()
![]()
Wat voor een knopje? Wat versta jij hieronder?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zetten![]()
Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zettenOp elke fokker past een bril.![]()
Een knopje dat mijn idioote ophol sla gedrag weer omzet naar mijn gewone gedragquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:17 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Wat voor een knopje? Wat versta jij hieronder?![]()
Als je weet hoe dat knopje omgaat, DM mij dan gelijk ook even, dan weet ik dat ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Een knopje dat mijn idioote ophol sla gedrag weer omzet naar mijn gewone gedrag
Je kunt er niet echt wat aan doen. Het enige dat misschien werkt is om het zo vaak te doen totdat dat gevoel vanzelf slijt. ...in theorie dan. In de praktijk merk ik weinig van dat slijten om eerlijk te zijn.![]()
Dit heb ik ook. Ik moet altijd even uitzoeken wie ik tegenover me heb en hoe ik het beste kan reageren op die persoon. Waardoor mijn eerste indruk niet altijd even goed is terwijl ik echt wel grappig, meedenkend, lief etc kan zijn. Maar mijn eerste presentatie is dan niet zo goed waardoor je vaak geen tweede kans krijgt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.![]()
Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate hebquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.Tja als mensen mij gewoon als vrienden oid kennen dan ben ik heel erg sociaal makkelijk om mee te praten enz. Maar een date is eng
![]()
![]()
Je moet gewoon net zoals toen op TC zijn, toen reageerde je heel leuk en spontaan!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate hebTja als mensen mij gewoon als vrienden oid kennen dan ben ik heel erg sociaal makkelijk om mee te praten enz. Maar een date is eng
![]()
![]()
Mijn laatste date meldde letterlijk dat ik zat te hakkelen en te schutterenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate hebTja als mensen mij gewoon als vrienden oid kennen dan ben ik heel erg sociaal makkelijk om mee te praten enz. Maar een date is eng
![]()
Dus je bent niet de enige die wel eens wat fout doet![]()
![]()
Weet je gelijk wat voor kortzichtig persoon je mee af hebt gesprokenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Ik moet altijd even uitzoeken wie ik tegenover me heb en hoe ik het beste kan reageren op die persoon. Waardoor mijn eerste indruk niet altijd even goed is terwijl ik echt wel grappig, meedenkend, lief etc kan zijn. Maar mijn eerste presentatie is dan niet zo goed waardoor je vaak geen tweede kans krijgt.
Iemand die na eerste afspraak gelijk al conclusie heeft getrokken![]()
![]()
Wat is daar mis mee? Kan uit de boom kijken? Helemaal op een eerste date is dit niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Date op zichzelf is niet eng, misschien moet je het verwachtings patroon van jezelf laten gaan.![]()
Probeer gewoon lekker spontaan te zijn... jou liefde komt ook wel! En ik heb ergens gelezen dat als je nu zoekt naar de ''perfecte'' relatie.. Je altijd zal blijven zoeken... Dit omdat een relatie (zoals justme al zei ) een aanvulling is en geen invulling..... Dus probeer je geluk niet te zoeken in een relatie! Kop op en schouders er onder!![]()
![]()
UHHH perfecte relatie? Ik heb nog niet eens 1 relatie in mijn leven gehad dus ik denk dat je mij met iemand anders verwart ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:14 schreef bossie1986 het volgende:
Probeer gewoon lekker spontaan te zijn... jou liefde komt ook wel! En ik heb ergens gelezen dat als je nu zoekt naar de ''perfecte'' relatie.. Je altijd zal blijven zoeken... Dit omdat een relatie (zoals justme al zei ) een aanvulling is en geen invulling..... Dus probeer je geluk niet te zoeken in een relatie! Kop op en schouders er onder!Ik verwacht echt niet dat de eerste waarmee ik ooit als dat al gebeurt verkering mee krijg dat dat tot de rest van mijn leven duurt
![]()
![]()
Op zich niets maar ik blijf daar zeker 5 dates in hangenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:57 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Kan uit de boom kijken? Helemaal op een eerste date is dit niet meer dan normaal.
Date op zichzelf is niet eng, misschien moet je het verwachtings patroon van jezelf laten gaan.En mijn verwachtsings patroon vooraf is vaak dat die persoon mij toch niet leuk vind ...
![]()
Ik verwar helemaal niet!!... ik probeer alleen maar te vertellen wat ik heb gelezen en je een hart onder de riem te steken
![]()
![]()
U hebt dm.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:22 schreef bossie1986 het volgende:
Ik verwar helemaal niet!!... ik probeer alleen maar te vertellen wat ik heb gelezen en je een hart onder de riem te steken
![]()
hmm berichie gehad van een meisje die opeens 'misschien' naar de bioscoop met me wil, welke maanden geleden ooit zei:
'hmmm ik moet er nog ns over nadenken'.
Dus deze dame heeft serieus ff maanden over nagedacht of ze misschien iets wil doen
Ok wat zou dit betekenen?![]()
Betekent dat ze zich nu verveelt en niemand anders heeft even die avond om iets mee te doen. Ik zou zeggen tegen haar van 'fuck maar' maar goed. Your callwe dan![]()
Wat Hiergaanwedan al zegt dat is niet oprecht en daar heeft ze zeker geen maanden overnagedacht. De jongen die ze wilde zal inmiddels wel n ander hebben of sowieso 0 interesse hebben gehad in haar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:38 schreef zuipuzuipu het volgende:
hmm berichie gehad van een meisje die opeens 'misschien' naar de bioscoop met me wil, welke maanden geleden ooit zei:
'hmmm ik moet er nog ns over nadenken'.
Dus deze dame heeft serieus ff maanden over nagedacht of ze misschien iets wil doen
Ok wat zou dit betekenen?![]()
Geen idee of ze iemand anders aan het daten was ondertussen, maar klinkt wel aannemelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat Hiergaanwedan al zegt dat is niet oprecht en daar heeft ze zeker geen maanden overnagedacht. De jongen die ze wilde zal inmiddels wel n ander hebben of sowieso 0 interesse hebben gehad in haar.
En dat 'misschien' klinkt als een berichtje alsof ze even wilt peilen bij mij na zoveel maanden tijd. Of ze wilt peilen of ik single ben ofzo??![]()
Eerder dat ze zich kan bedenken als ze later toch geen zin erin heeft. Als je bij jezelf nagaat. Wanneer zou jij zeggen tegen een meid dat je misschien wel met haar naar de bios wil?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:52 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Geen idee of ze iemand anders aan het daten was ondertussen, maar klinkt wel aannemelijk.
En dat 'misschien' klinkt als een berichtje alsof ze even wilt peilen bij mij na zoveel maanden tijd. Of ze wilt peilen of ik single ben ofzo??we dan![]()
Ik vind het nogal moeilijk om te versieren omdat ik nogal ''klein'' ben met mijn lengte van 1.68!
Heb op zich de looks wel, heb humor en ook wel romantisch maar het erop afstappen... Ho nee ik ga nog liever naar de tandarts! Ik ben namelijk altijd bang dat ze me afkeurt op mijn lengte.
Zijn er mensen die hier ervaring in hebben of die tips hebben hoe ik dit aan moet pakken?![]()
Helemaal mee eens! Maar toch heb je voor jezelf al een soort van beeld gecreëerd van owh... maar wat als??? Maar zal het vanavond eens proberenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vooral (alleen maar) kleinere meisjes benaderen. Dan is dat een minder groot punt al![]()
![]()
Ja nou ja bedoel dat beeld is ook wel terecht. Meeste meiden willen een jongen die langer is. Probleem is vaak alleen het in perspectief plaatsen. Sommige mensen gaan er vet mee zitten dat dat zo is terwijl het maar een deel is van hoe je bent en wat je te bieden hebt. Niet teveel aandacht geven als je je van zoiets bewust bent maar juist je meer richten op de dingen die meiden wel leuk zullen vinden. Gewoon inperken van onzekerheid die uit zulke dingen voortvloeien door het wel in de juiste verhouding te zien.. wat te klein is namelijk geen ramp gezien hoe het ook kan zijnGewoon beetje onzekerheid wat bijna iedereen wel heeft over iets
we dan![]()
Ey thanks manquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja nou ja bedoel dat beeld is ook wel terecht. Meeste meiden willen een jongen die langer is. Probleem is vaak alleen het in perspectief plaatsen. Sommige mensen gaan er vet mee zitten dat dat zo is terwijl het maar een deel is van hoe je bent en wat je te bieden hebt. Niet teveel aandacht geven als je je van zoiets bewust bent maar juist je meer richten op de dingen die meiden wel leuk zullen vinden. Gewoon inperken van onzekerheid die uit zulke dingen voortvloeien door het wel in de juiste verhouding te zien.. wat te klein is namelijk geen ramp gezien hoe het ook kan zijnGewoon beetje onzekerheid wat bijna iedereen wel heeft over iets
hier kan ik wat mee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |