Dat, of je gaat zo erg kleffen dat ze niet tegen kan stribbelen en het oke vindt. Dan gaat ze ook niet zo klagen en heb je je ballen getoont in plaats van te klagen over haar leipe gedragquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets meer afstand nemen bij de volgende keer. Niet meer kleffen. Maar waarschijnlijk gaat ze weer janken dat je haar niet aantrekkelijk vindt om mee te kleffen of iets dergelijks.
Heeft niks met opgeven te maken. Maar ik hou het voor gezien als een meisje na een avondje zoenen begint te klagen over dat zoenen terwijl ze er toch echt zelf bij was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij bent al moe van een broodje smeren. Niet zo snel opgeven
Afspreken en neuken en niet meer iets laten weten, ze klinkt wel als een typetje die zal doen ook...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ok ok, maar dat stuk is er nog gebeurd natuurlijk, ze wil nog wel eens meeten.
Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??
ahja t is net gebeurd dus niet echt te laat. Het was een situatie waarin lekker kleffen ook wel verantwoord was. Ik heb haar contacttoestanden en goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Telefoonnummer regelen en sms'en als een gek. Je bent al te laat nu vrees ik
Als hij het bij haar wil maken en zij klaagt er juist over dat hij doordramt. Dan is het toch een slecht idee om nog harder aan te dringen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat, of je gaat zo erg kleffen dat ze niet tegen kan stribbelen en het oke vindt. Dan gaat ze ook niet zo klagen en heb je je ballen getoont in plaats van te klagen over haar leipe gedrag
Normaal gesproken zou ik best wel goed advies hebben. Heb nu drank gehad, dus nu is mijn advies nog beter. Maar als ze zelf leip doet nadat ze zelf iets doet (zoenen) dan is er blijkbaar iets aparts met haar. Als dat het waard is om met haar sex te hebben dan doe je dat... is dat het niet waard dan laat je het...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:16 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
ahja t is net gebeurd dus niet echt te laat. Het was een situatie waarin lekker kleffen ook wel verantwoord was. Ik heb haar contacttoestanden en goed.
Nu ff een taktiek dat ik overkom als een persoon dat ik haar niet als lustobject zie zeg maar
What would do the trick??
Kerel jij zoekt zelf problemen op hè?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:16 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
ahja t is net gebeurd dus niet echt te laat. Het was een situatie waarin lekker kleffen ook wel verantwoord was. Ik heb haar contacttoestanden en goed.
Nu ff een taktiek dat ik overkom als een persoon dat ik haar niet als lustobject zie zeg maar
What would do the trick??
Ik heb nog nooit een psychobitch achter me aangehadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:21 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Kerel jij zoekt zelf problemen op hè?![]()
Maakt niet uit, iedere man heeft weleens een pschobiatch achter zich aangehad. De trick is nu aangeven dat je haar wil voorstellen aan je familie
Ah je bent bij zinnen.quote:
Misschien had ze een momentje van tijdelijke leipheid en is ze verder een lieve en goede meid.. dan is dat laatste gedeelte niet zo terecht toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah je bent bij zinnen.
Gewoon afspreken, naar haar huis gaan en kapot neuken. En vergeet het nooit meer iets van je laten horen gedeelte niet.
Ik was er ooit een heb dat afgeleerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een psychobitch achter me aangehadecht niet trouwens
Leer het maar weer aan bij mij dan. Wil jou wel achter me aan hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:24 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik was er ooit een heb dat afgeleerd
Ik ken haar verder natuurlijk niet. Maar door de berichten die ik hier lees vind ik haar heel vreemd. Vreemde actie en ook niet leuk voor hem vooral.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Misschien had ze een momentje van tijdelijke leipheid en is ze verder een lieve en goede meid.. dan is dat laatste gedeelte niet zo terecht toch?
Ach ja geeft haar de kans om het goed te maken zou ik zeggenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar verder natuurlijk niet. Maar door de berichten die ik hier lees vind ik haar heel vreemd. Vreemde actie en ook niet leuk voor hem vooral.
Nee dat is met exen sorry.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:29 schreef zuipuzuipu het volgende:
Met psychobitches heb je trouwens de beste sex
Benadrukken dat je bepaalde karakterschappen enorm waardeert.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:27 schreef zuipuzuipu het volgende:
Ok ze is een flirt, maar ze is een schijterd als het op sex aankomt.
Nu hadden we bijna sex. Dus bij een volgende ontmoeting hangt zo'n spanning in de lucht.
Ook bij n berichtje van me zal ze die spanning erin zien hangen natuurlijk.
Ok hoe te fixen dat ze niet denkt dat ik haar als lustobject zie![]()
Broodnuchter.quote:
'Je bent net zo intelligent als ons' lols roflquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Benadrukken dat je bepaalde karakterschappen enorm waardeert.
"Je hebt zo'n goed gevoel voor humor"
"Als je begint te praten kan ik niet stoppen met luisteren"
En nog meer van dat soort sprookjesonzin. Wees een beetje creatief er mee.
Misschien is ze maagdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:27 schreef zuipuzuipu het volgende:
Ok ze is een flirt, maar ze is een schijterd als het op sex aankomt.
Dat is sowieso als je hem erin hangt, maar meestal voel je t ipv zienquote:zal ze die spanning erin zien hangen natuurlijk.
Ga met haar shoppenquote:Ok hoe te fixen dat ze niet denkt dat ik haar als lustobject zie![]()
En waarschijnlijk ook een een psychobaby achter je rug omquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:29 schreef zuipuzuipu het volgende:
Met psychobitches heb je trouwens de beste sex
Wat heb je voor drammerigs gezegd? of hoe ervaarde jij het?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hello mensen, ok een meisje ontmoet en dat was goed en afgesproken voor een avond. Op de avond zelf ging ik sneller dan haar tempo.
Zij kwam tot de conclusie dat ik dan drammerig was, terwijl dat niet mn bedoeling was.
Later kwam ik haar weer tegen in een club en samen toch weer ff leuk gehad.
Ik zei laten we nog es meeten en dat overnieuw doen. Ze ging daarmee wel akkoord, maar nog niks afgesproken.
wat gaan jullie deze 2e keer doen met meeten?quote:Ok fokkers, hoe zouden jullie verder gaan?
Je zoekt nu een exuus om iets niet te zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Hier word ik langzamerhand beetje moe van, net of iedereen altijd maar zelfverzekerd moet zijn.
Moet je eens kijken hoeveel vrouwen wel niet onzeker zijn, het stikt ervan.
Vrouwen willen een zogenaamde zelfverzekerde man, zodat ze dan zelf niet meer zo onzeker hoeven te zijn.
Als man moet je zogenaamd altijd maar zelfverzekerd zijn, weten wat je wil, zeker over jezelf, sociaal zijn, goed kunnen luisteren, attent, begripvol, familie mens, reizen.
Net of je kansen vergrepen zijn als dit niet zo is. Klare bullshit natuurlijk.
Hoeveel mensen zijn nou echt 100% zeker van zichzelf of over het uiterlijk? Bijna niemand.
Onzin vind ik het, als je niet in een zekere periode zit dat je dan maar niet hoeft te gaan daten of er werk van hoeft te maken. Iedereen heeft periodes van onzekerheid, tegenslagen etc.
Dat maakt juist het "mens-zijn".
Vrouwen stellen hele onreeele eisen op dit gebied.
En vooral nederlandse vrouwen hebben hier nogal een handje van.
Prototype man: zelfverzekerd, sociaal, enthousiast, weten wat hij wil.
Yeah right, hoeveel mannen hebben dit nou daadwerkelijk? Bijna geen 1.
Hmm ja maagd, dat is wel geil ja. Goed, ze was zelfs bang om te zoenen, ik had zoiets van fuckit gewoon lekker zoenen. Daarna wou ze ook lekker zoenen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:20 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Misschien is ze maagd
[..]
Dat is sowieso als je hem erin hangt, maar meestal voel je t ipv zien
[..]
Ga met haar shoppen
Ok ff serieus...
Geen enkele man is aantrekkelijker dan een die een beetje afstand houdt en niet achter je reet aanrent, geloof me been there done that, dus als je deze pschobiatch ondanks alles toch graag wil,dan moet je wat koeler/nonchalanter doen en haar niet bombarderen net sms'jes. Laat gewoon een dag/anderhalf niks van je horen.
Hoe oud ben je trouwens en is dit je eerste date met een meisje?
Na heel de avond gezellig zoenen wou ze lekker samen gaan liggen, dus de sfeer werd spannender en intiemer. Dat voelde wel natuurlijk aan hoe de avond ontplooide, voor haar werd het denk ik te spannend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Wat heb je voor drammerigs gezegd? of hoe ervaarde jij het?
lijkt me wel vervelend als er op de 1 of andere manier zon sfeer hangt .
[..]
wat gaan jullie deze 2e keer doen met meeten?
hmmm hoe dit beter kon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:35 schreef Catch_me het volgende:
Goed verhaal maar wat heeft dit met niet kunnen versieren te maken
Leef jij maar in je wereldje van zogenaamde zekerheidquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zoekt nu een exuus om iets niet te zijnof jij er nou wel of niet moe van word. Het is wel dat geen wat vrouwen willen.
Of je het nou leuk vind of niet.
Hoe oud is ze en hoe ziet ze eruit?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:15 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Hmm ja maagd, dat is wel geil ja. Goed, ze was zelfs bang om te zoenen, ik had zoiets van fuckit gewoon lekker zoenen. Daarna wou ze ook lekker zoenen.
Hierzo 33 en allerlei types al gedate. In vergelijk met anderen zeg ik dat ze een hele langzaaaaame romantische type is, alles lekkerrr langzaaaaam en romantisch.
Ze is wel knap dus heeft veel aanspraak, flirten doet ze dan wel snel. Maar stapje verder intiem doet ze opeens langzaam.
[..]
Na heel de avond gezellig zoenen wou ze lekker samen gaan liggen, dus de sfeer werd spannender en intiemer. Dat voelde wel natuurlijk aan hoe de avond ontplooide, voor haar werd het denk ik te spannend.
Want opeens slaat ze om en ging ze steeds minder vrolijk kijken, dus ik vraag een paar keer van wat er is. En moet t n beetje uit r trekken. (was dit slim?)
Dan zegt ze 'blabla je wil alleen maar zoenen (vertaling = wil alleen in mn broekje).
Daarna zei ik dus: nee nee tuurlik niet, blabla sweety, prinsessie, lieffie schattie mooie ogen enz enz.
Maar dat mocht natuurlijk niet meer baten, de stemming was al omgeslagen. En zei ze zoiets van 'blablabla moeten we nie meer doen blalbalbla'
Ok gezien ik denk dat zij het op zo'n moment het rooomaantisch & langzaamaaan wil doen en ik op een ander tempo er in door wou gaan, ging dat denk ik mis.
Nu denk ik dat ze denkt dat ik denk dat ik haar alleen maar als lustobject zie natuurlijk. Dus daar moet ik vanaf. (tips??)
Later zag ik haar in een club dus en toen wel weer met chemie lopen dansen met haar. Poging tot zoenen, maar ze zoende niet terug.
Maar goed, toch ff peilen en zei: eeej het is leuk laten we nog es een keer afspreken. Toen zei ze toch blabla ja ok dat vind ik ook leuk.
Goed heb haar gemailed van 'blablabla laten we binnenkort dansen' enzo. Dus benieuwd of ze terugreageert. Want nu hangt er n andere sfeer enzo.
Ok ze is eind jaren twintig. Haar ogen zien eruit als zonnebloemen. Haar anus is als een pas uitgebloeide viooltje. En haar billen zijn als 2 speciaalbieren 14,5 %.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Hoe oud is ze en hoe ziet ze eruit?
Niks in het leven is zeker, maar durf rissico te nemen en wees zeker van je besluiten. Je gaat echt wel op je bek. Neem soms een brutaal gokje als je niet helemaal zeker bent. Wacht niet af maar durf te ondernemen. Dat maakt iemand zeker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:24 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Leef jij maar in je wereldje van zogenaamde zekerheid
Ik ken ze, ik hoor en zie wat ze willen. Ja dat klopt. Maar door en door kennen? Sorry ik neem mij zelf niet in de malingquote:Heb genoeg argumenten erover genoemd. Als je het er niet mee eens bent prima.
Net of jij vrouwen zo goed kent. Ik heb er genoeg gesproken zowel in mijn omgeving als eerdere relaties.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:15 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hierzo 33 en allerlei types al gedate. In vergelijk met anderen zeg ik dat ze een hele langzaaaaame romantische type is, alles lekkerrr langzaaaaam en romantisch.
Ze is wel knap dus heeft veel aanspraak, flirten doet ze dan wel snel. Maar stapje verder intiem doet ze opeens langzaam.
...
Ok gezien ik denk dat zij het op zo'n moment het rooomaantisch & langzaamaaan wil doen en ik op een ander tempo er in door wou gaan, ging dat denk ik mis.
Nu denk ik dat ze denkt dat ik denk dat ik haar alleen maar als lustobject zie natuurlijk. Dus daar moet ik vanaf. (tips??)
Kut nog steeds geen reactie van miss slow&romantisch! Ze denkt dat ik alleen in r broekkie wil !quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ok ze is eind jaren twintig. Haar ogen zien eruit als zonnebloemen. Haar anus is als een pas uitgebloeide viooltje. En haar billen zijn als 2 speciaalbieren 14,5 %.
Maar dammit ze heeft nog niet gereageerd op mijn berichtje om te dansen.
Als ze niet reageert zal ze er wel geen zin in hebben. Bel over een week nog een keer en anders, NEXT.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:12 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Kut nog steeds geen reactie van miss slow&romantisch! Ze denkt dat ik alleen in r broekkie wil !
Zal ik bellen of mailen??
Ik zou er al mee gestopt zijn man.. Kennelijk wil je dat niet, maar hou in gedachte : Graag of niet.. Word niet een van de zoveel gasten die ZO graag een vriendin willen dat ze zich dagelijks laten afzeiken, er lopen er tenslotte genoeg van..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ok ok, maar dat stuk is er nog gebeurd natuurlijk, ze wil nog wel eens meeten.
Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??
Wordt het dan niet eens tijd om in je bed een filmpje te kijken met haar, daar is het toch wel weer voorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Michielos het volgende:
Iemand een leuk idee voor een derde date?
Wat hebben jullie de afgelopen twee keer gedaan en zijn jullie al een beetje verliefd aan 't worden?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Michielos het volgende:
Think I screwed up, had haar niet genoeg opgewarmdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat hebben jullie de afgelopen twee keer gedaan en zijn jullie al een beetje verliefd aan 't worden?
Eendjes voeren, dierentuin, samen eten gaan koken, glow in the dark midgetgolf 3D.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Michielos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |