abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:56:41 #151
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117505216
Aan TS: als ze jouw eerste berichtje niet beantwoord heeft: niet verder gaan! Ze waardeert het kennelijk niet en ga dan niet als een detective het hele internet naar haar afspeuren. Reden van dit advies is dat ik zelf (helaas) ook langs deze weg contact met een meid heb geprobeerd te zoeken die ik zelfs nog nooit had gezien. Ik dacht ook dat ik ter goeder trouw handelde, maar werd niet op prijs gesteld. Het komt opdringerig, vreemd en ietwat wanhopig over ook al voelt het vanuit jou misschien als 'wie niet waagt, wie niet wint'. Zodra je je even in haar verplaatst, zul je dat ook wel inzien.

Dus niet doen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:57:44 #152
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117505245
Nou heb ik zelf een een meisje van de garderobe in een discotheek een bericht op facebook gestuurd.

Waarin ik haar nog bedankte voor de paracetamol die ze geregeld heeft de avond daarvoor (was bij tandarts geweest met fikse ontsteking), en hoe zij mijn "night" gemaakt heeft.

Dit alles met een knipoog, en for the record dat ik haar via de facebook van me neefje vond en dus wilde bedanken.

Nooit wat terug gehad, maar ook niet verwacht.

Andere zaak lijkt me :p
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:59:54 #153
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117505335
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aan TS: als ze jouw eerste berichtje niet beantwoord heeft: niet verder gaan! Ze waardeert het kennelijk niet en ga dan niet als een detective het hele internet naar haar afspeuren. Reden van dit advies is dat ik zelf (helaas) ook langs deze weg contact met een meid heb geprobeerd te zoeken die ik zelfs nog nooit IRL had gezien. Ik dacht ook dat ik ter goeder trouw handelde, maar werd niet op prijs gesteld. Het komt opdringerig, vreemd en ietwat wanhopig over ook al voelt het vanuit jou misschien als 'wie niet waagt, wie niet wint'. Zodra je je even in haar verplaatst, zul je dat ook wel inzien.

Dus niet doen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:01:45 #154
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117505416
Heb ik nu mezelf gequote..?
pi_117505463
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou heb ik zelf een een meisje van de garderobe in een discotheek een bericht op facebook gestuurd.

Waarin ik haar nog bedankte voor de paracetamol die ze geregeld heeft de avond daarvoor (was bij tandarts geweest met fikse ontsteking), en hoe zij mijn "night" gemaakt heeft.

Dit alles met een knipoog, en for the record dat ik haar via de facebook van me neefje vond en dus wilde bedanken.

Nooit wat terug gehad, maar ook niet verwacht.

Andere zaak lijkt me :p
Dat is compleet iets anders omdat je haar vond via de facebook van een ander en gewoon netjes een bedankje stuurde voor iets wat gebeurd was.
pi_117505594
Precies dat is al zo anders omdat er wel contact was geweest :)
pi_117505710
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Omdat via hyves persoongegevens zijn die ze niet altijd met iedereen wil delen.
Op haar hyves had ze een gesloten profiel dus daar kon je al helemaal geen info uit halen. Haar profielnaam plus een foto en dat was het.

"jij zegt een uren oogcontact , dat is jou invulling niet de hare"

Wat je hiermee wilt zeggen snap ik niet helemaal dat mag je mij nog een keer uitleggen wat je hiermee bedoeld. Als we ongeveer elke minuut naar elkaar zitten te kijken en dat hielden we bijna 1 uur lang vol, maar jij bent er niet van overtuigd dat dit ook echt zo gebeurd is? ik snap het niet. Dan heb ik toch een vrij grote verbeelding.

"hoe je het went of keert blijft het raar om op basis van elkaar een te zien , half internet af te zoeken naar haar."

In een half uurtje had ik haar gevonden, dus dat ik dagen, weken naar haar gezocht heb, klopt niet. Ik was na een paar uur allang al afgehaakt, als ik haar niet had gevonden. Ik kwam al vrij snel profielen tegen die haar misschien ook zouden kunnen zijn waardoor ik na een minuut of 10 al weinig vertrouwen meer had, dat het mij zou lukken om haar te vinden. Dus je overdrijft het wel een beetje, vind ik. ;)

"Waarschijnlijk wil je veel te veel en maak je dingen veel te groot en dan faal je al met versieren, je moet beginnen met kleine stapjes niet grote.
Meisjes zijn veel kritischer met juist ook dat soort dingen want waar je als jongen niet stilstaat dat meisjes regelmatig met de creepfactor te maken hebben, en juist dat soort dingen niet altijd kunnen waarderen."

Dat kan allemaal, maar dat is allemaal koffiedik kijken. Het is gewoon een poging van mij, een risico die ik de moeite vind om te nemen. Maar wat vind jij dan van die sites als Relatieplanet enz? daar heb je elkaar zowel niet gezien als gesproken en toch proberen mensen elkaar op die manier met elkaar in contact te komen. Dit staat nog veel verder af dan mijn situatie.

"Nu ook ze heeft niet geantwoord op Hyves."

Nog niet nee, misschien dat ze het uberhoud nog niet heeft gelezen, daar valt niks uit op te maken.

Ik heb allang al de instelling, al vanaf het begin dat de kans dat ik uberhoud wat terug krijg zeer klein zal zijn, dus ik maar mezelf geen illusies, het is nou eenmaal zo gelopen zo als dat nu gegaan is en zoals ik al eerder zei, het initiatief ligt nu bij haar niet bij mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door editoor op 02-10-2012 15:18:13 ]
pi_117506168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:08 schreef editoor het volgende:

[..]

"jij zegt een uren oogcontact , dat is jou invulling niet de hare"

Wat je hiermee wilt zeggen snap ik niet helemaal dat je mag je mij nog een keer uitleggen wat je hiermee bedoeld. Als we ongeveer elke minuut naar elkaar zitten te kijken en dat hielden we bijna 1 uur lang vol, maar jij bent er niet van overtuigd dat dit ook echt zo gebeurd is? ik snap het niet. Dan heb ik toch vrij grote verbeelding.

"hoe je het went of keert blijft het raar om op basis van elkaar een te zien , half internet af te zoeken naar haar."

"Waarschijnlijk wil je veel te veel en maak je dingen veel te groot en dan faal je al met versieren, je moet beginnen met kleine stapjes niet grote.

Meisjes zijn veel kritischer met juist ook dat soort dingen want waar je als jongen niet stilstaat dat meisjes regelmatig met de creepfactor te maken hebben, en juist dat soort dingen niet altijd kunnen waarderen."

Dat kan allemaal maar dat is allemaal koffiedik kijken. Het is gewoon een poging van mij, een risico die ik de moeite vind om te nemen. Maar wat vind jij dat van die sites als Relatieplanet enz? daar heb je elkaar zowel niet gezien als gesproken en toch proberen mensen elkaar op die manier met elkaar in contact te komen. Dit staat nog veel verder af dan mijn situatie.

"Nu ook ze heeft niet geantwoord op Hyves en dan ga je nog door met zoeken naar gegevens van haar via facebook .
Laat het los ga lekker uit , en ontmoet andere meiden in plaats van alles uit te pluizen over iemand die je niet kent."

Nog niet nee, misschien dat ze het uberhoud nog niet heeft gelezen, daar valt niks op uit te maken.

Daar mee bedoel ik dat iedereen situaties anders bekijkt dan dat het werkelijk is en soms wat mooier door gekleurd door emoties , jij vond haar leuk dus jij ervaart het als goh wat hebben we lang oogcontact , het kan zijn dat zij dat totaal anders ervaart dus interpretatie.

Over datingsites is iets totaal anders die mensen geven zelf al aan op zoek te zijn naar iemand dus als iemand daar reageert is dat logisch.
Ikzelf zet mezelf niet op datingsites want ik ben niet zoekende en heel eerlijk heb ik veel liever dat mensen me in het echt aanspreken dan via internet.

Mijn facebook en hyves zijn ook niet voor omdat ik zoekende ben maar omdat ik contact wil houden met bekende van me en heel groot is de kans dat als ik mensen die me aanspreken via hyves of facebook die ik totaal niet ken ook gewoon op de block vaak zet .

En je bent trouwens zo bezig jezelf verdedigen dat je uberhaupt niet ziet dat de meeste meiden al aangeven het niet te willen in dit topic en juist waarderen dat iemand ze in het echt aanspreekt veel beter vinden.
Kijk daar eens naar en probeer gewoon als je een leuk meisje ziet een gesprek aan te gaan in plaats van dit.
pi_117506185
Ik denk dat ik mezelf in zo'n situatie opgelaten zou voelen, maar daar in tegen als het gevoel van een klik daar geweest is. Kan dat natuurlijk ook wel heel sterk voelen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:51:04 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117507356
Ik had ooit een meisje aangesproken maar was daarna vergeten contactinfo te vragen. De volgende keer heb ik me dat niet laten gebeuren.

Dus aan de ene kant snap ik dat hij het probeert. Maar ook waarom sommigen zeggen: spreek haar de volgende keer wel aan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117507432
Over vragenlijstjes opstellen, daar is een film scene van, volgens mij the ugly truth, in ieder geval met katherine heigl. Lekker gecast trouwens, bijna irreeel dat zo iemand moeite heeft met versieren :+
Maar in ieder geval, zij presenteert een show en is vrij preuts en terughoudend en stelt dus inderdaad lijstjes op om tijdens dates te bespreken. Dat loopt niet helemaal volgens planning :')

Lijkt mij overigens ook helemaal niets. Als de klik er zit dan zit die er wel. Ik heb in ieder geval bij wederzijdse interesse nog nooit vervelende stiltes gehad
pi_117508123
Ik denk dat misschien een gesprek aangaan in de stad ook niet de ideale plek is. Je blijft natuurlijk met het feit zitten dat de ander zeer slecht te verstaan is. Hierdoor komen dingen misschien ook wel anders over dan dat ze over zouden moeten komen.

Ik denk dat het grootste probleem is het over analyseren voor dat het gesprek uberhaupt plaats heeft gevonden. Je hebt het gesprek dan al gevoerd in je hoofd en dit zal nooit zo uitpakken waardoor je "onverwachts" moet gaan improviseren. En je zult een stuk minder oprecht overkomen.

Ik denk sowieso dat ik teveel druk op mezelf aan het zetten ben om leuk gevonden te worden. En als je iemand ziet die alleen maar zijn best doet om leuk gevonden te worden. Vind je die persoon automatisch niet leuk.
pi_117508453
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef perpixel het volgende:
Ik denk dat misschien een gesprek aangaan in de stad ook niet de ideale plek is. Je blijft natuurlijk met het feit zitten dat de ander zeer slecht te verstaan is. Hierdoor komen dingen misschien ook wel anders over dan dat ze over zouden moeten komen.

Ik denk dat het grootste probleem is het over analyseren voor dat het gesprek uberhaupt plaats heeft gevonden. Je hebt het gesprek dan al gevoerd in je hoofd en dit zal nooit zo uitpakken waardoor je "onverwachts" moet gaan improviseren. En je zult een stuk minder oprecht overkomen.

Ik denk sowieso dat ik teveel druk op mezelf aan het zetten ben om leuk gevonden te worden. En als je iemand ziet die alleen maar zijn best doet om leuk gevonden te worden. Vind je die persoon automatisch niet leuk.
Heel eerlijk ik denk dat een dorp of stad totaal niet zoveel uitmaakt , en heel eerlijk denk ik dat je er te veel over nadenkt, zeg gewoon zoiets als hoi ik vind je leuk, zin misschien even een kopje koffie te pakken of iets anders maar maak het niet een levensafhangende zaak van en laat het vandaar uit los als ze nee zegt jammer als ze ja zegt leuk onverwacht uitje ofzo.

Ik denk ook dat je het niet moet zien als v ersieren maar gewoon mensen leren kennen dan leg je er minder druk op.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:16:14 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117508536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef perpixel het volgende:
Ik denk dat misschien een gesprek aangaan in de stad ook niet de ideale plek is. Je blijft natuurlijk met het feit zitten dat de ander zeer slecht te verstaan is.
In de stad? als in bij de winkels? of een kroeg? of wat dan ook?

In geen van allen maakt het uit. Want versta je de ander slecht zeg je gewoon "zullen we even daar *wijst rustig plekje aan / naar buiten* verder praten? "
pi_117508606
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:22 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Daar mee bedoel ik dat iedereen situaties anders bekijkt dan dat het werkelijk is en soms wat mooier door gekleurd door emoties , jij vond haar leuk dus jij ervaart het als goh wat hebben we lang oogcontact , het kan zijn dat zij dat totaal anders ervaart dus interpretatie.

De enige conclusie die ik kan maken is dat we veel oogcontact hebben gehad meer ook niet. De reden waarom zij veel naar mij keek weet ik niet. Daar ben ik zelf ook heel nieuwsgierig naar. In theorie kun je 100 verschillende dingen bendenken over het waarom. Ik heb wel een bepaalde vermoede, maar of ik daar ooit een antwoord op ga krijgen, is niet waarschijnlijk.

Ik heb het zelf ook niet echt op internetdating, omdat er geen enkele basis is, die je met die persoon hebt opgebouwd. Je weet totaal niet waar ze naar opzoek is, soms staat er dan een omschrijving bij naar waar ze opzoek is maar heel vaak is dat nog niet concreet genoeg, waardoor je nog steeds geen goede inschatting kan maken of zij zit te wachten op een bericht van je. Ik heb dat internetdaten al ver achter mij gelaten, dat gaat nooit wat worden.

"En je bent trouwens zo bezig jezelf verdedigen dat je uberhaupt niet ziet dat de meeste meiden al aangeven het niet te willen in dit topic en juist waarderen dat iemand ze in het echt aanspreekt veel beter vinden."

Ik zit mezelf te "verdedigen", omdat ik niet met alles met wat je zegt het eens ben, neemt niet weg dat er ook dingen in staan waar ik het wel mee eens ben, zoals de kans dat ze dit prettig vind kleiner is dan dat ze het wel prettig vind om via deze weg in contact te komen. Dat risico neem ik voledig op mij en als ik een bericht vaan haar krijg dat ze niet wenst lastig gevallen te worden, dan kan ik, op die inschatting die jij maakte, je alleen maar gelijk geven. Als ze het niet vervelend vond dan niet, maar die kans is ook stuk kleiner.

"Kijk daar eens naar en probeer gewoon als je een leuk meisje ziet een gesprek aan te gaan in plaats van dit."

Het lijkt net alsof jij denkt dat dit een maandelijkse gebeurtenis van mij is en dat ik elke maand een vrouw aan het opzoeken ben op het internet. Dit is gewoon vrij uitzonderlijk en ik heb al heel wat met de trein gereisd en dit niet eerder meegemaakt. Dat ik haar zo snel vond was ook zeer uitzonderlijk. Dus het advies van dat ik vrouwen beter alleen maar in irl moet aanspreken, wekt de suggestie alsof ik alleen op deze manier, met vrouwen in contact probeer te komen. Ik hoop dat je uitzonderlijk en gebruikelijk toch probeert uit elkaar te halen want dat idee krijg ik er namelijk niet van.
pi_117509384
Nee , zo bedoel ik dat niet , ik bedoel dat je dus beter dit gewoon als een leerschool kan zien en juist als je al ziet dat dit niet gewerkt heeft (geen antwoord duidelijk niet gewerkt) en dus beter dan dus een andere keer als je een leuk meisje ziet het gewoon anders aanpakt
pi_117509771
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Heel eerlijk ik denk dat een dorp of stad totaal niet zoveel uitmaakt , en heel eerlijk denk ik dat je er te veel over nadenkt, zeg gewoon zoiets als hoi ik vind je leuk, zin misschien even een kopje koffie te pakken of iets anders maar maak het niet een levensafhangende zaak van en laat het vandaar uit los als ze nee zegt jammer als ze ja zegt leuk onverwacht uitje ofzo.

Ik denk ook dat je het niet moet zien als v ersieren maar gewoon mensen leren kennen dan leg je er minder druk op.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In de stad? als in bij de winkels? of een kroeg? of wat dan ook?

In geen van allen maakt het uit. Want versta je de ander slecht zeg je gewoon "zullen we even daar *wijst rustig plekje aan / naar buiten* verder praten? "
Ik was niet helemaal duidelijk. Met naar de stad gaan bedoel ik uit gaan in de stad. Dus op plekken waar muziek op een dergelijk volume staat dat een gesprek voeren lastiger wordt.

en komt het gelijk vragen naar een rustig plekje niet verkeerd over? verder moet ik formerjellybean denk ik wel gelijk geven. Ik denk ook dat ik nog te geforceerd bezig ben met "versieren", maar dit komt ook omdat ik niet echt gewend ben aanspraak te krijgen bij het uitgaan(vooral van vrouwen). Dus is het even wennen.
pi_117510593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef perpixel het volgende:

[..]

[..]

Ik was niet helemaal duidelijk. Met naar de stad gaan bedoel ik uit gaan in de stad. Dus op plekken waar muziek op een dergelijk volume staat dat een gesprek voeren lastiger wordt.

en komt het gelijk vragen naar een rustig plekje niet verkeerd over? verder moet ik formerjellybean denk ik wel gelijk geven. Ik denk ook dat ik nog te geforceerd bezig ben met "versieren", maar dit komt ook omdat ik niet echt gewend ben aanspraak te krijgen bij het uitgaan(vooral van vrouwen). Dus is het even wennen.
Ik denk juist het uitgaan de ideale gelegenheid is want daar is toch dat iedereen wel gesprekken voert, het hoeft niet perse het versieren zijn maar gewoon al een praatje aangaan. Dan kan je dat ook gewoon zien als oefenen toch.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:02:56 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117510688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef perpixel het volgende:

[..]

Nouja.. gelijk gelijk. Als blijkt dat je zit te schreeuwen en de ander (of jij) de hele tijd 'Wat?!' moet roepen, en de ander is nieuwsgierig genoeg naar je, dan is dat helemaal niet verkeerd hoor. Je moet natuurlijk niet voorstellen om een rondje rond de kerk te doen ofzo ;)
pi_117514070
Nou moet ik eerlijk zeggen dat het probleem hier nu misschien serieuzer overkomt dan het daadwerkelijk is.

Ik ben pas weer 2 weekenden uitgegaan sinds het over is met mijn ex. dus echt veel om te baseren heb ik ook niet. Het zal allemaal wel los lopen :)
pi_117517837
Kroegen of discotheken zijn niet echt de plekken waar je elkaar goed kunt leren kennen, omdat je amper met elkaar kunt praten door de vaak vrije harde muziek. Zie het dan ook alleen als een ontmoetingsplek en niet meer dan dat. Pas je strategie daar op aan. Bedenk dus wat je vervolgstappen zijn als je een leuke vrouw ontmoet. Het initiatief ligt vaak bij de man, dus ken goed de omgeving als zij is uitgekeken in dat cafe. Verder wat formerjellybean zegt, leg de druk niet te hoog dat je leuk gevonden moet worden. Achter dat soort dingen kom je meestal vrij snel achter als dat niet het geval is. In cafe's gaat het meer om uitstraling en uiterlijk of je lekker ruikt of je zelfverzekerd overkomt, de goede babbel zijn wat minder van invloed, maar ook daarin zul je goede indruk moeten maken.
Het totaal plaatje moet gewoon bij die persoon kloppen, dan heb je denk ik de meeste kans op succes.
pi_117524638
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 20:04 schreef editoor het volgende:
je zelfverzekerd overkomt
Hier word ik langzamerhand beetje moe van, net of iedereen altijd maar zelfverzekerd moet zijn.
Moet je eens kijken hoeveel vrouwen wel niet onzeker zijn, het stikt ervan.

Vrouwen willen een zogenaamde zelfverzekerde man, zodat ze dan zelf niet meer zo onzeker hoeven te zijn.

Als man moet je zogenaamd altijd maar zelfverzekerd zijn, weten wat je wil, zeker over jezelf, sociaal zijn, goed kunnen luisteren, attent, begripvol, familie mens, reizen.

Net of je kansen vergrepen zijn als dit niet zo is. Klare bullshit natuurlijk.
Hoeveel mensen zijn nou echt 100% zeker van zichzelf of over het uiterlijk? Bijna niemand.

Onzin vind ik het, als je niet in een zekere periode zit dat je dan maar niet hoeft te gaan daten of er werk van hoeft te maken. Iedereen heeft periodes van onzekerheid, tegenslagen etc.
Dat maakt juist het "mens-zijn".

Vrouwen stellen hele onreeele eisen op dit gebied.
En vooral nederlandse vrouwen hebben hier nogal een handje van.

Prototype man: zelfverzekerd, sociaal, enthousiast, weten wat hij wil.
Yeah right, hoeveel mannen hebben dit nou daadwerkelijk? Bijna geen 1.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:00:56 #173
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117524834
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef justme1234 het volgende:

[..]

Hier word ik langzamerhand beetje moe van, net of iedereen altijd maar zelfverzekerd moet zijn.
Moet je eens kijken hoeveel vrouwen wel niet onzeker zijn, het stikt ervan.

Vrouwen willen een zogenaamde zelfverzekerde man, zodat ze dan zelf niet meer zo onzeker hoeven te zijn.

Als man moet je zogenaamd altijd maar zelfverzekerd zijn, weten wat je wil, zeker zijn over jezelf.
Net of je kansen vergrepen zijn als dit niet zo is. Klare bullshit natuurlijk.

Hoeveel mensen zijn nou echt 100% zeker van zichzelf of over het uiterlijk? Bijna niemand.

Onzin vind ik het, als je niet in een zekere periode zit dat je dan maar niet hoeft te gaan daten of er werk van hoeft te maken. Iedereen heeft periodes van onzekerheid, tegenslagen etc.
Dat maakt juist het "mens-zijn".

Vrouwen stellen hele onreeele eisen op dit gebied.
En vooral nederlandse vrouwen hebben hier nogal een handje van.

Prototype man: zelfverzekerd, sociaal, enthousiast, weten wat hij wil.
Yeah right, hoeveel mannen hebben dit nou daadwerkelijk? Bijna geen 1.
Ik wel :7

Edit: en het merendeel van mijn vriendengroep ook

Denk dat je wat overdrijft want wat jij noemt is niet echt extreem ofzo maar gewoon beetje normaal voor een goed uitziende man die geestelijk niks raars heeft..
we dan
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:06:02 #174
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117525163
Vrouwen kunnen ook wat selectiever zijn want hebben relatief meer 'keus' dan mannen. Tenminste ik heb altijd de indruk dat een vrouw uiteindelijk altijd wel een man kan vinden, zelfs al is ze niet superknap ofzo (kijk naar datingsites waar de verhouding man/vrouw helemaal scheef is) Ze kunnen dus ook selectiever zijn.
pi_117525236
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik wel :7

Edit: en het merendeel van mijn vriendengroep ook

Denk dat je wat overdrijft want wat jij noemt is niet echt extreem ofzo maar gewoon beetje normaal voor een goed uitziende man die geestelijk niks raars heeft..
Hartstikke mooi voor jou en voor je vrienden.
Maar geloof er niks van, heb genoeg mensen kennis op dit gebied om te weten dat iedereen wel onzeker is.
Iemand die 100% zeker is over zichzelf, heeft nog nooit onzekere periodes meegemaakt of tegenslagen gehad.

En iemand die dan wel zogenaamd heel erg zelfverzekerd is, heeft meestal ook een hele vervelende houding en uitstraling. Zet zichzelf bijna altijd boven andere mensen.
pi_117525600
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vrouwen kunnen ook wat selectiever zijn want hebben relatief meer 'keus' dan mannen. Tenminste ik heb altijd de indruk dat een vrouw uiteindelijk altijd wel een man kan vinden, zelfs al is ze niet superknap ofzo (kijk naar datingsites waar de verhouding man/vrouw helemaal scheef is) Ze kunnen dus ook selectiever zijn.
Afschuwelijk verschijnsel laatste tijd, zelf middelmatige vrouwen hebben een attitude om U tegen te zeggen.
Bijzonder zijn ze niet en toch eisen stellen.

Zelfs vrouwen met kinderen hebben soms profiel teksten waarvan je bijna achterover valt.
Kom op zeg, wees uberhaupt blij dat een man je nog wil met zon hoop bagage achter je kont geplakt.

Als man moet je altijd maar begrip tonen, als hun met een lading bagage komen.
Lopen de vrouwen weer zielig te doen over hoeveel reacties ze wel niet krijgen.

Moet je als man wat over je verleden vertellen, kun je het direct schudden!
Hoeveel vrouwen maak ik wel niet mee op sites die met emotionele praat komen aanzetten.
Als jan lul, altijd maar begrip tonen en medeleven, als man moet je dat andersom echt NIET proberen.

Ik denk bij mezelf, wees teminste blij dat je zoveel reacties krijgt en dat je selectief KUNT zijn.
Wij als mannen moet altijd maar berichten sturen, vrolijk overkomen, interesse tonen.
Maar vanaf hun kant komt er bijna nooit wat vanaf, ze denk van: "blijf lekker wachten, krijg toch wel reacties"

[ Bericht 4% gewijzigd door justme1234 op 02-10-2012 22:25:40 ]
pi_117526926
Veel mannen maken wiskundige formules voor het benaderen van een vrouw.
Helemaal niet nodig, wees gewoon lekker jezelf met eventueel wat kleine aanpassingen.

Je hoeft geen toverkunsten te verrichten om tot succes te komen.
En als je geen berichten terug krijgt? Lekker belangrijk gewoon laten gaan.

Vaak ligt het aan hun houding dan andersom, het is juist de kunst om het niet op jezelf te gaan zitten betrekken.
Dan word je JUIST onzeker. En vrouwen kunnen echt vissen in een enorme vijver.

Dan krijgen ze automatisch een bepaalde attitude en houding.
Het grappige vind ik wel, als man moet je leuke profieltekst hebben, fotos, met spontane berichten komen.
Ook een grote illusie.

Vrouwen daarin tegen hoeven maar 1, ik herhaal 1 (!) leuk foto erop te zetten en thats it!
Geheid dat hun inbox word overspoeld met berichten, het is echt heel erg triest gesteld.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:43:45 #178
278630 Snikch
Living my life
pi_117527587
Zonder alle reacties gelezen te hebben tbh, of OP for that matter:

Vrouwen versieren is geen kunst, wees jezelf en geen dronken zatlap in het cafe (ja maak ik me ook wel eens schuldig aan maar zie het als een fout om van te leren als je jezelf zo voor schut heb gezet o.i.d, zie het niet als the way to go, afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk). Het grootste probleem is volgens mij de contacten. Mannen die problemen hebben met het 'versieren' van vrouwen hebben niet veel ervaring met vrouwen, of in ieder geval niet op die manier. Wellicht als vrienden maar weinig ervaring met flirten, vrouwen die naar hun flirten, escaleren, plagen en vooral zien dat jezelf zijn werkt. Want juist door dat gebrek aan ervaring, of het denken dat je moeite hebt met vrouwen versieren, spelen ze het vaak op safe en worden daardoor angstig en zijn niet zichzelf dus.

Misschien beetje abstract beschreven zo maar komt er op neer: Denk er niet bij na, wees jezelf en doen en zeg wat jij leuk vind, niet wat je denkt dat zij wilt horen of hoe je haar wellicht hopelijk zeer misschien niet zult wegjagen. True, niet alle vrouwen zullen voor je vallen maar het feit dat je durft jezelf te zijn doet al zo veel. En als je jezelf bent vind je tenminste vrouwen die jou ook echt leuk vinden voor wie je bent, en hoef je geen poppekast op te gaan hangen, allebei tevreden
For as he thinks within himself, so he is
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:35:01 #179
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_117530177
Door een gebrek aan succes is mijn motivatie om nog wat te ondernemen ook 0,0 wat dat betreft.
Op elke fokker past een bril.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 oktober 2012 @ 00:50:26 #180
300347 MrManuel
pi_117533464
Goeeeedeavond! :)

Vandaag heel leuk meisje tegen gekomen.. Maar waarschijnlijk heeft ze een vriend.. Zoals altijd.. |:(
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_117533551
Hello mensen, ok een meisje ontmoet en dat was goed en afgesproken voor een avond. Op de avond zelf ging ik sneller dan haar tempo.
Zij kwam tot de conclusie dat ik dan drammerig was, terwijl dat niet mn bedoeling was.
Later kwam ik haar weer tegen in een club en samen toch weer ff leuk gehad.
Ik zei laten we nog es meeten en dat overnieuw doen. Ze ging daarmee wel akkoord, maar nog niks afgesproken.

Ok fokkers, hoe zouden jullie verder gaan?
pi_117533657
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hello mensen, ok een meisje ontmoet en dat was goed en afgesproken voor een avond. Op de avond zelf ging ik sneller dan haar tempo.
Zij kwam tot de conclusie dat ik dan drammerig was, terwijl dat niet mn bedoeling was.
Ik zei laten we nog es meeten en dat overnieuw doen. Ze ging daarmee wel akkoord, maar nog niks afgesproken.

niet meer over ;poep beginnen iig
pi_117533757
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef LovingMe het volgende:

[..]

niet meer over ;poep beginnen iig
Ik zal je advies overnemen en alleen over kutjes praten !
pi_117533826
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Ik zal je advies overnemen en alleen over kutjes praten !
beter
pi_117533859
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:43 schreef Snikch het volgende:
Want juist door dat gebrek aan ervaring, of het denken dat je moeite hebt met vrouwen versieren, spelen ze het vaak op safe en worden daardoor angstig en zijn niet zichzelf dus.
Al die "wees jezelf adviezen klinken net zoals een gemiddelde automobilist die bij iemand meerijdt die net zijn rijbewijs heeft gehaald en na een tijdje uitroept "rij nu eens gewoon!"...
pi_117533910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef LovingMe het volgende:

[..]

beter
Ok jouw vrouwelijke opinie, hoe is dit:

De volgende keer dat ik haar contacteer zeg ik:

Jouw heerlijke sappige flamoes doet mij sidderen van verlangen. Mijn vlinders in mijn buik fladderen naar je en strelen je KUT KUT KUT KUTTTTT KUTTTT
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:20:42 #187
278630 Snikch
Living my life
pi_117534102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:06 schreef Shodan het volgende:

[..]

Al die "wees jezelf adviezen klinken net zoals een gemiddelde automobilist die bij iemand meerijdt die net zijn rijbewijs heeft gehaald en na een tijdje uitroept "rij nu eens gewoon!"...
Ik hoop dat je weet dat het niet zo bedoeld is. Maar ondanks dat zeg ik het toch letterlijk (geldt in het algemeen imo): 'wees gewoon jezelf'. Ja het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar bij je vrienden of familie of wie dan ook die dicht bij je staat ben je ook jezelf, en zij mogen jou voor wie je bent. Iedereen heeft interessante aspecten in z'n leven, ieders mening is even boeiend, dus waarom zou je jezelf anders voordoen, dat doe je bij je beste vrienden ook niet en die waarderen het ook. Tuurlijk is het lastiger om het niet proberen te verkloten wanneer je met een leuke dame staat te praten, maar (wat ik ook erbij zei: het probleem is volgens mij eerder gebrek aan leuke vrouwelijke contacten) zolang jij met genoeg leuke dames praat merk je dat ze echt niet eng zijn ofzo, je kunt gewoon jezelf zijn en dat wordt hoe dan ook gewaardeerd en bij degene die echt bij jou als persoon matchen wordt het zwaar aantrekkelijk gevonden. Dus blijf ik erbij, ondanks dat het 100 keer makkelijker klinkt dan het is dat snap ik, maar toch: wees jezelf

Even helemaal off-topic maar toch mijn inzicht (al is het maar voor een leuke discussie): Neem een Tyler Durden of een Hank Moody of een ander (fictioneel) karakter met dezelfde idiologieen. Leef je eigen leven, wees wie je bent, neem niet alles zo zwaar, persoonlijk of serieus op. Niet iedereen waardeert het wellicht maar je leeft tenminste als jezelf, en degene die dit wel intrigeren zijn ook echt personen waar je avonden, dagen, weken, maanden of jaren mee door kan komen en er ook oneindig veel van kan genieten. En dit geld niet alleen voor vrouwen vind ik
For as he thinks within himself, so he is
pi_117534120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:08 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Ok jouw vrouwelijke opinie, hoe is dit:

De volgende keer dat ik haar contacteer zeg ik:

Jouw heerlijke sappige flamoes doet mij sidderen van verlangen. Mijn vlinders in mijn buik fladderen naar je en strelen je KUT KUT KUT KUTTTTT KUTTTT
Maar ff serieus :')

Definieer 'drammerig' ? Probeerde je haar gelijk op de eerste date te zoenen of zat je al plannen te maken voor samenwonen? :')
pi_117534388
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:22 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Maar ff serieus :')

Definieer 'drammerig' ? Probeerde je haar gelijk op de eerste date te zoenen of zat je al plannen te maken voor samenwonen? :')
Hmmm jij wil toch alleen maar over kutjes praten ?!

ok nou we zaten sowieso al heel de avond te zoenen, dus hartstikke leuk. Daarna wou ze lekker bij me liggen, dus wat intiemer en lekker kleffen, daarna dacht ze opeens ' blabla je wil alleen maar zoenen en voor de rest niks ! '.

Vertaling: Dus natuurlijk dat ik haar alleen als lustobject zie.

En haar gezicht staat op onweer.

Goed, hoe red ik me hieruit. En daarna zeg ik blala ik wil je zoenen omdat ik je leuk vind, echt heus waar.

Einde avond.

Ok hoe zal ik dit eens verder aanpakken??
pi_117534452
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:41 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Hmmm jij wil toch alleen maar over kutjes praten ?!

ok nou we zaten sowieso al heel de avond te zoenen, dus hartstikke leuk. Daarna wou ze lekker bij me liggen, dus wat intiemer en lekker kleffen, daarna dacht ze opeens ' blabla je wil alleen maar zoenen en voor de rest niks ! '.

Vertaling: Dus natuurlijk dat ik haar alleen als lustobject zie.

En haar gezicht staat op onweer.

Goed, hoe red ik me hieruit. En daarna zeg ik blala ik wil je zoenen omdat ik je leuk vind, echt heus waar.

Einde avond.

Ok hoe zal ik dit eens verder aanpakken??
Wat dacht je van gewoon niks doen, want dat wijv is gewoon gaar :')
Als ze diepzinnige gesprekken wil moet ze niet gaan liggen zoenen en vervolgens boos worden dat je terugzoent. Ze is er zelf toch ook bij de slet :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:51:27 #191
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117534474
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:48 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Als ze diepzinnige gesprekken wil moet ze niet gaan liggen zoenen en vervolgens boos worden dat je terugzoent. Ze is er zelf toch ook bij de slet :')
Wat zij zegt + mijn mening
we dan
pi_117534519
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:48 schreef LovingMe het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ok en de opties los van 'niks doen' :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:02:19 #193
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117534536
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:59 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

[..]

Is irrelevant
we dan
pi_117534562
quote:

[..]

[..]

Dat wijv gaat sowieso voor gezeik zorgen dus als je daar zin in hebt vooral er achterna rennen, en haar nu al aanleren dat ze mag zeiken om niks. Wees gewoon een vent en stel grenzen voor die biatch
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:07:54 #195
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117534568
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Dat wijv gaat sowieso voor gezeik zorgen dus als je daar zin in hebt vooral er achterna rennen, en haar nu al aanleren dat ze mag zeiken om niks. Wees gewoon een vent en stel grenzen voor die biatch
we dan
pi_117534575
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef zuipuzuipu het volgende:

Ok ok, maar dat stuk is er nog gebeurd natuurlijk, ze wil nog wel eens meeten.

Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:10:07 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117534590
quote:

[..]

[..]

Waarom wil je haar nog? Ik was hier allang moe van geworden. :')
C'est la vie
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:10:11 #198
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117534592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Telefoonnummer regelen en sms'en als een gek. Je bent al te laat nu vrees ik
we dan
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:12:30 #199
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117534616
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 02:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarom wil je haar nog? Ik was hier allang moe van geworden. :')
Jij bent al moe van een broodje smeren. Niet zo snel opgeven
we dan
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:12:56 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117534623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Iets meer afstand nemen bij de volgende keer. Niet meer kleffen. Maar waarschijnlijk gaat ze weer janken dat je haar niet aantrekkelijk vindt om mee te kleffen of iets dergelijks.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')