abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117525600
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vrouwen kunnen ook wat selectiever zijn want hebben relatief meer 'keus' dan mannen. Tenminste ik heb altijd de indruk dat een vrouw uiteindelijk altijd wel een man kan vinden, zelfs al is ze niet superknap ofzo (kijk naar datingsites waar de verhouding man/vrouw helemaal scheef is) Ze kunnen dus ook selectiever zijn.
Afschuwelijk verschijnsel laatste tijd, zelf middelmatige vrouwen hebben een attitude om U tegen te zeggen.
Bijzonder zijn ze niet en toch eisen stellen.

Zelfs vrouwen met kinderen hebben soms profiel teksten waarvan je bijna achterover valt.
Kom op zeg, wees uberhaupt blij dat een man je nog wil met zon hoop bagage achter je kont geplakt.

Als man moet je altijd maar begrip tonen, als hun met een lading bagage komen.
Lopen de vrouwen weer zielig te doen over hoeveel reacties ze wel niet krijgen.

Moet je als man wat over je verleden vertellen, kun je het direct schudden!
Hoeveel vrouwen maak ik wel niet mee op sites die met emotionele praat komen aanzetten.
Als jan lul, altijd maar begrip tonen en medeleven, als man moet je dat andersom echt NIET proberen.

Ik denk bij mezelf, wees teminste blij dat je zoveel reacties krijgt en dat je selectief KUNT zijn.
Wij als mannen moet altijd maar berichten sturen, vrolijk overkomen, interesse tonen.
Maar vanaf hun kant komt er bijna nooit wat vanaf, ze denk van: "blijf lekker wachten, krijg toch wel reacties"

[ Bericht 4% gewijzigd door justme1234 op 02-10-2012 22:25:40 ]
pi_117526926
Veel mannen maken wiskundige formules voor het benaderen van een vrouw.
Helemaal niet nodig, wees gewoon lekker jezelf met eventueel wat kleine aanpassingen.

Je hoeft geen toverkunsten te verrichten om tot succes te komen.
En als je geen berichten terug krijgt? Lekker belangrijk gewoon laten gaan.

Vaak ligt het aan hun houding dan andersom, het is juist de kunst om het niet op jezelf te gaan zitten betrekken.
Dan word je JUIST onzeker. En vrouwen kunnen echt vissen in een enorme vijver.

Dan krijgen ze automatisch een bepaalde attitude en houding.
Het grappige vind ik wel, als man moet je leuke profieltekst hebben, fotos, met spontane berichten komen.
Ook een grote illusie.

Vrouwen daarin tegen hoeven maar 1, ik herhaal 1 (!) leuk foto erop te zetten en thats it!
Geheid dat hun inbox word overspoeld met berichten, het is echt heel erg triest gesteld.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:43:45 #178
278630 Snikch
Living my life
pi_117527587
Zonder alle reacties gelezen te hebben tbh, of OP for that matter:

Vrouwen versieren is geen kunst, wees jezelf en geen dronken zatlap in het cafe (ja maak ik me ook wel eens schuldig aan maar zie het als een fout om van te leren als je jezelf zo voor schut heb gezet o.i.d, zie het niet als the way to go, afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk). Het grootste probleem is volgens mij de contacten. Mannen die problemen hebben met het 'versieren' van vrouwen hebben niet veel ervaring met vrouwen, of in ieder geval niet op die manier. Wellicht als vrienden maar weinig ervaring met flirten, vrouwen die naar hun flirten, escaleren, plagen en vooral zien dat jezelf zijn werkt. Want juist door dat gebrek aan ervaring, of het denken dat je moeite hebt met vrouwen versieren, spelen ze het vaak op safe en worden daardoor angstig en zijn niet zichzelf dus.

Misschien beetje abstract beschreven zo maar komt er op neer: Denk er niet bij na, wees jezelf en doen en zeg wat jij leuk vind, niet wat je denkt dat zij wilt horen of hoe je haar wellicht hopelijk zeer misschien niet zult wegjagen. True, niet alle vrouwen zullen voor je vallen maar het feit dat je durft jezelf te zijn doet al zo veel. En als je jezelf bent vind je tenminste vrouwen die jou ook echt leuk vinden voor wie je bent, en hoef je geen poppekast op te gaan hangen, allebei tevreden
For as he thinks within himself, so he is
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:35:01 #179
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_117530177
Door een gebrek aan succes is mijn motivatie om nog wat te ondernemen ook 0,0 wat dat betreft.
Op elke fokker past een bril.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 oktober 2012 @ 00:50:26 #180
300347 MrManuel
pi_117533464
Goeeeedeavond! :)

Vandaag heel leuk meisje tegen gekomen.. Maar waarschijnlijk heeft ze een vriend.. Zoals altijd.. |:(
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_117533551
Hello mensen, ok een meisje ontmoet en dat was goed en afgesproken voor een avond. Op de avond zelf ging ik sneller dan haar tempo.
Zij kwam tot de conclusie dat ik dan drammerig was, terwijl dat niet mn bedoeling was.
Later kwam ik haar weer tegen in een club en samen toch weer ff leuk gehad.
Ik zei laten we nog es meeten en dat overnieuw doen. Ze ging daarmee wel akkoord, maar nog niks afgesproken.

Ok fokkers, hoe zouden jullie verder gaan?
pi_117533657
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hello mensen, ok een meisje ontmoet en dat was goed en afgesproken voor een avond. Op de avond zelf ging ik sneller dan haar tempo.
Zij kwam tot de conclusie dat ik dan drammerig was, terwijl dat niet mn bedoeling was.
Ik zei laten we nog es meeten en dat overnieuw doen. Ze ging daarmee wel akkoord, maar nog niks afgesproken.

niet meer over ;poep beginnen iig
pi_117533757
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef LovingMe het volgende:

[..]

niet meer over ;poep beginnen iig
Ik zal je advies overnemen en alleen over kutjes praten !
pi_117533826
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Ik zal je advies overnemen en alleen over kutjes praten !
beter
pi_117533859
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:43 schreef Snikch het volgende:
Want juist door dat gebrek aan ervaring, of het denken dat je moeite hebt met vrouwen versieren, spelen ze het vaak op safe en worden daardoor angstig en zijn niet zichzelf dus.
Al die "wees jezelf adviezen klinken net zoals een gemiddelde automobilist die bij iemand meerijdt die net zijn rijbewijs heeft gehaald en na een tijdje uitroept "rij nu eens gewoon!"...
pi_117533910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef LovingMe het volgende:

[..]

beter
Ok jouw vrouwelijke opinie, hoe is dit:

De volgende keer dat ik haar contacteer zeg ik:

Jouw heerlijke sappige flamoes doet mij sidderen van verlangen. Mijn vlinders in mijn buik fladderen naar je en strelen je KUT KUT KUT KUTTTTT KUTTTT
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:20:42 #187
278630 Snikch
Living my life
pi_117534102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:06 schreef Shodan het volgende:

[..]

Al die "wees jezelf adviezen klinken net zoals een gemiddelde automobilist die bij iemand meerijdt die net zijn rijbewijs heeft gehaald en na een tijdje uitroept "rij nu eens gewoon!"...
Ik hoop dat je weet dat het niet zo bedoeld is. Maar ondanks dat zeg ik het toch letterlijk (geldt in het algemeen imo): 'wees gewoon jezelf'. Ja het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar bij je vrienden of familie of wie dan ook die dicht bij je staat ben je ook jezelf, en zij mogen jou voor wie je bent. Iedereen heeft interessante aspecten in z'n leven, ieders mening is even boeiend, dus waarom zou je jezelf anders voordoen, dat doe je bij je beste vrienden ook niet en die waarderen het ook. Tuurlijk is het lastiger om het niet proberen te verkloten wanneer je met een leuke dame staat te praten, maar (wat ik ook erbij zei: het probleem is volgens mij eerder gebrek aan leuke vrouwelijke contacten) zolang jij met genoeg leuke dames praat merk je dat ze echt niet eng zijn ofzo, je kunt gewoon jezelf zijn en dat wordt hoe dan ook gewaardeerd en bij degene die echt bij jou als persoon matchen wordt het zwaar aantrekkelijk gevonden. Dus blijf ik erbij, ondanks dat het 100 keer makkelijker klinkt dan het is dat snap ik, maar toch: wees jezelf

Even helemaal off-topic maar toch mijn inzicht (al is het maar voor een leuke discussie): Neem een Tyler Durden of een Hank Moody of een ander (fictioneel) karakter met dezelfde idiologieen. Leef je eigen leven, wees wie je bent, neem niet alles zo zwaar, persoonlijk of serieus op. Niet iedereen waardeert het wellicht maar je leeft tenminste als jezelf, en degene die dit wel intrigeren zijn ook echt personen waar je avonden, dagen, weken, maanden of jaren mee door kan komen en er ook oneindig veel van kan genieten. En dit geld niet alleen voor vrouwen vind ik
For as he thinks within himself, so he is
pi_117534120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:08 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Ok jouw vrouwelijke opinie, hoe is dit:

De volgende keer dat ik haar contacteer zeg ik:

Jouw heerlijke sappige flamoes doet mij sidderen van verlangen. Mijn vlinders in mijn buik fladderen naar je en strelen je KUT KUT KUT KUTTTTT KUTTTT
Maar ff serieus :')

Definieer 'drammerig' ? Probeerde je haar gelijk op de eerste date te zoenen of zat je al plannen te maken voor samenwonen? :')
pi_117534388
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:22 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Maar ff serieus :')

Definieer 'drammerig' ? Probeerde je haar gelijk op de eerste date te zoenen of zat je al plannen te maken voor samenwonen? :')
Hmmm jij wil toch alleen maar over kutjes praten ?!

ok nou we zaten sowieso al heel de avond te zoenen, dus hartstikke leuk. Daarna wou ze lekker bij me liggen, dus wat intiemer en lekker kleffen, daarna dacht ze opeens ' blabla je wil alleen maar zoenen en voor de rest niks ! '.

Vertaling: Dus natuurlijk dat ik haar alleen als lustobject zie.

En haar gezicht staat op onweer.

Goed, hoe red ik me hieruit. En daarna zeg ik blala ik wil je zoenen omdat ik je leuk vind, echt heus waar.

Einde avond.

Ok hoe zal ik dit eens verder aanpakken??
pi_117534452
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:41 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Hmmm jij wil toch alleen maar over kutjes praten ?!

ok nou we zaten sowieso al heel de avond te zoenen, dus hartstikke leuk. Daarna wou ze lekker bij me liggen, dus wat intiemer en lekker kleffen, daarna dacht ze opeens ' blabla je wil alleen maar zoenen en voor de rest niks ! '.

Vertaling: Dus natuurlijk dat ik haar alleen als lustobject zie.

En haar gezicht staat op onweer.

Goed, hoe red ik me hieruit. En daarna zeg ik blala ik wil je zoenen omdat ik je leuk vind, echt heus waar.

Einde avond.

Ok hoe zal ik dit eens verder aanpakken??
Wat dacht je van gewoon niks doen, want dat wijv is gewoon gaar :')
Als ze diepzinnige gesprekken wil moet ze niet gaan liggen zoenen en vervolgens boos worden dat je terugzoent. Ze is er zelf toch ook bij de slet :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 01:51:27 #191
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117534474
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:48 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Als ze diepzinnige gesprekken wil moet ze niet gaan liggen zoenen en vervolgens boos worden dat je terugzoent. Ze is er zelf toch ook bij de slet :')
Wat zij zegt + mijn mening
we dan
pi_117534519
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:48 schreef LovingMe het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ok en de opties los van 'niks doen' :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:02:19 #193
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117534536
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:59 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

[..]

Is irrelevant
we dan
pi_117534562
quote:

[..]

[..]

Dat wijv gaat sowieso voor gezeik zorgen dus als je daar zin in hebt vooral er achterna rennen, en haar nu al aanleren dat ze mag zeiken om niks. Wees gewoon een vent en stel grenzen voor die biatch
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:07:54 #195
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117534568
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef LovingMe het volgende:

[..]

Dat wijv gaat sowieso voor gezeik zorgen dus als je daar zin in hebt vooral er achterna rennen, en haar nu al aanleren dat ze mag zeiken om niks. Wees gewoon een vent en stel grenzen voor die biatch
we dan
pi_117534575
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef zuipuzuipu het volgende:

Ok ok, maar dat stuk is er nog gebeurd natuurlijk, ze wil nog wel eens meeten.

Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:10:07 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117534590
quote:

[..]

[..]

Waarom wil je haar nog? Ik was hier allang moe van geworden. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:10:11 #198
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117534592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Telefoonnummer regelen en sms'en als een gek. Je bent al te laat nu vrees ik
we dan
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:12:30 #199
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117534616
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 02:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarom wil je haar nog? Ik was hier allang moe van geworden. :')
Jij bent al moe van een broodje smeren. Niet zo snel opgeven
we dan
  woensdag 3 oktober 2012 @ 02:12:56 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117534623
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Iets meer afstand nemen bij de volgende keer. Niet meer kleffen. Maar waarschijnlijk gaat ze weer janken dat je haar niet aantrekkelijk vindt om mee te kleffen of iets dergelijks.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')