Afschuwelijk verschijnsel laatste tijd, zelf middelmatige vrouwen hebben een attitude om U tegen te zeggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vrouwen kunnen ook wat selectiever zijn want hebben relatief meer 'keus' dan mannen. Tenminste ik heb altijd de indruk dat een vrouw uiteindelijk altijd wel een man kan vinden, zelfs al is ze niet superknap ofzo (kijk naar datingsites waar de verhouding man/vrouw helemaal scheef is) Ze kunnen dus ook selectiever zijn.
niet meer over ;poep beginnen iigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
Hello mensen, ok een meisje ontmoet en dat was goed en afgesproken voor een avond. Op de avond zelf ging ik sneller dan haar tempo.
Zij kwam tot de conclusie dat ik dan drammerig was, terwijl dat niet mn bedoeling was.
Later kwam ik haar weer tegen in een club en samen toch weer ff leuk gehad.
Ik zei laten we nog es meeten en dat overnieuw doen. Ze ging daarmee wel akkoord, maar nog niks afgesproken.
Ok fokkers, hoe zouden jullie verder gaan?
Ik zal je advies overnemen en alleen over kutjes praten !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef LovingMe het volgende:
[..]
niet meer over ;poep beginnen iig
beterquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:01 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ik zal je advies overnemen en alleen over kutjes praten !
Al die "wees jezelf adviezen klinken net zoals een gemiddelde automobilist die bij iemand meerijdt die net zijn rijbewijs heeft gehaald en na een tijdje uitroept "rij nu eens gewoon!"...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:43 schreef Snikch het volgende:
Want juist door dat gebrek aan ervaring, of het denken dat je moeite hebt met vrouwen versieren, spelen ze het vaak op safe en worden daardoor angstig en zijn niet zichzelf dus.
Ok jouw vrouwelijke opinie, hoe is dit:quote:
Ik hoop dat je weet dat het niet zo bedoeld is. Maar ondanks dat zeg ik het toch letterlijk (geldt in het algemeen imo): 'wees gewoon jezelf'. Ja het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar bij je vrienden of familie of wie dan ook die dicht bij je staat ben je ook jezelf, en zij mogen jou voor wie je bent. Iedereen heeft interessante aspecten in z'n leven, ieders mening is even boeiend, dus waarom zou je jezelf anders voordoen, dat doe je bij je beste vrienden ook niet en die waarderen het ook. Tuurlijk is het lastiger om het niet proberen te verkloten wanneer je met een leuke dame staat te praten, maar (wat ik ook erbij zei: het probleem is volgens mij eerder gebrek aan leuke vrouwelijke contacten) zolang jij met genoeg leuke dames praat merk je dat ze echt niet eng zijn ofzo, je kunt gewoon jezelf zijn en dat wordt hoe dan ook gewaardeerd en bij degene die echt bij jou als persoon matchen wordt het zwaar aantrekkelijk gevonden. Dus blijf ik erbij, ondanks dat het 100 keer makkelijker klinkt dan het is dat snap ik, maar toch: wees jezelfquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:06 schreef Shodan het volgende:
[..]
Al die "wees jezelf adviezen klinken net zoals een gemiddelde automobilist die bij iemand meerijdt die net zijn rijbewijs heeft gehaald en na een tijdje uitroept "rij nu eens gewoon!"...
Maar ff serieusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ok jouw vrouwelijke opinie, hoe is dit:
De volgende keer dat ik haar contacteer zeg ik:
Jouw heerlijke sappige flamoes doet mij sidderen van verlangen. Mijn vlinders in mijn buik fladderen naar je en strelen je KUT KUT KUT KUTTTTT KUTTTT
Hmmm jij wil toch alleen maar over kutjes praten ?!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:22 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Maar ff serieus
Definieer 'drammerig' ? Probeerde je haar gelijk op de eerste date te zoenen of zat je al plannen te maken voor samenwonen?
Wat dacht je van gewoon niks doen, want dat wijv is gewoon gaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:41 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Hmmm jij wil toch alleen maar over kutjes praten ?!
ok nou we zaten sowieso al heel de avond te zoenen, dus hartstikke leuk. Daarna wou ze lekker bij me liggen, dus wat intiemer en lekker kleffen, daarna dacht ze opeens ' blabla je wil alleen maar zoenen en voor de rest niks ! '.
Vertaling: Dus natuurlijk dat ik haar alleen als lustobject zie.
En haar gezicht staat op onweer.
Goed, hoe red ik me hieruit. En daarna zeg ik blala ik wil je zoenen omdat ik je leuk vind, echt heus waar.
Einde avond.
Ok hoe zal ik dit eens verder aanpakken??
Wat zij zegt + mijn meningquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:48 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon niks doen, want dat wijv is gewoon gaar![]()
Als ze diepzinnige gesprekken wil moet ze niet gaan liggen zoenen en vervolgens boos worden dat je terugzoent. Ze is er zelf toch ook bij de slet
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:48 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon niks doen, want dat wijv is gewoon gaar![]()
Als ze diepzinnige gesprekken wil moet ze niet gaan liggen zoenen en vervolgens boos worden dat je terugzoent. Ze is er zelf toch ook bij de slet
Ok en de opties los van 'niks doen'quote:
Is irrelevantquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:59 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
[..]
Ok en de opties los van 'niks doen'
Dat wijv gaat sowieso voor gezeik zorgen dus als je daar zin in hebt vooral er achterna rennen, en haar nu al aanleren dat ze mag zeiken om niks. Wees gewoon een vent en stel grenzen voor die biatchquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:59 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
[..]
Wat zij zegt + mijn meningquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:06 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Dat wijv gaat sowieso voor gezeik zorgen dus als je daar zin in hebt vooral er achterna rennen, en haar nu al aanleren dat ze mag zeiken om niks. Wees gewoon een vent en stel grenzen voor die biatch
Ok ok, maar dat stuk is er nog gebeurd natuurlijk, ze wil nog wel eens meeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef zuipuzuipu het volgende:
Later kwam ik haar weer tegen in een club en samen toch weer ff leuk gehad.
Ik zei laten we nog es meeten en dat overnieuw doen. Ze ging daarmee wel akkoord, maar nog niks afgesproken.
Ok fokkers, hoe zouden jullie verder gaan?
Waarom wil je haar nog? Ik was hier allang moe van geworden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:59 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
[..]
Telefoonnummer regelen en sms'en als een gek. Je bent al te laat nu vrees ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ok ok, maar dat stuk is er nog gebeurd natuurlijk, ze wil nog wel eens meeten.
Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??
Jij bent al moe van een broodje smeren. Niet zo snel opgevenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom wil je haar nog? Ik was hier allang moe van geworden.
Iets meer afstand nemen bij de volgende keer. Niet meer kleffen. Maar waarschijnlijk gaat ze weer janken dat je haar niet aantrekkelijk vindt om mee te kleffen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ok ok, maar dat stuk is er nog gebeurd natuurlijk, ze wil nog wel eens meeten.
Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |