abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:58:26 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117459311
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Allebei. Op de een of andere manier vond ik het ook best onbeschoft, om mij zo uitgebreid te gaan lopen checken. Je kunt dat ook wel subtieler doen :'). Maar daar was hij het type niet voor :').
Niveautje Klompen Vincent?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117459315
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat het anders creepy is
Je kan toch wel gewoon naar mensen kijken?
pi_117459348
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom moet dat subtiel?
Vergelijk het met als wanneer je als vrouw zijnde in de kroeg staat en iemand begint je meteen te daggeren. Zo voelde dat :).
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:59:31 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117459353
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik neem meestal een foto zodat ik niet uitgebreid hoef te staren.

Al is dat nog creepyer dan gewoon staren denk ik.
C'est la vie
pi_117459355
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als iemand mij de hele tijd gaat zitten aanstaren, krijg ik koude rillingen over m'n rug van "wat moet ie nou van me?"
pi_117459458
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:59 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Vergelijk het met als wanneer je als vrouw zijnde in de kroeg staat en iemand begint je meteen te daggeren. Zo voelde dat :).
Ik kan me niet zo goed inleven in vrouwen.
Het is toch gewoon een compliment als iemand kijkt hoe mooi je bent?
Dat het handiger zou zijn als ik mijn broek aan zou houden kan ik nog een beetje begrijpen, maar dat is een heel ander verhaal.
pi_117459615
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik kan me niet zo goed inleven in vrouwen.
Het is toch gewoon een compliment als iemand kijkt hoe mooi je bent?
Dat het handiger zou zijn als ik mijn broek aan zou houden kan ik nog een beetje begrijpen, maar dat is een heel ander verhaal.
Dat zou je wel zeggen, ja. Er is een verschil tussen 'kijken' en iemand uitkleden en opeten met de ogen :'). Hij was meer van de 2e manier en aangezien ik hem niks vond, maakte dat het nog 10x viezer en vervelender.
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:39:38 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117460715
Je dacht dat je voelde dat jullie iets gingen zeggen en zij was teleurgesteld denk je?

Ik denk dat jij iets te positief bent met je denken, als ze wat wilde zeggen had ze wel hoi of dag gezegd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_117463680
Dat heeft niet
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:48 schreef editoor het volgende:

[..]

Nog zo 1 waar ik ook geen andere mening bij had verwacht. De feminsten zijn hier aardig present. Romantiek moet blijkbaar maar op 1 manier ontstaan volgens jullie. :6
Ik heb het temminste geprobeerd, hoe kansloos jullie het ook maar vinden ik trek me er niets van aan :*
Dat heeft niets met feminisme te maken , maar gewoon waarde hechten aan privacy, ja leuk dat je iemand leuk vind maar je weet niets van haar en het is toch ongepast om zo juist achter van alles van haar te komen terwijl je haar amper kent.

Kijk als het nou een gesprek was geweest en je had wat gevraagd naar haar hyves/ facebook dan had het wat anders geweest.
Nu probeer je iemand die je totaal niet kent te achterhalen en contact te zoeken, zou je het zelf niet creepy vinden als iemand die je amper kent van alles van je te weten probeert te komen zonder degene te kennen en op basis van oog contact.

Nu ook ze heeft niet geantwoord op Hyves en dan ga je nog door met zoeken naar gegevens van haar via facebook .
Laat het los ga lekker uit , en ontmoet andere meiden in plaats van alles uit te pluizen over iemand die je niet kent.
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:27:42 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117463875
Ik ben ooit benadert via m'n Twitteraccount, onder het mom van "he ik heb je gevonden, zie je regelmatig buiten een rondje lopen".

Ik had geen idee wie het was, vond het in het begin wel vreemd. Want hoe had ie me gevonden. Dus gevraagd, antwoord gekregen, beetje op en neer gemaild. Vond hem verder niet interessant, dus het mailen stopte op den duur wel.

Maar vond het niet erg dat hij me zo gevonden heeft. Zolang het maar met een beetje googlen te doen is. Het echte speurwerk wordt creepy natuurlijk :)
pi_117464017
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben ooit benadert via m'n Twitteraccount, onder het mom van "he ik heb je gevonden, zie je regelmatig buiten een rondje lopen".

Ik had geen idee wie het was, vond het in het begin wel vreemd. Want hoe had ie me gevonden. Dus gevraagd, antwoord gekregen, beetje op en neer gemaild. Vond hem verder niet interessant, dus het mailen stopte op den duur wel.

Maar vond het niet erg dat hij me zo gevonden heeft. Zolang het maar met een beetje googlen te doen is. Het echte speurwerk wordt creepy natuurlijk :)
Hij heeft haar een keer gezien en op basis van waar trein stopte dat als woonplaats en gokken op leeftijd het helemaal nagepluisd.
Dat zou mij een brug te ver zijn. Als het iemand is die ik regelmatig tegen zou komen dan is het iets anders.
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:33:56 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117464062
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:32 schreef formerjellybean het volgende:
Dat zou mij een brug te ver zijn. Als het iemand is die ik regelmatig tegen zou komen dan is het iets anders.
Ik had deze man in kwestie nog nooit bewust gezien/aangekeken.
pi_117464215
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik had deze man in kwestie nog nooit bewust gezien/aangekeken.
Dan ben jij nieuwsgieriger dan ik , ik krijg ook weleens verzoeken via hyves van mensen die ik niet ken , die beantwoord ik niet juist omdat ik ze totaal niet ken.
Kijk als ik iemand zou zien , die me regelmatig ziet maar niet spreekt en ik zou hem herkennen dan zou ik pas antwoorden eerder niet.
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:40:25 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117464286
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
Dan ben jij nieuwsgieriger dan ik , ik krijg ook weleens verzoeken via hyves van mensen die ik niet ken , die beantwoord ik niet juist omdat ik ze totaal niet ken.
Kijk als ik iemand zou zien , die me regelmatig ziet maar niet spreekt en ik zou hem herkennen dan zou ik pas antwoorden eerder niet.
Ow via hyves of facebook doe ik het ook niet (snel). Zeker niet als er geen banden zijn met vrienden van me.
Maar vond deze wel geinig, onverwachts en was idd nieuwsgierig wie het was.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:19:38 #115
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117468057
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:20 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heeft niet

[..]

Dat heeft niets met feminisme te maken , maar gewoon waarde hechten aan privacy, ja leuk dat je iemand leuk vind maar je weet niets van haar en het is toch ongepast om zo juist achter van alles van haar te komen terwijl je haar amper kent.

Kijk als het nou een gesprek was geweest en je had wat gevraagd naar haar hyves/ facebook dan had het wat anders geweest.
Nu probeer je iemand die je totaal niet kent te achterhalen en contact te zoeken, zou je het zelf niet creepy vinden als iemand die je amper kent van alles van je te weten probeert te komen zonder degene te kennen en op basis van oog contact.

Nu ook ze heeft niet geantwoord op Hyves en dan ga je nog door met zoeken naar gegevens van haar via facebook .
Laat het los ga lekker uit , en ontmoet andere meiden in plaats van alles uit te pluizen over iemand die je niet kent.
Dit. Vrouwen versier je door op ze af te stappen, niet door hun gegevens te achterhalen via internet..: Wat ben je dan voor laffe drol. Show some balls en zeg gewoon wat tegen de volgende ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:41:32 #116
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117469026
Even een reactie betreft wat je uit het niet kan sturen om contact te krijgen via whatsapp of sms.

Ik kreeg net met toeval een leuk voorbeeld waar jullie miss wat aan hebben.

Kleine inleiding,
Ik ben de afgelopen 2 weken op stap geweest met een leuk meisje gewoon gezellig. Kende haar al maar niet meer dan hoi en dag of een klein praatje. We zijn uit eindelijk wat meer gaan whatsappen en toen zijn we 2 weekende op stap geweest. Donderdaf, vrijdag en zaterdag x 2 dus.

Goed vandaag had ik niks gestuurd was druk. Plots krijg ik het volgende berichtje

"Pfff waarom is het weekend nou altijd zo kort! Ben weer toe aan het weekend hoor! Ben je ook al bij gekomen van het weekend?"

Het is een heel simpel leuk begin smsje en we whatsappen nu al de hele dag door over van alles en nog wat. Wie weet kunnen jullie het of een deel gebruiken als inspiratie wat te sturen :)

Zo zie je maar, zo moeilijk is het niet om een whatsapp gesprek te beginnen :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_117469630
Maar dat is toch ook niet moeilijk?
pi_117470213
quote:
15s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef Playerhater het volgende:

[..]

Best aparte adviezen van iemand zonder ervaringen.
Wat is er precies apart aan?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:20:39 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117470639
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:56 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat is toch ook niet moeilijk?
Nee is het ook niet, maar mensen hier hebben daar wel moeite mee zag ik laatst. Dus maar een klein voorbeeldje geven. Wie weet heeft iemand er wat aan :)
pi_117470728
Men denkt te veel na, dat is het probleem
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:25:11 #121
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117470849
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:41 schreef ook_gek het volgende:
Even een reactie betreft wat je uit het niet kan sturen om contact te krijgen via whatsapp of sms.

Ik kreeg net met toeval een leuk voorbeeld waar jullie miss wat aan hebben.

Kleine inleiding,
Ik ben de afgelopen 2 weken op stap geweest met een leuk meisje gewoon gezellig. Kende haar al maar niet meer dan hoi en dag of een klein praatje. We zijn uit eindelijk wat meer gaan whatsappen en toen zijn we 2 weekende op stap geweest. Donderdaf, vrijdag en zaterdag x 2 dus.

Goed vandaag had ik niks gestuurd was druk. Plots krijg ik het volgende berichtje

"Pfff waarom is het weekend nou altijd zo kort! Ben weer toe aan het weekend hoor! Ben je ook al bij gekomen van het weekend?"

Het is een heel simpel leuk begin smsje en we whatsappen nu al de hele dag door over van alles en nog wat. Wie weet kunnen jullie het of een deel gebruiken als inspiratie wat te sturen :)

Zo zie je maar, zo moeilijk is het niet om een whatsapp gesprek te beginnen :)
Zelf vind ik het totaal niet raar om een whatsapp of sms te sturen naar een onbekende. Als zij het niet waardeert dan stuurt ze dus geen antwoord terug. Ik schrik er ook niet van als ik een sms krijg van een onbekende.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:33:42 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117471232
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is inderdaad ook echt het probleem!

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zelf vind ik het totaal niet raar om een whatsapp of sms te sturen naar een onbekende. Als zij het niet waardeert dan stuurt ze dus geen antwoord terug. Ik schrik er ook niet van als ik een sms krijg van een onbekende.
Nou is dit geen onbekende. Het is maar een voorbeeld. Er blijken mensen te zijn die het niet zelf kunnen bedenken of durven.

Daarom dit voorbeeld, wie weet heeft iemand er wat aan :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:37:14 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117471387
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Meestal is dat juist goed.
Alleen op dit vlak net niet. :')
C'est la vie
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:42:45 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117471617
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dit. Vrouwen versier je door op ze af te stappen, niet door hun gegevens te achterhalen via internet..: Wat ben je dan voor laffe drol. Show some balls en zeg gewoon wat tegen de volgende ;)
Tuurlijk heb je ergens wel gelijk. Maar misschien stelt ze het wel op prijs. Je hebt dan je kans in eerste instantie misschien verneukt. Maar misschien kan hij het op deze manier nog recht breien.

Baat het niet schaadt het niet.
C'est la vie
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:48:01 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_117471848
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook echt het probleem!

[..]

Nou is dit geen onbekende. Het is maar een voorbeeld. Er blijken mensen te zijn die het niet zelf kunnen bedenken of durven.

Daarom dit voorbeeld, wie weet heeft iemand er wat aan :)
Ik snap wat je bedoeld. :) Meestal maak het niet uit, in mijn ervaring vinden de meeste vrouwen het alleen maar een compliment als ze een sms of whatsapp krijgen van een leuke jongen. Ook al willen ze verder niks.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:48:19 #126
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117471860
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef heloef het volgende:
Ik vind TS wel meevallen.
Maar dat komt omdat ik qua versieren via Facebook nog iets veel sneuers heb gedaan. :')
Wat is er met mij? Begrijp het echt niet, daarom vraag ik het. Ik heb toch niks raars gedaan?
we dan
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:52:04 #127
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117471999
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat is er met mij? Begrijp het echt niet, daarom vraag ik het. Ik heb toch niks raars gedaan?
Sorry ik bedoelde de poster van het verhaal over het treinmeisje.
C'est la vie
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:53:03 #128
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117472041
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Sorry ik bedoelde de poster van het verhaal over het treinmeisje.
Oke :P * kruipt weer weg uit zijn kamerhoekje *
we dan
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:40:26 #129
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_117473683
Zitten in deze reeks ook mensen die dit doen: http://www.reddit.com/r/NoFap/ ?
Op elke fokker past een bril.
pi_117476608
na lang zo'n smerige lurker te zijn geweest. Toch maar een reden gevonden om te registreren.

Sinds ongeveer een maand is mijn relatie van 3 jaar voorbij. Ik snap dat dit allemaal nog veel te vroeg is om serieus met dingen bezig te zijn. Ik moet ook eerlijk toegeven dat het nog heel veel pijn doet.

Maar omdat ik niet te lang treurig wou gaan zitten doen, toch maar besloten mijn oude leven op te pakken. Dit betekent dat ik weer regelmatig(misschien zelfs teveel) in de stad te vinden ben. Allemaal heel leuk en aardig, maar ik heb een beetje problemen met mijn zelf beeld.

Ik ben voorheen eigenlijk nooit vrijgezel geweest. Ik ben nu 22 jaar en heb al een relatie van 3 jaar, daarvoor een van één jaar en diverse kortere vriendinnen gehad. Dit betekent dat je nu ook met een andere "doel"(dit klinkt heel stom. zo bedoel ik het niet) In de stad staat. Nou ben ik erachter te komen vrij makkelijk aanspraak te maken met vrouwen, maar veel verder dan praten komt dit vaak niet en de gesprekken zijn eigenlijk ook altijd binnen 5 minuten afgelopen. De reden hiervan is denk ik dat ik redelijk snel dood sla in een gesprek, omdat ik mezelf geen houden weet te geven. Dit komt dan weer vanwege het feit dat ik onzeker ben over mijn uiterlijk. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik overkom op het andere geslacht.

Toen het over was met mijn vorige vriendin hoorde ik natuurlijk wel regelmatig van mensen "joh, dat maakt toch niet uit. Zo'n leuke jongen als jij vindt binnen no-time een ander", maar dit voelt altijd als slap excuus.

Zijn er misschien tips om hier iets mee te doen. En om een gesprek makkelijker aan de gang te houden?
pi_117476883
Als je zelf meer moeite hebt om het gesprek op gang te houden, dan kun je de ander ook wat meer laten praten. Meiden vinden het leuk als ze veel over zichzelf mogen vertellen. Als je niet meer weet wat je moet zeggen, dan moet je gewoon een vraag aan haar stellen en dan gaat het weer verder :)
Wat ik trouwens doe is van tevoren een lijstje met vragen bedenken zodat je niet de hele tijd "ehm, ehm, ehm..." doet ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117476963
Mja ik denk dat dat een beetje het probleem is wat ik heb. Ik heb heel snel het gevoel dat ik een eenzijdig gesprek aan het voeren ben. En echt de antwoorden uit een meisje moet trekken. Dan is voor mij de interesse ook snel weg.
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:00:18 #133
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117485264
Voor een chiller gesprek:

1. Statements maken ipv vragen stellen.
2. Vraag waarom ze dingen leuk vind.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:02:03 #134
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117485381
Oh, trouwens, voor de dudes hier die nog steeds geen actie nemen, ik kijk hem net en deze kerel is echt een baas.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pope-of-Dope op 01-10-2012 22:13:31 ]
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:27:49 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117492185
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:49 schreef Comp_Lex het volgende:

Wat ik trouwens doe is van tevoren een lijstje met vragen bedenken zodat je niet de hele tijd "ehm, ehm, ehm..." doet ;)
Is dat niet lastig? Je weet nooit welke kant een gwsprek op gaat toch?

Geef eens wat voorbeelden qua vragen dan?
pi_117492808
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_117492899
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Voor een chiller gesprek:

1. Statements maken ipv vragen stellen.
2. Vraag waarom ze dingen leuk vind.
Toevoeging: Geen ja/nee vragen. Dus niet 'Vond je dat leuk?' maar 'Hoe vond je dat?' bijvoorbeeld.

Zelfs ik weet dat nog wel :P
pi_117493625
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef perpixel het volgende:
na lang zo'n smerige lurker te zijn geweest. Toch maar een reden gevonden om te registreren.

Sinds ongeveer een maand is mijn relatie van 3 jaar voorbij. Ik snap dat dit allemaal nog veel te vroeg is om serieus met dingen bezig te zijn. Ik moet ook eerlijk toegeven dat het nog heel veel pijn doet.

Maar omdat ik niet te lang treurig wou gaan zitten doen, toch maar besloten mijn oude leven op te pakken. Dit betekent dat ik weer regelmatig(misschien zelfs teveel) in de stad te vinden ben. Allemaal heel leuk en aardig, maar ik heb een beetje problemen met mijn zelf beeld.

Ik ben voorheen eigenlijk nooit vrijgezel geweest. Ik ben nu 22 jaar en heb al een relatie van 3 jaar, daarvoor een van één jaar en diverse kortere vriendinnen gehad. Dit betekent dat je nu ook met een andere "doel"(dit klinkt heel stom. zo bedoel ik het niet) In de stad staat. Nou ben ik erachter te komen vrij makkelijk aanspraak te maken met vrouwen, maar veel verder dan praten komt dit vaak niet en de gesprekken zijn eigenlijk ook altijd binnen 5 minuten afgelopen. De reden hiervan is denk ik dat ik redelijk snel dood sla in een gesprek, omdat ik mezelf geen houden weet te geven. Dit komt dan weer vanwege het feit dat ik onzeker ben over mijn uiterlijk. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik overkom op het andere geslacht.

Toen het over was met mijn vorige vriendin hoorde ik natuurlijk wel regelmatig van mensen "joh, dat maakt toch niet uit. Zo'n leuke jongen als jij vindt binnen no-time een ander", maar dit voelt altijd als slap excuus.

Zijn er misschien tips om hier iets mee te doen. En om een gesprek makkelijker aan de gang te houden?
Stop met zorgen maken. Dat je niet binnen twee weken een ander aan de haak slaat betekent niet dat je niet kunt versieren. Ga eerst eens vrijgezel zijn. Na een lange relatie is het heel normaal om een tijd alleen te zijn, en is het zelfs goed voor je.
pi_117495906
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is dat niet lastig? Je weet nooit welke kant een gwsprek op gaat toch?

Geef eens wat voorbeelden qua vragen dan?
Dat is inderdaad lastig. Je kunt beter doorvragen, maar als je het echt niet meer weet dan kan je beter een ander standaard vraag stellen. In het begin kun je niet zo heel veel vragen. Des te meer je van een persoon weet des te meer vragen je kan stellen. Als je weet dat een persoon sport, dan kan je daar vragen over stellen. Dan vraag je bijvoorbeeld of ze een nog een wedstrijd heeft gespeeld.
pi_117496012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 01:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toevoeging: Geen ja/nee vragen. Dus niet 'Vond je dat leuk?' maar 'Hoe vond je dat?' bijvoorbeeld.

Zelfs ik weet dat nog wel :P
Hahah dan zou ik hard wegrennen ik zoek een partner niet iemand die mij het gevoel geeft dat ik met een selfmade psycholoog aan het praten ben :D
pi_117503266
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat heeft niets met feminisme te maken
Dat bericht was specifiek gericht op Allure_ en Fascination, niet op jou of andere vrouwen.

"maar gewoon waarde hechten aan privacy, ja leuk dat je iemand leuk vind maar je weet niets van haar en het is toch ongepast om zo juist achter van alles van haar te komen terwijl je haar amper kent."

Als Ik haar in die trein had aangesproken, had ze dat misschien ook wel helemaal niet gewaardeerd. Dus hoezo maakt dat het compleet anders, nu ik via hyves en facebook een bericht naar haar heb verstuurd? Misschien waardeerd ze dat wel en dat ik haar had aangesproken niet. Het kan ook andersom zo zijn, maar dit soort dingen zijn niet makkelijk in te schatten, bijna nooit eigenlijk. Je kan alles fout doen of je kan alls goed doen, dat weet je achteraf pas. Dat er op haar facebook haar achternaam er ook bij staat, daar kan ik persoonlijk ook vrij weinig aan doen, dat ik dat nu weet. Die heeft ze zelf openbaart.
Een berichtje naar iemand toe sturen die je niet kent op het internet, vind ik persoonlijk kunnen, maar daar zijn de meningen op fok dus blijkbaar zeer verdeeld over, tot groffe privacy schending aan toe, volgens Allure_ en Fascination.

"zou je het zelf niet creepy vinden als iemand die je amper kent van alles van je te weten probeert te komen zonder degene te kennen en op basis van oog contact."

In mijn geval dus niet. Stel ik had met iemand, een paar minuten oog contact gehad en zij zou mij op basis daarvan een bericht sturen dan had ik dat wel vreemd gevonden, maar dan had ik het bericht niet als "vervelend" ervaren. In mijn situatie is het toch wel anders. als je een uur lang zo goed als onafgebroken oogcontact hebt, waarbij er van haar kant ook nog vrij lange staarsessies waren, dan maak je mij wel nieuwsgierig. Zodoende heb ik op basis daarvan haar proberen te vinden en gevonden en een bericht naar haar verstuurd. Als zij dat bericht niet op prijs stelt, dan is dat maar zo. Daar heb ik vrede mee. Het initiatief ligt nu bij haar en niet meer bij mij. Ik kan mezelf in iedergeval niet verwijten, dat ik geen initiatief genomen heb.

"Wat ben je dan voor laffe drol. Show some balls en zeg gewoon wat tegen de volgende"

Dan moet daar wel de gelegenhied voor zijn om een gesprek te kunnen voeren. Als haar volgende trein op een paar meter afstand (die op punt van vertrekken staat), is er toch bar weinig gelegenheid om een leuk gesprek met iemand te voeren. Een hoi doei gesprek, was niet bepaald het gesprek wat ik in gedachte had om met haar te gaan voeren.
pi_117504461
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef editoor het volgende:

[..]

Dat bericht was specifiek gericht op Allure_ en Fascination, niet op jou of andere vrouwen.

"maar gewoon waarde hechten aan privacy, ja leuk dat je iemand leuk vind maar je weet niets van haar en het is toch ongepast om zo juist achter van alles van haar te komen terwijl je haar amper kent."

Als Ik haar in die trein had aangesproken, had ze dat misschien ook wel helemaal niet gewaardeerd. Dus hoezo maakt dat het compleet anders, nu ik via hyves en facebook een bericht naar haar heb verstuurd? Misschien waardeerd ze dat wel en dat ik haar had aangesproken niet. Het kan ook andersom zo zijn, maar dit soort dingen zijn niet makkelijk in te schatten, bijna nooit eigenlijk. Je kan alles fout doen of je kan alls goed doen, dat weet je achteraf pas. Dat er op haar facebook haar achternaam er ook bij staat, daar kan ik persoonlijk ook vrij weinig aan doen, dat ik dat nu weet. Die heeft ze zelf openbaart.
Een berichtje naar iemand toe sturen die je niet kent op het internet, vind ik persoonlijk kunnen, maar daar zijn de meningen op fok dus blijkbaar zeer verdeeld over, tot groffe privacy schending aan toe, volgens Allure_ en Fascination.

"zou je het zelf niet creepy vinden als iemand die je amper kent van alles van je te weten probeert te komen zonder degene te kennen en op basis van oog contact."

In mijn geval dus niet. Stel ik had met iemand, een paar minuten oog contact gehad en zij zou mij op basis daarvan een bericht sturen dan had ik dat wel vreemd gevonden, maar dan had ik het bericht niet als "vervelend" ervaren. In mijn situatie is het toch wel anders. als je een uur lang zo goed als onafgebroken oogcontact hebt, waarbij er van haar kant ook nog vrij lange staarsessies waren, dan maak je mij wel nieuwsgierig. Zodoende heb ik op basis daarvan haar proberen te vinden en gevonden en een bericht naar haar verstuurd. Als zij dat bericht niet op prijs stelt, dan is dat maar zo. Daar heb ik vrede mee. Het initiatief ligt nu bij haar en niet meer bij mij. Ik kan mezelf in iedergeval niet verwijten, dat ik geen initiatief genomen heb.

"Wat ben je dan voor laffe drol. Show some balls en zeg gewoon wat tegen de volgende"

Dan moet daar wel de gelegenhied voor zijn om een gesprek te kunnen voeren. Als haar volgende trein op een paar meter afstand (die op punt van vertrekken staat), is er toch bar weinig gelegenheid om een leuk gesprek met iemand te voeren. Een hoi doei gesprek, was niet bepaald het gesprek wat ik in gedachte had om met haar te gaan voeren.
Omdat via hyves persoongegevens zijn die ze niet altijd met iedereen wil delen.
En trouwens als je een meisje wil beginnen met versieren dan zal je altijd met een hoi dag gesprek moeten beginnen.
En jij vult trouwens in , jij zegt een uren oogcontact , dat is jou invulling niet de hare en hoe je het went of keert blijft het raar om op basis van elkaar een te zien , half internet af te zoeken naar haar.

Waarschijnlijk wil je veel te veel en maak je dingen veel te groot en dan faal je al met versieren, je moet beginnen met kleine stapjes niet grote.

Meisjes zijn veel kritischer met juist ook dat soort dingen want waar je als jongen niet stilstaat dat meisjes regelmatig met de creepfactor te maken hebben, en juist dat soort dingen niet altijd kunnen waarderen.

Hoe aardig bedoelt het komt veel te opdringerig op en heel eerlijk houden meisjes daar echt niet van dus volgende keer als je een meisje ziet begin met een hoi doei gesprek , dat
pi_117504487
waardeert ze meer dan een berichtje van een compleet vreemde die haar niet eens aansprak.
pi_117504608
Klopt het dat vrouwen in de stad minder snel de behoefte om zelf vragen te stellen? want naar mijn idee als ik rond mij heen kijk is het normaler dat de jongen degene is de het gesprek "leid" of in ieder geval degene is die de vragen stelt.
Of betekend dit gewoon dat er minder interesse is vanuit de kant van de vrouw?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:46:07 #145
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117504774
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef perpixel het volgende:
Klopt het dat vrouwen in de stad minder snel de behoefte om zelf vragen te stellen? want naar mijn idee als ik rond mij heen kijk is het normaler dat de jongen degene is de het gesprek "leid" of in ieder geval degene is die de vragen stelt.
Denk dat vrouwen in de stad wel veel meer in contact komen met jongens en daarom minder de behoefte hebben om zelf nog een gesprek te beginnen (aangezien ze vaak genoeg aangesproken worden als ze wat gemiddeld tot knap zijn). Minder interesse denk ik ja omdat ze toch wel aandacht krijgen. Meer dan in een dorpje
we dan
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:47:01 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117504814
quote:
Denk niet dat je daar 1 lijn op kan trekken.
Verschilt per vrouw, per situatie. Kan zijn dat ze niet geintresseerd is, kan zijn dat ze enkel antwoorden om beleefd te zijn, kan zijn dat ze verlegen is, kan z ijn dat ze zelf niets kunnen bedenken, kan zijn ... tja vul maar in :)
pi_117504838
Ik vind het echt niet tof als iemand dat zou doen...
Een oproepje plaatsen vind ik een idee, maar zelf iemand zo opsporen echt creepy.
Ik vind het echt not done om iemand dan een berichtje sturen ik vind het een gevalletje van aantasten van de privacy :Y En zou mij daar heel onveilig door gaan voelen.

Ik zou zo iig niets met je te maken willen hebben.
Zelfs al had ik wel interesse gehad in de trein :+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:48:39 #148
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117504877
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk niet dat je daar 1 lijn op kan trekken.
Verschilt per vrouw, per situatie. Kan zijn dat ze niet geintresseerd is, kan zijn dat ze enkel antwoorden om beleefd te zijn, kan zijn dat ze verlegen is, kan z ijn dat ze zelf niets kunnen bedenken, kan zijn ... tja vul maar in :)
kan zijn dat ze onzeker zijn, kan zijn dat ze een relatie hebben, kan zijn dat ze geen vriend willen kan zijn.. *ingevuld* rest vult een ander maar in hoor
we dan
pi_117504981
quote:
Dat kan ook zijn omdat meisjes vaak wat dit betreft ook ouderwets kunnen zijn en toch het meer aan de jongen overlaten. Als een meisje echt vaak niet wil dan merk je dat wel aan hoe ze reageert dan houd ze het gesprek niet gaande en gaat met andere praten of zegt het.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:55:33 #150
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_117505175
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:06 schreef editoor het volgende:

[..]
als je een uur lang zo goed als onafgebroken oogcontact hebt, waarbij er van haar kant ook nog vrij lange staarsessies waren, dan maak je mij wel nieuwsgierig.
Editoor zat gewoon bij het raam, en het meisje wilde vast gewoon naar buiten kijken..

Interpretatie :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')