Nog zo 1 waar ik ook geen andere mening bij had verwacht. De feminsten zijn hier aardig present. Romantiek moet blijkbaar maar op 1 manier ontstaan volgens jullie.quote:
Anders kun je haar nog altijd verkrachten. Wie niet wil luisteren, moet maar voelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Nog zo 1 waar ik ook geen andere mening bij had verwacht. De feminsten zijn hier aardig present. Romantiek moet blijkbaar maar op 1 manier ontstaan volgens jullie.
Scheelt weer in de portemonnee.quote:
Je hebt een stukje gemist.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
@editoor: Meeste mensen zijn tegenwoordig niet meer erg actief op hyves, misschien kijkt ze daar wel nooit meer. Denk dat je op facebook meer succes gaat hebben.
Ja hij had al een bericht gestuurd toch? Alleen nog geen antwoord.quote:
Ik heb die ook gevonden, maar nog geen bericht verstuurd. Dat gaat nog gebeuren en daar houd het ook wel op.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
@editoor: Meeste mensen zijn tegenwoordig niet meer erg actief op hyves, misschien kijkt ze daar wel nooit meer. Denk dat je op facebook meer succes gaat hebben.
Vorige week stapte ik een coupe binnen en toen voelde ik direct 2 ogen richting mijn kant branden. Dus ik ga zitten, zie ik die jongen echt opvallend langs iedereen afkijken om mij te checken. Nouja, oke geen probleem dacht ikquote:
Ja maar hij heeft het daarna al op Facebook geprobeerd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij had al een bericht gestuurd toch? Alleen nog geen antwoord.
Geef alleen een verklaring voor het feit dat ze niet reageerde op hyves, want denk dat ze dat sowieso niet gelezen heeft.
Was jij dat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vorige week stapte ik een coupe binnen en toen voelde ik direct 2 ogen richting mijn kant branden. Dus ik ga zitten, zie ik die jongen echt opvallend langs iedereen afkijken om mij te checken. Nouja, oke geen probleem dacht ik. Staat ie vervolgens op, gaat ie aan de andere kant zitten zodat ie mij helemaal kan bekijken
__! Toen ben ik expres zo gaan zitten zodat ie me niet kon zien
. Stond ie 10 minuten later op om 3x langs me af te lopen, zwaar oogcontact te zoeken etc. Maar hij was niet leuk, anders was ik gewoon al meteen op hem gaan zitten natuurlijk
.
Gevonden maar nog geen bericht verstuurd, ik heb haar facebook dan ook maar net gevonden( 2 uur geleden).quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het daarna al op Facebook geprobeerd.
Vond jij hem niet leuk, of vond jij de manier waarop hij met je flirtte niet leuk?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vorige week stapte ik een coupe binnen en toen voelde ik direct 2 ogen richting mijn kant branden. Dus ik ga zitten, zie ik die jongen echt opvallend langs iedereen afkijken om mij te checken. Nouja, oke geen probleem dacht ik. Staat ie vervolgens op, gaat ie aan de andere kant zitten zodat ie mij helemaal kan bekijken
. Stond ie 10 minuten later op om 3x langs me af te lopen, zwaar oogcontact te zoeken etc. Maar hij was niet leuk, anders was ik gewoon al meteen op hem gaan zitten natuurlijk
.
Oke, maar als het op hyves lukte dan lukt het daar uiteindelijk ook wel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het daarna al op Facebook geprobeerd.
Het begin had ik kunnen zijn, maar het laatste deel heb ik vorig week niet gedaan in de trein.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
hih ik ben TS niet, maar ok ik domineer wel ff het topicquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef heloef het volgende:
Ik vind TS wel meevallen.
Maar dat komt omdat ik qua versieren via Facebook nog iets veel sneuers heb gedaan.
Zal ik wel geweest zijn. Probeerde een glimp van je slipje op te vangen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Als het dat ene verhaal is waarvan ik denk dat het hem is, vond ik dat juist een hele stoere actie!quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef heloef het volgende:
Ik vind TS wel meevallen.
Maar dat komt omdat ik qua versieren via Facebook nog iets veel sneuers heb gedaan.
Hij heeft haar Facebook al gevonden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke, maar als het op hyves lukte dan lukt het daar uiteindelijk ook wel.
Tip: zoek anders vrienden van haar op hyves eens op facebook op. Misschien kun je via hen wel haar facebook vinden.
Schat al gevonden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke, maar als het op hyves lukte dan lukt het daar uiteindelijk ook wel.
Tip: zoek anders vrienden van haar op hyves eens op facebook op. Misschien kun je via hen wel haar facebook vinden.
Allebei. Op de een of andere manier vond ik het ook best onbeschoft, om mij zo uitgebreid te gaan lopen checken. Je kunt dat ook wel subtieler doenquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vond jij hem niet leuk, of vond jij de manier waarop hij met je flirtte niet leuk?
Nee in de kroeg iemand versieren is stoer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het dat ene verhaal is waarvan ik denk dat het hem is, vond ik dat juist een hele stoere actie!
Waarom moet dat subtiel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Allebei. Op de een of andere manier vond ik het ook best onbeschoft, om mij zo uitgebreid te gaan lopen checken. Je kunt dat ook wel subtieler doen. Maar daar was hij het type niet voor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |