abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117458957
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Deze vrouw weet.
Nog zo 1 waar ik ook geen andere mening bij had verwacht. De feminsten zijn hier aardig present. Romantiek moet blijkbaar maar op 1 manier ontstaan volgens jullie. :6
Ik heb het temminste geprobeerd, hoe kansloos jullie het ook maar vinden ik trek me er niets van aan :*
pi_117459052
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:48 schreef editoor het volgende:

[..]

Nog zo 1 waar ik ook geen andere mening bij had verwacht. De feminsten zijn hier aardig present. Romantiek moet blijkbaar maar op 1 manier ontstaan volgens jullie. :6

Anders kun je haar nog altijd verkrachten. Wie niet wil luisteren, moet maar voelen.
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:51:49 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117459074
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, doe maar een whatsappje.
Scheelt weer in de portemonnee.
En dat kun je goed gebruiken nu de BTW met 2% omhoog is gegooid. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117459075
@editoor: Meeste mensen zijn tegenwoordig niet meer erg actief op hyves, misschien kijkt ze daar wel nooit meer. Denk dat je op facebook meer succes gaat hebben. :)
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:52:13 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117459089
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
@editoor: Meeste mensen zijn tegenwoordig niet meer erg actief op hyves, misschien kijkt ze daar wel nooit meer. Denk dat je op facebook meer succes gaat hebben. :)
Je hebt een stukje gemist.
C'est la vie
pi_117459094
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, doe maar een whatsappje.
-O-
pi_117459144
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt een stukje gemist.
Ja hij had al een bericht gestuurd toch? Alleen nog geen antwoord.

Geef alleen een verklaring voor het feit dat ze niet reageerde op hyves, want denk dat ze dat sowieso niet gelezen heeft.
pi_117459150
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
Ik heb die ook gevonden, maar nog geen bericht verstuurd. Dat gaat nog gebeuren en daar houd het ook wel op.
pi_117459155
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:46 schreef Potloodvis het volgende:

[..]

Jij zou alsnog zwichten.
Vorige week stapte ik een coupe binnen en toen voelde ik direct 2 ogen richting mijn kant branden. Dus ik ga zitten, zie ik die jongen echt opvallend langs iedereen afkijken om mij te checken. Nouja, oke geen probleem dacht ik :'). Staat ie vervolgens op, gaat ie aan de andere kant zitten zodat ie mij helemaal kan bekijken :')__! Toen ben ik expres zo gaan zitten zodat ie me niet kon zien :). Stond ie 10 minuten later op om 3x langs me af te lopen, zwaar oogcontact te zoeken etc. Maar hij was niet leuk, anders was ik gewoon al meteen op hem gaan zitten natuurlijk ;).
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:54:10 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117459168
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja hij had al een bericht gestuurd toch? Alleen nog geen antwoord.

Geef alleen een verklaring voor het feit dat ze niet reageerde op hyves, want denk dat ze dat sowieso niet gelezen heeft.
Ja maar hij heeft het daarna al op Facebook geprobeerd.
C'est la vie
pi_117459181
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:53 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Vorige week stapte ik een coupe binnen en toen voelde ik direct 2 ogen richting mijn kant branden. Dus ik ga zitten, zie ik die jongen echt opvallend langs iedereen afkijken om mij te checken. Nouja, oke geen probleem dacht ik :'). Staat ie vervolgens op, gaat ie aan de andere kant zitten zodat ie mij helemaal kan bekijken :')__! Toen ben ik expres zo gaan zitten zodat ie me niet kon zien :). Stond ie 10 minuten later op om 3x langs me af te lopen, zwaar oogcontact te zoeken etc. Maar hij was niet leuk, anders was ik gewoon al meteen op hem gaan zitten natuurlijk ;).
Was jij dat? :o
pi_117459200
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Gevonden maar nog geen bericht verstuurd, ik heb haar facebook dan ook maar net gevonden( 2 uur geleden).
pi_117459206
quote:

[..]

Vond jij hem niet leuk, of vond jij de manier waarop hij met je flirtte niet leuk?
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:55:29 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117459208
Ik vind TS wel meevallen.
Maar dat komt omdat ik qua versieren via Facebook nog iets veel sneuers heb gedaan. :')
C'est la vie
pi_117459229
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Oke, maar als het op hyves lukte dan lukt het daar uiteindelijk ook wel.

Tip: zoek anders vrienden van haar op hyves eens op facebook op. Misschien kun je via hen wel haar facebook vinden.
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:56:20 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117459238
quote:

[..]

Het begin had ik kunnen zijn, maar het laatste deel heb ik vorig week niet gedaan in de trein. :')
C'est la vie
pi_117459245
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef heloef het volgende:
Maar dat komt omdat ik qua versieren via Facebook nog iets veel sneuers heb gedaan. :')
hih ik ben TS niet, maar ok ik domineer wel ff het topic :D
pi_117459246
quote:

[..]

Zal ik wel geweest zijn. Probeerde een glimp van je slipje op te vangen.
pi_117459248
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef heloef het volgende:
Als het dat ene verhaal is waarvan ik denk dat het hem is, vond ik dat juist een hele stoere actie! ^O^
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:56:46 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117459258
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Tip: zoek anders vrienden van haar op hyves eens op facebook op. Misschien kun je via hen wel haar facebook vinden.
Hij heeft haar Facebook al gevonden.
C'est la vie
pi_117459262
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Schat al gevonden.
pi_117459266
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vond jij hem niet leuk, of vond jij de manier waarop hij met je flirtte niet leuk?
Allebei. Op de een of andere manier vond ik het ook best onbeschoft, om mij zo uitgebreid te gaan lopen checken. Je kunt dat ook wel subtieler doen :'). Maar daar was hij het type niet voor :').
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:57:33 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117459278
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als het dat ene verhaal is waarvan ik denk dat het hem is, vond ik dat juist een hele stoere actie! ^O^
Nee in de kroeg iemand versieren is stoer.

Een vreemd meisje toevoegen op Facebook en wijsmaken dat je haar kent is heel andere koek mijn vriend.
C'est la vie
pi_117459283
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Allebei. Op de een of andere manier vond ik het ook best onbeschoft, om mij zo uitgebreid te gaan lopen checken. Je kunt dat ook wel subtieler doen :'). Maar daar was hij het type niet voor :').
Waarom moet dat subtiel?
pi_117459298
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom moet dat subtiel?
Omdat het anders creepy is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')