Enige wat ik kan bedenken is bv bij een facebook pagina kijken van een disco / kroegquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Hoe vind je iemand waarvan je de naam niet weet
Gewoon vragen hoe het met haar gaat, beetje gelul over koetjes en kalfjes. Ik heb nu bijvoorbeeld contact met een meisje die heeft net haar propedeuse gehaald. In mijn geval feliciteer ik haar even en vraag hoe het verder gaat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:09 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Iemand inspiratie voor wat luchtige manieren zijn om ff iets van me wat te laten horen?
Dat vind ik ook heel knap ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Nou, dat is vrij gemakkelijk als je ongeveer haar leeftijd weet plus waar ze woont. Ze stapte over op een andere trein naar het noorden. Er waren ongeveer 4 grote steden die tot de mogelijkheden hoorde. Ik schatte haar tussen de 20 en 24 en als je op hyves de plaatsnaam plus leeftijd intikt, krijg je dus al die mensen te zien die daar wonen en gelukkig woonde ze niet in Amsterdam ofzo dan had ik wel 10.000 profielen moeten doorzoeken. Het waren er nu gelukkig maar 300. Na een profiel of 50 had ik haar al te pakken. Pure geluk natuurlijk en wat ook hielp was dat op haar foto ook haar vriendin stond die ook op die trein zat, anders had ik het ook een heel stuk lastiger gehad. Op facebook vind ik het een heel stuk lastiger om iemand te vinden, dat werkt echt niet zo goed als hyves. Maar zoals ik al zei was ik zelf ook behoorlijk verbaasd dat ik haar zo snel had gevonden.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet zelfs haar achternaam nuquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
je hebt haar naam nu, dus via facebook zo gevonden
Bellen is sowieso not done.. Hopelijk reageert ze positief, ik zou een WTF-momentje hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:29 schreef editoor het volgende:
Ik heb nu op telefoongids gekeken met haar achternaam en krijg 3 resultaten. Ik begin bijna op een stalker te lijken![]()
Ik vind het gewoon apart dat ik zo dichtbij kan komen over haar gegevens, bijna eng gewoon
Ik zal er verder niks mee doen, want haar bellen lijkt mij niet echt appropriate.
Dat maakt de kans dat ze iets met mij te maken wil hebben al zo goed als nihil.
Als ze niet op mijn berichtjes antwoord dan houd het op. Meer kan ik niet doen.
Ik weet het, ik zal het ook zeker niet wagen, het kan alleen maar dingen stuk maken, als ik het zou doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bellen is sowieso not done.. Hopelijk reageert ze positief, ik zou een WTF-momentje hebben
Ik zocht ooit een meisje uit Amerika, ik wist alleen haar voornaam en hoe ze er uit zag.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:16 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou, dat is vrij gemakkelijk als je ongeveer haar leeftijd weet plus waar ze woont. Ze stapte over op een andere trein naar het noorden. Er waren ongeveer 4 grote steden die tot de mogelijkheden hoorde. Ik schatte haar tussen de 20 en 24 en als je op hyves de plaatsnaam plus leeftijd intikt, krijg je dus al die mensen te zien die daar wonen en gelukkig woonde ze niet in Amsterdam ofzo dan had ik wel 10.000 profielen moeten doorzoeken. Het waren er nu gelukkig maar 300. Na een profiel of 50 had ik haar al te pakken. Pure geluk natuurlijk en wat ook hielp was dat op haar foto ook haar vriendin stond die ook op die trein zat, anders had ik het ook een heel stuk lastiger gehad. Op facebook vind ik het een heel stuk lastiger om iemand te vinden, dat werkt echt niet zo goed als hyves. Maar zoals ik al zei was ik zelf ook behoorlijk verbaasd dat ik haar zo snel had gevonden.
Dat was wel apart ja. Had ze een unieke voornaam? Maar je hebt haar dus nooit ontmoet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zocht ooit een meisje uit Amerika, ik wist alleen haar voornaam en hoe ze er uit zag.
Op de allerlaatste pagina van de zoekresultaten vond ik haar.
Ze heette iets in de trant van Cathy, maar dan anders geschreven dus dat scheelde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:00 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat was wel apart ja. Had ze een unieke voornaam? Maar je hebt haar dus nooit ontmoet?
Wacht eens even , je hebt haar niet eens gesproken ??? Ik zou het dan eigenlijk afraden, heel eerlijk ik als vrouw zijnde zou het een beetje creepy vinden als iemand die ik een keer gezien heb en niet gesproken heb dus half hyves af zou zoeken naar me.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:48 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal het ook zeker niet wagen, het kan alleen maar dingen stuk maken, als ik het zou doen.
Ik verwacht geen bericht terug eerlijk gezegd, ook al zou ze het lezen. Ik heb er echt 0 vertrouwen in dat ze uberhoud wat gaat terugsturen. Teleurgesteld hoef ik dan iedergeval niet te zijn
Het was gewoon een aparte happening in die trein, ik kreeg zelfs even het idee toen ze naast me stond dat we wat iets tegen elkaar zouden gaan zeggen, dat gebeurde niet maar kreeg even het idee dat ze dat verwachte en er een soort van teleurstelling daarop volgde. Het was 6 uur s'ochtends en we kwamen allebij van het stappen terug naar huis. Er zal vast geen vervolg komen op die ontmoeting, maar mocht dat toch zo zijn, dan hou ik jullie op de hoogte.![]()
Maar die mogelijkheid was er zo goed als niet, als die er volop was geweest dan had ik je daar gelijk in kunnen geven, maar dat was in deze situatie bijna onmogelijk. We zaten in de trein zo'n 6 meter van elkaar vandaan. We krijgen naar verloop van tijd steeds meer oogcontact, in die tijd had ik naar haar toe kunne gaan, maar er zat ook nog een vriendin van haar, waar ze ook nog mee kletste dus niet echt een ideale situatie om er naar toe te gaan. We gingen allebij door de zelfde deur eruit en dat was het enige moment waar ik dan het gesprek had kunnen starten en waar ik het misschien ook heb laten liggen maar ik was al op mijn bestemming en haar volgende trein stond op 5 meter waar ze dus na +-10 seconden van trein overstapte. Dat was ook niet echt een fijne situatie als ik het gesprek zou zijn begonnen dan waren we na een halve minuut klaar. dan heb ik hoi en doei kunnen zeggen en een paar andere woorden en dat was het dan. Het was gewoon veel belovend maar ik denk niet dat ik er heel veel meer uit heb kunnen halen. Nu probeer ik alsnog contact met haar te zoeken alleen weet ik heel goed dat de kans heel klein dat dit nog wat teweeg gaat brengen en daar heb ik zelf al geen hoop op, dit is gewoon naar mijn idee het maximale wat ik heb kunnen doen en als ze mijn bericht niet op prijs stelt dan is dat maar zo, daar heb ik me al op ingesteld. Ik heb toch niks te verliezen in dat opzicht. Heel misschien krijg ik toch een bericht van haar, dan ben ik heel blij natuurlijk, dan maak me verder ook niks uit wat er in staat. Dan heeft ze in iedergeval nog de moeite genomen om te woord te staan die we naar mijn mening dus niet hebben gehad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tip volgende keer als je dus een leuk meisje ziet zeg gewoon gedag en probeer gewoon een gesprek aan te gaan in plaats van dit.
Best aparte adviezen van iemand zonder ervaringen.quote:Op zondag 30 september 2012 10:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Drogreden.
1) Het is niet of..of. Je kunt juist door dingen te doen leuke meiden tegenkomen. Misschien moet je zelfs naarmate je ouder wordt (25+) meer dingen gaan doen. Op een gegeven moment hebben de meeste meiden al een relatie en hebben ze in sommige gevallen al zelfs kinderen. Daar is maar één ding aan te doen: "Deal with it" en blijf je kansen vergroten.
2) Resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Hierbij moet wel gezegd worden dat je constant aan jezelf moet blijven werken. Desnoods gebruik je extreme middelen om je doelen te bereiken (denk aan plastisch chirurgie, liposuctie, etc). Je moet je nergens voor terugdeinzen. De wereld geeft namelijk helemaal niks om je problemen.
Had ook niks anders van je verwacht, dan de mening die je hier neer plemt!quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:42 schreef Allure_ het volgende:
Zelden zo'n freaky topic als dit gelezen. Ik hoop dat ze aangifte gaat doen wegens stalking.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:42 schreef Allure_ het volgende:
Zelden zo'n freaky topic als dit gelezen. Ik hoop dat ze aangifte gaat doen wegens stalking.
Je had je kans meteen moeten grijpen, nu is het gewoon te laat. Iemand zo traceren op internet is echt niet charmant en daar zal ze linea recta op afgeknapt zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef editoor het volgende:
[..]
Had ook niks anders van je verwacht.
Deze vrouw weet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:42 schreef Allure_ het volgende:
Jij zou alsnog zwichten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je had je kans meteen moeten grijpen, nu is het gewoon te laat. Iemand zo traceren op internet is echt niet charmant en daar zal ze linea recta op afgeknapt zijn.
Nee, doe maar een whatsappje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had net je gegevens gevonden en wilde net een smsje sturen.
Kan ik dus beter niet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |