Dat, of je gaat zo erg kleffen dat ze niet tegen kan stribbelen en het oke vindt. Dan gaat ze ook niet zo klagen en heb je je ballen getoont in plaats van te klagen over haar leipe gedragquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets meer afstand nemen bij de volgende keer. Niet meer kleffen. Maar waarschijnlijk gaat ze weer janken dat je haar niet aantrekkelijk vindt om mee te kleffen of iets dergelijks.
Heeft niks met opgeven te maken. Maar ik hou het voor gezien als een meisje na een avondje zoenen begint te klagen over dat zoenen terwijl ze er toch echt zelf bij was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij bent al moe van een broodje smeren. Niet zo snel opgeven
Afspreken en neuken en niet meer iets laten weten, ze klinkt wel als een typetje die zal doen ook...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:08 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Ok ok, maar dat stuk is er nog gebeurd natuurlijk, ze wil nog wel eens meeten.
Met dat in het achterhoofd hoe verder te gaan??
ahja t is net gebeurd dus niet echt te laat. Het was een situatie waarin lekker kleffen ook wel verantwoord was. Ik heb haar contacttoestanden en goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Telefoonnummer regelen en sms'en als een gek. Je bent al te laat nu vrees ik
Als hij het bij haar wil maken en zij klaagt er juist over dat hij doordramt. Dan is het toch een slecht idee om nog harder aan te dringen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat, of je gaat zo erg kleffen dat ze niet tegen kan stribbelen en het oke vindt. Dan gaat ze ook niet zo klagen en heb je je ballen getoont in plaats van te klagen over haar leipe gedrag
Normaal gesproken zou ik best wel goed advies hebben. Heb nu drank gehad, dus nu is mijn advies nog beter. Maar als ze zelf leip doet nadat ze zelf iets doet (zoenen) dan is er blijkbaar iets aparts met haar. Als dat het waard is om met haar sex te hebben dan doe je dat... is dat het niet waard dan laat je het...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:16 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
ahja t is net gebeurd dus niet echt te laat. Het was een situatie waarin lekker kleffen ook wel verantwoord was. Ik heb haar contacttoestanden en goed.
Nu ff een taktiek dat ik overkom als een persoon dat ik haar niet als lustobject zie zeg maar
What would do the trick??
Kerel jij zoekt zelf problemen op hè?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:16 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
ahja t is net gebeurd dus niet echt te laat. Het was een situatie waarin lekker kleffen ook wel verantwoord was. Ik heb haar contacttoestanden en goed.
Nu ff een taktiek dat ik overkom als een persoon dat ik haar niet als lustobject zie zeg maar
What would do the trick??
Ik heb nog nooit een psychobitch achter me aangehadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:21 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Kerel jij zoekt zelf problemen op hè?![]()
Maakt niet uit, iedere man heeft weleens een pschobiatch achter zich aangehad. De trick is nu aangeven dat je haar wil voorstellen aan je familie
Ah je bent bij zinnen.quote:
Misschien had ze een momentje van tijdelijke leipheid en is ze verder een lieve en goede meid.. dan is dat laatste gedeelte niet zo terecht toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah je bent bij zinnen.
Gewoon afspreken, naar haar huis gaan en kapot neuken. En vergeet het nooit meer iets van je laten horen gedeelte niet.
Ik was er ooit een heb dat afgeleerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een psychobitch achter me aangehadecht niet trouwens
Leer het maar weer aan bij mij dan. Wil jou wel achter me aan hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:24 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik was er ooit een heb dat afgeleerd
Ik ken haar verder natuurlijk niet. Maar door de berichten die ik hier lees vind ik haar heel vreemd. Vreemde actie en ook niet leuk voor hem vooral.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Misschien had ze een momentje van tijdelijke leipheid en is ze verder een lieve en goede meid.. dan is dat laatste gedeelte niet zo terecht toch?
Ach ja geeft haar de kans om het goed te maken zou ik zeggenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar verder natuurlijk niet. Maar door de berichten die ik hier lees vind ik haar heel vreemd. Vreemde actie en ook niet leuk voor hem vooral.
Nee dat is met exen sorry.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:29 schreef zuipuzuipu het volgende:
Met psychobitches heb je trouwens de beste sex
Benadrukken dat je bepaalde karakterschappen enorm waardeert.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:27 schreef zuipuzuipu het volgende:
Ok ze is een flirt, maar ze is een schijterd als het op sex aankomt.
Nu hadden we bijna sex. Dus bij een volgende ontmoeting hangt zo'n spanning in de lucht.
Ook bij n berichtje van me zal ze die spanning erin zien hangen natuurlijk.
Ok hoe te fixen dat ze niet denkt dat ik haar als lustobject zie![]()
Broodnuchter.quote:
'Je bent net zo intelligent als ons' lols roflquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Benadrukken dat je bepaalde karakterschappen enorm waardeert.
"Je hebt zo'n goed gevoel voor humor"
"Als je begint te praten kan ik niet stoppen met luisteren"
En nog meer van dat soort sprookjesonzin. Wees een beetje creatief er mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |