abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117624061
Grappig eigenlijk dat mensen altijd een advies krijgen zoals ''ga daten''. Ik heb nu een x aantal dates gehad en besef steeds meer dat dat echt niet aan mij besteed is. Ik word absoluut niet gelukkiger van daten en ik krijg er juist nog minder zelfvertrouwen van dan ik voorheen had. Ik voel mij steeds meer een verbitterd oud wijf worden. Misschien zijn dates/relaties ook wel niet aan iedereen besteed. Of ik ben een zolder autist.
pi_117626049
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Lot88 het volgende:
Grappig eigenlijk dat mensen altijd een advies krijgen zoals ''ga daten''. Ik heb nu een x aantal dates gehad en besef steeds meer dat dat echt niet aan mij besteed is. Ik word absoluut niet gelukkiger van daten en ik krijg er juist nog minder zelfvertrouwen van dan ik voorheen had. Ik voel mij steeds meer een verbitterd oud wijf worden. Misschien zijn dates/relaties ook wel niet aan iedereen besteed. Of ik ben een zolder autist.
wat gaat er allemaal mis op de dates dan?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_117626648
quote:
Je kan op 1000 manieren wel iemand tegenkomen, misschien bijvoorbeeld iets waar weinig druk op ligt. Lekker stappen of n verjaardagsfeessie, sportclub, daar zijn genoeg mensen.
pi_117632295
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

wat gaat er allemaal mis op de dates dan?
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etc
pi_117632371
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef zuipuzuipu het volgende:
Think I screwed up, had haar niet genoeg opgewarmd :) Het was dolle pret, maar geen reacties meer gehad, dus ik schat in, change level, next woman, next episode
Wat je zelf zegt, denk dat je niet genoeg attraction had en te hard van stapel liep. Uiteraard kan ik je situatie amper inschatten maar misschien heb je te weinig geteased en kwam het op haar over als eenrichtingsverkeer, oftewel te weinig attraction.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etc
Merk(te) je geen verbetering na een aantal dates? Bij mezelf merkte ik dat hoe vaker ik buiten m'n comfort zone kwam, hoe natuurlijker het ging en het minder awkward werd. Maar dan heb ik het niet persé over dates alleen.
pi_117632387
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Jedi_Pimp op 05-10-2012 16:54:20 ]
pi_117632678
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Merk(te) je geen verbetering na een aantal dates? Bij mezelf merkte ik dat hoe vaker ik buiten m'n comfort zone kwam, hoe natuurlijker het ging en het minder awkward werd. Maar dan heb ik het niet persé over dates alleen.
Nee absoluut geen verbetering. Het voelt echt vreselijk en ik kijk er niet na uit maar zie er tegenop. Ik hoef echt geen dates meer :{
pi_117632811
Dat is kut, en hoe ben je op gewone meets dan?
Gaat dat wel gewoon normaal? :)
pi_117632851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Nee absoluut geen verbetering. Het voelt echt vreselijk en ik kijk er niet na uit maar zie er tegenop. Ik hoef echt geen dates meer :{
Waar zit die angst in dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:36:14 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117633632
quote:
Ik heb dat met aanspreken/versieren daar ben ik ook nooit vrolijker van geworden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:48:33 #261
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117634023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:

[..]

En als je naar een date gaat puur met de insteek een gezellige middag/avond te hebben? Jezelf wat minder druk opleggen van 'moeten' wil wel es helpen.
pi_117634141
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:07 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is kut, en hoe ben je op gewone meets dan?
Gaat dat wel gewoon normaal? :)
Met meerdere mensen nergens last van.. Niet specifiek op date gevraagd ook nergens last van..
pi_117634184
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

En als je naar een date gaat puur met de insteek een gezellige middag/avond te hebben? Jezelf wat minder druk opleggen van 'moeten' wil wel es helpen.
Ook geprobeerd maar ik kan mijn eigen reacties houding enz er niet mee beinvloeden
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:58:11 #264
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117634365
Wiet roken dan?
we dan
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:24:54 #265
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117635187
Morgen dan maar bioscoop gevraagd _O_ Wordt wel leuk hoop ik :') :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_117638160
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Michielos het volgende:
Michielos wordt gewoon versierd :D Wat een koning :P
pi_117638503
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wiet roken dan?
Daar ben ik absoluut geen typ voor :+
pi_117641587
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ook geprobeerd maar ik kan mijn eigen reacties houding enz er niet mee beinvloeden
Dan houdt het op.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 23:15:13 #269
383419 HenkDeZeiler
Ik hou van leuke meisjes!
pi_117646792
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Michielos het volgende:
Heel veel succes man!
Je zusje is sessiemanager
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 03:57:27 #270
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117651365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 23:15 schreef HenkDeZeiler het volgende:

[..]

Heel veel succes man!
ja niks aan de hand hoor. Afgelopen keer hebben we tot 6 uur sochtends op de bank gelegen :')
Moet het alleen even doortrekken en neit afhaken :P
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:56:43 #271
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_117652833
nou lot88 er zijn volgens mij zat mannen in deze reeks die je wel een kans zouden geven hoor :)
Op elke fokker past een bril.
pi_117652834
Probeer gewoon te genieten van het leven... Waarom zo wanhopig op zoek naar een relatie? Er zijn toch ook andere dingen waar je je geluk uit kunt halen? En wat komt... komt toch? :D
pi_117653876
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:56 schreef bossie1986 het volgende:
Probeer gewoon te genieten van het leven... Waarom zo wanhopig op zoek naar een relatie? Er zijn toch ook andere dingen waar je je geluk uit kunt halen? En wat komt... komt toch? :D
Inderdaad, als je op "zoek" bent, zoek je eigenlijk invulling van je leven.
Een relatie is een aanvulling, geen invulling.
pi_117653878
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:56 schreef Catch_me het volgende:
nou lot88 er zijn volgens mij zat mannen in deze reeks die je wel een kans zouden geven hoor :)
Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zetten :'(
pi_117653906
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:16 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zetten :'(
Wat voor een knopje? Wat versta jij hieronder?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:40:59 #276
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_117654314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:16 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.
Op elke fokker past een bril.
pi_117654339
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:17 schreef justme1234 het volgende:

[..]

Wat voor een knopje? Wat versta jij hieronder?
Een knopje dat mijn idioote ophol sla gedrag weer omzet naar mijn gewone gedrag
pi_117655896
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:42 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Een knopje dat mijn idioote ophol sla gedrag weer omzet naar mijn gewone gedrag
Als je weet hoe dat knopje omgaat, DM mij dan gelijk ook even, dan weet ik dat ook :')

Je kunt er niet echt wat aan doen. Het enige dat misschien werkt is om het zo vaak te doen totdat dat gevoel vanzelf slijt. ...in theorie dan. In de praktijk merk ik weinig van dat slijten om eerlijk te zijn.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:24:40 #279
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117656899
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:40 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.
Dit heb ik ook. Ik moet altijd even uitzoeken wie ik tegenover me heb en hoe ik het beste kan reageren op die persoon. Waardoor mijn eerste indruk niet altijd even goed is terwijl ik echt wel grappig, meedenkend, lief etc kan zijn. Maar mijn eerste presentatie is dan niet zo goed waardoor je vaak geen tweede kans krijgt.
pi_117657754
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:40 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate heb :+ Tja als mensen mij gewoon als vrienden oid kennen dan ben ik heel erg sociaal makkelijk om mee te praten enz. Maar een date is eng :+
pi_117657807
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate heb :+ Tja als mensen mij gewoon als vrienden oid kennen dan ben ik heel erg sociaal makkelijk om mee te praten enz. Maar een date is eng :+
Je moet gewoon net zoals toen op TC zijn, toen reageerde je heel leuk en spontaan! ^O^
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:25:09 #282
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117658636
quote:

[..]

Mijn laatste date meldde letterlijk dat ik zat te hakkelen en te schutteren :D :{

Dus je bent niet de enige die wel eens wat fout doet ;)
pi_117661170
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit heb ik ook. Ik moet altijd even uitzoeken wie ik tegenover me heb en hoe ik het beste kan reageren op die persoon. Waardoor mijn eerste indruk niet altijd even goed is terwijl ik echt wel grappig, meedenkend, lief etc kan zijn. Maar mijn eerste presentatie is dan niet zo goed waardoor je vaak geen tweede kans krijgt.
Weet je gelijk wat voor kortzichtig persoon je mee af hebt gesproken :)
Iemand die na eerste afspraak gelijk al conclusie heeft getrokken :D
pi_117661246
quote:

[..]

Wat is daar mis mee? Kan uit de boom kijken? Helemaal op een eerste date is dit niet meer dan normaal.

Date op zichzelf is niet eng, misschien moet je het verwachtings patroon van jezelf laten gaan.
pi_117663435
Probeer gewoon lekker spontaan te zijn... jou liefde komt ook wel! En ik heb ergens gelezen dat als je nu zoekt naar de ''perfecte'' relatie.. Je altijd zal blijven zoeken... Dit omdat een relatie (zoals justme al zei ) een aanvulling is en geen invulling..... Dus probeer je geluk niet te zoeken in een relatie! Kop op en schouders er onder! :D
pi_117663579
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:14 schreef bossie1986 het volgende:
Probeer gewoon lekker spontaan te zijn... jou liefde komt ook wel! En ik heb ergens gelezen dat als je nu zoekt naar de ''perfecte'' relatie.. Je altijd zal blijven zoeken... Dit omdat een relatie (zoals justme al zei ) een aanvulling is en geen invulling..... Dus probeer je geluk niet te zoeken in een relatie! Kop op en schouders er onder! :D
UHHH perfecte relatie? Ik heb nog niet eens 1 relatie in mijn leven gehad dus ik denk dat je mij met iemand anders verwart ofzo :') Ik verwacht echt niet dat de eerste waarmee ik ooit als dat al gebeurt verkering mee krijg dat dat tot de rest van mijn leven duurt :')
pi_117663614
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:57 schreef justme1234 het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Kan uit de boom kijken? Helemaal op een eerste date is dit niet meer dan normaal.

Date op zichzelf is niet eng, misschien moet je het verwachtings patroon van jezelf laten gaan.
Op zich niets maar ik blijf daar zeker 5 dates in hangen :') En mijn verwachtsings patroon vooraf is vaak dat die persoon mij toch niet leuk vind ...
pi_117663662
Ik verwar helemaal niet!! :)... ik probeer alleen maar te vertellen wat ik heb gelezen en je een hart onder de riem te steken :)
pi_117663859
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:22 schreef bossie1986 het volgende:
Ik verwar helemaal niet!! :)... ik probeer alleen maar te vertellen wat ik heb gelezen en je een hart onder de riem te steken :)
U hebt dm.
pi_117663971
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:29 schreef Lot88 het volgende:

[..]

U hebt dm.
u ook!
pi_117664084
hmm berichie gehad van een meisje die opeens 'misschien' naar de bioscoop met me wil, welke maanden geleden ooit zei:
'hmmm ik moet er nog ns over nadenken'.
Dus deze dame heeft serieus ff maanden over nagedacht of ze misschien iets wil doen :)

Ok wat zou dit betekenen?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:39:35 #292
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117664122
Betekent dat ze zich nu verveelt en niemand anders heeft even die avond om iets mee te doen. Ik zou zeggen tegen haar van 'fuck maar' maar goed. Your call
we dan
pi_117664227
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:38 schreef zuipuzuipu het volgende:
hmm berichie gehad van een meisje die opeens 'misschien' naar de bioscoop met me wil, welke maanden geleden ooit zei:
'hmmm ik moet er nog ns over nadenken'.
Dus deze dame heeft serieus ff maanden over nagedacht of ze misschien iets wil doen :)

Ok wat zou dit betekenen?
Wat Hiergaanwedan al zegt dat is niet oprecht en daar heeft ze zeker geen maanden overnagedacht. De jongen die ze wilde zal inmiddels wel n ander hebben of sowieso 0 interesse hebben gehad in haar.
pi_117664443
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:44 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Wat Hiergaanwedan al zegt dat is niet oprecht en daar heeft ze zeker geen maanden overnagedacht. De jongen die ze wilde zal inmiddels wel n ander hebben of sowieso 0 interesse hebben gehad in haar.
Geen idee of ze iemand anders aan het daten was ondertussen, maar klinkt wel aannemelijk.
En dat 'misschien' klinkt als een berichtje alsof ze even wilt peilen bij mij na zoveel maanden tijd. Of ze wilt peilen of ik single ben ofzo??
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:55:47 #295
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117664515
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:52 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Geen idee of ze iemand anders aan het daten was ondertussen, maar klinkt wel aannemelijk.
En dat 'misschien' klinkt als een berichtje alsof ze even wilt peilen bij mij na zoveel maanden tijd. Of ze wilt peilen of ik single ben ofzo??
Eerder dat ze zich kan bedenken als ze later toch geen zin erin heeft. Als je bij jezelf nagaat. Wanneer zou jij zeggen tegen een meid dat je misschien wel met haar naar de bios wil?
we dan
pi_117664731
Ik vind het nogal moeilijk om te versieren omdat ik nogal ''klein'' ben met mijn lengte van 1.68!
Heb op zich de looks wel, heb humor en ook wel romantisch maar het erop afstappen... Ho nee ik ga nog liever naar de tandarts! Ik ben namelijk altijd bang dat ze me afkeurt op mijn lengte.
Zijn er mensen die hier ervaring in hebben of die tips hebben hoe ik dit aan moet pakken?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:09:25 #297
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117664848
Vooral (alleen maar) kleinere meisjes benaderen. Dan is dat een minder groot punt al
we dan
pi_117664870
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vooral (alleen maar) kleinere meisjes benaderen. Dan is dat een minder groot punt al
Helemaal mee eens! Maar toch heb je voor jezelf al een soort van beeld gecreëerd van owh... maar wat als??? Maar zal het vanavond eens proberen ;)
pi_117664925
Ik val op kleine mannen! En zo zijn er genoeg andere vrouwen die dat ook doen:Y
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:14:58 #300
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117664959
Ja nou ja bedoel dat beeld is ook wel terecht. Meeste meiden willen een jongen die langer is. Probleem is vaak alleen het in perspectief plaatsen. Sommige mensen gaan er vet mee zitten dat dat zo is terwijl het maar een deel is van hoe je bent en wat je te bieden hebt. Niet teveel aandacht geven als je je van zoiets bewust bent maar juist je meer richten op de dingen die meiden wel leuk zullen vinden. Gewoon inperken van onzekerheid die uit zulke dingen voortvloeien door het wel in de juiste verhouding te zien.. wat te klein is namelijk geen ramp gezien hoe het ook kan zijn :P Gewoon beetje onzekerheid wat bijna iedereen wel heeft over iets
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')