wat gaat er allemaal mis op de dates dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Lot88 het volgende:
Grappig eigenlijk dat mensen altijd een advies krijgen zoals ''ga daten''. Ik heb nu een x aantal dates gehad en besef steeds meer dat dat echt niet aan mij besteed is. Ik word absoluut niet gelukkiger van daten en ik krijg er juist nog minder zelfvertrouwen van dan ik voorheen had. Ik voel mij steeds meer een verbitterd oud wijf worden. Misschien zijn dates/relaties ook wel niet aan iedereen besteed. Of ik ben een zolder autist.
Je kan op 1000 manieren wel iemand tegenkomen, misschien bijvoorbeeld iets waar weinig druk op ligt. Lekker stappen of n verjaardagsfeessie, sportclub, daar zijn genoeg mensen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Lot88 het volgende:
Grappig eigenlijk dat mensen altijd een advies krijgen zoals ''ga daten''. Ik heb nu een x aantal dates gehad en besef steeds meer dat dat echt niet aan mij besteed is. Ik word absoluut niet gelukkiger van daten en ik krijg er juist nog minder zelfvertrouwen van dan ik voorheen had. Ik voel mij steeds meer een verbitterd oud wijf worden. Misschien zijn dates/relaties ook wel niet aan iedereen besteed. Of ik ben een zolder autist.
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etcquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
wat gaat er allemaal mis op de dates dan?
Wat je zelf zegt, denk dat je niet genoeg attraction had en te hard van stapel liep. Uiteraard kan ik je situatie amper inschatten maar misschien heb je te weinig geteased en kwam het op haar over als eenrichtingsverkeer, oftewel te weinig attraction.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef zuipuzuipu het volgende:
Think I screwed up, had haar niet genoeg opgewarmdHet was dolle pret, maar geen reacties meer gehad, dus ik schat in, change level, next woman, next episode
Merk(te) je geen verbetering na een aantal dates? Bij mezelf merkte ik dat hoe vaker ik buiten m'n comfort zone kwam, hoe natuurlijker het ging en het minder awkward werd. Maar dan heb ik het niet persé over dates alleen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etc
Nee absoluut geen verbetering. Het voelt echt vreselijk en ik kijk er niet na uit maar zie er tegenop. Ik hoef echt geen dates meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Merk(te) je geen verbetering na een aantal dates? Bij mezelf merkte ik dat hoe vaker ik buiten m'n comfort zone kwam, hoe natuurlijker het ging en het minder awkward werd. Maar dan heb ik het niet persé over dates alleen.
Waar zit die angst in dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee absoluut geen verbetering. Het voelt echt vreselijk en ik kijk er niet na uit maar zie er tegenop. Ik hoef echt geen dates meer
Ik heb dat met aanspreken/versieren daar ben ik ook nooit vrolijker van geworden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Lot88 het volgende:
En als je naar een date gaat puur met de insteek een gezellige middag/avond te hebben? Jezelf wat minder druk opleggen van 'moeten' wil wel es helpen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etc
Met meerdere mensen nergens last van.. Niet specifiek op date gevraagd ook nergens last van..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:07 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is kut, en hoe ben je op gewone meets dan?
Gaat dat wel gewoon normaal?
Ook geprobeerd maar ik kan mijn eigen reacties houding enz er niet mee beinvloedenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En als je naar een date gaat puur met de insteek een gezellige middag/avond te hebben? Jezelf wat minder druk opleggen van 'moeten' wil wel es helpen.
Michielos wordt gewoon versierdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Michielos het volgende:
Morgen dan maar bioscoop gevraagdWordt wel leuk hoop ik
![]()
Dan houdt het op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ook geprobeerd maar ik kan mijn eigen reacties houding enz er niet mee beinvloeden
Heel veel succes man!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Michielos het volgende:
Morgen dan maar bioscoop gevraagdWordt wel leuk hoop ik
![]()
ja niks aan de hand hoor. Afgelopen keer hebben we tot 6 uur sochtends op de bank gelegenquote:
Inderdaad, als je op "zoek" bent, zoek je eigenlijk invulling van je leven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:56 schreef bossie1986 het volgende:
Probeer gewoon te genieten van het leven... Waarom zo wanhopig op zoek naar een relatie? Er zijn toch ook andere dingen waar je je geluk uit kunt halen? En wat komt... komt toch?
Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zettenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:56 schreef Catch_me het volgende:
nou lot88 er zijn volgens mij zat mannen in deze reeks die je wel een kans zouden geven hoor
Wat voor een knopje? Wat versta jij hieronder?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zetten
Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zetten
Een knopje dat mijn idioote ophol sla gedrag weer omzet naar mijn gewone gedragquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:17 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Wat voor een knopje? Wat versta jij hieronder?
Als je weet hoe dat knopje omgaat, DM mij dan gelijk ook even, dan weet ik dat ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Een knopje dat mijn idioote ophol sla gedrag weer omzet naar mijn gewone gedrag
Dit heb ik ook. Ik moet altijd even uitzoeken wie ik tegenover me heb en hoe ik het beste kan reageren op die persoon. Waardoor mijn eerste indruk niet altijd even goed is terwijl ik echt wel grappig, meedenkend, lief etc kan zijn. Maar mijn eerste presentatie is dan niet zo goed waardoor je vaak geen tweede kans krijgt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.
Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate hebquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.
Je moet gewoon net zoals toen op TC zijn, toen reageerde je heel leuk en spontaan!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate hebTja als mensen mij gewoon als vrienden oid kennen dan ben ik heel erg sociaal makkelijk om mee te praten enz. Maar een date is eng
Mijn laatste date meldde letterlijk dat ik zat te hakkelen en te schutterenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate hebTja als mensen mij gewoon als vrienden oid kennen dan ben ik heel erg sociaal makkelijk om mee te praten enz. Maar een date is eng
Weet je gelijk wat voor kortzichtig persoon je mee af hebt gesprokenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Ik moet altijd even uitzoeken wie ik tegenover me heb en hoe ik het beste kan reageren op die persoon. Waardoor mijn eerste indruk niet altijd even goed is terwijl ik echt wel grappig, meedenkend, lief etc kan zijn. Maar mijn eerste presentatie is dan niet zo goed waardoor je vaak geen tweede kans krijgt.
Wat is daar mis mee? Kan uit de boom kijken? Helemaal op een eerste date is dit niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
UHHH perfecte relatie? Ik heb nog niet eens 1 relatie in mijn leven gehad dus ik denk dat je mij met iemand anders verwart ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:14 schreef bossie1986 het volgende:
Probeer gewoon lekker spontaan te zijn... jou liefde komt ook wel! En ik heb ergens gelezen dat als je nu zoekt naar de ''perfecte'' relatie.. Je altijd zal blijven zoeken... Dit omdat een relatie (zoals justme al zei ) een aanvulling is en geen invulling..... Dus probeer je geluk niet te zoeken in een relatie! Kop op en schouders er onder!
Op zich niets maar ik blijf daar zeker 5 dates in hangenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:57 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Kan uit de boom kijken? Helemaal op een eerste date is dit niet meer dan normaal.
Date op zichzelf is niet eng, misschien moet je het verwachtings patroon van jezelf laten gaan.
U hebt dm.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:22 schreef bossie1986 het volgende:
Ik verwar helemaal niet!!... ik probeer alleen maar te vertellen wat ik heb gelezen en je een hart onder de riem te steken
Wat Hiergaanwedan al zegt dat is niet oprecht en daar heeft ze zeker geen maanden overnagedacht. De jongen die ze wilde zal inmiddels wel n ander hebben of sowieso 0 interesse hebben gehad in haar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:38 schreef zuipuzuipu het volgende:
hmm berichie gehad van een meisje die opeens 'misschien' naar de bioscoop met me wil, welke maanden geleden ooit zei:
'hmmm ik moet er nog ns over nadenken'.
Dus deze dame heeft serieus ff maanden over nagedacht of ze misschien iets wil doen
Ok wat zou dit betekenen?
Geen idee of ze iemand anders aan het daten was ondertussen, maar klinkt wel aannemelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat Hiergaanwedan al zegt dat is niet oprecht en daar heeft ze zeker geen maanden overnagedacht. De jongen die ze wilde zal inmiddels wel n ander hebben of sowieso 0 interesse hebben gehad in haar.
Eerder dat ze zich kan bedenken als ze later toch geen zin erin heeft. Als je bij jezelf nagaat. Wanneer zou jij zeggen tegen een meid dat je misschien wel met haar naar de bios wil?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:52 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Geen idee of ze iemand anders aan het daten was ondertussen, maar klinkt wel aannemelijk.
En dat 'misschien' klinkt als een berichtje alsof ze even wilt peilen bij mij na zoveel maanden tijd. Of ze wilt peilen of ik single ben ofzo??
Helemaal mee eens! Maar toch heb je voor jezelf al een soort van beeld gecreëerd van owh... maar wat als??? Maar zal het vanavond eens proberenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vooral (alleen maar) kleinere meisjes benaderen. Dan is dat een minder groot punt al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |