wat gaat er allemaal mis op de dates dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Lot88 het volgende:
Grappig eigenlijk dat mensen altijd een advies krijgen zoals ''ga daten''. Ik heb nu een x aantal dates gehad en besef steeds meer dat dat echt niet aan mij besteed is. Ik word absoluut niet gelukkiger van daten en ik krijg er juist nog minder zelfvertrouwen van dan ik voorheen had. Ik voel mij steeds meer een verbitterd oud wijf worden. Misschien zijn dates/relaties ook wel niet aan iedereen besteed. Of ik ben een zolder autist.
Je kan op 1000 manieren wel iemand tegenkomen, misschien bijvoorbeeld iets waar weinig druk op ligt. Lekker stappen of n verjaardagsfeessie, sportclub, daar zijn genoeg mensen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Lot88 het volgende:
Grappig eigenlijk dat mensen altijd een advies krijgen zoals ''ga daten''. Ik heb nu een x aantal dates gehad en besef steeds meer dat dat echt niet aan mij besteed is. Ik word absoluut niet gelukkiger van daten en ik krijg er juist nog minder zelfvertrouwen van dan ik voorheen had. Ik voel mij steeds meer een verbitterd oud wijf worden. Misschien zijn dates/relaties ook wel niet aan iedereen besteed. Of ik ben een zolder autist.
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etcquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
wat gaat er allemaal mis op de dates dan?
Wat je zelf zegt, denk dat je niet genoeg attraction had en te hard van stapel liep. Uiteraard kan ik je situatie amper inschatten maar misschien heb je te weinig geteased en kwam het op haar over als eenrichtingsverkeer, oftewel te weinig attraction.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:55 schreef zuipuzuipu het volgende:
Think I screwed up, had haar niet genoeg opgewarmdHet was dolle pret, maar geen reacties meer gehad, dus ik schat in, change level, next woman, next episode
Merk(te) je geen verbetering na een aantal dates? Bij mezelf merkte ik dat hoe vaker ik buiten m'n comfort zone kwam, hoe natuurlijker het ging en het minder awkward werd. Maar dan heb ik het niet persé over dates alleen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etc
Nee absoluut geen verbetering. Het voelt echt vreselijk en ik kijk er niet na uit maar zie er tegenop. Ik hoef echt geen dates meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Merk(te) je geen verbetering na een aantal dates? Bij mezelf merkte ik dat hoe vaker ik buiten m'n comfort zone kwam, hoe natuurlijker het ging en het minder awkward werd. Maar dan heb ik het niet persé over dates alleen.
Waar zit die angst in dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee absoluut geen verbetering. Het voelt echt vreselijk en ik kijk er niet na uit maar zie er tegenop. Ik hoef echt geen dates meer
Ik heb dat met aanspreken/versieren daar ben ik ook nooit vrolijker van geworden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Lot88 het volgende:
En als je naar een date gaat puur met de insteek een gezellige middag/avond te hebben? Jezelf wat minder druk opleggen van 'moeten' wil wel es helpen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Simpel ik ben gewoon een totaal ander mens dan normaal. Ik ben normaal gesproken spontaan en een goede gesprekspartner. Op dates klap ik gewoon dicht en ben ik heel moeizaam in de omgang. Ik kan mij geen houding geven etc etc
Met meerdere mensen nergens last van.. Niet specifiek op date gevraagd ook nergens last van..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:07 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is kut, en hoe ben je op gewone meets dan?
Gaat dat wel gewoon normaal?
Ook geprobeerd maar ik kan mijn eigen reacties houding enz er niet mee beinvloedenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En als je naar een date gaat puur met de insteek een gezellige middag/avond te hebben? Jezelf wat minder druk opleggen van 'moeten' wil wel es helpen.
Michielos wordt gewoon versierdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Michielos het volgende:
Morgen dan maar bioscoop gevraagdWordt wel leuk hoop ik
![]()
Dan houdt het op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:53 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ook geprobeerd maar ik kan mijn eigen reacties houding enz er niet mee beinvloeden
Heel veel succes man!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:24 schreef Michielos het volgende:
Morgen dan maar bioscoop gevraagdWordt wel leuk hoop ik
![]()
ja niks aan de hand hoor. Afgelopen keer hebben we tot 6 uur sochtends op de bank gelegenquote:
Inderdaad, als je op "zoek" bent, zoek je eigenlijk invulling van je leven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:56 schreef bossie1986 het volgende:
Probeer gewoon te genieten van het leven... Waarom zo wanhopig op zoek naar een relatie? Er zijn toch ook andere dingen waar je je geluk uit kunt halen? En wat komt... komt toch?
Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zettenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:56 schreef Catch_me het volgende:
nou lot88 er zijn volgens mij zat mannen in deze reeks die je wel een kans zouden geven hoor
Wat voor een knopje? Wat versta jij hieronder?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |