Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen. Het is echt erg hoor hoe ik kan reageren.. Ik zou willen dat ik dat knopje gewoon uit kan zetten
Een knopje dat mijn idioote ophol sla gedrag weer omzet naar mijn gewone gedragquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:17 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Wat voor een knopje? Wat versta jij hieronder?
Als je weet hoe dat knopje omgaat, DM mij dan gelijk ook even, dan weet ik dat ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Een knopje dat mijn idioote ophol sla gedrag weer omzet naar mijn gewone gedrag
Dit heb ik ook. Ik moet altijd even uitzoeken wie ik tegenover me heb en hoe ik het beste kan reageren op die persoon. Waardoor mijn eerste indruk niet altijd even goed is terwijl ik echt wel grappig, meedenkend, lief etc kan zijn. Maar mijn eerste presentatie is dan niet zo goed waardoor je vaak geen tweede kans krijgt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.
Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate hebquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel erg dat ik de kat uit de boom kijk voordat ik "mezelf" ben. Mensen zien me dan als droog/saai en autoritair (wat voor mijn beroep wel een voordeel is) voordat ik 'los' kom en de persoon in kwestie aardig vind.
Je moet gewoon net zoals toen op TC zijn, toen reageerde je heel leuk en spontaan!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate hebTja als mensen mij gewoon als vrienden oid kennen dan ben ik heel erg sociaal makkelijk om mee te praten enz. Maar een date is eng
Mijn laatste date meldde letterlijk dat ik zat te hakkelen en te schutterenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben tijdens dates dus ook een kat uit de boom kijker en ik kom ontzettend ongeintereseerd over. Aldus iemand waarmee ik gedate hebTja als mensen mij gewoon als vrienden oid kennen dan ben ik heel erg sociaal makkelijk om mee te praten enz. Maar een date is eng
Weet je gelijk wat voor kortzichtig persoon je mee af hebt gesprokenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Ik moet altijd even uitzoeken wie ik tegenover me heb en hoe ik het beste kan reageren op die persoon. Waardoor mijn eerste indruk niet altijd even goed is terwijl ik echt wel grappig, meedenkend, lief etc kan zijn. Maar mijn eerste presentatie is dan niet zo goed waardoor je vaak geen tweede kans krijgt.
Wat is daar mis mee? Kan uit de boom kijken? Helemaal op een eerste date is dit niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
UHHH perfecte relatie? Ik heb nog niet eens 1 relatie in mijn leven gehad dus ik denk dat je mij met iemand anders verwart ofzoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:14 schreef bossie1986 het volgende:
Probeer gewoon lekker spontaan te zijn... jou liefde komt ook wel! En ik heb ergens gelezen dat als je nu zoekt naar de ''perfecte'' relatie.. Je altijd zal blijven zoeken... Dit omdat een relatie (zoals justme al zei ) een aanvulling is en geen invulling..... Dus probeer je geluk niet te zoeken in een relatie! Kop op en schouders er onder!
Op zich niets maar ik blijf daar zeker 5 dates in hangenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:57 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Kan uit de boom kijken? Helemaal op een eerste date is dit niet meer dan normaal.
Date op zichzelf is niet eng, misschien moet je het verwachtings patroon van jezelf laten gaan.
U hebt dm.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:22 schreef bossie1986 het volgende:
Ik verwar helemaal niet!!... ik probeer alleen maar te vertellen wat ik heb gelezen en je een hart onder de riem te steken
Wat Hiergaanwedan al zegt dat is niet oprecht en daar heeft ze zeker geen maanden overnagedacht. De jongen die ze wilde zal inmiddels wel n ander hebben of sowieso 0 interesse hebben gehad in haar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:38 schreef zuipuzuipu het volgende:
hmm berichie gehad van een meisje die opeens 'misschien' naar de bioscoop met me wil, welke maanden geleden ooit zei:
'hmmm ik moet er nog ns over nadenken'.
Dus deze dame heeft serieus ff maanden over nagedacht of ze misschien iets wil doen
Ok wat zou dit betekenen?
Geen idee of ze iemand anders aan het daten was ondertussen, maar klinkt wel aannemelijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat Hiergaanwedan al zegt dat is niet oprecht en daar heeft ze zeker geen maanden overnagedacht. De jongen die ze wilde zal inmiddels wel n ander hebben of sowieso 0 interesse hebben gehad in haar.
Eerder dat ze zich kan bedenken als ze later toch geen zin erin heeft. Als je bij jezelf nagaat. Wanneer zou jij zeggen tegen een meid dat je misschien wel met haar naar de bios wil?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:52 schreef zuipuzuipu het volgende:
[..]
Geen idee of ze iemand anders aan het daten was ondertussen, maar klinkt wel aannemelijk.
En dat 'misschien' klinkt als een berichtje alsof ze even wilt peilen bij mij na zoveel maanden tijd. Of ze wilt peilen of ik single ben ofzo??
Helemaal mee eens! Maar toch heb je voor jezelf al een soort van beeld gecreëerd van owh... maar wat als??? Maar zal het vanavond eens proberenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vooral (alleen maar) kleinere meisjes benaderen. Dan is dat een minder groot punt al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |