quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
En wat doe je als je een lapo post? Dan open je een nieuw deel, klapsigaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
Dit is de lapo dan.![]()
Tenzij een modje door het slotje post ofc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Correct.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:52 schreef Duvel het volgende:
F5 is hiervan afgeleid, meende ik te lezen?
Daar wordt bedoeld de Republiek China (aka Taiwan) en niet China zelfquote:Andere gebruikers van de T-38 zijn diverse NATO luchtmachten en de luchtmacht van de Volksrepubliek China.
Jawel, want ik had ook gewoon thuis kunnen blijven en dan die 10 uur schrijvenquote:Op donderdag 27 september 2012 04:12 schreef 2cv het volgende:
2 uur 'werken' en dan 10 uur schrijven zou ik niet zo snel beu worden.
dus de berger mag 1e hulp verlenen?quote:Op donderdag 27 september 2012 07:00 schreef Anne het volgende:
Ik mag hopen dat de ambulance hier later is gebeld:
want het bergingsbedrijf was er zo'n 5 minuten eerder.
Die zag ik tegen z'n wagen aanhangenquote:Op donderdag 27 september 2012 07:06 schreef lipje het volgende:
[..]
dus de berger mag 1e hulp verlenen?
Moet hier een plaatje tussen?quote:Op donderdag 27 september 2012 07:00 schreef Anne het volgende:
Ik mag hopen dat de ambulance hier later is gebeld:
want het bergingsbedrijf was er zo'n 5 minuten eerder.
Kraan is beter; meer druk, en ook nog eens meer lucht erin qua volumequote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef .Neovo. het volgende:
Een rijdende vrachtwagen met een klapband maakt een grote knal moet ik zeggen. Jeumig, dan schrik je wel even.
Oei? da's toch juist goed?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef Dingest het volgende:
Oei, volgens de RDW heeft de 126 weer een jaar APKZo maar eens even bellen hoe en wat
succes, in die vliegende brommer dadelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
Have to go now, effe handjes schudden op de terminal, daarna nog wat piccies schieten, en dan gaan we koffers volgooien
ow valt mee dan, duurt het gelukkig nog een dag langer tot hij terug is.quote:
Is toch prachtig? Ik heb ook eentje uit Amerika. Een van de laatste weken dat ik daar was. Nooit betaald, nooit wat van gehoord en die auto zien ze toch nooit meer terugquote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had net bijna een prent te pakken hier hehehe, foon ging, dus ik gooi hem langs de kant om effe rustig te kunnen praten, sta ik binnen 5 meter van een hoek stil, meteen de enige Sheriff op het eiland achter me
FYI; zonder gordel -> mag, moet je zelf weten, lazerus achter het stuur -> mag, moet je zelf weten (zolang je geen brokken maakt), rijdend bellen -> so what? pickup met 15 man achter in de bak -> normal here.. zonder helm en fatsoenlijke kleding op je Busa driftend door de straten blazen; prrrrima, maar wee o wee als je binnen 5 meter van een hoek stil gaat staan omdat dat veiliger is als je belt
Zekers, maar de vraag is natuurlijk vooral wat-ie ervoor heeft moeten lijden om hem te krijgenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oei? da's toch juist goed?
Moet ik op de terugweg weer dezelfde foto's maken als op de heenweg?quote:
Ja, maar hier kom je niet van het eiland af als je een bon hebt.. nou betwijfel ik zeer ernstig of ze dat zo rap verwerken hier, maar ik neem toch de gok maar niet; ik wil nu naar huis, en geen gezeikquote:Op donderdag 27 september 2012 18:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is toch prachtig? Ik heb ook eentje uit Amerika. Een van de laatste weken dat ik daar was. Nooit betaald, nooit wat van gehoord en die auto zien ze toch nooit meer terug
Hoelang denk je eigenlijk dat het gaat duren voordat auto's vlot afgeschreven gaan worden vooral op basis van onduidelijke elektronicaproblemen ipv mechanische mankementen?quote:
bij renault was dit al in 2001quote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hoelang denk je eigenlijk dat het gaat duren voordat auto's vlot afgeschreven gaan worden vooral op basis van onduidelijke elektronicaproblemen ipv mechanische mankementen?
zodra de garantie op de accupakketten is afgelopen is, en er een foutcode op gezet wordt. (wat bij APK afkeur is, en je dus het complete pakket moet vervangen)quote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hoelang denk je eigenlijk dat het gaat duren voordat auto's vlot afgeschreven gaan worden vooral op basis van onduidelijke elektronicaproblemen ipv mechanische mankementen?
nou nou, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef densmee het volgende:
[..]
bij renault was dit al in 2001
had je die actie op Q nog gehoord?quote:
Dag Opaquote:
daarom wordt het goed kunnen diagnose stellen (of je zelf hier in specialiserenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:22 schreef Dingest het volgende:
Denk dat je eigenlijk binnen een aantal jaren wel tegen die grens aankomt, wanneer (bepaalde) auto's rond van rond 2000 ook een jaar of 15 oud worden en een nieuw display of enkele uren foutmeldingen zoeken als 'niet meer de moeite waard' worden gezien. Display van onze Picasso ging kapot en kostte 500 euro + 100 euro uurtarief om vervangen te worden. Genoeg mensen die tegen die tijd dat niet meer in een auto willen steken denk ik... Ben echt benieuwd hoe de tweedehandsmarkt zich in rond 2020-2025 zal voordoen
ja inderdaad niet 8x het groene lampje knipperen daarna code p182838384 in beeld en dan moet het rode lampje knipperen = mogelijk lambda sonde stuk, maar het kan ook de abs sensor van het rechter achterwiel zijn of de bijrijders deur is niet goed dichtquote:Op donderdag 27 september 2012 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
Not!, tegen die tijd mogen we toch hopen dat e.e.a nogal is verbeterd, en dat je hem gewoon kunt inpluggen en dat dat ding dan gewoon zelf kan zeggen wat er aan scheelt ipv dat er één of andere semi-doorgeleerde sleutelnicht moet gaan nadenken over hoe de brij van data te interpreterenImho zijn de uitleessystemen van vandaag gewoon half af.. dat moet makkelijker kunnen.
En het probleem is dat er daar te weinig van zijn.quote:
Als kentekenplaten op de sloop liggen is het geen probleem om ze mee te nemen. Bij gecontroleerde afgifte zoals bijv. Japan kun je wat meer gezeik krijgen. Maar daar zitten platen dan ook verzegeld pp je auto.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:54 schreef Sounddragon het volgende:
Jep, we rekenen 90¤ ex. per uur, voor een stagekneus die de boel effe gaat verkutten, is goed voor de omzet![]()
Zometeen effe naar de sloop hier, kijken of we wat kentekenplaten kunnen organiseren, en dan maar hopen dat we geen gezeik krijgen onderweg met die dingen, want volgens mij is dat eigendom van de staat![]()
neequote:Op donderdag 27 september 2012 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
Not!, tegen die tijd mogen we toch hopen dat e.e.a nogal is verbeterd, en dat je hem gewoon kunt inpluggen en dat dat ding dan gewoon zelf kan zeggen wat er aan scheelt ipv dat er één of andere semi-doorgeleerde sleutelnicht moet gaan nadenken over hoe de brij van data te interpreterenImho zijn de uitleessystemen van vandaag gewoon half af.. dat moet makkelijker kunnen.
Nee, een collega heeft Qmusic verruild voor sky radioquote:Op donderdag 27 september 2012 19:22 schreef lipje het volgende:
[..]
had je die actie op Q nog gehoord?
Bellen ze een Appelfan op en bieden ze een iPhone5 aan.
Alleen is ie een beetje groot en van karton
Werkt die gast voor HTC
Ja en? dan is- en blijft het een beroerd kutsysteem..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nee
de PCM meet een waarde
als er een weerstand in een voedings kabel zit van bv een koelwatertemp zender zit (wat zelf een NTC is), zal de PCM dit echt niet registreren. de PCM zal enkel wat meer brandstof inspuiten.
maar toch is er een storing. ZO slim zal een PCM nooit worden. en als het mogelijk is dan wordt ie nog duurder (meestal kost een PCM ca 1500 euro)
de lambda sensor meet enkel de hoeveelheid O2 in de uitlaat gassen. Ik zal je niet vervelen met het exacte werking van de sensor of van de NOx sensor, die zijn nog ingewikkelderquote:Op donderdag 27 september 2012 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
Psies, nu moet er vaak teruggezocht gaan worden waarom de lambdasonde een vreemde waarde aangeeft. De Kliko-garage monteert dan meestal eerst nog een nieuwe sonde, die vaak helemaal niet stuk is, omdattie 'out of range' aangeeft ofzo, terwijl de doorgeleerde sleutelnicht dan met die info nog steeds op zoek moet naar waarom die lambda niet meer doet wattie moet doen, en je dan eindigt bij een vuile injector of regelklep of wat de neucq ever the problem is.. slaat gewoon nergens op
tja euro normeringen hequote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja en? dan is- en blijft het een beroerd kutsysteem..
En bij Xbox lopen ook mensen rond die liever op de PS spelenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nee, een collega heeft Qmusic verruild voor sky radio
Op zich niets mis met een HTC medewerker die een iph0n wil trouwens, bij de Android teams bij Google lopen ook genoeg mensen met macbooks rond.
is euro 6 nog niet beschikbaar voor personenautos?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
tja euro normeringen heeuro 6 wordt nog leuker
nog meer sensoren
nee, vanaf 2014quote:Op donderdag 27 september 2012 20:09 schreef densmee het volgende:
[..]
is euro 6 nog niet beschikbaar voor personenautos?
ik zie het,quote:Op donderdag 27 september 2012 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
De wereld is omgedraaid Smee, qua technologische ontwikkelingen loopt de landbouw voorop, dan transport, dan personenwagens.
de rooi kan weer terug naar daf voor de dakar, deze motor moet toch wel aan de homolegatie eisen voldoenquote:Een belangrijk uitgangspunt bij de ontwikkeling van de nieuwe aandrijflijn was het brandstofverbruik op hetzelfde lage niveau te houden als van de huidige Euro 5 ATe-motoren. De PACCAR MX-13-motor kenmerkt zich door een combinatie van bewezen, state-of-the-art technologieën en een groot aantal technische innovaties. De motor wordt leverbaar met vermogens van 410, 460 en 3510 pk met hoge koppels van 2.000 tot 2.500 Nm, beschikbaar over een breed toerengebied (1.000 - 1.425 t/min.).
De Euro 6 PACCAR MX-motoren worden gekoppeld aan vernieuwde versnellingsbakken. Tot de nieuwe functionaliteiten van de geautomatiseerde transmissies behoren EcoRoll en Fast Shift, die het rijcomfort ten goede komen en als doel hebben het brandstofverbruik en de CO2-emissies verder te reduceren. Datzelfde geldt voor de nieuwe achterassen met nieuwe, langere eindoverbrengingen voor lagere motortoerentallen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zie het,
ik zit net bij de daf te kijken naar hun nieuwe paccar motoren
staat er het volgende
Nieuwe PACCAR MX-13 Euro 6 motor
[..]
de rooi kan weer terug naar daf voor de dakar, deze motor moet toch wel aan de homolegatie eisen voldoen
http://www.daf.com/newxf/nl/index.html
ho ho, altijd nog beter dan een schamia of een takketrosquote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]Wat moet je eigenlijk sowieso met zo'n schijtdaf?
Hier verschillen onze meningen. Over beide voertuigen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef densmee het volgende:
[..]
ho ho, altijd nog beter dan een schamia of een takketros
is niet erg het verstand komt nog welquote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier verschillen onze meningen. Over beide voertuigen.
Je zult wel te hard tegen een boom gelopen zijn vandaag. Kun je niets aan doen, ik zal het je niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef densmee het volgende:
[..]
is niet erg het verstand komt nog wel
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zult wel te hard tegen een boom gelopen zijn vandaag. Kun je niets aan doen, ik zal het je niet kwalijk nemen.
via linkedin zie ik dat ook vaak, bij "2e" bekende mensenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je op facebook zo'n bericht krijgt van "mensen die je misschien kent" en dat ze dan 2 gemeenschappelijke vrienden met je hebben met 2 mensen die uit totaal verschillende plekken in jouw leven komen die elkaar blijkbaar toevallig ook kennen?
Zo had ik laatst eentje die zowel een vriendin die ik uit Amerika goed ken als vriend had en een gast uit België die ik ken ook. Klein wereldje
nee, ik heb geen facebookquote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je op facebook zo'n bericht krijgt van "mensen die je misschien kent" en dat ze dan 2 gemeenschappelijke vrienden met je hebben met 2 mensen die uit totaal verschillende plekken in jouw leven komen die elkaar blijkbaar toevallig ook kennen?
Zo had ik laatst eentje die zowel een vriendin die ik uit Amerika goed ken als vriend had en een gast uit België die ik ken ook. Klein wereldje
Ah, ben jij dat!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nee, ik heb geen facebook
Wereldburger, niet Nederlander.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik ben die zeldzame Nederlander, zonder facebook, hyves, en twitter
Mooi dingquote:Op donderdag 27 september 2012 21:50 schreef densmee het volgende:
[..]
ik vind deze dan toch wel iets leuker
http://www.domeinenrz.nl/(...)tos=8013&kterug=8013
ja en de bpm zal ook niet mals zijn denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 21:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mooi dingIk weet niet hoe oud dat is maar als je daar wegenbelasting over moet betalen zul je wel schrikken
ik denk dat je blij moet zijn als je deze als personenwagen op kenteken krijgtquote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef .Neovo. het volgende:
Mwoh, ze zullen denk ik wel ergens bij de 2000 tot 2500kg zitten. Als je een flink Transporter busje hebt zit je ook wel ergens bij de 2 ton.
Ik zie ze wel eens rijden, roeten dat die krengen kunnen.
You don't have to; ik wéét hoe die rommel werkt, maar ik vind het debiel dat zo'n uitleessysteem niet gewoon kan vertellen wat er mis is met de motor of aanbouwdelen, dat kan gewoon veel simpeler.. Nu krijg je bij wijze van spreken een uitkomst, en mag je zelf de som erbij verzinnen en/of zoeken, dat is gewoon kut.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de lambda sensor meet enkel de hoeveelheid O2 in de uitlaat gassen. Ik zal je niet vervelen met het exacte werking van de sensor of van de NOx sensor, die zijn nog ingewikkelder![]()
hij meet iets, bv een te arm mengsel, de PCM zal hier op reageren door meer brandstof in te spuiten, tot ie buiten zijn regel waardes valt (25% MEER brandstof) dan zal hij er een DTC opslaan. Dan is het een kwestie van uitlezen, brandstof aanpassing uitlezen, 4 gas meting en die waardes analyseren.
Euro normeringen hebben geen hol te maken met de manier waarop een uitleessysteem de fouten analyseert ( of eigenlijk nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
tja euro normeringen heeuro 6 wordt nog leuker
nog meer sensoren
Liever niet, dan krijg je alleen nog maar knopjesmonteurs in plaats van techneuten die weten hoe de boel echt werkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
You don't have to; ik wéét hoe die rommel werkt, maar ik vind het debiel dat zo'n uitleessysteem niet gewoon kan vertellen wat er mis is met de motor of aanbouwdelen, dat kan gewoon veel simpeler.. Nu krijg je bij wijze van spreken een uitkomst, en mag je zelf de som erbij verzinnen en/of zoeken, dat is gewoon kut.
Stekker erin, knoppie(s) drukken -> Goedemiddag meneer de monteur, de injector van de 2e cilinder is incontinent, reinig en/of vervang deze.
groetjes, uw uitleessysteem.
Zoiets
dit was oorspronkelijk het ideequote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
You don't have to; ik wéét hoe die rommel werkt, maar ik vind het debiel dat zo'n uitleessysteem niet gewoon kan vertellen wat er mis is met de motor of aanbouwdelen, dat kan gewoon veel simpeler.. Nu krijg je bij wijze van spreken een uitkomst, en mag je zelf de som erbij verzinnen en/of zoeken, dat is gewoon kut.
Stekker erin, knoppie(s) drukken -> Goedemiddag meneer de monteur, de injector van de 2e cilinder is incontinent, reinig en/of vervang deze.
groetjes, uw uitleessysteem.
Zoiets
nee, maar wel met toepassen van oa een lambda sensor op een diesel. dat soort ongein, of een lage druk EGR en een hoge druk EGR. ook wer zon trukquote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Euro normeringen hebben geen hol te maken met de manier waarop een uitleessysteem de fouten analyseert ( of eigenlijk niet) die gaan over uitstoot, en milieu normen, niks meer en niks minder.
Dat zou wel een beetje de insteek moeten zijn van zulke systemen vind ik.. elke monteur met een goed kassie moet eigenlijk gewoon kunnen zien wat er met een auto aan de hand is, zonder dattie bijna hogere informatica moet hebben gestudeerd.. ik vinnut gewoon stom..quote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Liever niet, dan krijg je alleen nog maar knopjesmonteurs in plaats van techneuten die weten hoe de boel echt werkt.
Dan moeten ze die rommel zodanig aanpassen dat dat wél kan..quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dit was oorspronkelijk het idee
maar ja een computer kan niet zien als een BDP sensor door hitte niet meer werkt.
sterker nog er wordt meestal geen storing op geslagen op de BDP sensor, want dan werkt de motor toch niet denkt de computer.
of een injector die door hitte niet meer werkt (spoel is heel, weerstand waarde OK,). dus dat ziet ie niet.
nee dit gaat nooit gebeuren. te veel variabelen
en door dit soort dingen boeit het menig monteur ook niet, die doet gewoon wat het schermpje zegt .
en wat als er een eindtrap in de PCM defect is? dat ziet ie ook niet, dan ben je al voorbij de interne controle van de PCM
maw, een goede diagnose technicus, is zijn gewicht in goud waard
[..]
nee, maar wel met toepassen van oa een lambda sensor op een diesel. dat soort ongein, of een lage druk EGR en een hoge druk EGR. ook wer zon truk
yeah, oldskool, en uitzetten met de ketting aan het blok.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
Beter heb je een dikke diesel met een dikke lijnpomp die je met een nog dikkere startkabel aan de gang krijgt zonder kabelboom of sensoren.
vrij simpel, een EGR moet zich zelf schoon branden, lease rijders hebben bijna nooit problemen met de EGR klep over vervuiling. iemand die nu zon diesel koopt en geen wegenbelasting hoeft te betalen heeft hem voor de boodschappen (ja echt daar koopt men tegenwoordig een diesel voor). maar men rijdt niet de kilometers om de EGR klep schoon te branden, of om het roetfilter te regeneren. Olie pijl stijgt hier door weer, omdat de cyclus wordt afgebroken en er puur diesel in het carter loopt, hier door slaat de motor weer op hol.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje de insteek moeten zijn van zulke systemen vind ik.. elke monteur met een goed kassie moet eigenlijk gewoon kunnen zien wat er met een auto aan de hand is, zonder dattie bijna hogere informatica moet hebben gestudeerd.. ik vinnut gewoon stom..
[..]
Dan moeten ze die rommel zodanig aanpassen dat dat wél kan..
En gewicht in goud? nee man, elke monteur zou dat moeten kunnen, en niet omdat ie door heeft geleerd, maar gewoon omdat het systeem goed is..
/care of ze truken gebruiken om aan die normen te voldoen, ze moeten zorgen dat het geen ellende gaat veroorzaken op termijn.. vrachtwagens hebben bijna nooit zoveel ellende met uitstoot beperkende systemen, waarom personenauto's dan wel?
Laatst nog eens gehad ja. Kreeg de neiging om ze een berichtje te sturen met de vraag waar ze elkaar van kennen (schieuwnierig), maar toch maar niet gedaanquote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je op facebook zo'n bericht krijgt van "mensen die je misschien kent" en dat ze dan 2 gemeenschappelijke vrienden met je hebben met 2 mensen die uit totaal verschillende plekken in jouw leven komen die elkaar blijkbaar toevallig ook kennen?
Zo had ik laatst eentje die zowel een vriendin die ik uit Amerika goed ken als vriend had en een gast uit België die ik ken ook. Klein wereldje
Ik heb om eerlijk te zijn niet zoveel boeiends op m'n feestboek staan. Denk dat wat er op staat al bekend is bij mijn collega's dankzij het slap geouwehoer op mijn werk en da's niks wat ze niet mogen weten. Alles gaat daar als een lopend vuurtje rond, dus daar let ik wel op.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:20 schreef Duvel het volgende:
Omdat daarom, ik ben daar erg terughoudend in.
Ik heb het over storingen in de motorelektronica Dozo, niet over mankementen die je aan een hoogbejaarde BX oplooptquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef 2cv het volgende:
SD, met wat voor sensor moet je dan meten of de zuigerverren lek zijn ? Uitlaatgas analyseren ? En hoe meet je dan of het de zuigerveren of de klepseals zijn.
Dat wat 'Sjukkie' post over het uitleesproces is voor mij abacadabra maar ik snap wel dat je niet alles met een computer uit kan lezen.
Nog een voorbeeld: te weinig lucht in een band. Is de band lek ? Lekt er lucht weg tussen band en velg ? Is het ventiel overleden ? Verzin er maar een sensor voor.
Ik ook idd. Ik heb helemaal geen collega's op FB. Maargoed, ik heb bijna niemand op FB. Anne is een grensgevalquote:Op donderdag 27 september 2012 23:20 schreef Duvel het volgende:
Omdat daarom, ik ben daar erg terughoudend in.
tl;drquote:Op vrijdag 28 september 2012 04:29 schreef 2cv het volgende:
Stel: jij komt met je auto bij de garage omdat het ding aangeeft dat er ergens een storing is. De garage hangt je auto aan de computer en de bijbehorende knopjesmonteur leest op het scherm: "katalysator is defect. Vervang katalysator en druk op F5 om de boordcomputer te resetten". Dus wat doet de knopjesmonteur ? Jawel, hij vervangt de katalysator (uiteraard draagt hij hierbij handschoenen want er zou eens wat vuil uitgewisseld worden tussen de auto en de knopjesmonteur) en drukt op F5 om de computer te resetten. 2 uurtjes werk + de kosten van een nieuwe katalysator + verwijderingsbijdrage, dus SD mag 475,50euro aftikken.
2 weken en 600km later kom jij met dezelfde auto bij dezelfde garage omdat het ding weer aangeeft dat er ergens een storing is. De garage hangt je auto weer aan de computer en de bijbehorende knopjesmonteur leest weer op het scherm: "katalysator is defect. Vervang katalysator en druk op F5 om de boordcomputer te resetten". Dus wat doet de knopjesmonteur ? Jawel, hij vervangt weer de katalysator (uiteraard draagt hij hierbij weer handschoenen want er zou eens wat vuil uitgewisseld worden tussen de auto en de knopjesmonteur) en drukt weer op F5 om de computer te resetten. Weer 2 uurtjes werk + de kosten van een nieuwe katalysator + verwijderingsbijdrage, dus SD mag weer 475,50euro aftikken.
Nog eens 2 weken en 600km later kom jij met dezelfde auto bij dezelfde garage omdat het ding weer aangeeft dat er ergens een storing is. De garage hangt je auto weer aan de computer en de bijbehorende knopjesmonteur leest weer op het scherm: "katalysator is defect. Vervang katalysator en druk op F5 om de boordcomputer te resetten". Dus wat doet de knopjesmonteur ? Jawel, hij vervangt weer de katalysator (uiteraard draagt hij hierbij weer handschoenen want er zou eens wat vuil uitgewisseld worden tussen de auto en de knopjesmonteur) en drukt weer op F5 om de computer te resetten. Weer 2 uurtjes werk + de kosten van een nieuwe katalysator + verwijderingsbijdrage, dus SD mag weer 475,50euro aftikken.
Weer 2 weken en 600km later kom jij met dezelfde auto bij dezelfde garage omdat het ding weer aangeeft dat er ergens een storing is. De garage hangt je auto weer aan de computer en de bijbehorende knopjesmonteur leest weer op het scherm: "katalysator is defect. Vervang katalysator en druk op F5 om de boordcomputer te resetten". Dus wat doet de knopjesmonteur ? Jawel, hij vervangt weer de katalysator (uiteraard draagt hij hierbij weer handschoenen want er zou eens wat vuil uitgewisseld worden tussen de auto en de knopjesmonteur) en drukt weer op F5 om de computer te resetten. Weer 2 uurtjes werk + de kosten van een nieuwe katalysator + verwijderingsbijdrage, dus SD mag weer 475,50euro aftikken.
Weer 2 weken en 600km later kom jij met dezelfde auto bij dezelfde garage omdat het ding weer aangeeft dat er ergens een storing is. De garage hangt je auto weer aan de computer en de bijbehorende knopjesmonteur leest weer op het scherm: "katalysator is defect. Vervang katalysator en druk op F5 om de boordcomputer te resetten". Dus wat doet de knopjesmonteur ? Jawel, hij vervangt weer de katalysator (uiteraard draagt hij hierbij weer handschoenen want er zou eens wat vuil uitgewisseld worden tussen de auto en de knopjesmonteur) en drukt weer op F5 om de computer te resetten. Weer 2 uurtjes werk + de kosten van een nieuwe katalysator + verwijderingsbijdrage, dus SD mag weer 475,50euro aftikken.
Weer 2 weken en 600km later kom jij met dezelfde auto bij dezelfde garage omdat het ding weer aangeeft dat er ergens een storing is. Maar nu begint de knopjesmonteur argwaan te krijgen. Zou het zo kunnen zijn dat er iets in de auto zit wat de katalysator steeds stuk maakt ? Dus de knopjesmonteur schuift de 25kg aan IT-boeken aan de kant en vindt een boekje over autotechniek. Hij gaat het lezen en komt er eindelijk achter waarom de computer eens in de zoveel tijd wil dat de motorolie ververst wordt. Geweldig ! Nu weet de knopjesmonteur ook waarom hij dat doet. En even later leest hij dat als motorolie verbrandt (hij kijk even op en staart naar een auto in de werkplaats en denkt bij hemzelf 'jemig, brandt er dan iets in die dingen?' ) de katalysator vernuecket wordt. Vermoedelijk komt er dus olie in de verbrandingskamers (de knopjesmonteur kan helemaal de blits maken bij zijn collega's met deze ingewikkelde autotechnische term en zal ook zeker winnen met galgje), maar hij heeft geen idee hoe die olie in de verbrandingskamers komt. Hij hangt SD's auto weer aan de computer, leest alles uit en er zijn geen foutmeldingen meer.
Conclusie: het was gewoon een slechte serie katalysatoren en de knopjesmonteur vervangt weer de katalysator (uiteraard draagt hij hierbij weer handschoenen want er zou eens wat vuil uitgewisseld worden tussen de auto en de knopjesmonteur) en drukt weer op F5 om de computer te resetten. Weer 2 uurtjes werk + de kosten van een nieuwe katalysator + verwijderingsbijdrage, dus SD mag weer 475,50euro aftikken.
Anne is LIEF!quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ook idd. Ik heb helemaal geen collega's op FB. Maargoed, ik heb bijna niemand op FB. Anne is een grensgeval
Nee, ik ga even rustig wakker wordenquote:
Stofzuigen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik ga even rustig wakker worden. En daarna stofzuigen
. En daarna ga ik maar gewoon alvast werken.
Heb je al 145.000 euro bij elkaar gespaard?
http://www.destion.nl/Bas(...)IEW&STIJL=1&woning=6
Ja, vanavond geen tijd voorquote:
Je wilde toch een klusproject? Ik vind 't wel een leuk huisje, zo op 't eerste gezicht. Jammer alleen dat het tegenover de school ligtquote:Hmkay
En nee, dan moet ik nog een paar van deze klusjes hebben, dan wordt het eind volgend jaar ofzowel aardig pandje, maarrehh.. energie label F ? Dat wordt klussen
School heb ik niet zo'n problemen mee denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, vanavond geen tijd voor.
[..]
Je wilde toch een klusproject? Ik vind 't wel een leuk huisje, zo op 't eerste gezicht. Jammer alleen dat het tegenover de school ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Da's toch juist lekker makkelijk straks?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Je wilde toch een klusproject? Ik vind 't wel een leuk huisje, zo op 't eerste gezicht. Jammer alleen dat het tegenover de school ligt.
Voor? Algemeen bekend dat we geen kinders willen, tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's toch juist lekker makkelijk straks?
Ik hou daar geen lijstjes van bij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor? Algemeen bekend dat we geen kinders willen, toch?
Ow. Bij dezequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hou daar geen lijstjes van bij.
- Dingestquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Bij deze.
Willen geen kinderen:
- Anne
- Sounddragon
Ah, we zijn weer terug bij 8 weken geleden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, 2,5 uur geslapen, dat doet effe pijn als de wekker gaat![]()
Hopelijk kan ik in het vliegtuig een beetje slapen
wel isolatieglas, geen cv ketel.. dus een keteltje en wat radiatoren hangen en leidingen trekken door de vloerquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stofzuigen?![]()
Hmkay
En nee, dan moet ik nog een paar van deze klusjes hebben, dan wordt het eind volgend jaar ofzowel aardig pandje, maarrehh.. energie label F ? Dat wordt klussen
nee alleen afhalen @ postkantoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef .Neovo. het volgende:
Heb zonet een nieuwe laptop besteld via internet. Bezorgt PostNL ook op zaterdag?
Wall of text hits you for 7777 damagequote:
Scheelt je weer 300 euro in de maand (volgens de geleerde). Geen idee wat het werkelijk kost ;-)quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Bij deze.
Willen geen kinderen:
- Anne
- Sounddragon
ja:quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef .Neovo. het volgende:
Heb zonet een nieuwe laptop besteld via internet. Bezorgt PostNL ook op zaterdag?
Als je langere teksten leert lezen kan je leren waarom het onmogelijk is om storingen uit te lezen op de manier zoals jij beschrijft. Domweg omdat je niet overal een sensor in kan drukken.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je langere teksten leert lezen kan je leren waarom het onmogelijk is om storingen uit te lezen op de manier zoals jij beschrijft. Domweg omdat je niet overal een sensor in kan drukken.
Want ook motoren van nu zullen (vroeg of laat) storingen krijgen door mechanische slijtage en/of onvoorziene beschadigingen. Ik kan me een verhaal van Chuck herinneren waarbij een auto een vage storing kreeg. Uiteindelijk bleek dat een sensorring op een vliegwiel te zijn dat krom was. Jouw oplossing zou het inbouwen van een sensor zijn die meet of die ring wel recht is. Omdat alles stuk kan moet je dus overal een kruiwagen sensoren in stoppen. Ik gok dat je dan auto's krijgt die minstens 3 keer zo duur zijn. En dan zullen er nog steeds dingen stuk gaan op een manier die niet voorzien was.
Dit is een documentaire toch? Net als die Mummy-films?quote:
Ik ben geen mechanicus, maar kan het probleem niet zijn dat er een blauwe pijl aan het vliegwiel zit geplakt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Klopt
probleem was dacht ik ontstaan na problemen met de startmotor
[ afbeelding ]
die, die deuk achter die tanden was de oorzaak van de storing, dat is de tandkring (60 tanden -2 voor bovenste dode punt herkenning die is krom, en der halve was de PCM zijn sturing kwijtquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ben geen mechanicus, maar kan het probleem niet zijn dat er een blauwe pijl aan het vliegwiel zit geplakt?
een porsche per kind in 18 jaar tijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Scheelt je weer 300 euro in de maand (volgens de geleerde). Geen idee wat het werkelijk kost ;-)
Een collega die nu al zit te zeuren dat ze nooit geld hebben is de vriendin zwanger van (geplande zwangerschap)
Dan ben je niet helemaal lekker als je het mij vraagt ;-)
Telefoon/Skaaip stuk ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Anne het volgende:
Net nog even SD gesproken![]()
. Lang geleden.
Telefoon = duur. En SD had voornamelijk bagger internet, dus de skaaip was niet echt een optie nee muv van de chat.quote:
waren onwijs veel mensen foto's aan het maken dus verwacht dat het morgen wel met foto's op 112groningen zal staan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:47 schreef 2cv het volgende:
Balen GT. Hoe erg is de schade ? Is het echt niet meer op te lappen ?
Klinkt als total loss.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waren onwijs veel mensen foto's aan het maken dus verwacht dat het morgen wel met foto's op 112groningen zal staan.
toevallig reed een maat van me achter me dus die heeft ook wel paar foto's, upload ik die wel.
maar xantia sws total, en die ford truck ook wel gok ik
zo zonde, was eentje uit 1970, model weet ik niet maar hij was groot iig
alles van metaal en nog lekker ouderwetse glazen koplampen enzo, vond het zo sneu voor die jongen maar volgens mij was het zijn schuld.
hij beweerde dat hij net door oranje ging maar oom agent zei dat dat toch echt wel rood geweest moet zijn.
en ik trok net op en hij gaf dus net extra gas voor oranje/rood dus was een behoorlijke smak
zijn voorkant en een zijpaneel stuk, mijn xantia van voor helemaal in de soep, passagiersdeur wilde niet meer open en de zijkant was kapot.
ben ook 180 graden rondgegaan hoorde ik van die maat die achter me reed.
zelf snap ik het ook nog niet wat er nou gebeurd was, ik voelde de crash nog voordat ik iets zag.
pas toen ik de auto uitgeklommen was besefte ik dat ik überhaupt een auto-ongeluk had gehad
in de xantia bedoel je?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klinkt als total loss.
Wat voor blok ligt er in ? En mag ik evt. aasgier spelen ?
wielen stonden sws allebei een andere kant op, en verder lag oa het reservoir van de koelvloeistof een paar meter verderop en lag er overal olie(mogelijk lhm) en de auto stond vol rook van de airbags maar ik dacht dat de auto dus in de fik stond en klom eruit zonder hem uit te zetten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:15 schreef 2cv het volgende:
Hoe scheef staat de neus er op ? Denk je dat de inhoud van de motorruimte nog heel is ?
maar de schade aan die auto is wel te vergelijken met de mijne.quote:
Dan heb je een flinke klappert gehadquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar de schade aan die auto is wel te vergelijken met de mijne.
alleen werd m'n auto dus wel ongeveer zo aan de rechter voorkant geraakt maar zat m'n stuur
gelukkig links
en die van mij is van 99' en heeft zowel voor links en rechts als in de zijkanten airbags. en ik weet het niet zeker maar volgens mij ben ik zowel tegen de passagiers airbag als die in het stuur gekomen.
dus als die er niet waren was ik fucked up
Dat wil ik nog wel eens. De keren die ik in een ambulance gelegen heb die reed kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan heb je een flinke klappert gehadWees blij met je airbags en dat je hoogstwaarschijnlijk je gordel om had anders had je een ritje in de ambu mogen meemaken
ja, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ben idd erg dankbaar voor m'n airbagsquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan heb je een flinke klappert gehadWees blij met je airbags en dat je hoogstwaarschijnlijk je gordel om had anders had je een ritje in de ambu mogen meemaken
niks aan, 2 keer met een hartaanval gehad en dat was alles behalve grappigquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens. De keren die ik in een ambulance gelegen heb die reed kan ik me niet meer herinneren
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
niks aan, 2 keer met een hartaanval gehad en dat was alles behalve grappig
hoewel het wel stoer is om in zo'n ambu met blauwblauw aan te zitten
maar ik heb vaak genoeg in een politieauto met blauwblauw gezeten en dat is toch wel wat interessanter kan ik je vertellenquote:
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens. De keren die ik in een ambulance gelegen heb die reed kan ik me niet meer herinneren
Nou ik dus wel ben uit de auto geslingerd na de klap met een boom die in de weg stond. Heb vaker wel ergens tegenaan gezeten ooit eens een betonblok dwars door de voorruit gehad toen ik onder een brug doorreed dan schrik je ook de pleurisquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ben idd erg dankbaar voor m'n airbags
anders had ik wss wel paar ribben gebroken op het stuur, of m'n hele bek![]()
ben echt wel blij dat ik er redelijk ongedeerd uit ben gekomen maar zat echt wel in een soort roes, want dat maatje van me klopte me ff op de schouder en ik schrok me echt gewoon helemaal de tering
en toen hij me naar huis reed zat ik echt op de 1km/h te kijken of ie niet te hard reed, want besef me nu echt wel dat een ongeluk maar een fractie van een seconde duurt en je het totaal niet ziet aankomen
Zat je voorin of achterin ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar ik heb vaak genoeg in een politieauto met blauwblauw gezeten en dat is toch wel wat interessanter kan ik je vertellen
wquote:
achterin en geboeid en meestal goed dronkenquote:
Ah je bent er zo een... Herkenbaar vroegah was alles beterquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
w
[..]
achterin en geboeid en meestal goed dronken
maar heb ook wel eens een arrestatieteam op m'n dak gehad en alles
ik heb zo rock&roll geleefd dat wil jij niet weten
dus daar ga ik verder ook niet op in, als je meer wil weten dm je maar ofzo maar dat ga ik niet in dit topic vol haters uitleggen natuurlijk
ik ben een rasechte tokkie, daar schrikt de echte familie tokkie nog vanquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ah je bent er zo een... Herkenbaar vroegah was alles beter
Ben wel wat erger dan een tokkie kan ik u toch vertellen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben een rasechte tokkie, daar schrikt de echte familie tokke nog van
en dat weten ze hier ook maar kunnen ze moeilijk mee omgaan ofzo
Verstand op nul en vol gas over die autobahn morgenquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar alles overleefd en nu lekker lijp van de spierverslappers en het bier en de joints
hopen dat ik morgen dat hele ongeluk gewoon vergeten ben en verder kan gaan, want vond een uur na het ongeluk weer in de auto stappen wel spannend
echt niet, vanaf hoogeveen laat ik die maat die ik help rijden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:24 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Verstand op nul en vol gas over die autobahn morgen
Beter is in jouw geval een paar uurtjes in de auto bij te tukken in plaats van te rijden lijkt me zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
echt niet, vanaf hoogeveen laat ik die maat die ik help rijden.
niet zozeer omdat ik bang ben maar omdat ik zo'n lul ben die met aanhanger alsnog 120-140 gaat
groningen-hoogeveen rij is dus wel en terug vanaf hoogeveen ook, maar 2 uur tuffen met zo'n aanhanger heb ik echt geen zin in
daarom, ik moet grootmoeder dus bij de moeder in hoogeveen afleveren en daarna gaan de vader en ik naar almere (hij rijdt dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:32 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Beter is in jouw geval een paar uurtjes in de auto bij te tukken in plaats van te rijden lijkt me zo
Nee, helemaalquote:
Thanksquote:Op zaterdag 29 september 2012 08:10 schreef lipje het volgende:
WELKOM THUIS, draakje
en welkom in de kou
Feli Anne, geniet er maar van.
helemaal kut, om 12 uur gistermiddag in het vliegtuig geklommen op St. Maarten, toen naar Curaçao, waar we moesten wachten op tanken en schoonmaak, alleen mag en kan je daar niet roken, geen rookhok, en je mag er niet uit ook, dus tot en met 02.00 (mijn tijd) oftewel vanochtend op Schophil, zwaar nicotine gebrek gehad, en daar word je niet vrolijk van na ruim 13 uur..quote:
vanavond pasquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
helemaal kut, om 12 uur gistermiddag in het vliegtuig geklommen op St. Maarten, toen naar Curaçao, waar we moesten wachten op tanken en schoonmaak, alleen mag en kan je daar niet roken, geen rookhok, en je mag er niet uit ook, dus tot en met 02.00 (mijn tijd) oftewel vanochtend op Schophil, zwaar nicotine gebrek gehad, en daar word je niet vrolijk van na ruim 13 uur..
Magoed, alles overleefd, inmiddels bijna thuis, douchen, slapies doen (ik pleur bijna uitmekaar van ellende) en dan gaat het leven weer verder. Feessie vanavond
Jeh, net een tukkie gedaanquote:
Eenschquote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef ook_gek het volgende:
Je hebt niet even een wipje gemaakt?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, net een tukkie gedaan
[..]
Eensch
[..]
Tuurlijk niet
B-stijl heeft zijn werk gedaan zo te zien. Is toch niks mis mee ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef Paladijn het volgende:
Je weet trouwens ook meteen weer waarom je een degelijke zweed/japanner haalt ipv. zo'n goedkoop italiaans koekblikje:
[ afbeelding ]
Volgens mij is Anne de enige die daar heelhoofds uitstapt
Haaiquote:
noop, het ziet er niet naar uit dat ik nog terug ga, dus ik laat mijn bankrekening effe zoas hij isquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef Anne het volgende:
Het is een beetje raar. Even wennen weer.
Sja, het is dan ook een week of 8 (?) geleden dat het gat gevuld is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:43 schreef Anne het volgende:
Het is een beetje raar. Even wennen weer.
ik denk dat ie het gat in je leven bedoeltquote:
Ja, ik heb al 10 jaar niet geneukt. Ik wil wel eens weten waar jij aan denkt als jij 10 jaar niet geneukt hebt.quote:
Viagra.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ben trouwens amper stijf, alleen m'n nek en schouders zijn een beetje fucked
werk nooit met facebook, wist niet dat je kan hotlinkenquote:
Kleintje toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dit was trouwens m'n tegenstander
[ afbeelding ]
zo dan?
hij was gelukkig idd "maar" 4-500 kilo zwaarder dan ikquote:
Maaruh is die nou ook total loss? Lijkt me sterk namelijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hij was gelukkig idd "maar" 4-500 kilo zwaarder dan ik
wat ik ervan heb gezien denk ik dat het best zou kunnenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:41 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maaruh is die nou ook total loss? Lijkt me sterk namelijk
Mooi! weer een stukje amerikaanse rommel van de weg, jammer van je fransoos dat weer welquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat ik ervan heb gezien denk ik dat het best zou kunnen
hij heeft me namelijk wel met en kilometertje of 60 gepakt, z'n vooras was sws doormidden en het blok enzo was naar achter gedrukt
heel jammer van m'n fransje jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mooi! weer een stukje amerikaanse rommel van de weg, jammer van je fransoos dat weer wel
Niet klagen je hoefde tenminste niet te lopen naar almerequote:Op zaterdag 29 september 2012 21:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
heel jammer van m'n fransje ja
vond het zo'n lekkere auto
vandaag dus met die andere xantia naar almere gegaan, vond het geen succes.
meters die blijven haken, geen airco en ramen die niet helemaal dicht kunnen enzo
Alles beter dan een hunter @#$@#%$#!!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:59 schreef 2cv het volgende:
Toch kan ik me er iets bij voorstellen. Mijn 2e BX was echt een vervanggeval voor mijn 1e en dat ding heb ik nooit echt tof gevonden.
Ik denk niet dat je dat ooit komt te wetenquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 10 jaar niet geneukt. Ik wil wel eens weten waar jij aan denkt als jij 10 jaar niet geneukt hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, in de oude doos aan het spitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[edit]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Sounddragon op 30-09-2012 00:30:23 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Die is overledenquote:Op zondag 30 september 2012 00:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
hier een foto van de xantia op de sleepwagen
[ afbeelding ]
Naja, het is niet zo netjes om het FB profiel van de "veroorzaker" zomaar even hier neer te zetten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
werk nooit met facebook, wist niet dat je kan hotlinken
heb je m al verwend met koffie op bed?quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mooi! weer een stukje fransoos rommel van de weg, jammer van die prachtige amerikaan dat weer wel
valt toch wel mee, en dit is zo ongeveerde enige zonder veer maar met torsiestang dus je hoeft hem niet te ontspannenquote:
niet veel maar een keer vergeten en je kunt sleutel weggooienquote:Op zondag 30 september 2012 20:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja maar boeiend, wat is het nou voor'n moeite om het handvat weer terug te draaien.
Ik heb gisteren nog ff snel getanktquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Joepie de benzine is alweer duurder, godverdomme.
komt op maandag geen postquote:
xantia's genoeg natuurlijkquote:
Dat was een beetje hotpot achtig, hoewel er dan doorgaans meer soorten vlees/vis inzitten. Er zat nu alleen pangasiusfilet en wat silken tofu in geloof ikquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:04 schreef Dingest het volgende:
Er was wel iets wat ik soep noemde maar volgens mij was dat het eigenlijk niet, iig ets redelijk pittigs met vis, en wat andere gerechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |