Kraan is beter; meer druk, en ook nog eens meer lucht erin qua volumequote:Op donderdag 27 september 2012 13:46 schreef .Neovo. het volgende:
Een rijdende vrachtwagen met een klapband maakt een grote knal moet ik zeggen. Jeumig, dan schrik je wel even.
Oei? da's toch juist goed?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef Dingest het volgende:
Oei, volgens de RDW heeft de 126 weer een jaar APKZo maar eens even bellen hoe en wat
succes, in die vliegende brommer dadelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
Have to go now, effe handjes schudden op de terminal, daarna nog wat piccies schieten, en dan gaan we koffers volgooien
ow valt mee dan, duurt het gelukkig nog een dag langer tot hij terug is.quote:
Is toch prachtig? Ik heb ook eentje uit Amerika. Een van de laatste weken dat ik daar was. Nooit betaald, nooit wat van gehoord en die auto zien ze toch nooit meer terugquote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had net bijna een prent te pakken hier hehehe, foon ging, dus ik gooi hem langs de kant om effe rustig te kunnen praten, sta ik binnen 5 meter van een hoek stil, meteen de enige Sheriff op het eiland achter me
FYI; zonder gordel -> mag, moet je zelf weten, lazerus achter het stuur -> mag, moet je zelf weten (zolang je geen brokken maakt), rijdend bellen -> so what? pickup met 15 man achter in de bak -> normal here.. zonder helm en fatsoenlijke kleding op je Busa driftend door de straten blazen; prrrrima, maar wee o wee als je binnen 5 meter van een hoek stil gaat staan omdat dat veiliger is als je belt
Zekers, maar de vraag is natuurlijk vooral wat-ie ervoor heeft moeten lijden om hem te krijgenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oei? da's toch juist goed?
Moet ik op de terugweg weer dezelfde foto's maken als op de heenweg?quote:
Ja, maar hier kom je niet van het eiland af als je een bon hebt.. nou betwijfel ik zeer ernstig of ze dat zo rap verwerken hier, maar ik neem toch de gok maar niet; ik wil nu naar huis, en geen gezeikquote:Op donderdag 27 september 2012 18:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is toch prachtig? Ik heb ook eentje uit Amerika. Een van de laatste weken dat ik daar was. Nooit betaald, nooit wat van gehoord en die auto zien ze toch nooit meer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |