een porsche per kind in 18 jaar tijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Scheelt je weer 300 euro in de maand (volgens de geleerde). Geen idee wat het werkelijk kost ;-)
Een collega die nu al zit te zeuren dat ze nooit geld hebben is de vriendin zwanger van (geplande zwangerschap)
Dan ben je niet helemaal lekker als je het mij vraagt ;-)
Telefoon/Skaaip stuk ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Anne het volgende:
Net nog even SD gesproken![]()
. Lang geleden.
Telefoon = duur. En SD had voornamelijk bagger internet, dus de skaaip was niet echt een optie nee muv van de chat.quote:
waren onwijs veel mensen foto's aan het maken dus verwacht dat het morgen wel met foto's op 112groningen zal staan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:47 schreef 2cv het volgende:
Balen GT. Hoe erg is de schade ? Is het echt niet meer op te lappen ?
Klinkt als total loss.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waren onwijs veel mensen foto's aan het maken dus verwacht dat het morgen wel met foto's op 112groningen zal staan.
toevallig reed een maat van me achter me dus die heeft ook wel paar foto's, upload ik die wel.
maar xantia sws total, en die ford truck ook wel gok ik
zo zonde, was eentje uit 1970, model weet ik niet maar hij was groot iig
alles van metaal en nog lekker ouderwetse glazen koplampen enzo, vond het zo sneu voor die jongen maar volgens mij was het zijn schuld.
hij beweerde dat hij net door oranje ging maar oom agent zei dat dat toch echt wel rood geweest moet zijn.
en ik trok net op en hij gaf dus net extra gas voor oranje/rood dus was een behoorlijke smak
zijn voorkant en een zijpaneel stuk, mijn xantia van voor helemaal in de soep, passagiersdeur wilde niet meer open en de zijkant was kapot.
ben ook 180 graden rondgegaan hoorde ik van die maat die achter me reed.
zelf snap ik het ook nog niet wat er nou gebeurd was, ik voelde de crash nog voordat ik iets zag.
pas toen ik de auto uitgeklommen was besefte ik dat ik überhaupt een auto-ongeluk had gehad
in de xantia bedoel je?quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klinkt als total loss.
Wat voor blok ligt er in ? En mag ik evt. aasgier spelen ?
wielen stonden sws allebei een andere kant op, en verder lag oa het reservoir van de koelvloeistof een paar meter verderop en lag er overal olie(mogelijk lhm) en de auto stond vol rook van de airbags maar ik dacht dat de auto dus in de fik stond en klom eruit zonder hem uit te zetten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:15 schreef 2cv het volgende:
Hoe scheef staat de neus er op ? Denk je dat de inhoud van de motorruimte nog heel is ?
maar de schade aan die auto is wel te vergelijken met de mijne.quote:
Dan heb je een flinke klappert gehadquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar de schade aan die auto is wel te vergelijken met de mijne.
alleen werd m'n auto dus wel ongeveer zo aan de rechter voorkant geraakt maar zat m'n stuur
gelukkig links
en die van mij is van 99' en heeft zowel voor links en rechts als in de zijkanten airbags. en ik weet het niet zeker maar volgens mij ben ik zowel tegen de passagiers airbag als die in het stuur gekomen.
dus als die er niet waren was ik fucked up
Dat wil ik nog wel eens. De keren die ik in een ambulance gelegen heb die reed kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan heb je een flinke klappert gehadWees blij met je airbags en dat je hoogstwaarschijnlijk je gordel om had anders had je een ritje in de ambu mogen meemaken
ja, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ben idd erg dankbaar voor m'n airbagsquote:Op zaterdag 29 september 2012 02:59 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan heb je een flinke klappert gehadWees blij met je airbags en dat je hoogstwaarschijnlijk je gordel om had anders had je een ritje in de ambu mogen meemaken
niks aan, 2 keer met een hartaanval gehad en dat was alles behalve grappigquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens. De keren die ik in een ambulance gelegen heb die reed kan ik me niet meer herinneren
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
niks aan, 2 keer met een hartaanval gehad en dat was alles behalve grappig
hoewel het wel stoer is om in zo'n ambu met blauwblauw aan te zitten
maar ik heb vaak genoeg in een politieauto met blauwblauw gezeten en dat is toch wel wat interessanter kan ik je vertellenquote:
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel eens. De keren die ik in een ambulance gelegen heb die reed kan ik me niet meer herinneren
Nou ik dus wel ben uit de auto geslingerd na de klap met een boom die in de weg stond. Heb vaker wel ergens tegenaan gezeten ooit eens een betonblok dwars door de voorruit gehad toen ik onder een brug doorreed dan schrik je ook de pleurisquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ben idd erg dankbaar voor m'n airbags
anders had ik wss wel paar ribben gebroken op het stuur, of m'n hele bek![]()
ben echt wel blij dat ik er redelijk ongedeerd uit ben gekomen maar zat echt wel in een soort roes, want dat maatje van me klopte me ff op de schouder en ik schrok me echt gewoon helemaal de tering
en toen hij me naar huis reed zat ik echt op de 1km/h te kijken of ie niet te hard reed, want besef me nu echt wel dat een ongeluk maar een fractie van een seconde duurt en je het totaal niet ziet aankomen
Zat je voorin of achterin ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar ik heb vaak genoeg in een politieauto met blauwblauw gezeten en dat is toch wel wat interessanter kan ik je vertellen
wquote:
achterin en geboeid en meestal goed dronkenquote:
Ah je bent er zo een... Herkenbaar vroegah was alles beterquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
w
[..]
achterin en geboeid en meestal goed dronken
maar heb ook wel eens een arrestatieteam op m'n dak gehad en alles
ik heb zo rock&roll geleefd dat wil jij niet weten
dus daar ga ik verder ook niet op in, als je meer wil weten dm je maar ofzo maar dat ga ik niet in dit topic vol haters uitleggen natuurlijk
ik ben een rasechte tokkie, daar schrikt de echte familie tokkie nog vanquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ah je bent er zo een... Herkenbaar vroegah was alles beter
Ben wel wat erger dan een tokkie kan ik u toch vertellen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben een rasechte tokkie, daar schrikt de echte familie tokke nog van
en dat weten ze hier ook maar kunnen ze moeilijk mee omgaan ofzo
Verstand op nul en vol gas over die autobahn morgenquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar alles overleefd en nu lekker lijp van de spierverslappers en het bier en de joints
hopen dat ik morgen dat hele ongeluk gewoon vergeten ben en verder kan gaan, want vond een uur na het ongeluk weer in de auto stappen wel spannend
echt niet, vanaf hoogeveen laat ik die maat die ik help rijden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 03:24 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Verstand op nul en vol gas over die autobahn morgen
Beter is in jouw geval een paar uurtjes in de auto bij te tukken in plaats van te rijden lijkt me zoquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
echt niet, vanaf hoogeveen laat ik die maat die ik help rijden.
niet zozeer omdat ik bang ben maar omdat ik zo'n lul ben die met aanhanger alsnog 120-140 gaat
groningen-hoogeveen rij is dus wel en terug vanaf hoogeveen ook, maar 2 uur tuffen met zo'n aanhanger heb ik echt geen zin in
daarom, ik moet grootmoeder dus bij de moeder in hoogeveen afleveren en daarna gaan de vader en ik naar almere (hij rijdt dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 03:32 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Beter is in jouw geval een paar uurtjes in de auto bij te tukken in plaats van te rijden lijkt me zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |