Voor? Algemeen bekend dat we geen kinders willen, tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's toch juist lekker makkelijk straks?
Ik hou daar geen lijstjes van bij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor? Algemeen bekend dat we geen kinders willen, toch?
Ow. Bij dezequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hou daar geen lijstjes van bij.
- Dingestquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Bij deze.
Willen geen kinderen:
- Anne
- Sounddragon
Ah, we zijn weer terug bij 8 weken geleden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
Boh, 2,5 uur geslapen, dat doet effe pijn als de wekker gaat![]()
Hopelijk kan ik in het vliegtuig een beetje slapen
wel isolatieglas, geen cv ketel.. dus een keteltje en wat radiatoren hangen en leidingen trekken door de vloerquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stofzuigen?![]()
Hmkay
En nee, dan moet ik nog een paar van deze klusjes hebben, dan wordt het eind volgend jaar ofzowel aardig pandje, maarrehh.. energie label F ? Dat wordt klussen
nee alleen afhalen @ postkantoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef .Neovo. het volgende:
Heb zonet een nieuwe laptop besteld via internet. Bezorgt PostNL ook op zaterdag?
Wall of text hits you for 7777 damagequote:
Scheelt je weer 300 euro in de maand (volgens de geleerde). Geen idee wat het werkelijk kost ;-)quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Bij deze.
Willen geen kinderen:
- Anne
- Sounddragon
ja:quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef .Neovo. het volgende:
Heb zonet een nieuwe laptop besteld via internet. Bezorgt PostNL ook op zaterdag?
Als je langere teksten leert lezen kan je leren waarom het onmogelijk is om storingen uit te lezen op de manier zoals jij beschrijft. Domweg omdat je niet overal een sensor in kan drukken.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als je langere teksten leert lezen kan je leren waarom het onmogelijk is om storingen uit te lezen op de manier zoals jij beschrijft. Domweg omdat je niet overal een sensor in kan drukken.
Want ook motoren van nu zullen (vroeg of laat) storingen krijgen door mechanische slijtage en/of onvoorziene beschadigingen. Ik kan me een verhaal van Chuck herinneren waarbij een auto een vage storing kreeg. Uiteindelijk bleek dat een sensorring op een vliegwiel te zijn dat krom was. Jouw oplossing zou het inbouwen van een sensor zijn die meet of die ring wel recht is. Omdat alles stuk kan moet je dus overal een kruiwagen sensoren in stoppen. Ik gok dat je dan auto's krijgt die minstens 3 keer zo duur zijn. En dan zullen er nog steeds dingen stuk gaan op een manier die niet voorzien was.
Dit is een documentaire toch? Net als die Mummy-films?quote:
Ik ben geen mechanicus, maar kan het probleem niet zijn dat er een blauwe pijl aan het vliegwiel zit geplakt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Klopt
probleem was dacht ik ontstaan na problemen met de startmotor
[ afbeelding ]
die, die deuk achter die tanden was de oorzaak van de storing, dat is de tandkring (60 tanden -2 voor bovenste dode punt herkenning die is krom, en der halve was de PCM zijn sturing kwijtquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ben geen mechanicus, maar kan het probleem niet zijn dat er een blauwe pijl aan het vliegwiel zit geplakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |