quote:HAREN - Burgemeester van Haren Rob Bats noemt het "ongekend" wat vrijdagavond is gebeurd in Haren. Volgens hem heeft "tuig huisgehouden in de gemeente".
Dat zei Bats zaterdagochtend tijdens een persconferentie in het gemeentehuis van Haren naar aanleiding van de rellen in de gemeente vrijdagavond. Hij noemde de rellen "buitensporig".
"De agressie tegen politie en andere hulpverleners was ongekend groot", voegde hoofdcommissaris Oscar Dros toe.
In totaal zijn 34 aanhoudingen verricht, waarvan het merendeel voor openlijke geweldpleging. De verdachten, overwegend jong meerderjarigen, komen uit het hele land.
Voor de verdachten zal snelrecht worden toegepast. "Wat ons betreft gaat er geen verdachte weg zonder dat er streng strafrecht is toegepast", stelt Hessel Schut, hoofd-officier van Justitie in Groningen.
De politie heeft vrijdagavond in eerste instantie niet ingegrepen om zodoende te voorkomen dat de situatie zou escaleren. Toen er vernielingen werden aangericht is besloten om alsnog in te grijpen.
In totaal zijn 500 mensen ingezet, waaronder 250 leden van de mobiele eenheid. Daarnaast waren 75 agenten en 40 man van arrestatieteams ter plaatse om te voorkomen dat de boel nog verder uit de hand liep.
De politie had van tevoren contact gehad met de Duitse politie, die eerder een vergelijkbare situatie met een Facebook-feest had meegemaakt. Daarop werd rekening gehouden met alle mogelijke scenario’s, waaronder ook rellen. Tijdens de gebeurtenissen zijn ook sociale media in de gaten gehouden.
De gemeente is een grootschalig onderzoek gestart naar de rellen. Hierbij zijn 25 rechercheurs betrokken. Dat team verzamelt zoveel mogelijk informatie om aanhoudingen te kunnen verrichten.
De politie heeft ook zelf beeldmateriaal verzameld. Ook roept het Openbaar Ministerie mensen op om beeldmateriaal te sturen.
"Het is niet veroorzaakt door scholieren die afkomen op een feestje, maar eerder door georganiseerde raddraaiers", stelt de korpschef. "Er is ongelofelijk veel beeldmateriaal van publiek, van journalisten. De kans is groot dat je gepakt wordt op een moment dat het je niet uitkomt. Dus meld je maar zelf."
Burgemeester Bats heeft contact gehad met de familie van het meisje dat had opgeroepen voor het Facebook-feestje. Inmiddels is de familie ondergedoken op een ander adres en is door de gebeurtenissen volgens Bats zwaar geėmotioneerd.
Samenvatting avond en nacht en volgende ochtend van 4:30 tot 11:30:twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel, en door meerderen..quote:Op zondag 23 september 2012 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie helemaal niemand iets goedpraten hier
ja maar jij ziet ook overal mongolenquote:
In je bekrompenheid verwar je goedpraten met meerdere oorzaken willen belichten. Maakt verder niks uit hoor, dat je zo'n plaat voor je kop hebt.quote:
Die gast is wel te zien op een video met een rood doek over zijn hoofd.quote:
Tsja, ik zal wel een zure druif zijn, maar ik vond het gisteren vroeg in de avond al niet grappig, en daarna al helemaal niet meer..quote:Op zondag 23 september 2012 00:16 schreef Wokkel het volgende:
Whiskers, wat bedoel je met goedpraten? Als ik die livestream vermakelijk vond dan praat ik zaken goed?
lol, ik dacht dat het sarcastisch wasquote:Op zondag 23 september 2012 00:20 schreef Prospera het volgende:
tnx Wokkel
[..]
Die gast is wel te zien op een video met een rood doek over zijn hoofd.
ff checken hoe laat het was.
die jongen deed het gewoon leuk, daarom bleven mensen kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik zal wel een zure druif zijn, maar ik vond het gisteren vroeg in de avond al niet grappig, en daarna al helemaal niet meer..
preekt)
En ik snap sowieso niet dat naar idioten kijken "vermaak" is en dat er zoveel (kennelijk) mede-idoten naar dat soort programma's willen kijken (en denken dat ze superieur zijn terwijl het ze kennelijk enorm aanspreekt...![]()
![]()
Waarom zou je er naar WILLEN kijken?? Serieus??quote:Op zondag 23 september 2012 00:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
die jongen deed het gewoon leuk, daarom bleven mensen kijken
zoveel gebeurde er niet
wat dat in godsnaam met goedpraten te maken heeft ...
Heel duidelijk 2 secondenfragment, waarin hij oproept om de hoofddoeken om te doen.quote:Op zondag 23 september 2012 00:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, ik dacht dat het sarcastisch was
dan moeten ze hem echt oppakken!
nix beters te doen en ik moest het topic toch moddenquote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je er naar WILLEN kijken?? Serieus??
wierd!quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heel duidelijk 2 secondenfragment, waarin hij oproept om de hoofddoeken om te doen.
Nou, voor jezelf heb je dan wellicht een excuus gevonden.. Hoe zit het met de rest?quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nix beters te doen en ik moest het topic toch modden
Maak toch niet overal zo'n gigantisch probleem van joh.quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ik heb geen excuus nodigquote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, voor jezelf heb je dan wellicht een excuus gevonden.. Hoe zit het met de rest?
Interessant, nieuwsgierigheid, hij deed het wel leuk, vermaak in de topics... laat ik het zo zeggen... ik vond het serieus grappig en leuk om te kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw mening, heb je recht opquote:
Kom op, misschien is die man wel hartstikke jong in zijn hoofd.quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef TLC het volgende:
Bij sommige hoop je toch echt dat ze binnenkort eens zelfmoord gaan plegen.
Natuurlijk niet..quote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Interessant, nieuwsgierigheid, hij deed het wel leuk, vermaak in de topics... laat ik het zo zeggen... ik vond het serieus grappig en leuk om te kijken
Heb je het zelf ook gezien?
Ja, je kan ook zelf ff de beelden van RTVNoord bekijken.quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
wierd!
en toen begonnen de rellen ook echt?
vandaar dat je niet wist dat er WEL een feest wasquote:
Niks te doen interesse in hoe mensen zo verknipt kunnen zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, voor jezelf heb je dan wellicht een excuus gevonden.. Hoe zit het met de rest?
*zucht*quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
vandaar dat je niet wist dat er WEL een feest was![]()
Dit is toch wel het absolute dieptepunt van Project X Haren (als de vermoedens juist zijn en het een Project X "feestganger" was).quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef TLC het volgende:
nos.nl ;
Tijdens de rellen in Haren is vannacht een man van 84 ernstig mishandeld met een stoeptegel.
Rond middernacht was de bejaarde man in zijn bijkeuken toen er opeens een man voor hem stond. Meteen daarna kreeg de man uit Haren een tegel tegen zijn hoofd en raakte hij bewusteloos.
Zijn vrouw vond hem liggend in een plas bloed. Hij werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Daar bleek dat de bejaarde man zijn kaak had gebroken en een lichte hersenbloeding had.
De politie denkt dat de aanvaller een van de relschoppers in Haren was en hoopt dat getuigen zich melden.
-------------------
Bij sommige hoop je toch echt dat ze binnenkort eens zelfmoord gaan plegen.
Dus in principe oordeel je nu over iets waarvan je niet eens weet waar je het over hebt?quote:
Waarom zouden mensen zich moeten verantwoorden voor wat ze willen kijken?quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het oprecht vermakelijk,quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelden zo'n mooie TV gezien, top avondje gehad.quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
verklaart wel waarom het voor mijn gevoel zo plotsklaps oversloeg dan!quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, je kan ook zelf ff de beelden van RTVNoord bekijken.
Wil niet rot doen, maar heb je dan eigenlijk niet dezelfde mentaliteit als de mensen die er wél heengaan, behalve dat je er niet daadwerkelijk heengaat?? Je wil het kennelijk wél zien..quote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks te doen interesse in hoe mensen zo verknipt kunnen zijn.
komaan die was echt wel op zijn minst een beetje grappigquote:
Neequote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil niet rot doen, maar heb je dan eigenlijk niet dezelfde mentaliteit als de mensen die er wél heengaan, behalve dat je er niet daadwerkelijk heengaat?? Je wil het kennelijk wél zien..
Volgens mij klapte om een uur of 8 die livestream eruit. Tot dan zag het er gewoon uit als een erg gezellig feestje daar. Zelfs de politie deed vrolijk mee.quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil niet rot doen, maar heb je dan eigenlijk niet dezelfde mentaliteit als de mensen die er wél heengaan, behalve dat je er niet daadwerkelijk heengaat?? Je wil het kennelijk wél zien..
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het werk in ieder geval wel aanmoedigend denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh, wij zijn het scootmobieldorp van het Jaar.quote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dit is toch wel het absolute dieptepunt van Project X Haren (als de vermoedens juist zijn en het een Project X "feestganger" was).
Ik hoef geen livestream te volgen om mezelf op de hoogte te houden gelukkig.. Want die livestream volgen is net zoiets als erheen gaan...quote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus in principe oordeel je nu over iets waarvan je niet eens weet waar je het over hebt?
Gewoon een vraag.
Nee want ik heb geen behoefte om tussen dat soort debielen test aan, iedereen kon van te voren weten dat zeer niks te zoeken hadden en rottigheid werd.Verder ook niet echt gevolgd want hoorde er pas over op vrijdagmiddagquote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
het is niet helemaal hetzelfde hoorquote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoef geen livestream te volgen om mezelf op de hoogte te houden gelukkig.. Want die livestream volgen is net zoiets als erheen gaan...
Gewoon een antwoord.
kheb gelijk aivd gebeldquote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef tralalala het volgende:
Ik heb wel eens een 9/11 filmpje teruggekeken op youtube, ben ik nu een terrorist?![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef tralalala het volgende:
Ik heb wel eens een 9/11 filmpje teruggekeken op youtube, ben ik nu een terrorist?![]()
Echt. What...the...fuck.quote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Want die livestream volgen is net zoiets als erheen gaan...
Ah, je bedoeld actualiteiten en politiek?quote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen zich moeten verantwoorden voor wat ze willen kijken?
Het is dat jij veel van dezelfde kutshows kijk die ik ook kijk anders had ik hier een 'nee,jij' gedaan.
Dus een livestream kijken is hetzelfde als erheen gaan, maar het volgen niet?quote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoef geen livestream te volgen om mezelf op de hoogte te houden gelukkig.. Want die livestream volgen is net zoiets als erheen gaan...
Gewoon een antwoord.
Hoezo niet?? Je kijkt toch naar hetzelfde "niks".. Het enige wat je niet doet is daadwerkelijk afreizen..quote:
En als het op het journaal is moet je ook snel wegzappen anders ben je medeplichtig!quote:Op zondag 23 september 2012 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus een livestream kijken is hetzelfde als erheen gaan, maar het volgen niet?
En het met stenen gooien naar popo.quote:Op zondag 23 september 2012 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet?? Je kijkt toch naar hetzelfde "niks".. Het enige wat je niet doet is daadwerkelijk afreizen..
Ja, want dat is echt hetzelfde natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef tralalala het volgende:
Maar je wil het kennelijk wél zien.. Dat "niks" (je weet dat Merthe er niet is en dat er geen feest is..quote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee want ik heb geen behoefte om tussen dat soort debielen test aan, iedereen kon van te voren weten dat zeer niks te zoeken hadden en rottigheid werd.Verder ook niet echt gevolgd want hoorde er pas over op vrijdagmiddag
Zelfs al zou het hier in mijn plaats zijn.
Ja ik heb al een melding gedaan bij de AIVDquote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef tralalala het volgende:
Joh?quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
verklaart wel waarom het voor mijn gevoel zo plotsklaps oversloeg dan!
zit er misschien toch een kern van waarheid in dat verhaal van de burgemeester over georganiseerde relschoppers
Niets mis mee. Ik vind het fascinerend om te zien hoe zo iets uit de hand looptquote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je wil het kennelijk wél zien.. Dat "niks" (je weet dat Merthe er niet is en dat er geen feest is..
Ja, was best vermakelijke TV.quote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je wil het kennelijk wél zien.. Dat "niks" (je weet dat Merthe er niet is en dat er geen feest is..
Niet helemaal, maar het komt mijns inziens in de buurt. Zelfde mentaliteit (MOET het "niks" zien), maar gelukkig zonder het slopen edquote:
Dus jij hebt ook die zelfde mentaliteit? Want je bent er ook constant over slap aan het ouwekankerhoeren.quote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar het komt mijns inziens in de buurt. Zelfde mentaliteit (MOET het "niks" zien), maar gelukkig zonder het slopen ed
Jij houdt je er anders ook nogal mee bezigquote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar het komt mijns inziens in de buurt. Zelfde mentaliteit (MOET het "niks" zien), maar gelukkig zonder het slopen ed
you're not making any sense!quote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, omdat het overal in het nieuws was toen. Ik kende die hele meid niet eens voor vrij. 7-8uur.quote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.. Maar je MOET het wel zo nodig zien toch, dat "niks"??quote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het met stenen gooien naar popo.
En ruitjes intikken.
En de AH plunderen.
nou dat is niet bepaald niks vind ikquote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.. Maar je MOET het wel zo nodig zien toch, dat "niks"??
Rellen vind ik niet niks.quote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.. Maar je MOET het wel zo nodig zien toch, dat "niks"??
Dat wist je nog niet toen je ging kijken.. En al was dat wél zo: dan ben je toch gewoon een ramptoerist?? Lekker verheffend..quote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik vind het fascinerend om te zien hoe zo iets uit de hand loopt
Wat ben jij dan?quote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet toen je ging kijken.. En al was dat wél zo: dan ben je toch gewoon een ramptoerist?? Lekker verheffend..
wutquote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet toen je ging kijken.. En al was dat wél zo: dan ben je toch gewoon een ramptoerist?? Lekker verheffend..
Dezen vrouwquote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik keek niet en vond het vanaf het begin een belachelijke en nergens op slaande "hype"quote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook die zelfde mentaliteit? Want je bent er ook constant over slap aan het ouwekankerhoeren.
Hoe noem jij jezelf eigenlijk dan?quote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat doe je dan constant in dit topic, vieze ramptoerist.quote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik keek niet en vond het vanaf het begin een belachelijke en nergens op slaande "hype"
Ja, en?? Is het niet bizar en verachtelijk wat er gebeurd is dan?quote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jij houdt je er anders ook nogal mee bezig
Dat komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en?? Is het niet bizar en verachtelijk wat er gebeurd is dan?
Goed argument....The fuckquote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is net zoals met voetbalrellen, de mensen meeste mensen die keken vonden het best leuk om te zien. Als je het veroordeelt ga je niet staan kijken of in dit geval, zitten kijken vanuit je luie stoel. Die gasten die dit soort dingen flikken willen graag laten zien hoe stoer ze wel niet zijn voor een groot publiek. Haal dat publiek weg en je zal zien dat veel minder mensen zich zo laten gaan. Idioten moet je geen podium geven maar dat vergeten sommige mensen.quote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat al die idioten er heen gingen toch??quote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, omdat het overal in het nieuws was toen. Ik kende die hele meid niet eens voor vrij. 7-8uur.
ik kan niet voor de rest spreken nee maar dit is echt een vreemd verhaal aan het worden hoorquote:
Dat is ook het enige wat ik nu kan denkenquote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
Wat doe je dan constant in dit topic, vieze ramptoerist.
Toen die livestream starte was er "niks"en toen die eindigde nog niet, heb ik begrepen..quote:Op zondag 23 september 2012 00:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat is niet bepaald niks vind ik
En die waren te zien op die stream?quote:
Ja vind ik wel, maar jij maakt jezelf een beetje belachelijk nu. Natuurlijk wil je zien waar het over gaat. Net als jij, je hebt het vast wel op het nieuws gekeken. Je moet toch weten waar het over gaat om er over mee te pratenquote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en?? Is het niet bizar en verachtelijk wat er gebeurd is dan?
Nee, de streram klapte eruit voordat de rellen begonnenquote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die waren te zien op die stream?
Moet je aan hun vragen, feit blijft dat het gewoon interessant is waarom mensen tot zoiets komen.quote:Op zondag 23 september 2012 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat al die idioten er heen gingen toch??
maar waarom vergelijk je al die mensen die naar die stream keken dan met mensen die met buxusbollen liepen te smijten???quote:Op zondag 23 september 2012 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat al die idioten er heen gingen toch??
Ik heb toch echt wel grappige interviews en feestende mensen gezien. Feestend inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen die livestream starte was er "niks"en toen die eindigde nog niet, heb ik begrepen..
Pardon? Ik mag mijn mening niet geven over dit uit de hand gelopen "niet-feestje" wou je zeggen??quote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doe je dan constant in dit topic, vieze ramptoerist.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pardon? Ik mag mijn mening niet geven over dit uit de hand gelopen "niet-feestje" wou je zeggen??
Dat deed ik dan ook inderdaad niet. En verder vind ik dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 00:39 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het is net zoals met voetbalrellen, de mensen meeste mensen die keken vonden het best leuk om te zien. Als je het veroordeelt ga je niet staan kijken of in dit geval, zitten kijken vanuit je luie stoel. Die gasten die dit soort dingen flikken willen graag laten zien hoe stoer ze wel niet zijn voor een groot publiek. Haal dat publiek weg en je zal zien dat veel minder mensen zich zo laten gaan. Idioten moet je geen podium geven maar dat vergeten sommige mensen.
Hoezo je hebt niks gezien waar kan jij je mening over geven?quote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pardon? Ik mag mijn mening niet geven over dit uit de hand gelopen "niet-feestje" wou je zeggen??
Nee, je bent een vrouw. Go make me some sammich women!quote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
je doet het nog steeds!quote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook inderdaad niet. En verder vind ik dat je gelijk hebt.
Toevallig heb ik dat niet. Ik heb de berichten (niet de stream) op internet gezienquote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, maar jij maakt jezelf een beetje belachelijk nu. Natuurlijk wil je zien waar het over gaat. Net als jij, je hebt het vast wel op het nieuws gekeken. Je moet toch weten waar het over gaat om er over mee te praten
ja nu weten we het wel hequote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Hardop lachen gewoon deze discussie, dit kan niet serieus zijn
Daar moet je idd wel de hele dag voor rondhangen in dit topic huhquote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Precies.. Maar toch kijken naar "niks" allemaalquote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, de streram klapte eruit voordat de rellen begonnen
ban dat mens als je kan, zulke mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemenquote:
En dat deden de mensen hier ook gisteren, met een stream erbij. Die jij dan weer dezelfde mentaliteit vindt hebben als de relschoppers.quote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ik haakte juist af toen er niks meer te zien wasquote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies.. Maar toch kijken naar "niks" allemaal
Wat versta je onder "niks"quote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was er nou een feestje of niet..?quote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Het is een vrouwquote:
een feestje van niks?quote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Was er nou een feestje of niet..?
Dat moeten ze ook niet doen inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Over de mensen die zeggen dat er toch een feest georganiseerd had moeten worden om de relschoppers bezig te houden. Dat is toch de omgekeerde wereld.
Je gaat toch geen mongolen belonen die katekwaad willen uithalen. Politie te paard kunnen ze krijgen.
Stel dat ik begin te dreigen met ´morgen ga ik dit-dat doen´, vervolgens geven ze me een Brian de Palma DVD box en een fles dure Riesling om me bezig te houden. Zou toch de omgekeerde wereld zijn?
quote:
Ja vooral veel verslaggevers en ME'ers...quote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb de namiddag en avond niet meer gevolgd, zijn er nog debielen geļdentificeerd die vol in beeld waren?
zeg is wat dan kunnen we het testen!quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Was er nou een feestje of niet..?Nee, er waren rellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
Omdat het van dezelfde mentaliteit getuigt: je WEET dat er geen feest is, maar je kijkt toch (cq je gaat er toch heen om te kijken naar "niks")quote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar waarom vergelijk je al die mensen die naar die stream keken dan met mensen die met buxusbollen liepen te smijten???
Ricardo deed het wel grappig, interviews met de aawezige mensen daar, met de politie, met Rutger van GS, maar toen was er nog niks aan de hand, en was het best saaiquote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een aantal ja. Ook een aantal die zichzelf heeft aangegeven bij de politie. In een van de vorige topics staan mensen die het ook van zichzelf verkondigen op twitter en facebookquote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb de namiddag en avond niet meer gevolgd, zijn er nog debielen geļdentificeerd die vol in beeld waren?
Er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:
Ja was in vorige topic iemand die vandaag al op het bureau wasgeweest met zn ouders.quote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is 2 weken in het nieuws geweest, dan wil je toch weten hoe de politie die eventuele duizenden mensen gaat opvangen?quote:Op zondag 23 september 2012 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het van dezelfde mentaliteit getuigt: je WEET dat er geen feest is, maar je kijkt toch (cq je gaat er toch heen om te kijken naar "niks")
Dat is ook een feestje... voor sommigen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Artikelen over het gebeuren tellen niet???quote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo je hebt niks gezien waar kan jij je mening over geven?
nee je kijkt omdat er ondanks alles toh "iets" isquote:Op zondag 23 september 2012 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het van dezelfde mentaliteit getuigt: je WEET dat er geen feest is, maar je kijkt toch (cq je gaat er toch heen om te kijken naar "niks")
Let wel: ik vergelijk ze, maar stel ze niet gelijk.. Rellen en slopen is duidelijk wat anders dan een stream kijken. Maar ik snap dus niet eens waarom je als je niet zo'n stream zou willen kijken, als je niet dezelfde bizarre interesse hebt in "niks" als de mensen die daadwerkelijk zijn afgereisd..
quote:Op zondag 23 september 2012 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus een livestream kijken is hetzelfde als erheen gaan, maar het volgen niet?
Één vraagteken is doorgaans wel genoeg. Het is niet zo dat je door meer vraagtekens sneller een antwoord afdwingt ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Artikelen over het gebeuren tellen niet???
Dus je moet ook in de TK aanwezig geweest zijn of een live-stream gezien moeten hebben voor je je over politieke actualiteiten mag uitspreken??????
Jij was er eerder vandaag niet he Isabeau?? Owh, wacht...quote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar moet je idd wel de hele dag voor rondhangen in dit topic huh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus toch een feestje..quote:Op zondag 23 september 2012 00:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je kijkt omdat er ondanks alles toh "iets" is
dat is wat anders dan op stap gaande in de wetenschap dat er eigenlijk "niets" ZOU moeten zijn
ik weet niet eens meer hoe laat het is bru!quote:
Een straat waar wat mensen stonden te kijken naar een huis waarvan de jarige niet eens thuis was...quote:
die straat konden ze toch niet inquote:Op zondag 23 september 2012 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een straat waar wat mensen stonden te kijken naar een huis waarvan de jarige niet eens thuis was...
Er gebeurde meer dan datquote:Op zondag 23 september 2012 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een straat waar wat mensen stonden te kijken naar een huis waarvan de jarige niet eens thuis was...
Sterker nog, de jarige bleek een halfjaar geleden al jarig te zijn geweestquote:Op zondag 23 september 2012 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is 2 weken in het nieuws geweest, dan wil je toch weten hoe de politie die eventuele duizenden mensen gaat opvangen?
Die toch haar verjaardag vierde, en zelfs de politie kwam met vrolijke lampjes aanzetten..quote:Op zondag 23 september 2012 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
hier in NWS zijn we er reuze benieuwd naarquote:
Volgen of gewoon nieuwsberichten lezen?quote:
omdat ... ?quote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgen of gewoon nieuwsberichten lezen?
Ja, vanmiddag even. Maar ik noem mensen die dit volgen geen ramptoeristenquote:Op zondag 23 september 2012 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij was er eerder vandaag niet he Isabeau?? Owh, wacht...
quote:Op zondag 23 september 2012 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
Nee maar whiskers ik heb me enorm vermaakt gisteren, rellen waren om van te smullen op de stream![]()
Die waren dus niet op de stream gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Er een feestje was...!quote:
Ik weet niet wat je hebt gedaan om je te informerenquote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgen of gewoon nieuwsberichten lezen?
Op de hoek kun je niet dom staren naar "niks"?quote:
WAAR IS DAT FOK!KING FEESTJE?????quote:
Jawel, op RTV Noordquote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die waren dus niet op de stream gelukkig
Inderdaad, anders had de politie er nog een hele klus aan gehad om die 65.000 man op te pakken.quote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het je anders meerdere malen verteldquote:Op zondag 23 september 2012 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hebt gedaan om je te informeren
Rtl had een livestream.quote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet niemand.... Maar er is wel een terrein geregeld geloof ik.... Zullen we even kijken..?quote:
Dat is NIET de stream waar we het over hadden..quote:
staren doe je doe je heel vaak naar niksquote:Op zondag 23 september 2012 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op de hoek kun je niet dom staren naar "niks"?
Dat klopt, die ging op zwartquote:Op zondag 23 september 2012 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is NIET de stream waar we het over hadden..
quote:Op zondag 23 september 2012 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op de hoek kun je niet dom staren naar "niks"?
Die andere werkte niet, heb hier alleen RTV gekeken.quote:Op zondag 23 september 2012 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is NIET de stream waar we het over hadden..
als je een stream aanzet kijk ik vanf hier, dat is net zo goedquote:Op zondag 23 september 2012 00:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat weet niemand.... Maar er is wel een terrein geregeld geloof ik.... Zullen we even kijken..?
Elke keer als ik 'm zie moet ik grinnikenquote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier joh, deze plant kun je krijgen.
Als je die ook zo knullig "gooit"quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof jij het beter doet.quote:Op zondag 23 september 2012 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je die ook zo knullig "gooit"
Ik regel zelfs een kipfilet uit de ah voor je, als je meegaat...quote:Op zondag 23 september 2012 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je een stream aanzet kijk ik vanf hier, dat is net zo goed
ik vind die agent zo mooiquote:Op zondag 23 september 2012 00:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Elke keer als ik 'm zie moet ik grinniken
Wat een aanname toch weer.. Heb je me ooit iets zien gooien??quote:
plofkip en je hebt een dealquote:Op zondag 23 september 2012 01:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik regel zelfs een kipfilet uit de ah voor je, als je meegaat...
Nee maar kan nooit wat zijn natuurlijk. Laat maar wat zien, tot die tijd ben je nog slechter dan die gast met die plant man.quote:Op zondag 23 september 2012 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een aanname toch weer.. Heb je me ooit iets zien gooien??
Ja man, tuurlijk manquote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee maar kan nooit wat zijn natuurlijk. Laat maar wat zien, tot die tijd ben je nog slechter dat die gast met die plant man.
En dat mieterige wegrennen ook.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geregeld....! (Wel goed op de glassplinters kauwen hoor...)quote:
Is dat ook al Bjorn?quote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef Pek het volgende:
[..]
En dat mieterige wegrennen ook.![]()
Bjorn, kansloze klapmongool, als je dit leest, doe de groeten aan Bubba.
quote:De korpschef had relschoppers er ook toe opgeroepen zich te melden, om te voorkomen dat ze van hun bed worden gelicht. De politie heeft zeker 200 tips over verdachten binnen en er komen steeds meer beelden van de rellen vrij waarop raddraaiers en plunderaars duidelijk te herkennen zijn. "Dat loopt opsporingstechnisch prima", zegt de politie.
omnomnomquote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geregeld....! (Wel goed op de glassplinters kauwen hoor...)
Ja, je gooit het met nutteloze one-liners.quote:Op zondag 23 september 2012 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een aanname toch weer.. Heb je me ooit iets zien gooien??
Die met dat petje en grijze trui, zekerquote:
Want? Over en weer verwijten voegen niks constructiefs toequote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het wel interessant
Ja zelfde als van die fiets linksquote:
daarna pakken ze de streamers want die zijn net zo erg!!!quote:
De gedachtegang van anderen welquote:Op zondag 23 september 2012 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want? Over en weer verwijten voegen niks constructiefs toe
Ik vond het irritant, maar niet geheel nutteloos..quote:
alleen als je die gedachtegang snaptquote:
Nah. Daarom is het wel interessantquote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
alleen als je die gedachtegang snapt
ik snap er de ballen van
Ik vind dat nog steedsquote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Als je die stream kijkt ben je net zo erg'
Ja lekkere gedachtegang
Ik vind je niet goed snik. En dan heb ik niet 1 stream of filmpje gezien.quote:
Dat mag.quote:Op zondag 23 september 2012 01:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je niet goed snik. En dan heb ik niet 1 stream of filmpje gezien.
Er was een feestquote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef Snowballed het volgende:
Maar nogmaals...... Was er nou wel of geen feest..?
quote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben jij dan nu niet ook net zo erg?
Oh oke... iedereen zei namelijk dat er geen feest was....quote:
Eigenlijk zijn we gewoon allemaal net zo erg als die relschoppers en zouden ze ons op moeten sluiten.quote:
Want?quote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben jij dan nu niet ook net zo erg?
Precies, maar dat geldt voor jou ookquote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag, dat is je goed recht namelijk. Wil niet zeggen dat die klopt maar dat terzijde.
Ik woon er 3 x rollen vandaan, maar zat lekker thuis naar de stream te kijken. Veilig en warm.quote:Op zondag 23 september 2012 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we gewoon allemaal net zo erg als die relschoppers en zouden ze ons op moeten sluiten.
There is no spoon.quote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh oke... iedereen zei namelijk dat er geen feest was....
Dat vind ik niet, had ik ook gedaan gisteravond als ik niks beters te doen had.quote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Als je die stream kijkt ben je net zo erg'
Ja lekkere gedachtegang
Sorry remlof, maar dat was mijn mening.. En die geldt dus ook voor jouquote:Op zondag 23 september 2012 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, had ik ook gedaan gisteravond als ik niks beters te doen had.
Jij moet hier toch ook posten...? Oproerkraaier...quote:Op zondag 23 september 2012 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar je MOEST EN ZOU het wél zien...
ik zei juist dat er wel een feest was maar toen noemde ze me een gladioolquote:Op zondag 23 september 2012 01:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh oke... iedereen zei namelijk dat er geen feest was....
quote:Op zondag 23 september 2012 01:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jij moet hier toch ook posten...? Oproerkraaier...
Eh nee tussendoor nog wezen klussen in huis namelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar je MOEST EN ZOU het wél zien...
Zijn mooie bloemen hoorquote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zei juist dat er wel een feest was maar toen noemde ze me een gladiool
zo sexy was het nu ook weer nietquote:Op zondag 23 september 2012 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Je mening geven over iets dat gebeurd is is hetzelfde als het hijgerig op een stream volgen??
Je ziet ook wel een beetje uit als een bloemetje...quote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik houd meer van buxusbollenquote:
Was er geen conclusie dat er mensen aan het feesten waren terwijl er geen feest was?quote:Op zondag 23 september 2012 01:15 schreef sp3c het volgende:
verdomme what!?quote:Op zondag 23 september 2012 01:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je ziet ook wel een beetje uit als een bloemetje...
weet ik veel!!quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was er geen conclusie dat er mensen aan het feesten waren terwijl er geen feest was?
waarom?quote:
Tsja, als je dat bloemen noemt...quote:
Was er porno op de stream dan...?quote:Op zondag 23 september 2012 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Je mening geven over iets dat gebeurd is is hetzelfde als het hijgerig op een stream volgen??
Oh, iemand van m'n eigen leeftijd.quote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel!!
ik ben hier te oud voor denk ik
nee dat zijn plantenquote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, als je dat bloemen noemt...
als jij een facebook event aanmaakt dan gaan we neuken!quote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Oh, iemand van m'n eigen leeftijd.
OUD heeft hun eigen foraquote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, maar ik gedraag me wat jonger....quote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Heb ik daar echt een facebook-event voor nodig?quote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij een facebook event aanmaakt dan gaan we neuken!
Ook 22?quote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Messina het volgende:
[..]
nee das de vorm, je hebt ze ook in piramides en op stammetjes en in spiraaltjes en zelfs en dierenvormenquote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een buxus is geen bolplant. Ik denk ik zeg het even.
Geur tv ook..quote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, beeldspraak is kennelijk een onbekend fenomeen hier
doe nou ff modern!quote:Op zondag 23 september 2012 01:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Heb ik daar echt een facebook-event voor nodig?
Je kan er ook een soort Bonsai van maken als je veel geduld hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 01:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee das de vorm, je hebt ze ook in piramides en op stammetjes en in spiraaltjes en zelfs en dierenvormen
shit is awesome
Normale mensen?quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Equites het volgende:
Hoezo zou je zoiets al dit niet interressant mogen vinden dan? In de middag dat ik keek naar de livestream voelde ik al dat er iets mis zou gaan. Is toch leuk voer voor de psychologen onder ons? Hoe een groep normale mensen opeens zo kan doorslaan.
je knipt hem in de vorm van zo'n bom uit minesweeper en daarna gooi je hem naar de politie!!quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan er ook een soort Bonsai van maken als je veel geduld hebt.
Of je flikkert hem naar de politie.
Ik ben geen 18 meer! Kunnen we niet gewoon ICQ'en?quote:
Eehm ja idd nu ik er bij nadenk hoe dat zooitje FOK!ers bij elkaar moet ruiken.....quote:
Liepen genoeg studenten rond daarzo. Niet de harde kern van ajax en feyenoord iig.quote:
ik weet mijn icq wachtwoord niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben geen 18 meer! Kunnen we niet gewoon ICQ'en?
Ik ben ook op mIRC te vinden...
Door mensen die kwaad in de zin hebben word de drempel verlaagd voor de 'volgers' plus natuurlijk de alcohol..quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Equites het volgende:
Hoezo zou je zoiets al dit niet interressant mogen vinden dan? In de middag dat ik keek naar de livestream voelde ik al dat er iets mis zou gaan. Is toch leuk voer voor de psychologen onder ons? Hoe een groep normale mensen opeens zo kan doorslaan.
Zijn we het toch nog eens vandaagquote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm ja idd nu ik er bij nadenk hoe dat zooitje FOK!ers bij elkaar moet ruiken.....![]()
Hoezo zou je een vrouw willen kennen die weet wat ICQ en mIRC isquote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet mijn icq wachtwoord niet meer![]()
Kutsmoes!quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet mijn icq wachtwoord niet meer![]()
Ja, hoezo zou je een vrouw willen met hersens! Echt ondenkbaar dit!quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo zou je een vrouw willen kennen die weet wat ICQ en mIRC is
het is een vrouw?quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Omdat die in dezelfde leeftijdscategorie zitten.quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja en onze grote vriend alcohol he. Zonder alcohol was er niets gebeurd. Verbieden nu!quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Door mensen die kwaad in de zin hebben wordt de drempel verlaagd voor de 'volgers' plus natuurlijk de alcohol..
Het codewoord is "OUD" toch???quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Die op het feestje afkwamen... Die mensen...quote:
Owh ja, het feestjequote:Op zondag 23 september 2012 01:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die op het feestje afkwamen... Die mensen...
Dat zeg ik niet. Of wil je soms beweren dat alcohol je geen zelfvertrouwen geeft?quote:Op zondag 23 september 2012 01:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja en onze grote vriend alcohol he. Zonder alcohol was er niets gebeurd. Verbieden nu!
Hoe dat werkt, dat weet men al een hele tijd. Niks nieuws.quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Equites het volgende:
Zie je...!!!quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zie je...!!!
Er was WEL een feestje..!
Met schade van een paar mil?quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
Volgens mij word de situatie ook zo overdreven. Er zijn een paar winkelruiten ingegooid en 1 auto is beschadigd.Frankrijk lacht zich kapot.
Ze hebben ook met planten gegooid.quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
Volgens mij word de situatie ook zo overdreven. Er zijn een paar winkelruiten ingegooid en 1 auto is beschadigd.Frankrijk lacht zich kapot.
Say whut??quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
'geprobeerd'quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben ook met planten gegooid.
Morgen bij hem thuis mensen!quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Messina het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_mishandeld__.html
Klasse, die jongeren van tegenwoordig.
Generatie van tegenwoordig is gewoon te asociaal, moet gewoon broodnodig aangepakt worden.quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Messina het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_mishandeld__.html
Klasse, die jongeren van tegenwoordig.
Het is toch zo. In Haren gebeurd normaal geen reet, nu komen er 50 man rellen is het wereld nieuws.quote:
Londen bedoel je, maar dan in Haren.quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
50 man?quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is toch zo. In Haren gebeurd normaal geen reet, nu komen er 50 man rellen is het wereld nieuws.
Daar zit ergens een gat.quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, namen en rugnummers, wie hier is tiener en wie 35+![]()
50? En geen schade, geen doodsbange mensen etc??quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is toch zo. In Haren gebeurd normaal geen reet, nu komen er 50 man rellen is het wereld nieuws.
Jij bent echt een mongooltje. Je loopt vast elke dag in een nickelson jas.quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef Equites het volgende:
[..]
DIe bleven ja, er zijn er altijd maar een paar die de "leiding" hebben. De rest staat er maar wat bij te hangen en lacht.quote:
Oh jaaaa!!quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Speciaal voor jou was er een feestje
Ja, niks aan de hand toch? Niks gebeurd, wat een gezeik allemaal...quote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef Equites het volgende:
[..]
DIe bleven ja, er zijn er altijd maar een paar die de "leiding" hebben. De rest staat er maar wat bij te hangen en lacht.
En zijn dus verder onschuldig?quote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef Equites het volgende:
[..]
DIe bleven ja, er zijn er altijd maar een paar die de "leiding" hebben. De rest staat er maar wat bij te hangen en lacht.
De schade wordt geschat op meer dan een miljoen. Nu zijn die winkelruiten best duur, maar om aan een totaal van 1 miljoen (of meer) te komen moet je toch heel wat ruiten (en auto's) vernielen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
Nee hoor, maar het word gewoon heel erg overdreven. Die kak wijk is niks gewendquote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongooltje. Je loopt vast elke dag in een nickelson jas.![]()
Altijd wat te zeiken hebben...quote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh jaaaa!!
Eerst had ze het over een stream en hijgen.... en nu zegt ze dat er speciaal voor mij een feest was....
Weet iemand wat ze bedoeld met die vrouwelijke hints..?
Volgens mij is tiener nog lager zelfs.quote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 35 passen vrij veel mensen.
Sorry maar als je standaarden al zo verlaagt zijn dan is er toch echt iets mis met je. Dit kan je toch niet goedpraten man.quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het word gewoon heel erg overdreven. Die kak wijk is niks gewend
Nee, slopen en vernielen is normaal toch??quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het word gewoon heel erg overdreven. Die kak wijk is niks gewend
Wat denk je van al de politiemensen die gewerkt hebben? Die moeten ook betaald worden.quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
De schade wordt geschat op meer dan een miljoen. Nu zijn die winkelruiten best duur, maar om aan een totaal van 1 miljoen (of meer) te komen moet je toch heel wat ruiten (en auto's) vernielen.
Ik ben een man... Sorry...quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken hebben...
Ik praat niks goed, maar ik vind wel dat ze zichzelf aanstellen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sorry maar als je standaarden al zo verlaagt zijn dan is er toch echt iets mis met je. Dit kan je toch niet goedpraten man.
Serieus?quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik praat niks goed, maar ik vind wel dat ze zichzelf aanstellen.
Waarom? Moet het kunnen de tent afbreken en mensen aanvallen?quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Behalve als je zelf in die situatie zou zittenquote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Ze stellen niks aan, er is voor een paar mil aan schade veroorzaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat snap ik. Had het ook alleen maar over de schade en niet het totaal aan onkosten incl politie-inzet, schoonmaakkosten etc.quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat denk je van al de politiemensen die gewerkt hebben? Die moeten ook betaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |