Normale mensen?quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Equites het volgende:
Hoezo zou je zoiets al dit niet interressant mogen vinden dan? In de middag dat ik keek naar de livestream voelde ik al dat er iets mis zou gaan. Is toch leuk voer voor de psychologen onder ons? Hoe een groep normale mensen opeens zo kan doorslaan.
je knipt hem in de vorm van zo'n bom uit minesweeper en daarna gooi je hem naar de politie!!quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan er ook een soort Bonsai van maken als je veel geduld hebt.
Of je flikkert hem naar de politie.
Ik ben geen 18 meer! Kunnen we niet gewoon ICQ'en?quote:
Eehm ja idd nu ik er bij nadenk hoe dat zooitje FOK!ers bij elkaar moet ruiken.....quote:
Liepen genoeg studenten rond daarzo. Niet de harde kern van ajax en feyenoord iig.quote:
ik weet mijn icq wachtwoord niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben geen 18 meer! Kunnen we niet gewoon ICQ'en?
Ik ben ook op mIRC te vinden...
Door mensen die kwaad in de zin hebben word de drempel verlaagd voor de 'volgers' plus natuurlijk de alcohol..quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Equites het volgende:
Hoezo zou je zoiets al dit niet interressant mogen vinden dan? In de middag dat ik keek naar de livestream voelde ik al dat er iets mis zou gaan. Is toch leuk voer voor de psychologen onder ons? Hoe een groep normale mensen opeens zo kan doorslaan.
Zijn we het toch nog eens vandaagquote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm ja idd nu ik er bij nadenk hoe dat zooitje FOK!ers bij elkaar moet ruiken.....![]()
Hoezo zou je een vrouw willen kennen die weet wat ICQ en mIRC isquote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet mijn icq wachtwoord niet meer![]()
Kutsmoes!quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet mijn icq wachtwoord niet meer![]()
Ja, hoezo zou je een vrouw willen met hersens! Echt ondenkbaar dit!quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo zou je een vrouw willen kennen die weet wat ICQ en mIRC is
het is een vrouw?quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Omdat die in dezelfde leeftijdscategorie zitten.quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja en onze grote vriend alcohol he. Zonder alcohol was er niets gebeurd. Verbieden nu!quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Door mensen die kwaad in de zin hebben wordt de drempel verlaagd voor de 'volgers' plus natuurlijk de alcohol..
Het codewoord is "OUD" toch???quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Die op het feestje afkwamen... Die mensen...quote:
Owh ja, het feestjequote:Op zondag 23 september 2012 01:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die op het feestje afkwamen... Die mensen...
Dat zeg ik niet. Of wil je soms beweren dat alcohol je geen zelfvertrouwen geeft?quote:Op zondag 23 september 2012 01:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja en onze grote vriend alcohol he. Zonder alcohol was er niets gebeurd. Verbieden nu!
Hoe dat werkt, dat weet men al een hele tijd. Niks nieuws.quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Equites het volgende:
Zie je...!!!quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zie je...!!!
Er was WEL een feestje..!
Met schade van een paar mil?quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
Volgens mij word de situatie ook zo overdreven. Er zijn een paar winkelruiten ingegooid en 1 auto is beschadigd.Frankrijk lacht zich kapot.
Ze hebben ook met planten gegooid.quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
Volgens mij word de situatie ook zo overdreven. Er zijn een paar winkelruiten ingegooid en 1 auto is beschadigd.Frankrijk lacht zich kapot.
Say whut??quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
'geprobeerd'quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben ook met planten gegooid.
Morgen bij hem thuis mensen!quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Messina het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_mishandeld__.html
Klasse, die jongeren van tegenwoordig.
Generatie van tegenwoordig is gewoon te asociaal, moet gewoon broodnodig aangepakt worden.quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Messina het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_mishandeld__.html
Klasse, die jongeren van tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |