het is een vrouw?quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo zou je een vrouw willen kennen die weet wat ICQ en mIRC is
Omdat die in dezelfde leeftijdscategorie zitten.quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja en onze grote vriend alcohol he. Zonder alcohol was er niets gebeurd. Verbieden nu!quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Door mensen die kwaad in de zin hebben wordt de drempel verlaagd voor de 'volgers' plus natuurlijk de alcohol..
Het codewoord is "OUD" toch???quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Die op het feestje afkwamen... Die mensen...quote:
Owh ja, het feestjequote:Op zondag 23 september 2012 01:24 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die op het feestje afkwamen... Die mensen...
Dat zeg ik niet. Of wil je soms beweren dat alcohol je geen zelfvertrouwen geeft?quote:Op zondag 23 september 2012 01:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja en onze grote vriend alcohol he. Zonder alcohol was er niets gebeurd. Verbieden nu!
Hoe dat werkt, dat weet men al een hele tijd. Niks nieuws.quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Equites het volgende:
Hoezo zou je zoiets al dit niet interressant mogen vinden dan? In de middag dat ik keek naar de livestream voelde ik al dat er iets mis zou gaan. Is toch leuk voer voor de psychologen onder ons? Hoe een groep normale mensen opeens zo kan doorslaan.
Zie je...!!!quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zie je...!!!
Er was WEL een feestje..!
Met schade van een paar mil?quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
Volgens mij word de situatie ook zo overdreven. Er zijn een paar winkelruiten ingegooid en 1 auto is beschadigd.Frankrijk lacht zich kapot.
Ze hebben ook met planten gegooid.quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
Volgens mij word de situatie ook zo overdreven. Er zijn een paar winkelruiten ingegooid en 1 auto is beschadigd.Frankrijk lacht zich kapot.
Say whut??quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
'geprobeerd'quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben ook met planten gegooid.
Morgen bij hem thuis mensen!quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Messina het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_mishandeld__.html
Klasse, die jongeren van tegenwoordig.
Generatie van tegenwoordig is gewoon te asociaal, moet gewoon broodnodig aangepakt worden.quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Messina het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_mishandeld__.html
Klasse, die jongeren van tegenwoordig.
Het is toch zo. In Haren gebeurd normaal geen reet, nu komen er 50 man rellen is het wereld nieuws.quote:
Londen bedoel je, maar dan in Haren.quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
50 man?quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is toch zo. In Haren gebeurd normaal geen reet, nu komen er 50 man rellen is het wereld nieuws.
Daar zit ergens een gat.quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, namen en rugnummers, wie hier is tiener en wie 35+![]()
50? En geen schade, geen doodsbange mensen etc??quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is toch zo. In Haren gebeurd normaal geen reet, nu komen er 50 man rellen is het wereld nieuws.
Jij bent echt een mongooltje. Je loopt vast elke dag in een nickelson jas.quote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef Equites het volgende:
[..]
DIe bleven ja, er zijn er altijd maar een paar die de "leiding" hebben. De rest staat er maar wat bij te hangen en lacht.quote:
Oh jaaaa!!quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Speciaal voor jou was er een feestje
Ja, niks aan de hand toch? Niks gebeurd, wat een gezeik allemaal...quote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef Equites het volgende:
[..]
DIe bleven ja, er zijn er altijd maar een paar die de "leiding" hebben. De rest staat er maar wat bij te hangen en lacht.
En zijn dus verder onschuldig?quote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef Equites het volgende:
[..]
DIe bleven ja, er zijn er altijd maar een paar die de "leiding" hebben. De rest staat er maar wat bij te hangen en lacht.
De schade wordt geschat op meer dan een miljoen. Nu zijn die winkelruiten best duur, maar om aan een totaal van 1 miljoen (of meer) te komen moet je toch heel wat ruiten (en auto's) vernielen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
Nee hoor, maar het word gewoon heel erg overdreven. Die kak wijk is niks gewendquote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongooltje. Je loopt vast elke dag in een nickelson jas.![]()
Altijd wat te zeiken hebben...quote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh jaaaa!!
Eerst had ze het over een stream en hijgen.... en nu zegt ze dat er speciaal voor mij een feest was....
Weet iemand wat ze bedoeld met die vrouwelijke hints..?
Volgens mij is tiener nog lager zelfs.quote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 35 passen vrij veel mensen.
Sorry maar als je standaarden al zo verlaagt zijn dan is er toch echt iets mis met je. Dit kan je toch niet goedpraten man.quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het word gewoon heel erg overdreven. Die kak wijk is niks gewend
Nee, slopen en vernielen is normaal toch??quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het word gewoon heel erg overdreven. Die kak wijk is niks gewend
Wat denk je van al de politiemensen die gewerkt hebben? Die moeten ook betaald worden.quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
De schade wordt geschat op meer dan een miljoen. Nu zijn die winkelruiten best duur, maar om aan een totaal van 1 miljoen (of meer) te komen moet je toch heel wat ruiten (en auto's) vernielen.
Ik ben een man... Sorry...quote:Op zondag 23 september 2012 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken hebben...
Ik praat niks goed, maar ik vind wel dat ze zichzelf aanstellen.quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sorry maar als je standaarden al zo verlaagt zijn dan is er toch echt iets mis met je. Dit kan je toch niet goedpraten man.
Serieus?quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik praat niks goed, maar ik vind wel dat ze zichzelf aanstellen.
Waarom? Moet het kunnen de tent afbreken en mensen aanvallen?quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Behalve als je zelf in die situatie zou zittenquote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Ze stellen niks aan, er is voor een paar mil aan schade veroorzaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat snap ik. Had het ook alleen maar over de schade en niet het totaal aan onkosten incl politie-inzet, schoonmaakkosten etc.quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat denk je van al de politiemensen die gewerkt hebben? Die moeten ook betaald worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |