nee dat zijn plantenquote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, als je dat bloemen noemt...
als jij een facebook event aanmaakt dan gaan we neuken!quote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Oh, iemand van m'n eigen leeftijd.
OUD heeft hun eigen foraquote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, maar ik gedraag me wat jonger....quote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Heb ik daar echt een facebook-event voor nodig?quote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij een facebook event aanmaakt dan gaan we neuken!
Ook 22?quote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Messina het volgende:
[..]
nee das de vorm, je hebt ze ook in piramides en op stammetjes en in spiraaltjes en zelfs en dierenvormenquote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een buxus is geen bolplant. Ik denk ik zeg het even.
Geur tv ook..quote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, beeldspraak is kennelijk een onbekend fenomeen hier
doe nou ff modern!quote:Op zondag 23 september 2012 01:20 schreef Messina het volgende:
[..]
Heb ik daar echt een facebook-event voor nodig?
Je kan er ook een soort Bonsai van maken als je veel geduld hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 01:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee das de vorm, je hebt ze ook in piramides en op stammetjes en in spiraaltjes en zelfs en dierenvormen
shit is awesome
Normale mensen?quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Equites het volgende:
Hoezo zou je zoiets al dit niet interressant mogen vinden dan? In de middag dat ik keek naar de livestream voelde ik al dat er iets mis zou gaan. Is toch leuk voer voor de psychologen onder ons? Hoe een groep normale mensen opeens zo kan doorslaan.
je knipt hem in de vorm van zo'n bom uit minesweeper en daarna gooi je hem naar de politie!!quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan er ook een soort Bonsai van maken als je veel geduld hebt.
Of je flikkert hem naar de politie.
Ik ben geen 18 meer! Kunnen we niet gewoon ICQ'en?quote:
Eehm ja idd nu ik er bij nadenk hoe dat zooitje FOK!ers bij elkaar moet ruiken.....quote:
Liepen genoeg studenten rond daarzo. Niet de harde kern van ajax en feyenoord iig.quote:
ik weet mijn icq wachtwoord niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben geen 18 meer! Kunnen we niet gewoon ICQ'en?
Ik ben ook op mIRC te vinden...
Door mensen die kwaad in de zin hebben word de drempel verlaagd voor de 'volgers' plus natuurlijk de alcohol..quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Equites het volgende:
Hoezo zou je zoiets al dit niet interressant mogen vinden dan? In de middag dat ik keek naar de livestream voelde ik al dat er iets mis zou gaan. Is toch leuk voer voor de psychologen onder ons? Hoe een groep normale mensen opeens zo kan doorslaan.
Zijn we het toch nog eens vandaagquote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm ja idd nu ik er bij nadenk hoe dat zooitje FOK!ers bij elkaar moet ruiken.....![]()
Hoezo zou je een vrouw willen kennen die weet wat ICQ en mIRC isquote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet mijn icq wachtwoord niet meer![]()
Kutsmoes!quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet mijn icq wachtwoord niet meer![]()
Ja, hoezo zou je een vrouw willen met hersens! Echt ondenkbaar dit!quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo zou je een vrouw willen kennen die weet wat ICQ en mIRC is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |