Ja man, tuurlijk manquote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee maar kan nooit wat zijn natuurlijk. Laat maar wat zien, tot die tijd ben je nog slechter dat die gast met die plant man.
En dat mieterige wegrennen ook.quote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier joh, deze plant kun je krijgen.
Geregeld....! (Wel goed op de glassplinters kauwen hoor...)quote:
Is dat ook al Bjorn?quote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef Pek het volgende:
[..]
En dat mieterige wegrennen ook.![]()
Bjorn, kansloze klapmongool, als je dit leest, doe de groeten aan Bubba.
quote:De korpschef had relschoppers er ook toe opgeroepen zich te melden, om te voorkomen dat ze van hun bed worden gelicht. De politie heeft zeker 200 tips over verdachten binnen en er komen steeds meer beelden van de rellen vrij waarop raddraaiers en plunderaars duidelijk te herkennen zijn. "Dat loopt opsporingstechnisch prima", zegt de politie.
omnomnomquote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geregeld....! (Wel goed op de glassplinters kauwen hoor...)
Ja, je gooit het met nutteloze one-liners.quote:Op zondag 23 september 2012 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een aanname toch weer.. Heb je me ooit iets zien gooien??
Die met dat petje en grijze trui, zekerquote:
Want? Over en weer verwijten voegen niks constructiefs toequote:Op zondag 23 september 2012 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het wel interessant
Ja zelfde als van die fiets linksquote:
daarna pakken ze de streamers want die zijn net zo erg!!!quote:
De gedachtegang van anderen welquote:Op zondag 23 september 2012 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want? Over en weer verwijten voegen niks constructiefs toe
Ik vond het irritant, maar niet geheel nutteloos..quote:
alleen als je die gedachtegang snaptquote:
Nah. Daarom is het wel interessantquote:Op zondag 23 september 2012 01:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
alleen als je die gedachtegang snapt
ik snap er de ballen van
Ik vind dat nog steedsquote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Als je die stream kijkt ben je net zo erg'
Ja lekkere gedachtegang
Ik vind je niet goed snik. En dan heb ik niet 1 stream of filmpje gezien.quote:
Dat mag.quote:Op zondag 23 september 2012 01:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je niet goed snik. En dan heb ik niet 1 stream of filmpje gezien.
Er was een feestquote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef Snowballed het volgende:
Maar nogmaals...... Was er nou wel of geen feest..?
quote:Op zondag 23 september 2012 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben jij dan nu niet ook net zo erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |