Nee, je bent een vrouw. Go make me some sammich women!quote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pardon? Ik mag mijn mening niet geven over dit uit de hand gelopen "niet-feestje" wou je zeggen??
je doet het nog steeds!quote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook inderdaad niet. En verder vind ik dat je gelijk hebt.
Toevallig heb ik dat niet. Ik heb de berichten (niet de stream) op internet gezienquote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, maar jij maakt jezelf een beetje belachelijk nu. Natuurlijk wil je zien waar het over gaat. Net als jij, je hebt het vast wel op het nieuws gekeken. Je moet toch weten waar het over gaat om er over mee te praten
ja nu weten we het wel hequote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Hardop lachen gewoon deze discussie, dit kan niet serieus zijn
Daar moet je idd wel de hele dag voor rondhangen in dit topic huhquote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pardon? Ik mag mijn mening niet geven over dit uit de hand gelopen "niet-feestje" wou je zeggen??
Precies.. Maar toch kijken naar "niks" allemaalquote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee, de streram klapte eruit voordat de rellen begonnen
ban dat mens als je kan, zulke mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemenquote:
En dat deden de mensen hier ook gisteren, met een stream erbij. Die jij dan weer dezelfde mentaliteit vindt hebben als de relschoppers.quote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ik haakte juist af toen er niks meer te zien wasquote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies.. Maar toch kijken naar "niks" allemaal
Wat versta je onder "niks"quote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was er nou een feestje of niet..?quote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Het is een vrouwquote:
een feestje van niks?quote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Was er nou een feestje of niet..?
Dat moeten ze ook niet doen inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Over de mensen die zeggen dat er toch een feest georganiseerd had moeten worden om de relschoppers bezig te houden. Dat is toch de omgekeerde wereld.
Je gaat toch geen mongolen belonen die katekwaad willen uithalen. Politie te paard kunnen ze krijgen.
Stel dat ik begin te dreigen met ´morgen ga ik dit-dat doen´, vervolgens geven ze me een Brian de Palma DVD box en een fles dure Riesling om me bezig te houden. Zou toch de omgekeerde wereld zijn?
quote:
Ja vooral veel verslaggevers en ME'ers...quote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb de namiddag en avond niet meer gevolgd, zijn er nog debielen geïdentificeerd die vol in beeld waren?
zeg is wat dan kunnen we het testen!quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Was er nou een feestje of niet..?Nee, er waren rellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
Omdat het van dezelfde mentaliteit getuigt: je WEET dat er geen feest is, maar je kijkt toch (cq je gaat er toch heen om te kijken naar "niks")quote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar waarom vergelijk je al die mensen die naar die stream keken dan met mensen die met buxusbollen liepen te smijten???
Ricardo deed het wel grappig, interviews met de aawezige mensen daar, met de politie, met Rutger van GS, maar toen was er nog niks aan de hand, en was het best saaiquote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een aantal ja. Ook een aantal die zichzelf heeft aangegeven bij de politie. In een van de vorige topics staan mensen die het ook van zichzelf verkondigen op twitter en facebookquote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb de namiddag en avond niet meer gevolgd, zijn er nog debielen geïdentificeerd die vol in beeld waren?
Er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:
Ja was in vorige topic iemand die vandaag al op het bureau wasgeweest met zn ouders.quote:Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is 2 weken in het nieuws geweest, dan wil je toch weten hoe de politie die eventuele duizenden mensen gaat opvangen?quote:Op zondag 23 september 2012 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het van dezelfde mentaliteit getuigt: je WEET dat er geen feest is, maar je kijkt toch (cq je gaat er toch heen om te kijken naar "niks")
Dat is ook een feestje... voor sommigen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Artikelen over het gebeuren tellen niet???quote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo je hebt niks gezien waar kan jij je mening over geven?
nee je kijkt omdat er ondanks alles toh "iets" isquote:Op zondag 23 september 2012 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het van dezelfde mentaliteit getuigt: je WEET dat er geen feest is, maar je kijkt toch (cq je gaat er toch heen om te kijken naar "niks")
Let wel: ik vergelijk ze, maar stel ze niet gelijk.. Rellen en slopen is duidelijk wat anders dan een stream kijken. Maar ik snap dus niet eens waarom je als je niet zo'n stream zou willen kijken, als je niet dezelfde bizarre interesse hebt in "niks" als de mensen die daadwerkelijk zijn afgereisd..
quote:Op zondag 23 september 2012 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus een livestream kijken is hetzelfde als erheen gaan, maar het volgen niet?
Één vraagteken is doorgaans wel genoeg. Het is niet zo dat je door meer vraagtekens sneller een antwoord afdwingt ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Artikelen over het gebeuren tellen niet???
Dus je moet ook in de TK aanwezig geweest zijn of een live-stream gezien moeten hebben voor je je over politieke actualiteiten mag uitspreken??????
Jij was er eerder vandaag niet he Isabeau?? Owh, wacht...quote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar moet je idd wel de hele dag voor rondhangen in dit topic huh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus toch een feestje..quote:Op zondag 23 september 2012 00:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee je kijkt omdat er ondanks alles toh "iets" is
dat is wat anders dan op stap gaande in de wetenschap dat er eigenlijk "niets" ZOU moeten zijn
ik weet niet eens meer hoe laat het is bru!quote:
Een straat waar wat mensen stonden te kijken naar een huis waarvan de jarige niet eens thuis was...quote:
die straat konden ze toch niet inquote:Op zondag 23 september 2012 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een straat waar wat mensen stonden te kijken naar een huis waarvan de jarige niet eens thuis was...
Er gebeurde meer dan datquote:Op zondag 23 september 2012 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een straat waar wat mensen stonden te kijken naar een huis waarvan de jarige niet eens thuis was...
Sterker nog, de jarige bleek een halfjaar geleden al jarig te zijn geweestquote:Op zondag 23 september 2012 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is 2 weken in het nieuws geweest, dan wil je toch weten hoe de politie die eventuele duizenden mensen gaat opvangen?
Die toch haar verjaardag vierde, en zelfs de politie kwam met vrolijke lampjes aanzetten..quote:Op zondag 23 september 2012 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
hier in NWS zijn we er reuze benieuwd naarquote:
Volgen of gewoon nieuwsberichten lezen?quote:
omdat ... ?quote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgen of gewoon nieuwsberichten lezen?
Ja, vanmiddag even. Maar ik noem mensen die dit volgen geen ramptoeristenquote:Op zondag 23 september 2012 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij was er eerder vandaag niet he Isabeau?? Owh, wacht...
quote:Op zondag 23 september 2012 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
Nee maar whiskers ik heb me enorm vermaakt gisteren, rellen waren om van te smullen op de stream![]()
Die waren dus niet op de stream gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Er een feestje was...!quote:
Ik weet niet wat je hebt gedaan om je te informerenquote:Op zondag 23 september 2012 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgen of gewoon nieuwsberichten lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |