vandaar dat je niet wist dat er WEL een feest wasquote:
Niks te doen interesse in hoe mensen zo verknipt kunnen zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, voor jezelf heb je dan wellicht een excuus gevonden.. Hoe zit het met de rest?
*zucht*quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
vandaar dat je niet wist dat er WEL een feest was![]()
Dit is toch wel het absolute dieptepunt van Project X Haren (als de vermoedens juist zijn en het een Project X "feestganger" was).quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef TLC het volgende:
nos.nl ;
Tijdens de rellen in Haren is vannacht een man van 84 ernstig mishandeld met een stoeptegel.
Rond middernacht was de bejaarde man in zijn bijkeuken toen er opeens een man voor hem stond. Meteen daarna kreeg de man uit Haren een tegel tegen zijn hoofd en raakte hij bewusteloos.
Zijn vrouw vond hem liggend in een plas bloed. Hij werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Daar bleek dat de bejaarde man zijn kaak had gebroken en een lichte hersenbloeding had.
De politie denkt dat de aanvaller een van de relschoppers in Haren was en hoopt dat getuigen zich melden.
-------------------
Bij sommige hoop je toch echt dat ze binnenkort eens zelfmoord gaan plegen.
Dus in principe oordeel je nu over iets waarvan je niet eens weet waar je het over hebt?quote:
Waarom zouden mensen zich moeten verantwoorden voor wat ze willen kijken?quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, voor jezelf heb je dan wellicht een excuus gevonden.. Hoe zit het met de rest?
Ik vond het oprecht vermakelijk,quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelden zo'n mooie TV gezien, top avondje gehad.quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
verklaart wel waarom het voor mijn gevoel zo plotsklaps oversloeg dan!quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, je kan ook zelf ff de beelden van RTVNoord bekijken.
Wil niet rot doen, maar heb je dan eigenlijk niet dezelfde mentaliteit als de mensen die er wél heengaan, behalve dat je er niet daadwerkelijk heengaat?? Je wil het kennelijk wél zien..quote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks te doen interesse in hoe mensen zo verknipt kunnen zijn.
komaan die was echt wel op zijn minst een beetje grappigquote:
Neequote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil niet rot doen, maar heb je dan eigenlijk niet dezelfde mentaliteit als de mensen die er wél heengaan, behalve dat je er niet daadwerkelijk heengaat?? Je wil het kennelijk wél zien..
Volgens mij klapte om een uur of 8 die livestream eruit. Tot dan zag het er gewoon uit als een erg gezellig feestje daar. Zelfs de politie deed vrolijk mee.quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wil niet rot doen, maar heb je dan eigenlijk niet dezelfde mentaliteit als de mensen die er wél heengaan, behalve dat je er niet daadwerkelijk heengaat?? Je wil het kennelijk wél zien..
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het werk in ieder geval wel aanmoedigend denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh, wij zijn het scootmobieldorp van het Jaar.quote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dit is toch wel het absolute dieptepunt van Project X Haren (als de vermoedens juist zijn en het een Project X "feestganger" was).
Ik hoef geen livestream te volgen om mezelf op de hoogte te houden gelukkig.. Want die livestream volgen is net zoiets als erheen gaan...quote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus in principe oordeel je nu over iets waarvan je niet eens weet waar je het over hebt?
Gewoon een vraag.
Nee want ik heb geen behoefte om tussen dat soort debielen test aan, iedereen kon van te voren weten dat zeer niks te zoeken hadden en rottigheid werd.Verder ook niet echt gevolgd want hoorde er pas over op vrijdagmiddagquote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
het is niet helemaal hetzelfde hoorquote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoef geen livestream te volgen om mezelf op de hoogte te houden gelukkig.. Want die livestream volgen is net zoiets als erheen gaan...
Gewoon een antwoord.
kheb gelijk aivd gebeldquote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef tralalala het volgende:
Ik heb wel eens een 9/11 filmpje teruggekeken op youtube, ben ik nu een terrorist?![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef tralalala het volgende:
Ik heb wel eens een 9/11 filmpje teruggekeken op youtube, ben ik nu een terrorist?![]()
Echt. What...the...fuck.quote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Want die livestream volgen is net zoiets als erheen gaan...
Ah, je bedoeld actualiteiten en politiek?quote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen zich moeten verantwoorden voor wat ze willen kijken?
Het is dat jij veel van dezelfde kutshows kijk die ik ook kijk anders had ik hier een 'nee,jij' gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |