Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 21-09-2012 22:33:26 ]PWBF
Op zich krijgen natuurlijk altijd allerlei instanties na afloop de schuld, maar het blijft natuurlijk vooral jammer dat deze kansloze reljeugd ooit uit een vagina is gekropenquote:
faal van de topmensen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:26 schreef Equites het volgende:
Dit is gewoon een dikke faal van alle topmensen daar in de omgeving. Het feest aflassen en ervan uit gaan dat iedereen thuis blijft. Wat denk je nou zelf? Die gasten zijn allemaal dronken of erger, die komen gewoon hoor. Ze hadden gewoon een terrein moeten opstellen die ze konden controleren. Wat een dikke faal.
CD zit rond de 78 of 79 hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef TommyGun het volgende:
TV:
UPC kanaal 701 / www.horizon.tv
CanaalDigitaal 1291
Ziggo kanaal 36 Afhankelijk van regio!
KPN kanaal 501
CAIW 266
Astra 23.5
Inet:
HarenFM: http://213.193.236.7:9088/ *vol*
HarenFM mirror: http://twitch.tv/rannasha
RTVNoord: http://www.rtvnoord.nl/includes/livetv.asp *unstable*
RTVNoord mirror: derpderpderp1111
RTVNoord cam DavidBonting
RTL: http://www.rtl.nl/xl/#/u/2caa35a3-e34a-305e-a893-99552600075f/ *offline*
Zeik es niet zo, post in het een of het ander.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
Fucking irritant om 2 topicreeksen in de gaten te houden... Waarom niet in 1 reeks?
Volg je die ONZ-reeks?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
Fucking irritant om 2 topicreeksen in de gaten te houden... Waarom niet in 1 reeks?
nu weten we het welquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
Is maar één nieuws reeksquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef tralalala het volgende:
Ze wisten toch dat er zoveel mensen kwamen. Het is vrijdagavond, iedereen heeft zin in een verzetje. Maar nee, ze cancellen het feest. Dat werkt toch niet man. Speel er dan op in. Regel een terrein en een podium, paar barretjes en wc's erbij, klaar. FAAAAAAAALquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
faal van de topmensen?
Dit is een faal van het achterlijke volk dat een fout van een meisje aangrijpt voor een feest terwijl ze niet zelf door haar zijn uitgenodigd. Er is de hele week opgeroepen dat er geen feest is en dat ze iet welkom zijn. Er is nog een aparte terrein voor hun klaar gezet.
En dan gaan ze nog zelf proberen om in afgezette stukken te komen. Dit is een faal van dat achterlijk volk, niet van die topmensen daar. Hadden ze dan maar het dorp op slot moeten gooien ?
Jep! Morgen clean up actie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorbeeld nemen aan de UK, alle beeldmateriaal gebruiken om de komende weken al die gekken in te rekenen en gruwelijk hard straffen
Walgelijk ben jequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Devv het volgende:
Het was gewoon gezellig totdat de ME zich ermee ging bemoeien.
ze wisten dat ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Ze wisten toch dat er zoveel mensen kwamen. Het is vrijdagavond, iedereen heeft zin in een verzetje. Maar nee, ze cancellen het feest. Dat werkt toch niet man. Speel er dan op in. Regel een terrein en een podium, paar barretjes en wc's erbij, klaar. FAAAAAAAAL
Nee, of dat verkeersbord moet inmiddels meer dan 30 keer gegooid zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zijn die TV-noord beelden live?
jajaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Devv het volgende:
Het was gewoon gezellig totdat de ME zich ermee ging bemoeien.
Ja snap ik, is ook goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik sprokkel ook maar bij elkaarWellicht wat voor de OP
Ik hoop het, beeldmateriaal is er in ieder geval genoeg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorbeeld nemen aan de UK, alle beeldmateriaal gebruiken om de komende weken al die gekken in te rekenen en gruwelijk hard straffen
De hele Nederlandse pers is erop gegaan he, nu zeggen dat je niet wist dat er mensen zouden komen is zo fucking dom. Groningen is om de hoek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze wisten dat ?
Kom op, als jij van een wild vreemde een uitnodiging krijgt, en ondertussen wordt overal geroepen dat het wordt afgelast. Ga jij dan ook ?
Yep, Rutger is gespot: http://www.nufoto.nl/fotos/308566/rutger-castricum-in-haren.htmlquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:32 schreef Specularium het volgende:
Daarna PowNews die ook langs gaan.
Die ME komt ook altijd alles verpesten!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef Nielsch het volgende:
Het is allemaal de schuld van de ME![]()
![]()
![]()
![]()
De tering hee, het zijn echt van die voetbalmongolen he
twitter:BenPetersCDA twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:22:25#haren, rekening kan naar de media! Al de hele week olie op het vuur gegooid! En nu de vermoorde onschuld spelen. reageer retweet
Ze moeten die Merthe aansprakelijk stellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef yavanna het volgende:
Klote voor die mensen wiens spullen worden vernield door dat tuig.
Media maakt gewoon hun eigen nieuwsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:BenPetersCDA twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:22:25#haren, rekening kan naar de media! Al de hele week olie op het vuur gegooid! En nu de vermoorde onschuld spelen. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
CDA![]()
![]()
ach kom op, Media heeft misschien wel veel erover gehad, maar ook duidelijk gemaakt dat er geen feest was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Equites het volgende:
[..]
De hele Nederlandse pers is erop gegaan he, nu zeggen dat je niet wist dat er mensen zouden komen is zo fucking dom. Groningen is om de hoek.
Deze shit word een hele goede les.
Echt he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Equites het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof ik naar de Flodders in Zonnedael zit te kijkenhard voor die kakkers.
Die 2 of 3 vrienden van haar die elk 500 mensen uitgenodigd hadden zijn verantwoordelijk vind ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ze moeten die Merthe aansprakelijk stellen.
Dan kan ze wat nuttigs doen met d'r verjaardagscenten.
Zit toch wel wat in, er is van tevoren nadrukkelijk verzocht aan de media om dit niet te melden. Het heeft ook geen nieuwswaarde. Ja nu dus wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
CDA![]()
![]()
Dit. Had ze 't maar niet expres op openbaar moeten zetten. Raar wijf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ze moeten die Merthe aansprakelijk stellen.
Dan kan ze wat nuttigs doen met d'r verjaardagscenten.
Zie hier de kracht van Facebook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach kom op, Media heeft misschien wel veel erover gehad, maar ook duidelijk gemaakt dat er geen feest was.
Media verbieden, goed idee. Daar zal de VVD ook wel voor te vinden zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
CDA![]()
![]()
Ja, die arme relschoppers zelf zijn hiertoe gewoon gedwongen door de media en de ME, ze wilden dit helemaal nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
CDA![]()
![]()
Wat denk je nou danquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach kom op, Media heeft misschien wel veel erover gehad, maar ook duidelijk gemaakt dat er geen feest was.
idd wat een mongool. :' )quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, die arme relschoppers zelf zijn hiertoe gewoon gedwongen door de media en de ME, ze wilden dit helemaal niet
De rekening naar de politie en de gemeente, zij kunnen niets organiserenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
CDA![]()
![]()
Bullshit. Door de media zoals NOS/RTV Noord hebben 25k mensen op Facebook aangegeven dat ze komen en is het door de media zo uit de hand gelopen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Zit toch wel wat in, er is van tevoren nadrukkelijk verzocht aan de media om dit niet te melden. Het heeft ook geen nieuwswaarde. Ja nu dus wel.
jawel, want het was al een hype op Facebookquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef Volgut het volgende:
[..]
Wat denk je nou danals het niet in de media was geweest was die hele hype d'r sowieso niet.
Tenzij je Facebook ook 'media' noemt, klopt het niet. Het was al op Facebook geregeld voor andere media er lucht van kregen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef Volgut het volgende:
[..]
Wat denk je nou danals het niet in de media was geweest was die hele hype d'r sowieso niet.
Pauper wijfquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Jor_Dii het volgende:
godver zeg: "Een beetje van de sfeer proeven.."
RTV Noord. Digitale televisie.quote:
Ik ook niet, maar het zou toch fijn zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zou echt geen goede reporter zijn ik had allang terug gaan meppen (niet dat ik dan zou winnen hoor)
Hoogeveen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef MaLo het volgende:
O god, Hoogeveners aanwezig. Helmonders en Hoogeveners, Haren is verloren
Ik lees dat er videobeelden zijn gemaakt. Mooi, kunnen ze mooi alle schade op die debielen verhalen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De rekening naar de politie en de gemeente, zij kunnen niets organiseren
En door de media werd het nog groter. Er is al twee keer eerder een beetje zo'n hype geweest maar toen was het niet in de media en is het doodgebloed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel, want het was al een hype op Facebook
Precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dit. Had ze 't maar niet expres op openbaar moeten zetten. Raar wijf.
Op de WC?quote:
Nee doordat de media dit naar buiten hebben gebracht van dat mogelijke feest. De gemeente heeft de media verzocht om dit stil te houden. Dus niet 4 dagen lang in het nieuws te vertellen over dit feest. Dat hebben ze wel gedaan, konden ze mooi hun nieuwspagina's mee vullen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bullshit. Door de media zoals NOS/RTV Noord hebben 25k mensen op Facebook aangegeven dat ze komen en is het door de media zo uit de hand gelopen?
Nee.
dus dan maar de media verbieden ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef Volgut het volgende:
[..]
En door de media werd het nog groter. Er is al twee keer eerder een beetje zo'n hype geweest maar toen was het niet in de media en is het doodgebloed.
Deze vrouw weetquote:
Daar mag je van mij echt op schieten die lui.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al die teringmongolen die de ambulance aanvallen moeten sowieso dood. Dat is echt het ergste tuig.
https://twitter.com/voorlichterquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik lees dat er videobeelden zijn gemaakt. Mooi, kunnen ze mooi alle schade op die debielen verhalen.
twitter:voorlichter twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:09:01Ook beelden van #rtvnoord worden bekeken. Wees verstandig en ga naar huis. #Haren #projectX Bussen ook omg. Voormalig voetbalvelden Gorecht. reageer retweet
Jawelquote:
Gaat niet om verbieden, zeg ik ook niet, FEIT is wel dat het door de media groter is geworden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus dan maar de media verbieden ?
Dit ligt toch echt aan het achterlijke volk dat erheen gaat, en niet aan andere mensen
Lopen er dan allochtonen tussen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Devv het volgende:
Ik neem aan dat Wilders nu ook Kamervragen gaat stellen.
Werd net gezegd, niet getoond.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef Doodloper het volgende:
Waar zien jullie die ambulance dan?
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
daar kijk ik, maar gaat niet over een ambulance, of let ik niet op?
Is er niemand overleden dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
Die mensen die geruchten verspreiden via Twitter dat er mensen overleden zijn zijn nog triester dan mensen die nu in Haren zijn.
Jankbekquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://twitter.com/voorlichtertwitter:voorlichter twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:09:01Ook beelden van #rtvnoord worden bekeken. Wees verstandig en ga naar huis. #Haren #projectX Bussen ook omg. Voormalig voetbalvelden Gorecht. reageer retweet
![]()
![]()
.
Het is multicultureel. Net als in Londen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Lopen er dan allochtonen tussen?
Daar meldden ze het net jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef Doodloper het volgende:
Ze hebben juist t/m ongeveer gister redelijk geprobeerd hier niet over te berichten, en dat lukte aardig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Zit toch wel wat in, er is van tevoren nadrukkelijk verzocht aan de media om dit niet te melden. Het heeft ook geen nieuwswaarde. Ja nu dus wel.
Het is de schuld van alcohol, zonder alcohol zouden er legio minder relschoppers zijn. Rekening dan maar naar de regering.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Nee doordat de media dit naar buiten hebben gebracht van dat mogelijke feest. De gemeente heeft de media verzocht om dit stil te houden. Dus niet 4 dagen lang in het nieuws te vertellen over dit feest. Dat hebben ze wel gedaan, konden ze mooi hun nieuwspagina's mee vullen.
Ze hadden het er net over op de radioquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef Doodloper het volgende:
Ja, 6 man, volgens een of andere anonieme Twitteraarquote:
Daar moet eigenlijk gewoon echt een regel voor komen. De wereld is overbevolkt, dit moet gewoon als vrijwillige aanmelding gelden voor een project om zelfstandig bij te dragen om dat probleem te verminderenquote:
Was toch wel zo'n 3 dagen op het journaal enzo, niet goed gelukt dus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hebben juist t/m ongeveer gister redelijk geprobeerd hier niet over te berichten, en dat lukte aardig.
Waar?quote:
Gelukkig is het een deskundigequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef Jor_Dii het volgende:
"Te snel opgetreden" aldus buurtbewoner.
Oh nice, valt mee dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 6 man, volgens een of andere anonieme TwitteraarWat een kutmedium is dat toch op dit soort momenten.
Ik heb tot nu toe bijna alleen maar Nederlanders gezienquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is multicultureel. Net als in Londen.
ONZ en hier. Niveauverschil is kleiner dan je zou denken.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, zeik niet. Ga terug naar je ONZ-autistenhoekje, ja?
ja en 3 dagen in het nieuws om NIET, ik herhaal NIET te komen,quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef Volgut het volgende:
[..]
Was toch wel zo'n 3 dagen op het journaal enzo, niet goed gelukt dus.
Ik zeg toch niet dat deze mensen hier slachtoffers van de situatie zijn?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef yavanna het volgende:
re
[..]
Het is de schuld van alcohol, zonder alcohol zouden er legio minder relschoppers zijn. Rekening dan maar naar de regering.
Mensen die zichzelf niet in de hand hebben, daar ligt de schuld en de gemeente die dit niet goed heeft aangepakt.
Daarom.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Wat een gezeik, waarom moet alles kapot
Ik denk dat het best wel een goed idee is om Project X commercieel te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
Onzin om een evenement te organiseren NAV dit
ik zie ook een heleboel mensen in dit topic die ik normaal nooit tegenkomquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
ONZ en hier. Niveauverschil is kleiner dan je zou denken.
[..]
Das een beetje overrated vind ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
ONZ en hier. Niveauverschil is kleiner dan je zou denken.
[..]
Nee dat zit NIET standaard in ieder kabelpakket. Ziggo heeft in Den Haag onlangs een stel regionale zenders eruit gegooid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef wytdyk het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/
Verder wordt het gewoon LIVE uitgezonden op TV Noord, dat zit standaard in ieder kabelzenderpakket. Gewoon even zoeken.
je begrijpt nu ook beter dat de autoriteiten in bijvoorbeeld China streng moeten blijvenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Daar moet eigenlijk gewoon echt een regel voor komen. De wereld is overbevolkt, dit moet gewoon als vrijwillige aanmelding gelden voor een project om zelfstandig bij te dragen om dat probleem te verminderen
Ook voor het eerst dat dat vervelend kan zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee dat zit NIET standaard in ieder kabelpakket. Ziggo heeft in Den Haag onlangs een stel regionale zenders eruit gegooid.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is multicultureel. Net als in Londen.
Dat was 3 uur geleden al het gevalquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef -Datdus- het volgende:
Nou het eerste vuurtje in gestookt hoor....
Wel als je in het noorden woont.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee dat zit NIET standaard in ieder kabelpakket. Ziggo heeft in Den Haag onlangs een stel regionale zenders eruit gegooid.
Dat is heel gebruikelijk op FOK! zolang het in verschillende subfora staat.quote:
Alsof dat zou werken, echtquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja en 3 dagen in het nieuws om NIET, ik herhaal NIET te komen,
Ja, zo is Nederland ook verdeeld kneus.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
99% roomblanke boeren. Jammer joh.
Valt je wereldbeeld in duigen.
Beetje bullshit argument, het lijkt me dat je dan juist meer van mensen verwacht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef Revanches het volgende:
Tja , de oorlog meegemaakt. Dat zet alles in perspectief.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:42 schreef Nielsch het volgende:
Oude man die in Haren woont:
"Dan woon je in het mooie Haren en zit je midden in het slagveld.... Mooi he!"
Waar blijft de wereld om Wilders de schuld te geven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heeft Wilders de Islam al de schuld gegeven? Of Brussel?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Nielsch het volgende:
Verslaggever:
"Ja, u vindt dit mooi?"
Oude man die aan het slagveld woont:
"Ja ach, ik ben niet zo snel onder de indruk"
Nuchtere Noorderlingquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Nielsch het volgende:
Verslaggever:
"Ja, u vindt dit mooi?"
dat met die Duitsers en Canadezen was veel mooier zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Nielsch het volgende:
Verslaggever:
"Ja, u vindt dit mooi?"
Meisje van 19, las ik ergens. Doodgedrukt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef Volgut het volgende:
[..]
Daarom.
Is d'r nou echt iemand doood?Of is het een zieke geest die aan het trollen is. Ik lees het morgen wel.
Onzin. Vraag > aanbod.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
Media heeft hier toch wel actief aan meegewerkt.
Nee, wel de Rabobankquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heeft Wilders de Islam al de schuld gegeven? Of Brussel?
Via internet ging het al als een lopend vuurtje, internet verbieden? Gemeenten e.d. moeten hier, helaas, mee leren omgaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat deze mensen hier slachtoffers van de situatie zijn?
De gemeente had het dus stil willen houden, maar de media vonden het te spannend om niet op te pikken. Ik geloof echt niet dat het zonder media ook zo groot was geweest. Mensen zijn er nu bewust naar gaan zoeken, terwijl ze het anders alleen misschien via via hadden gehoord.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Meisje van 19, las ik ergens. Doodgedrukt.
Nou Merthe, leer daar maar mee te leven. Ik hoop dat je in elk geval genoten hebt van alle aandacht.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
"JE VERWACHT 'T NIET HE!!?!!"
- Bert Visscher
ja schuif dat in dat kind dr schoentjesquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou Merthe, leer daar maar mee te leven. Ik hoop dat je in elk geval genoten hebt van alle aandacht.
Alsof het haar schuld isquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Heerlijk hoe die Grunnegers altijd omgaan met de media. Ook bij de overstromingen eerder dit jaar:quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef Nielsch het volgende:
Verslaggever:
"Ja, u vindt dit mooi?"
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
hehequote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heerlijk hoe die Grunnegers altijd omgaan met de media. Ook bij de overstromingen eerder dit jaar:
Verslaggever:
Uw huis is helemaal ondergelopen. Dat moet verschrikkelijk zijn"
Boer:
Neuh....gebeurd wel vaker. Ik vaar zo met m'n bootje door de voordeur naar m'n trap
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heerlijk hoe die Grunnegers altijd omgaan met de media. Ook bij de overstromingen eerder dit jaar:
Verslaggever:
Uw huis is helemaal ondergelopen. Dat moet verschrikkelijk zijn"
Boer:
Neuh....gebeurd wel vaker. Ik vaar zo met m'n bootje door de voordeur naar m'n trap
Alsof zij daar wat aan kan doenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Of aldus Rob Geus: Do Normal!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof zij daar wat aan kan doenDoe normaal joh.
nu weten we het welquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En terecht, als het moslims waren zouden hier de meest vreselijke dingen over aanstaande wereldoorlogen worden geroepen.
twitter:UitgaansFeiten twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:43:20Jongeren nu zelfs op een aantal daken geklommen. Huidige situatie in Haren: http://t.co/KIrztbpD reageer retweet
Die zal nu wel denken: "Leuk zo'n feestje maar het geeft altijd zo'n rommel hè"quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die Merthe kan haar gezicht nooit meer vertonen in dat dorp
Ja de ME heeft het echt onder controle..quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]twitter:UitgaansFeiten twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:43:20Jongeren nu zelfs op een aantal daken geklommen. Huidige situatie in Haren: http://t.co/KIrztbpD reageer retweet
Wel echt bijzonder ja.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef Revanches het volgende:
Haha heerlijk die nuchterheid van ons Grunnegers.
Illegale handel is eind augustus al op volle snelheid.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"waar komt dat allemaal vandaan, dat vuurwerk?"
Wat denk je zelf, op de grens met duitsland. Sukkel.
Mooi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef De_Guidance het volgende:
http://buienradar.nl/
Komt een flinke en lange bui aan, zal wel snel aflopen.
Net verneem ik dat een waterstofbom is ontploft in Haren, Nederland.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:46 schreef De_Guidance het volgende:
Ik lees net op twitter dat er 8 miljoen doden zijn gevallen. Rip aan de nabestaanden.
ME wacht nog op versterkingquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja de ME heeft het echt onder controle..
Goh, ik woon in Duitsland en hier is geen vuurwerk te koopquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"waar komt dat allemaal vandaan, dat vuurwerk?"
Wat denk je zelf, op de grens met duitsland. Sukkel.
Ik voorspel een boel onderkoelde pubertjes en gezeik op politie en de NSquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef De_Guidance het volgende:
http://buienradar.nl/
Komt een flinke en lange bui aan, zal wel snel aflopen.
gaan heeeeeel af en toe mensen deaud aan!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef mootie het volgende:
Waarom gebruiken ze in ons land geen tasers?
Goed voor 1 persoon, niet voor een bende. Dan ben je beter met beanbags of echte kogels voor sommige.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef mootie het volgende:
Waarom gebruiken ze in ons land geen tasers?
Altijd die politie met hun waterstofbommen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef waht het volgende:
[..]
Net verneem ik dat een waterstofbom is ontploft in Haren, Nederland.
Bedankt, politie.
Onderweg....quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
Waterkanonnen en rubber kogels: waar blijven ze?
Is heel soms ook niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
gaan heeeeeel af en toe mensen deaud aan!
Groningen inmiddels van de kaart gevaagd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Altijd die politie met hun waterstofbommen.
Overheid en organisatie, wat denk je nou zelf? Een paar jongeren kunnen dat beterquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef Sautor het volgende:
[..]
Jezus, een week de tijd om dat te regelen
Moet je maar niet gaan rellen als je hartpatient bent.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
gaan heeeeeel af en toe mensen deaud aan!
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef freecell het volgende:
Oooooow
Mijn behoorlijk crimineel uitziende zwagertje wilde een flesje aan een ME-er geven zodat niemand daarmee kon gooien.
En was oprecht verbaasd dat de ME-er hem niet vertrouwde
Dat ze hem neer knuppelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef freecell het volgende:
Oooooow
Mijn behoorlijk crimineel uitziende zwagertje wilde een flesje aan een ME-er geven zodat niemand daarmee kon gooien.
En was oprecht verbaasd dat de ME-er hem niet vertrouwde
Yep, ik hoorde de dreun helemaal hier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef waht het volgende:
[..]
Net verneem ik dat een waterstofbom is ontploft in Haren, Nederland.
Bedankt, politie.
die is voor de invasie naar Friesland gevlucht!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef waht het volgende:
[..]
Groningen inmiddels van de kaart gevaagd.
Hopelijk heeft die meisje een leuke verjaardag gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |