ME wacht nog op versterkingquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja de ME heeft het echt onder controle..

Goh, ik woon in Duitsland en hier is geen vuurwerk te koopquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"waar komt dat allemaal vandaan, dat vuurwerk?"
Wat denk je zelf, op de grens met duitsland. Sukkel.

Ik voorspel een boel onderkoelde pubertjes en gezeik op politie en de NSquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef De_Guidance het volgende:
http://buienradar.nl/
Komt een flinke en lange bui aan, zal wel snel aflopen.

gaan heeeeeel af en toe mensen deaud aan!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef mootie het volgende:
Waarom gebruiken ze in ons land geen tasers?

Goed voor 1 persoon, niet voor een bende. Dan ben je beter met beanbags of echte kogels voor sommige.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef mootie het volgende:
Waarom gebruiken ze in ons land geen tasers?

Altijd die politie met hun waterstofbommen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef waht het volgende:
[..]
Net verneem ik dat een waterstofbom is ontploft in Haren, Nederland.
Bedankt, politie.

Onderweg....quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
Waterkanonnen en rubber kogels: waar blijven ze?

Is heel soms ook niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
gaan heeeeeel af en toe mensen deaud aan!

Groningen inmiddels van de kaart gevaagd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Altijd die politie met hun waterstofbommen.

Overheid en organisatie, wat denk je nou zelf? Een paar jongeren kunnen dat beterquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef Sautor het volgende:
[..]
Jezus, een week de tijd om dat te regelen

Moet je maar niet gaan rellen als je hartpatient bent.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
gaan heeeeeel af en toe mensen deaud aan!

quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef freecell het volgende:
Oooooow
Mijn behoorlijk crimineel uitziende zwagertje wilde een flesje aan een ME-er geven zodat niemand daarmee kon gooien.
En was oprecht verbaasd dat de ME-er hem niet vertrouwde

Dat ze hem neer knuppelen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef freecell het volgende:
Oooooow
Mijn behoorlijk crimineel uitziende zwagertje wilde een flesje aan een ME-er geven zodat niemand daarmee kon gooien.
En was oprecht verbaasd dat de ME-er hem niet vertrouwde

Yep, ik hoorde de dreun helemaal hier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:47 schreef waht het volgende:
[..]
Net verneem ik dat een waterstofbom is ontploft in Haren, Nederland.
Bedankt, politie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |