jajaquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Devv het volgende:
Het was gewoon gezellig totdat de ME zich ermee ging bemoeien.

Ja snap ik, is ook goedquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik sprokkel ook maar bij elkaarWellicht wat voor de OP

Ik hoop het, beeldmateriaal is er in ieder geval genoeg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Voorbeeld nemen aan de UK, alle beeldmateriaal gebruiken om de komende weken al die gekken in te rekenen en gruwelijk hard straffen

De hele Nederlandse pers is erop gegaan he, nu zeggen dat je niet wist dat er mensen zouden komen is zo fucking dom. Groningen is om de hoek.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze wisten dat ?
Kom op, als jij van een wild vreemde een uitnodiging krijgt, en ondertussen wordt overal geroepen dat het wordt afgelast. Ga jij dan ook ?

Yep, Rutger is gespot: http://www.nufoto.nl/fotos/308566/rutger-castricum-in-haren.htmlquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:32 schreef Specularium het volgende:
Daarna PowNews die ook langs gaan.

Die ME komt ook altijd alles verpesten!quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:31 schreef Nielsch het volgende:
Het is allemaal de schuld van de ME

De tering hee, het zijn echt van die voetbalmongolen he

twitter:BenPetersCDA twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:22:25#haren, rekening kan naar de media! Al de hele week olie op het vuur gegooid! En nu de vermoorde onschuld spelen. reageer retweet

hard voor die kakkers.
 hard voor die kakkers.

Ze moeten die Merthe aansprakelijk stellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:29 schreef yavanna het volgende:
Klote voor die mensen wiens spullen worden vernield door dat tuig.

Media maakt gewoon hun eigen nieuwsquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:BenPetersCDA twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 22:22:25#haren, rekening kan naar de media! Al de hele week olie op het vuur gegooid! En nu de vermoorde onschuld spelen. reageer retweet

CDA

ach kom op, Media heeft misschien wel veel erover gehad, maar ook duidelijk gemaakt dat er geen feest was.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Equites het volgende:
[..]
De hele Nederlandse pers is erop gegaan he, nu zeggen dat je niet wist dat er mensen zouden komen is zo fucking dom. Groningen is om de hoek.
Deze shit word een hele goede les.

Echt he.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Equites het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof ik naar de Flodders in Zonnedael zit te kijkenhard voor die kakkers.

.
.

Die 2 of 3 vrienden van haar die elk 500 mensen uitgenodigd hadden zijn verantwoordelijk vind ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ze moeten die Merthe aansprakelijk stellen.
Dan kan ze wat nuttigs doen met d'r verjaardagscenten.

Zit toch wel wat in, er is van tevoren nadrukkelijk verzocht aan de media om dit niet te melden. Het heeft ook geen nieuwswaarde. Ja nu dus wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:

CDA

Dit. Had ze 't maar niet expres op openbaar moeten zetten. Raar wijf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ze moeten die Merthe aansprakelijk stellen.
Dan kan ze wat nuttigs doen met d'r verjaardagscenten.

Zie hier de kracht van Facebook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach kom op, Media heeft misschien wel veel erover gehad, maar ook duidelijk gemaakt dat er geen feest was.

Media verbieden, goed idee. Daar zal de VVD ook wel voor te vinden zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:

CDA

Ja, die arme relschoppers zelf zijn hiertoe gewoon gedwongen door de media en de ME, ze wilden dit helemaal nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:

CDA

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |