RTV Noord. Digitale televisie.quote:

Ik ook niet, maar het zou toch fijn zijnquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zou echt geen goede reporter zijn ik had allang terug gaan meppen (niet dat ik dan zou winnen hoor)
 .
.

Hoogeveen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef MaLo het volgende:
O god, Hoogeveners aanwezig. Helmonders en Hoogeveners, Haren is verloren
 Asostad.
 Asostad.

Ik lees dat er videobeelden zijn gemaakt. Mooi, kunnen ze mooi alle schade op die debielen verhalen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De rekening naar de politie en de gemeente, zij kunnen niets organiseren

En door de media werd het nog groter. Er is al twee keer eerder een beetje zo'n hype geweest maar toen was het niet in de media en is het doodgebloed.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jawel, want het was al een hype op Facebook

Precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dit. Had ze 't maar niet expres op openbaar moeten zetten. Raar wijf.

Op de WC?quote:

Nee doordat de media dit naar buiten hebben gebracht van dat mogelijke feest. De gemeente heeft de media verzocht om dit stil te houden. Dus niet 4 dagen lang in het nieuws te vertellen over dit feest. Dat hebben ze wel gedaan, konden ze mooi hun nieuwspagina's mee vullen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bullshit. Door de media zoals NOS/RTV Noord hebben 25k mensen op Facebook aangegeven dat ze komen en is het door de media zo uit de hand gelopen?
Nee.

dus dan maar de media verbieden ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:37 schreef Volgut het volgende:
[..]
En door de media werd het nog groter. Er is al twee keer eerder een beetje zo'n hype geweest maar toen was het niet in de media en is het doodgebloed.

Deze vrouw weetquote:

Daar mag je van mij echt op schieten die lui.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al die teringmongolen die de ambulance aanvallen moeten sowieso dood. Dat is echt het ergste tuig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |