Je hoeft dan niet terug te kruipen hoor, ik heb nog wel een bed over, of een plekje naast me. Dan houd ik je vast en mag jij lekker rustig in slaap vallen.quote:
ik denk dat ik er heel lang over doe.. om te kruipenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je hoeft dan niet terug te kruipen hoor, ik heb nog wel een bed over, of een plekje naast me. Dan houd ik je vast en mag jij lekker rustig in slaap vallen.
Trein? :pquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk dat ik er heel lang over doe.. om te kruipen
heel lief, maar nee...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Trein? :p
Die gaat om 00:34
Ach gewoon en zak over je hoofd en gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heel lief, maar nee...
heb dikke wallen.. 1 fles achter de kiezen...
en een jankhoofd, waarmee ik niet over straat ga
nat washandje wil al wonderen doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach gewoon en zak over je hoofd en gaan.
doe ik alleen als ik moet .... voor het vaderland..quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach gewoon en zak over je hoofd en gaan.
rennen dan !quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over 9 minuten gaat de laatste bus vanaf hier naar assen :p
hahahahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over 9 minuten gaat de laatste bus vanaf hier naar assen :p
Het is al minstens 10 min fietsen :pquote:
Ik vind dolfi op hakken met een rok aan. Hoppaquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:39 schreef dolfina-chica het volgende:
dan zal ik omvallen, met hakken
ben geen meisjequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik vind dolfi op hakken met een rok aan. Hoppa
Ik loop bijna altijd op platte schoenen hoor haha ik heb alleen wel heel veel hakken.. Waarom waarom!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:39 schreef Ehhe het volgende:
Ik zou mn enkels breken. Maar ik vind ze wel allemaal mooi, Yska
Horen daar geen ski's bij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga een fhf topic openen...
[ afbeelding ]
help mij aan het geld voor deze schoenen...
Dit vind ik idd meer bij jou passen dan hakkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ja laif!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik loop bijna altijd op platte schoenen hoor haha ik heb alleen wel heel veel hakken.. Waarom waarom!
Al heb k veel van mn oma gekregen. Die heeft nogal een hakken fetish maar kan er ivm de artrose niet meer op lopen. Dan krijg ik ze. Dank je wel oma.ze zijn niet allemaal even mooi maar ze zijn van mn oma :p
Doorsnee is saaaaaaaaaai!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:44 schreef dolfina-chica het volgende:
hihi...
ach ja...
ben niet doorsnee
Ik betrok het iig niet op mezelf. Ik heb een rood met witte stippenjas. Hoeveel zie je er daar mee rond lopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
dat klinkt niet lief dolfie!!!
ja, dies gaaf...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik betrok het iig niet op mezelf. Ik heb een rood met witte stippenjas. Hoeveel zie je er daar mee rond lopen
En 100% waterdicht en mensen kijken me vaak na. En anders wel om mn fiets want die is wit met witte banden en de friese vlag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, dies gaaf...
die heb ik gezien!!
WHAT!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En 100% waterdicht en mensen kijken me vaak na. En anders wel om mn fiets want die is wit met witte banden en de friese vlag.
Gaafquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En 100% waterdicht en mensen kijken me vaak na. En anders wel om mn fiets want die is wit met witte banden en de friese vlag.
Eeeeeen. Nu heb ik rooie rinus en pe daalemmer in mn hoofd. Ooooh nee! Helluup!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
He doe, dien bek staat schaif.
/einde rooie rinus.
Nait sa soesen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Eeeeeen. Nu heb ik rooie rinus en pe daalemmer in mn hoofd. Ooooh nee! Helluup!
En vandaag ook al Bertje Vis. Komt nait goud
ik denk.. tabletje...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaa en one of a kind. Want er is er maar 1 als het goed iszo uit de fabriek. Hopsakidee!
En mijn brommer was destijds (9 jaar geleden alweer, pfoeh!) de 3e rode aprilia mx50 in Nederland.
En ik doe het niet eens bewust
En ik praat teveel
En en en en en en
Ik ga naar bed, gaan jullie mee? Ja toch toch toch? Want ik neem mn tabletje ook mee dus dat past sowieso! Jippie whiehoeeeee yeaaah.
Ghehe ik dacht ook een kalmeringstabletjequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk.. tabletje...
misschien handig![]()
melatonine
Sla gewoon iemand aan de haak die bij de ME zitquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
wil geen vent...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sla gewoon iemand aan de haak die bij de ME zit
Neeee! Ik vind het heerlijk om zo lekker druk te zijn. Laat het er maar flink uit komen, heb het meestal wel onder controle. En nu moet ik niks ha puhquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk.. tabletje...
misschien handig![]()
melatonine
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neeee! Ik vind het heerlijk om zo lekker druk te zijn. Laat het er maar flink uit komen, heb het meestal wel onder controle. En nu moet ik niks ha puh
Dr zitten ook wat potjes tussenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wil geen vent...
dan is fhf betere oplossing
plus een vent wil er toch wat voor terug
fhf niet
Ook homo's heb ik begrepen. Maar heel sporadisch hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr zitten ook wat potjes tussen
Maar wel met heeeeeele grote knuppels.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ook homo's heb ik begrepen. Maar heel sporadisch hoor.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:04 schreef Inlognaam het volgende:
Pakketje voor Ehhe is klaar.... die kan kentekenplaat binnenkort verrassen met lekkere smoothies en chocola.
Die komen op de SC ook af en toe wel voorbij. Alleen gedraag ik me nu, want anders wordt Liesje boos.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ik hou niet van grote knuppels...
heb liever lieve eikels
ik heb ze niet gezienquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die komen op de SC ook af en toe wel voorbij. Alleen gedraag ik me nu, want anders wordt Liesje boos.
En dat willen we niet
Gaat het nu alweer over mensen met hosmo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ook homo's heb ik begrepen. Maar heel sporadisch hoor.
Ene boekje is wat dikker dan de andere maar ze hebben allebei een pagina 13quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
welke zal je aanraden, dan weet ik wat ik ga roepen als ik weer een keer die kant op ga
Kijk Dolfi, daar is er al eentjequote:Op dinsdag 18 september 2012 01:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Gaat het nu alweer over mensen met hosmo?
hihi!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ene boekje is wat dikker dan de andere maar ze hebben allebei een pagina 13![]()
Dus smoothie pag. 13 en chocorecept pag. 13
ik zei LIEVE eikelquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kijk Dolfi, daar is er al eentje
Ja, moet je maar even vertelllen welke recepten het waren, want ik weet het echt niet. Maar zal ongetwijfeld lekker zijn.quote:
meningen zijn verdeeld... /inkoppertjequote:
ik kop graag in...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:13 schreef vannelle het volgende:
Nou ja zeg, ik bedoel het zo goed......
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:13 schreef vannelle het volgende:
Nou ja zeg, ik bedoel het zo goed......
ik mistte te vaak het doelquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:14 schreef Inlognaam het volgende:
Waarom zit je niet het Oranje elftal dan?
Als je slaapt ben je je er mjnder bewust vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:17 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb jeukvoeten...
en de jeuk gaat niet voorbij...
ik heb al gekrabt... tis al stuk.. ipv dat het pijn doet, jeukt het nog
/klaagmoment
dat ik krab..quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als je slaapt ben je je er mjnder bewust van
We hebben wel vaker gekke lieve dingen gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
heb een paar lange nagels, om eng van te worden...quote:
ik geloof dat ik dat niet eens toe zou staan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
We hebben wel vaker gekke lieve dingen gedaan
Niet doen, hoeft niet stuk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb een paar lange nagels, om eng van te worden...
nog harder en trek vel er helemaal af
Ik vind het nog steeds een ski schoenquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dat niet eens toe zou staan...
186.99euro....
noway
er werd niet om je mening gevraagdquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een ski schoen
Nee, die krijg je gratis en voor niets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er werd niet om je mening gevraagd
die hoef ik niet!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, die krijg je gratis en voor niets.
Want zo ben ik!
Alsof jij daar iets over te vertellen hebtquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dat niet eens toe zou staan...
186.99euro....
noway
ben blij dat er geen topic staat..quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets over te vertellen hebt![]()
Met ons cluppie hebben we dat zo bij elkaar toch?
Je moet eens weten wat IK allemaal ongevraagd hier te lezen krijg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die hoef ik niet!!
retour afzender!!!
jij opent het topicquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat IK allemaal ongevraagd hier te lezen krijg.
Er zijn zelfs mensen die hier foto's ski schoenen neerzetten!
Heb ik helemaal nooit om gevraagd
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:27 schreef Inlognaam het volgende:
Moet mogelijk zijn... maar ik ben tegen. Genoeg lelijks op straat te zien
*tring*quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben blij dat er geen topic staat..
want ik wil dat niet eens aan gaan nemen.. van wie dan ook niet
Ikke nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:28 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
Ik ben vóór en leg 5 tientjes in
niet tekenen, komt het vanzelf weer terug bij de winkel en wordt hopelijk het geld weer terug gestortquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
*tring*
Postbode voor de deur. Pakketje voor Dolfi.
'Huh!?' > "Hier tekenen aub"
En dr is geen weg meer terug.
Was ook theoretisch he?quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:29 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben tegen!
lijkt mij de belangrijkste in dit!
Er zijn 2 a 3 mensen met mijn adres.. en die verbied ik bij deze mee te werken hieraan
en ook aan mensen die het nodig zijn...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ikke niet![]()
![]()
Dat geld kan stukken beter besteed worden namelijk..
Ik zou het ook naar Afrika kunnen sturen, maar bij deze gewoon gereserveerd voor Dolfi.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ikke niet![]()
![]()
Dat geld kan stukken beter besteed worden namelijk..
Bijvoorbeeld ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en ook aan mensen die het nodig zijn...
186.99quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja.
Schoenen van 180 euro kunnen best leuk zijn, maar de situatie moet er wel naar zijn. Vind ik persoonlijk. Tenzij het aangepaste schoenen zijn.
Ze wil het niet, das wel duidelijk toch. Gebaar is lief, maar als je het mij vraagt overbodig. Als in: veels te duur...niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zou het ook naar Afrika kunnen sturen, maar bij deze gewoon gereserveerd voor Dolfi.
Bij voldoende interesse (donaties) bestellen we die schoenen gewoon en anders gaat het over
Ja oké, duidelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze wil het niet, das wel duidelijk toch. Gebaar is lief, maar als je het mij vraagt overbodig. Als in: veels te duur...niet noodzakelijk.
Gastquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die 6.99 valt er vast af te lullen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, hey. Dat is een reactie op Dolfi he?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
Als de schoenen toch niet doorgaan.
Ik zat hier naar te kijken:
[ afbeelding ]
Ik kom nog echter een paar peseta's tekort.
Welke schaal? Ik heb er eentje aan mn sleutelbos hangen. Was goed betaalbaar destijds.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
[ afbeelding ]
Ze plaatsen die parkeermeters ook steeds verderquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
[ afbeelding ]
Met gordijntjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:42 schreef Inlognaam het volgende:
Best triest... VW T1 is ubercool en geslaagd. En wat is de VW T2 geworden? Een turkenbus :/
Je mag ze ook in de kast zetten, hoor! Doen vrouwen massaal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:44 schreef dolfina-chica het volgende:
mee eens die vw bus is cute
over schoenen nog 1 ding..
nu vraag ik wel mening:
http://www.attitudehollan(...)ack-matt-uv-lime-de/
ik zeg... noway nooit aan mijn lijf
Jouw paps en mams zijn best hip!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:46 schreef Pulver het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.....
De camper van me ouwelui
[ afbeelding ]
whahahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je mag ze ook in de kast zetten, hoor! Doen vrouwen massaal.
Daarom die kater overslaan en lekker je poesjes en hondje knuffelen. Tijd genoeg voor als je toch vroeg wakker bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
pff.. fles leeg... glas ook leeg.. tijd voor een pafke..
nadeel van drank in mijn lijf..
ik word zo asociaal vroeg wakker en klaar wakker ook
nou is dat niet erg, want ik moet mijn huis puinruimen, maar met kater is dat zo verdomde lastig
nee huis puinruimen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daarom die kater overslaan en lekker je poesjes en hondje knuffelen. Tijd genoeg voor als je toch vroeg wakker bent
Een voordeel. Je hoeft nu niet meer na te denken of die fles nu half vol of half leeg is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
pff.. fles leeg... glas ook leeg.. tijd voor een pafke..
nadeel van drank in mijn lijf..
ik word zo asociaal vroeg wakker en klaar wakker ook
nou is dat niet erg, want ik moet mijn huis puinruimen, maar met kater is dat zo verdomde lastig
Lees je zin nog eens doorquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daarom die kater overslaan en lekker je poesjes en hondje knuffelen. Tijd genoeg voor als je toch vroeg wakker bent
heb geen naaktkatquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Viezerik! Ik heb het niet over d'r naaktkat, maar over dr huisdieren!
klopt.. leeg en leeg... maakt...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een voordeel. Je hoeft nu niet meer na te denken of die fles nu half vol of half leeg is.
Das alweer een kopzorg minder.
huh???quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wil geen ninja, ik wil een ZZ-R
Doe een oproep in FHFquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wil geen ninja, ik wil een ZZ-R
Motor! Kawaquote:
Ninja = aanduiding van Kawasaki motoren.quote:
oooooooooooooooooooowquote:
Ik ben uitermate spectaculair gestopt met motorrijden: door 2x achterelkaar onderuit te gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:00 schreef dolfina-chica het volgende:
wat vond je mooi geweest..die kater of het rijden
Waarom vind/vond je dat lekker voor de rijschool?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben uitermate spectaculair gestopt met motorrijden: door 2x achterelkaar onderuit te gaan.
1500 euro schade voor de rijschool( Lekker voor 'm!)
Maar die kater vond ik kutter. Ik kreeg zelfs geen mars naar binnen als ontbijten voelde me de hele dag kut. Dat was dus een keer en nooit meer. En dat is me gelukt
Omdat mn instructeur een dikke, arrogante pad was. En ik bij voorbaat al wist dat ik ging zakken omdat ie weigerde bijz. verrichtingen extra te oefenen terwijl dat hetgene was wat nog wel wat extra aandacht kon gebruiken. Commercie ging voor, leek het wel. Dus lekker rijlessen rekken... meer rijden, maar nauwelijks 8-tjes enz. oefenen. Wel al > 10 jaar terug.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom vind/vond je dat lekker voor de rijschool?
Je komt nu wel op me (ex) vakgebied.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Omdat mn instructeur een dikke, arrogante pad was. En ik bij voorbaat al wist dat ik ging zakken omdat ie weigerde bijz. verrichtingen extra te oefenen terwijl dat hetgene was wat nog wel wat extra aandacht kon gebruiken. Commercie ging voor, leek het wel. Dus lekker rijlessen rekken... meer rijden dan oefenen. Wel al > 10 jaar terug.
Oke, ik was ook niet de makkelijkste en bijdehandt, maar toch.
Ja, klopt. Ik had me een dag vergist en de datum voor het afrijden was er een feestje. Ik had te weinig gegeten, met als gevolg een kater. Niet excessief veel gedronken dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je komt nu wel op me (ex) vakgebied.
Jij vind de instructeur een arrogante pad.
Terwijl je met een kater aankomt, op het examen, blijkt wel hoe serieus je het zelf nam.
En commercie gaat voor?
Ik heb nieuws voor je, rijscholen zijn geen filantropische instellingen.
Je bent een schoolvoorbeeld van een leerling die het ALLEMAAL beter weet, maar ondertussen er geen zak van snapt.
En dan ga je ook nog eens twee keer op je muil met de motor.
Wie is degene die weet wat ie wel redelijk kan (en bevestigd krijgt door een andere instructeur) en wie is degene die weet wat ie absoluut niet kan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:31 schreef vannelle het volgende:
Zo met Pulver eens, ben ook instructeur geweest.
Juist die lui die het beter denken te weten zijn zwaar kut.
Waarom zou je denken dat je als leerling meer weet dan de instructeur?
Wie is degene die het moet leren?
Dat laatste 'argument' van je komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:36 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wie is degene die weet wat ie wel redelijk kan (en bevestigd krijgt door een andere instructeur) en wie is degene die weet wat ie absoluut niet kan?
- de instructeur? JA
- de lesser zelf? OOK!
En als je datum al 3 maanden vaststaat ofzo, en je meermalen aangeeft dat je meer de bijz. verrichtingen wilt oefenen, de datum nadert, maar nauwelijks de bijz. verrichtingen geoefend worden?
De klik was er gewoon niet meer, maar de lessen waren betaald. Ik kreeg het idee dat ie me bewust heeft laten zakken, door bewust die dingen niet of nauwelijks meer te oefenen.
Weet je? Je bevestigt zelf alleen maar hoe eigenwijs je bent.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:52 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb het over een bepaalde instructeur, niet over de hele groep instructeurs. Dat verschilt nogal.
Dat jij je aangesproken voelt, dat is niet mijn probleem maar jouw probleem.
Overstappen kon niet meer, ik had was al overgestapt van de ene rijschool naar de andere en had een pakket aangeschaft en betaald. D'r was helaas geen weg meer terug, anders had ik zo wederom overgestapt.
Vroeger was er nog geen AVD en AVB. Toen was het een examen maar de bijz. verrichtingen werden gewoon nauwelijks gedaan. 25 lesuren gehad, maar na 15 uur (pakket) reed ik echt wel voldoende. Schakelen, weet ik veel wat ging allemaal prima. Alleen die bijz. verrichtingen. Daar moest echt op geoefend worden, maar keer op keer gebeurde dat niet.
Om die reden zeg ik ook: ik kreeg gewoon het idee dat ie me vantevoren al een lesje wilde leren en het misschien wel doelbewust heeft nagelaten die bijz. verrichtingen te oefenen.
Ik ben het met je eens dat je hoort te krijgen waar je voor betaalt. Makkelijk zat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:00 schreef Inlognaam het volgende:
Ik weet dat ik eigenwijs ben. Is een juiste conclusie, maar toch zou je die eigenlijk niet kunnen trekken.
Als ik als lesser aangeef dat bepaalde dingen moet oefenen, het examen allang vaststaat, nadert, alles redelijk gaat, behalve de bijz. verrichtingen.
Ben ik dan eigenwijs als ik op een gegeven moment zeg dat ik nu toch echt de bijz. verrichtingen wil oefenen, in plaats van een beetje door de stad te rijden? Omdat die ook onderdeel zijn van het examen.
Naar mijn idee moet je het dan als volgt doen als instructeur: mij indelen met een andere beginner die de bijz. verrichtingen moet oefenen. En samen dus een dubbeluur voornamelijk die dingen oefenen.
Moge vanuit de bus die ook in de rij staat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:13 schreef Papabear het volgende:
Goeiemorgen vanuit de file op de A9
Moge vanuit m'n bedjequote:Op dinsdag 18 september 2012 08:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moge vanuit de bus die ook in de rij staat.
Beterschap Ireth!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:11 schreef Ireth het volgende:
Mogguh!![]()
Ik heb vannacht een innige relatie ontwikkeld met mijn wc pot én een emmer... (ja idd een trio!)
Mijn hemel, wat kan een mens zich beroerd voelen zeg.. heb vaker de plee gezien dan mijn bed
*Gebakken ei, spek, ham en kaas bakt voor Dolfi* of helpt dat niet? (geen ervaring, nog nooit een kater gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:32 schreef dolfina-chica het volgende:
goede morgen....
kolere.. teentjes getrapt... (terug gelezen)
ik krijg alleen het idee dat er niet gelezen wordt wat een ander schrijft, maar goed...
ik ben wakker...
vraag niet hoe...
* Ireth rent naar de wc...quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Gebakken ei, spek, ham en kaas bakt voor Dolfi* of helpt dat niet? (geen ervaring, nog nooit een kater gehad)
oe bah, nu nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Gebakken ei, spek, ham en kaas bakt voor Dolfi* of helpt dat niet? (geen ervaring, nog nooit een kater gehad)
zwanger?quote:
Ik heb hier net een lampje aangeknipt? Tis gewoon donker?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Gebakken ei aan Rucky geeft en een thermoskan koffie op tafel zetquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:43 schreef Rucky het volgende:
[..]Geef maar aan mie en vergeet de koffie nit.
Als je de spek, ham en kaas gaat pakken neem dan ook de fles curry mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Gebakken ei aan Rucky geeft en een thermoskan koffie op tafel zet*
hahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je de spek, ham en kaas gaat pakken neem dan ook de fles curry mee.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:58 schreef dolfina-chica het volgende:
je aansteker in je mond doen om hem vervolgens aan te willen steken met een shaggie![]()
ik zou persoonlijk andersom doen
dat had je vannacht moeten zeggen... niet nu pasquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:03 schreef Rucky het volgende:
[..]Soms kan je beter dingen voor je zelf houden.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:58 schreef dolfina-chica het volgende:
je aansteker in je mond doen om hem vervolgens aan te willen steken met een shaggie![]()
ik zou persoonlijk andersom doen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat had je vannacht moeten zeggen... niet nu pas
Fijn dat je hulp krijgt. Ik kan me voorstellen dat je het dan inderdaad voor het eerste oog een beetje netjes wilt hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:47 schreef dolfina-chica het volgende:
zo turbo puinruim actie...
niet dat iemand het nu netjes vind, maar de ergste zooi is foetsie
morgen komt er iemand helpen schoonmaken enz. omdat het mij niet lukt vanwege die ontsteking
Dat is een HELE goede redenquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:27 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Ik zit me nu wel te bedenken dat als ik morgen mijn sleutels krijg dat dat ook een rede is om maar weer eens een feestje te geven.
Ja ik ga wel even kijkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gaat er nog iemand nar prinsjesdag kijken? M. Staat daar in en mooi ceremoniel kostuum : p
Toch maar eens over denken, als je nog ideeën hebt dan hoor ik het wel.quote:
Ik moet werken maar leuk dat hij erbij is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Gaat er nog iemand nar prinsjesdag kijken? M. Staat daar in en mooi ceremoniel kostuum : p
Hoe laat spreken we af?quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:22 schreef belle1608 het volgende:
Voor de sauna liefhebbers:
Het personeel Thermen Holiday viert feest en u profiteert mee!
Het personeel van Thermen Holiday staat 364 per jaar klaar om u en als onze andere gasten te verwennen. Om de waardering naar hen uit te spreken, sluiten wij op 25 september 2012 onze deuren om 17.00 en organiseren wij een leuk personeelsfeest voor hen.
Maar feest bij Thermen Holiday betekent ook feest voor u! Vier deze dag mee en kom tot 17.00 uur genieten van alle saunafaciliteiten en baden voor slechts ¤ 5,-
Reserveren vereist
Om gebruik te maken van deze actie dient u te reserveren. Klik hier om te reserveren voor 25 september.
Ze gaan schietn met een kanon :pquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja ik ga wel even kijkentot de troonrede begint
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:30 schreef DJMO het volgende:
Even speciaal voor papabear:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:30 schreef DJMO het volgende:
Even speciaal voor papabear:
[ afbeelding ]
Neee mag niet! Ik werk vandaag op de nieuwe locatie en daar maar moet ik naar toe fietsen en dat is verder dan normaal :p dus ik wil droog over komen! (heb buienradar al gechecktquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Denk dat dat de hele dag wel zo doorgaat
Ik kom regelmatig met de bus langs je oude locatie en dan spiek ik elke keer ff naar binnen of ik jou ook ziequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee mag niet! Ik werk vandaag op de nieuwe locatie en daar maar moet ik naar toe fietsen en dat is verder dan normaal :p dus ik wil droog over komen! (heb buienradar al gecheckt)
Oh die had ik van de week al aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kreeg ook een flinke bui toen ik naar huis fietste vanmorgen. Ik vind het ook best koud in huis worden nu. Maar ik weiger nu al de kachel aan te doen.
Ik heb hem vorige week al aangehad.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kreeg ook een flinke bui toen ik naar huis fietste vanmorgen. Ik vind het ook best koud in huis worden nu. Maar ik weiger nu al de kachel aan te doen.
Ik vind dat zo vroeg al, doe wel een warmere trui of vest aan. De kinders hebben er geen last van iig, die hebben het snel warm.quote:
dan moet je de photobucket app even installerenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:39 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
De 2 foto's die ik via WA stuurde mag je ook wel plaatsen (kan niet uploaden vanaf m'n foon)
Dit zag ik dus bij binnenkomst vanmorgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan moet je de photobucket app even installeren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af waar je nog meer briefjes tegenkomt
dat komt nog welquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit zag ik dus bij binnenkomst vanmorgenVerder (nog) geen briefjes meer gevonden
Haha maar ik sta tegenwoordig niet meer zoveel kassa :p nouja dat verandert misschien wel weer op de nieuwe locatie! K stap op mn fiets, ajus!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig met de bus langs je oude locatie en dan spiek ik elke keer ff naar binnen of ik jou ook zie. Maar ik hoop voor jou dat het droog blijft als jij op de fiets moet!
Werk ze.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha maar ik sta tegenwoordig niet meer zoveel kassa :p nouja dat verandert misschien wel weer op de nieuwe locatie! K stap op mn fiets, ajus!
Enne PB, vergeet je auto niet!
Ik zal je eind vd dag wel een smsje sturen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit zag ik dus bij binnenkomst vanmorgenVerder (nog) geen briefjes meer gevonden
Werkze!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha maar ik sta tegenwoordig niet meer zoveel kassa :p nouja dat verandert misschien wel weer op de nieuwe locatie! K stap op mn fiets, ajus!
Enne PB, vergeet je auto niet!
Ik durf het wel aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:29 schreef Ehhe het volgende:
Je weet wat er gebeurt bij bedelen om stemmen heh
quote:
Dat ga ik tegen Yvonne zeggen.quote:
Gelukkig maar.quote:
Maar door het te weinig oefenen ondanks meerdere verzoeken, wist ik bij voorbaat al dat ik op de bijz. verrichtingen zou gaan zakken. Die gingen gewoon zwaar belabberd, keer op keer maar werden nauwelijks geoefend. De rest van het examen doe ik uiteraard zelf en verziek ik uiteraard zelf.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je hoort te krijgen waar je voor betaalt. Makkelijk zat.
Risico van vallen met de motor is risico van de rijschool, ook makkelijk zat.
Maar zeg niet dat het aan de rijschool ligt dat jij je rbw nog niet hebt.
Allerliefste Pulver,quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:43 schreef Pulver het volgende:
Lieve Inlognaam.
Ik heb in mijn werk zo'n 750 leerlingen gehad.
Waarvan rond de 700 hun rijbewijs hebben gehaald, soms in één keer, soms deden ze er wat langer over.
Maar vind het toch leuk, dat JIJ kan vertellen hoe een instructeur zijn werk moet doen.
Daarom vroeg ik ook wat jouw werk is/was.
Hier is het beter om voor jezelf te praten. Het antwoord op bovenstaande vragen is zeker niet standaard driewerf neen! Generaliseren is makkelijk.quote:Ga jij een schilder inhuren en achter hem staan om dan te vertellen dat hij het niet goed doet?
Breng je je auto weg naar de dealer om vervolgens erbij te gaan staan, dat ze niet weten wat ze doen?
Of doe je dat bij de loodgieter, de schoorsteenveger of timmerman?
Zeg je tegen de dokter of tandarts dat ze alleen maar op geld uit zijn?
Dat ie tanden loopt uit te boren omdat hij daar geld aan verdient?
Driewerf neen!
Tijdens mijn lessen ben ik nooit op mn smoel gegaan, heb ik nooit een keer goed verkeerd geremd. Nooit een bochtje gemist. Was mijn rijden prima (aldus rijinstructeur 2) voor mijn examen.quote:Maar leer mij leerlingen kennen.
Ze weten ALLES beter! Al gaan ze in de bocht op hun bek omdat ze niet kunnen remmen, is hun 'achtje maken' VEEEEEEL belangrijker. Wie ben jij om te bepalen wat veel belangrijker is?
Je gaat verdomme twee keer op je smoel en rijd voor 1500 euro schade.
Als ik aangeef meer op bijz. verrichtingen te willen oefenen omdat dat niet lekker gaat, maar dat wordt compleet genegeerd, dan vind ik jouw een waardeloze instructeur. Let wel: examendatum naderde he, dus niet na les 3 of 8, maar eerder bij les 20.quote:Maar je vind het de schuld van de rijschool dat ze niet met je verrichtingen bezig gaan.
Ik had je allang eruit geschopt, zonder terugaaf van lesgeld.
Bij mij had je de kans niet gekregen om met je eigenwijze kop me materiaal kapot te rijden.
Ik heb geen garagequote:En het blijkt ook wel dat ik gelijk heb, want je hebt je rijbewijs niet.
Ondanks dat je van jezelf vind dat je het allemaal beter weet, het CBR en de rijschool is het daar niet mee eens.
/quote]
Ik ben niet meer verder gegaan, dus nogal logisch dat ik geen rijbewijs hebEn ben verder ook terecht gezakt. Op mijn bijzondere verrichtingen sowieso, maar ook andere foutjes gemaakt. Door de zenuwen onder andere. Ik ben gezakt en volkomen terecht ook nog eens. Maar dat ik al bij voorbaat wist dat ik zou gaan zakken, mag ik niet van Pulver zeggen
[quote]
Ik geef je één tip: koop een motor, koop een L plaatje en je mag gewoon examen doen.
Zal een rijschool niet moeilijk over doen, als je je eigen 'bike' een paar keer in een bocht plat laat gaan. Ze gaan je wel keihard uitlachen, maar niet in je gezicht.
Wens je een prettige wedstrijd.
En toch wist je niet dat 10 jaar terug er maar een examen was. Gecombineerd: dus zowel bijz. verrichtingen en verkeersdeelneming in een. Dus moest je beide goed beheersen en dus ook beide ruim oefenen. Daar is voldoende tijd voor geweest maar helaas werd die tijd naar mijn idee verkeerd ingedeeldquote:Disclaimer: Pulver mag alleen autorijles geven maar weet wel hoe motorrijles in elkaar zit.
En ondanks dat ik 15 jaar was toen ik begon met motorrijden, heb ik nog nooit zoveel schade aan een motor gereden. Vind dat behoorlijk lomp, dan heb je gewoon de motor niet onder controle.
Ik gun Inlognaam best wel zijn ZZ-R maar laten we dan met zijn allen even lappen voor zijwieltjes.
lekker bellequote:Op dinsdag 18 september 2012 09:35 schreef belle1608 het volgende:
*Gebakken ei, witte bonen in tomatensaus, spek, ham en kaas bakt voor kwiebus*
Dolfi,quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:32 schreef dolfina-chica het volgende:
goede morgen....
kolere.. teentjes getrapt... (terug gelezen)
ik krijg alleen het idee dat er niet gelezen wordt wat een ander schrijft, maar goed...
ik ben wakker...
vraag niet hoe...
Ik ben nog nooit in een sauna geweest maar voor 5 euro klinkt dat wel erg aantrekkelijk om eens te gaan doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:22 schreef belle1608 het volgende:
Voor de sauna liefhebbers:
Het personeel Thermen Holiday viert feest en u profiteert mee!
Het personeel van Thermen Holiday staat 364 per jaar klaar om u en als onze andere gasten te verwennen. Om de waardering naar hen uit te spreken, sluiten wij op 25 september 2012 onze deuren om 17.00 en organiseren wij een leuk personeelsfeest voor hen.
Maar feest bij Thermen Holiday betekent ook feest voor u! Vier deze dag mee en kom tot 17.00 uur genieten van alle saunafaciliteiten en baden voor slechts ¤ 5,-
Reserveren vereist
Om gebruik te maken van deze actie dient u te reserveren. Klik hier om te reserveren voor 25 september.
Hoor ik naakt in de sc?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een sauna geweest maar voor 5 euro klinkt dat wel erg aantrekkelijk om eens te gaan doen.
Ik ben alleen bang een naakte Rucky aan te treffen en dat wil ik niet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:04 schreef Inlognaam het volgende:
Nee. Je leest het![]()
Gefeliciteerd met je huisje trouwens. Maar betaal je nu niet al direct dubbele huur als je nu al gaat tekenen?
Mja... maar persoonlijk had ik de afspraak gemaakt wat later te tekenen. Ik weet niet hoeveel concurrenten je had.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:12 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Dank je, ik betaal idd nu een paar weken voor twee woningen maar ik was bang dat als ik mijn nieuwe woning niet meteen zou accepteren dat de kans aan mij zou voorbijgaan.
Ik heb nu wel het voordeel dat ik wat meer ruimte heb om de verhuizing te regelen. Met mijn vorige verhuizing moest ik alles in een middagje ingepakt hebben. En dat is ook geen lolletje.
Ik denk dat het twee weken overlapt dus daar valt wel overheen te komen. Gelukkig heb ik ook wel wat achter de hand om het te overbruggen dat is in het verleden wel eens anders geweest. Bovendien is de lokatie (vlakbij het binnenhof) ook erg fijn dus ik durfde de gok niet te nemen. Morgen krijg ik de sleutels en dan ga ik de verhuizing regelen. Als het goed is hoeft er niets gedaan worden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja... maar persoonlijk had ik de afspraak gemaakt wat later te tekenen. Ik weet niet hoeveel concurrenten je had.
Maar vanmiddag las ik dat er 300.000 woningen leegstaan, vooral bij particulieren die teveel vragen.
Keuze genoeg, en het feit dat je ingenieur bent heb je qua financien hoop ik geen problemen en ben je waarschijnlijk wel een welgewaardere potentiele huurkandidaat.
Makkelijk lullen heb ik
quote:
leuk voor je, moet je ver verhuizen van waar je nu zit?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Rucky het volgende:
Morgen krijg ik de sleutels en dan ga ik kijken wanneer ik kan verhuizen.
Dank je, valt wel mee van Rotterdam naar Den Haag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef espri het volgende:
[..]
leuk voor je, moet je ver verhuizen van waar je nu zit?
oke wel goed te doen dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je, valt wel mee van Rotterdam naar Den Haag.
Zeker, het is alleen zo plotseling dat ik het nu pas begin te beseffen wat ik allemaal moet regelen.quote:
tip van de chef : regel je verhuizing van internet als eerste!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker, het is alleen zo plotseling dat ik het nu pas begin te beseffen wat ik allemaal moet regelen.
ja alles omzetten, post door sturen, verzekeringen ed moet je allemaal aan denken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker, het is alleen zo plotseling dat ik het nu pas begin te beseffen wat ik allemaal moet regelen.
Ik heb internet in mijn tas zitten dus waar ik ben heb ik het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
tip van de chef : regel je verhuizing van internet als eerste!
goede reisquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb internet in mijn tas zitten dus waar ik ben heb ik het.
Maar bij mijn vorige verhuizing ging de internet verhuizing snel. Met 3 dagen was het gebeurd. jij moest het nieuw aanvragen en dat kost wat meer tijd.
En nu ga ik naar huis.
Lijstje is klaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
goede reis![]()
kan je mooi onderweg je to do lijst maken
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijstje is klaar
-Vrachtwagen voor Laren rijden
-spullen erin mikken
-naar Den Haag rijden
-spullen in de woning mikken
-koffie zetten
-klaar
![]()
hebben je cliënten je aangestoken met puffen??quote:
gefixt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijstje is klaar
-contract tekenen, sleutels krijgen
-gas, water, licht regelen
-inpakken en uitzoeken
-Vrachtwagen voor Laren rijden
-spullen erin mikken
-naar Den Haag rijden
-spullen in de woning mikken
-dozen en spullen uitpakken
-koffie zetten Bier drinken
-klaar
![]()
ja bijna, was een zware dag maar zo gaan de dagen wel lekker snel,quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hebben je cliënten je aangestoken met puffen??![]()
ben vandaag verwendquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:31 schreef espri het volgende:
[..]
ja bijna, was een zware dag maar zo gaan de dagen wel lekker snel,
alles goed met je?
heerlijk als je verwend wordt, geniet er maar vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben vandaag verwend
lief maatje... jammer dat ie getrouwd is
eerst volgende keer als ie langskomt ruik ik als een grote mangoquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:32 schreef espri het volgende:
[..]
heerlijk als je verwend wordt, geniet er maar van
hahha ja ik las het terug, wel heel lief van hem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
eerst volgende keer als ie langskomt ruik ik als een grote mango
lol.. misschien vindt ie me dan wel zo lekker, dat ie me opeet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:35 schreef espri het volgende:
[..]
hahha ja ik las het terug, wel heel lief van hem.
je kan ook nog steeds een mangokostuum aantrekken, wie weet helpt dat
Inpakken en uitzoeken?quote:
Dus bij jou maak ik ook al geen kans.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:36 schreef espri het volgende:
en ik heb de allerliefste vriend, als we het toch over lief hebben, hij staat nu voor de 2de dag voor me te koken![]()
ik denk dat ik hem maar hou
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:30 schreef billie1985 het volgende:
Ohja, bijna vergeten te melden! Mijn eerste FHF pakketje is de deur uit!
Leuk om zelf ook iets terug te kunnen doen
verhuis je zo vaak dan? ik vind het iets verschrikkelijksquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Inpakken en uitzoeken?
Ik neem de hooivork en zet het raam open met de verhuiswagen ervoor. En uitzoeken doet de hooivork wel, alles wat er tussendoor valt is de moeite van het meenemen niet waard.![]()
Ik hoor ze het al zeggen bij het verhuurbedrijf, hoi Rucky alweer hier?
volgens mij kon ik je moeder zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus bij jou maak ik ook al geen kans.
lijkt me handig met een bruiloft als vooruitzichtquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:36 schreef espri het volgende:
en ik heb de allerliefste vriend, als we het toch over lief hebben, hij staat nu voor de 2de dag voor me te koken![]()
ik denk dat ik hem maar hou
Ik heb daar 2x een wagen gehuurd voor anderen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef espri het volgende:
[..]
verhuis je zo vaak dan? ik vind het iets verschrikkelijks
owja, we hadden meer plannenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lijkt me handig met een bruiloft als vooruitzicht
ik heb ook plannetjequote:
nope nopequote:
en wat ga je bestellen? ben een aagje hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef dolfina-chica het volgende:
morgen mama even vragen of ik een bestelling op ebay kan doen op haar naam
spulletjes voor dromenvangerquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
en wat ga je bestellen? ben een aagje hoor
leuk er zijn zoveel mooie dingetjes daar voor te gebruikenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
spulletjes voor dromenvanger
ja, kloptquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
leuk er zijn zoveel mooie dingetjes daar voor te gebruiken
ja precies, de felle kleuren zijn ook prachtig maar puur natuurkleuren lijken er meer bij te horen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, klopt
wil wat houtenkralen hebben... bruin, lichtbruin, gebroken wit, houtskleur
vind dromenvangers met kleur leuk, maar toch vind ik aardekleuren mooier erbij
paar accenten met kleur lijkt me gaaf en dat ga ik ook wel doen..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef espri het volgende:
[..]
ja precies, de felle kleuren zijn ook prachtig maar puur natuurkleuren lijken er meer bij te horen.
ik heb een hele mooie bruine met veren in mn slaapkamer hangen, prachtig vind ik hetquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
paar accenten met kleur lijkt me gaaf en dat ga ik ook wel doen..
maar niet alleen maar kleur..
hoeft geen circus te worden
vraag je nu of ze langs het reservaat wil fietsen voor je?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef kwiebuske het volgende:
had er 1 uit de vs
van zo een indianenstandje langs een reservaat
die was na 15 jaar hangen toch wel op![]()
* kwiebuske dolfie lief aankijkt
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef billie1985 het volgende:
Rucky! Ga je verhuizen
Nou dat wordt niet meer ff snel een biertje komen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |