Ze plaatsen die parkeermeters ook steeds verderquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
Als de schoenen toch niet doorgaan.
Ik zat hier naar te kijken:
[ afbeelding ]
Ik kom nog echter een paar peseta's tekort.
Met gordijntjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:42 schreef Inlognaam het volgende:
Best triest... VW T1 is ubercool en geslaagd. En wat is de VW T2 geworden? Een turkenbus :/
Je mag ze ook in de kast zetten, hoor! Doen vrouwen massaal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:44 schreef dolfina-chica het volgende:
mee eens die vw bus is cute
over schoenen nog 1 ding..
nu vraag ik wel mening:
http://www.attitudehollan(...)ack-matt-uv-lime-de/
ik zeg... noway nooit aan mijn lijf
Jouw paps en mams zijn best hip!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:46 schreef Pulver het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.....
De camper van me ouwelui
[ afbeelding ]
whahahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je mag ze ook in de kast zetten, hoor! Doen vrouwen massaal.
Daarom die kater overslaan en lekker je poesjes en hondje knuffelen. Tijd genoeg voor als je toch vroeg wakker bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
pff.. fles leeg... glas ook leeg.. tijd voor een pafke..
nadeel van drank in mijn lijf..
ik word zo asociaal vroeg wakker en klaar wakker ook
nou is dat niet erg, want ik moet mijn huis puinruimen, maar met kater is dat zo verdomde lastig
nee huis puinruimen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daarom die kater overslaan en lekker je poesjes en hondje knuffelen. Tijd genoeg voor als je toch vroeg wakker bent
Een voordeel. Je hoeft nu niet meer na te denken of die fles nu half vol of half leeg is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
pff.. fles leeg... glas ook leeg.. tijd voor een pafke..
nadeel van drank in mijn lijf..
ik word zo asociaal vroeg wakker en klaar wakker ook
nou is dat niet erg, want ik moet mijn huis puinruimen, maar met kater is dat zo verdomde lastig
Lees je zin nog eens doorquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daarom die kater overslaan en lekker je poesjes en hondje knuffelen. Tijd genoeg voor als je toch vroeg wakker bent
heb geen naaktkatquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Viezerik! Ik heb het niet over d'r naaktkat, maar over dr huisdieren!
klopt.. leeg en leeg... maakt...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een voordeel. Je hoeft nu niet meer na te denken of die fles nu half vol of half leeg is.
Das alweer een kopzorg minder.
huh???quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wil geen ninja, ik wil een ZZ-R
Doe een oproep in FHFquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wil geen ninja, ik wil een ZZ-R
Motor! Kawaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |