Je hoeft dan niet terug te kruipen hoor, ik heb nog wel een bed over, of een plekje naast me. Dan houd ik je vast en mag jij lekker rustig in slaap vallen.quote:
ik denk dat ik er heel lang over doe.. om te kruipenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je hoeft dan niet terug te kruipen hoor, ik heb nog wel een bed over, of een plekje naast me. Dan houd ik je vast en mag jij lekker rustig in slaap vallen.
Trein? :pquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk dat ik er heel lang over doe.. om te kruipen
heel lief, maar nee...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Trein? :p
Die gaat om 00:34
Ach gewoon en zak over je hoofd en gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heel lief, maar nee...
heb dikke wallen.. 1 fles achter de kiezen...
en een jankhoofd, waarmee ik niet over straat ga
nat washandje wil al wonderen doenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach gewoon en zak over je hoofd en gaan.
doe ik alleen als ik moet .... voor het vaderland..quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach gewoon en zak over je hoofd en gaan.
rennen dan !quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over 9 minuten gaat de laatste bus vanaf hier naar assen :p
hahahahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over 9 minuten gaat de laatste bus vanaf hier naar assen :p
Het is al minstens 10 min fietsen :pquote:
Ik vind dolfi op hakken met een rok aan. Hoppaquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:39 schreef dolfina-chica het volgende:
dan zal ik omvallen, met hakken
ben geen meisjequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik vind dolfi op hakken met een rok aan. Hoppa
Ik loop bijna altijd op platte schoenen hoor haha ik heb alleen wel heel veel hakken.. Waarom waarom!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:39 schreef Ehhe het volgende:
Ik zou mn enkels breken. Maar ik vind ze wel allemaal mooi, Yska
Horen daar geen ski's bij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga een fhf topic openen...
[ afbeelding ]
help mij aan het geld voor deze schoenen...
Dit vind ik idd meer bij jou passen dan hakkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ja laif!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik loop bijna altijd op platte schoenen hoor haha ik heb alleen wel heel veel hakken.. Waarom waarom!
Al heb k veel van mn oma gekregen. Die heeft nogal een hakken fetish maar kan er ivm de artrose niet meer op lopen. Dan krijg ik ze. Dank je wel oma.ze zijn niet allemaal even mooi maar ze zijn van mn oma :p
Doorsnee is saaaaaaaaaai!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:44 schreef dolfina-chica het volgende:
hihi...
ach ja...
ben niet doorsnee
Ik betrok het iig niet op mezelf. Ik heb een rood met witte stippenjas. Hoeveel zie je er daar mee rond lopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:45 schreef dolfina-chica het volgende:
dat klinkt niet lief dolfie!!!
ja, dies gaaf...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik betrok het iig niet op mezelf. Ik heb een rood met witte stippenjas. Hoeveel zie je er daar mee rond lopen
En 100% waterdicht en mensen kijken me vaak na. En anders wel om mn fiets want die is wit met witte banden en de friese vlag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, dies gaaf...
die heb ik gezien!!
WHAT!!!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En 100% waterdicht en mensen kijken me vaak na. En anders wel om mn fiets want die is wit met witte banden en de friese vlag.
Gaafquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En 100% waterdicht en mensen kijken me vaak na. En anders wel om mn fiets want die is wit met witte banden en de friese vlag.
Eeeeeen. Nu heb ik rooie rinus en pe daalemmer in mn hoofd. Ooooh nee! Helluup!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
He doe, dien bek staat schaif.
/einde rooie rinus.
Nait sa soesen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Eeeeeen. Nu heb ik rooie rinus en pe daalemmer in mn hoofd. Ooooh nee! Helluup!
En vandaag ook al Bertje Vis. Komt nait goud
ik denk.. tabletje...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaa en one of a kind. Want er is er maar 1 als het goed iszo uit de fabriek. Hopsakidee!
En mijn brommer was destijds (9 jaar geleden alweer, pfoeh!) de 3e rode aprilia mx50 in Nederland.
En ik doe het niet eens bewust
En ik praat teveel
En en en en en en
Ik ga naar bed, gaan jullie mee? Ja toch toch toch? Want ik neem mn tabletje ook mee dus dat past sowieso! Jippie whiehoeeeee yeaaah.
Ghehe ik dacht ook een kalmeringstabletjequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk.. tabletje...
misschien handig![]()
melatonine
Sla gewoon iemand aan de haak die bij de ME zitquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
wil geen vent...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sla gewoon iemand aan de haak die bij de ME zit
Neeee! Ik vind het heerlijk om zo lekker druk te zijn. Laat het er maar flink uit komen, heb het meestal wel onder controle. En nu moet ik niks ha puhquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk.. tabletje...
misschien handig![]()
melatonine
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neeee! Ik vind het heerlijk om zo lekker druk te zijn. Laat het er maar flink uit komen, heb het meestal wel onder controle. En nu moet ik niks ha puh
Dr zitten ook wat potjes tussenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wil geen vent...
dan is fhf betere oplossing
plus een vent wil er toch wat voor terug
fhf niet
Ook homo's heb ik begrepen. Maar heel sporadisch hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr zitten ook wat potjes tussen
Maar wel met heeeeeele grote knuppels.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ook homo's heb ik begrepen. Maar heel sporadisch hoor.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:04 schreef Inlognaam het volgende:
Pakketje voor Ehhe is klaar.... die kan kentekenplaat binnenkort verrassen met lekkere smoothies en chocola.
Die komen op de SC ook af en toe wel voorbij. Alleen gedraag ik me nu, want anders wordt Liesje boos.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ik hou niet van grote knuppels...
heb liever lieve eikels
ik heb ze niet gezienquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die komen op de SC ook af en toe wel voorbij. Alleen gedraag ik me nu, want anders wordt Liesje boos.
En dat willen we niet
Gaat het nu alweer over mensen met hosmo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ook homo's heb ik begrepen. Maar heel sporadisch hoor.
Ene boekje is wat dikker dan de andere maar ze hebben allebei een pagina 13quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
welke zal je aanraden, dan weet ik wat ik ga roepen als ik weer een keer die kant op ga
Kijk Dolfi, daar is er al eentjequote:Op dinsdag 18 september 2012 01:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Gaat het nu alweer over mensen met hosmo?
hihi!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ene boekje is wat dikker dan de andere maar ze hebben allebei een pagina 13![]()
Dus smoothie pag. 13 en chocorecept pag. 13
ik zei LIEVE eikelquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kijk Dolfi, daar is er al eentje
Ja, moet je maar even vertelllen welke recepten het waren, want ik weet het echt niet. Maar zal ongetwijfeld lekker zijn.quote:
meningen zijn verdeeld... /inkoppertjequote:
ik kop graag in...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:13 schreef vannelle het volgende:
Nou ja zeg, ik bedoel het zo goed......
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:13 schreef vannelle het volgende:
Nou ja zeg, ik bedoel het zo goed......
ik mistte te vaak het doelquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:14 schreef Inlognaam het volgende:
Waarom zit je niet het Oranje elftal dan?
Als je slaapt ben je je er mjnder bewust vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:17 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb jeukvoeten...
en de jeuk gaat niet voorbij...
ik heb al gekrabt... tis al stuk.. ipv dat het pijn doet, jeukt het nog
/klaagmoment
dat ik krab..quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als je slaapt ben je je er mjnder bewust van
We hebben wel vaker gekke lieve dingen gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
heb een paar lange nagels, om eng van te worden...quote:
ik geloof dat ik dat niet eens toe zou staan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
We hebben wel vaker gekke lieve dingen gedaan
Niet doen, hoeft niet stuk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb een paar lange nagels, om eng van te worden...
nog harder en trek vel er helemaal af
Ik vind het nog steeds een ski schoenquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dat niet eens toe zou staan...
186.99euro....
noway
er werd niet om je mening gevraagdquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een ski schoen
Nee, die krijg je gratis en voor niets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er werd niet om je mening gevraagd
die hoef ik niet!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, die krijg je gratis en voor niets.
Want zo ben ik!
Alsof jij daar iets over te vertellen hebtquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dat niet eens toe zou staan...
186.99euro....
noway
ben blij dat er geen topic staat..quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets over te vertellen hebt![]()
Met ons cluppie hebben we dat zo bij elkaar toch?
Je moet eens weten wat IK allemaal ongevraagd hier te lezen krijg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die hoef ik niet!!
retour afzender!!!
jij opent het topicquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat IK allemaal ongevraagd hier te lezen krijg.
Er zijn zelfs mensen die hier foto's ski schoenen neerzetten!
Heb ik helemaal nooit om gevraagd
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:27 schreef Inlognaam het volgende:
Moet mogelijk zijn... maar ik ben tegen. Genoeg lelijks op straat te zien
*tring*quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben blij dat er geen topic staat..
want ik wil dat niet eens aan gaan nemen.. van wie dan ook niet
Ikke nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:28 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
Ik ben vóór en leg 5 tientjes in
niet tekenen, komt het vanzelf weer terug bij de winkel en wordt hopelijk het geld weer terug gestortquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
*tring*
Postbode voor de deur. Pakketje voor Dolfi.
'Huh!?' > "Hier tekenen aub"
En dr is geen weg meer terug.
Was ook theoretisch he?quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:29 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben tegen!
lijkt mij de belangrijkste in dit!
Er zijn 2 a 3 mensen met mijn adres.. en die verbied ik bij deze mee te werken hieraan
en ook aan mensen die het nodig zijn...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ikke niet![]()
![]()
Dat geld kan stukken beter besteed worden namelijk..
Ik zou het ook naar Afrika kunnen sturen, maar bij deze gewoon gereserveerd voor Dolfi.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ikke niet![]()
![]()
Dat geld kan stukken beter besteed worden namelijk..
Bijvoorbeeld ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en ook aan mensen die het nodig zijn...
186.99quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja.
Schoenen van 180 euro kunnen best leuk zijn, maar de situatie moet er wel naar zijn. Vind ik persoonlijk. Tenzij het aangepaste schoenen zijn.
Ze wil het niet, das wel duidelijk toch. Gebaar is lief, maar als je het mij vraagt overbodig. Als in: veels te duur...niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zou het ook naar Afrika kunnen sturen, maar bij deze gewoon gereserveerd voor Dolfi.
Bij voldoende interesse (donaties) bestellen we die schoenen gewoon en anders gaat het over
Ja oké, duidelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze wil het niet, das wel duidelijk toch. Gebaar is lief, maar als je het mij vraagt overbodig. Als in: veels te duur...niet noodzakelijk.
Gastquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die 6.99 valt er vast af te lullen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, hey. Dat is een reactie op Dolfi he?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
Als de schoenen toch niet doorgaan.
Ik zat hier naar te kijken:
[ afbeelding ]
Ik kom nog echter een paar peseta's tekort.
Welke schaal? Ik heb er eentje aan mn sleutelbos hangen. Was goed betaalbaar destijds.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
[ afbeelding ]
Ze plaatsen die parkeermeters ook steeds verderquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
[ afbeelding ]
Met gordijntjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:42 schreef Inlognaam het volgende:
Best triest... VW T1 is ubercool en geslaagd. En wat is de VW T2 geworden? Een turkenbus :/
Je mag ze ook in de kast zetten, hoor! Doen vrouwen massaal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:44 schreef dolfina-chica het volgende:
mee eens die vw bus is cute
over schoenen nog 1 ding..
nu vraag ik wel mening:
http://www.attitudehollan(...)ack-matt-uv-lime-de/
ik zeg... noway nooit aan mijn lijf
Jouw paps en mams zijn best hip!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:46 schreef Pulver het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.....
De camper van me ouwelui
[ afbeelding ]
whahahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je mag ze ook in de kast zetten, hoor! Doen vrouwen massaal.
Daarom die kater overslaan en lekker je poesjes en hondje knuffelen. Tijd genoeg voor als je toch vroeg wakker bentquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
pff.. fles leeg... glas ook leeg.. tijd voor een pafke..
nadeel van drank in mijn lijf..
ik word zo asociaal vroeg wakker en klaar wakker ook
nou is dat niet erg, want ik moet mijn huis puinruimen, maar met kater is dat zo verdomde lastig
nee huis puinruimen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daarom die kater overslaan en lekker je poesjes en hondje knuffelen. Tijd genoeg voor als je toch vroeg wakker bent
Een voordeel. Je hoeft nu niet meer na te denken of die fles nu half vol of half leeg is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:47 schreef dolfina-chica het volgende:
pff.. fles leeg... glas ook leeg.. tijd voor een pafke..
nadeel van drank in mijn lijf..
ik word zo asociaal vroeg wakker en klaar wakker ook
nou is dat niet erg, want ik moet mijn huis puinruimen, maar met kater is dat zo verdomde lastig
Lees je zin nog eens doorquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daarom die kater overslaan en lekker je poesjes en hondje knuffelen. Tijd genoeg voor als je toch vroeg wakker bent
heb geen naaktkatquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Viezerik! Ik heb het niet over d'r naaktkat, maar over dr huisdieren!
klopt.. leeg en leeg... maakt...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een voordeel. Je hoeft nu niet meer na te denken of die fles nu half vol of half leeg is.
Das alweer een kopzorg minder.
huh???quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wil geen ninja, ik wil een ZZ-R
Doe een oproep in FHFquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wil geen ninja, ik wil een ZZ-R
Motor! Kawaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |