Snorry beetje laat!quote:Op maandag 17 september 2012 23:17 schreef dolfina-chica het volgende:
oja.. yska!?
thanks voor je sms!!
Wist niet dat het tijdgebonden was..quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
tegen me aan...
glas wijn in de hand... emmer naast me... en een rol pleepapier... en natuurlijk een vuilniszak....
en nu een zooi jankmuziek zoeken
duurkoop = miskoopquote:Op maandag 17 september 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://www.asos.com/Barbo(...)sort=-1&clr=Charcoal
Zoek de verhouding!
Ik doelde meer op de foto. :pquote:
druppel... gloeiende plaatquote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de foto. :p
Ik zoek eigenlijk gewoon een winterjas in een echte winkel. Ik heb nog voor 30 euro aan fashioncheques. Dat scheelt nog iets :p
Nou ik gok op de prijsrange van 100 euro. Dan scheelt het bijna een derdequote:Op maandag 17 september 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
druppel... gloeiende plaat
1 voordeel heeft dit model wel...quote:Op maandag 17 september 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik gok op de prijsrange van 100 euro. Dan scheelt het bijna een derde
Want ik koop echt geen jas zoals in de foto. Hij moet iig halverwege mn bovenbeen komen.
Hahahahahahaquote:Op maandag 17 september 2012 23:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
1 voordeel heeft dit model wel...
als je haar beft, ruik je d'r oksels niet
sommige mensen hebben het figuur...quote:
postduif?quote:Op maandag 17 september 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb hier nog wel wat rood staan, maarja jij mag niet meer rijden en ik kan niet naar jou komen nu geloof ik. Dus eh, sorry!
Hahahahahaquote:Op maandag 17 september 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het figuur...
lange benen, zeer korte romp..
als je die beft.... en ze vindt het lekker, dan ruik je haar oksels...
* dolfina-chica heeft fles leeg...
iemand nog een fles in de aanbieding?
of moet ik een fhf topic openen
quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef Ehhe het volgende:
Haha ja, zie je het voor je? Probeert ie op te stijgen, flikkert ie even gauw weer naar beneden.
hmm...quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ja ik heb nog wel een fles wit en een fles rose :p
Alleen mn auto staat nog steeds bij mn ouders :p hij heeft weer apk alleen nog geen tijd en zin gehad om m op te halen.
Goede vriendin!quote:Op maandag 17 september 2012 23:56 schreef dolfina-chica het volgende:
Slimme din...
Ik stuurde haar mijn post met hoe het vanavond ging bij haar thuis..
had daarvoor gezegd: "wil je iets laten lezen, maar niet boos worden of schrikken"
zegt ze: "waarom moet ik boos worden?" *toen had ze het al gelezen*
dus ik zeg: omdat ik niets gezegd had...
zegt ze: "hint 1: oppassen ruilen voor wijn, hint 2: foto op fb met je hond en een jankfilm, hint 3: je ging gelijk weg.. hint 4: de liedjes op fb, maar jij komt vanzelf wel hoor! en tadaaaaaaaa"
ik ben te doorzichtig
Ik ook. Zo'n mooie witte met een fles wijn om z'n nek gebondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |