De muren zijn netjes geverften de gele muren zijn in het echt minder geel lijkt het wel dus misschien laat ik het zo. (de vloerbedekking is ook nieuw)quote:Op maandag 17 september 2012 18:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
cool!! dat is waar je hebt gekeken![]()
![]()
laat je de muren zo en kan je er zo in?
Gaaf dat je woensdag de sleutel al krijgt!!!quote:Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
De muren zijn netjes geverften de gele muren zijn in het echt minder geel lijkt het wel dus misschien laat ik het zo. (de vloerbedekking is ook nieuw)
Woensdag krijg ik al de sleutel.
Eigenlijk was ik voor iemand anders op zoek toen ik deze tegen kwam. En toen het idee om te reageren bleef knagen heb ik er maar op gereageerd onder het motto we zien wel. Ik was gelukkig op tijd want ik kreeg van mijn huidige verhuurder te horen dat hij per jan. wil stoppen met verhuren.
Dan komen jullie maar een keertje logeren.quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Rucky, Kim wil wel huizenruil met je doen.
Ik moet ook wel bekennen dat het mij een beetje overvalt en dat ik het nu pas begin te beseffen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef belle1608 het volgende:
Gaaf dat je woensdag de sleutel al krijgt!!!
Wow dat is echt mazzel dat je dan dit huis vast hebt!
Ik zeg: Doen!quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Rucky, Kim wil wel huizenruil met je doen.
Een beetje ver reizen naar mijn werk elke dag. Maar ik geloof dat Kim nog vrijgezel is.quote:
Is er eenmaal een grietje, is ze niet neukbaar. Wat een pech Ruckyquote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje ver reizen naar mijn werk elke dag. Maar ik geloof dat Kim nog vrijgezel is.
Je bent toch elke dag te laat dus wat maakt het uit?quote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje ver reizen naar mijn werk elke dag.
Ik mag beginnen zolaat als ik wil dus ik kan niet te laat komen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je bent toch elke dag te laat dus wat maakt het uit?
Ah, da's naarquote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica had verwacht vandaag een smsje te krijgen van haar beste vriendinnetje...
kreeg er wel 1... met de vraag of ik wilde komen oppassen vanavond..
maar zo een hoopte ik niet op...
Gniffel.........quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag beginnen zolaat als ik wil dus ik kan niet te laat komen.
Gniffel? Ik zit je niet onder je ballen te kietelen.quote:
Ik mag ook nooit wat.quote:
Dank je.quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef DJMO het volgende:
nauwelijks bijgelezen ..
gefeliciteerd Rucky
Ik heb hier nog wel wat huishoudelijke klusjes liggen, maar ik denk dat je daar minder zin in hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef Ehhe het volgende:
Bweugh ik moet zo sporten maar ik heb as usual weer eens geen zin
als je hulp nodig hebt met verven of schoonmaken, kom ik wel langs met de kinderenquote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik heb hier nog wel wat huishoudelijke klusjes liggen, maar ik denk dat je daar minder zin in hebt.
Die kunnen goed verven?quote:Op maandag 17 september 2012 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt met verven of schoonmaken, kom ik wel langs met de kinderen
Ergens heb ik het vermoeden dat ik maar beter kan bedanken.quote:
quote:
Dus toch! Gefeliciteerd kerolquote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
* Rucky heeft een nieuw huisje gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik moet een verhuizing regelen.quote:
Dank je.quote:
ja wat ontzettend leuk johquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik moet een verhuizing regelen.
Nog even wachten en je kan het in mijn bad proberen. misschien dat het dan wel lkt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 even lekker in bad geweest is
voel me niet helemaal fit
hahaquote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog even wachten en je kan het in mijn bad proberen. misschien dat het dan wel lkt.
Maar ik ga ook een badeendje regelen.quote:
Ik was zonder badeendjequote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik ga ook een badeendje regelen.
niet? tsssssquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die heb ik hier niet in de 8ertuin
kijk maar uit dat Merlijn jou niet omtovert in een badeendje. Kun je straks in je eigen badje dobberenquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik ga ook een badeendje regelen.
Een goed gemikte dreun ook.quote:
Hahaha als ik dan bij Merlijn in z'n bad mag dobberen (dan moet ik wel iets meer hittebestendig zijn haha)quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijk maar uit dat Merlijn jou niet omtovert in een badeendje. Kun je straks in je eigen badje dobberen
Pas mar op, zometeen bel ik de brandweer morgenochtend. Dan zullen we wel zien hoe leuk jij schuim vindt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijk maar uit dat Merlijn jou niet omtovert in een badeendje. Kun je straks in je eigen badje dobberen
* DJMO zich verslikt in een gesnaaid plakje worst uit de koelkastquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas mar op, zometeen bel ik de brandweer morgenochtend. Dan zullen we wel zien hoe leuk jij schuim vindt.
Niet eens een bugle?quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO zich verslikt in een gesnaaid plakje worst uit de koelkast
volgens mij heb jij die slaapwandelend opgevreten, aangezien de zak keurig in een driehoek dichtgevouwen was. Dat doe en kan ik sowieso al niet.quote:
Krijg last van dejá vuquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij heb jij die slaapwandelend opgevreten, aangezien de zak keurig in een driehoek dichtgevouwen was. Dat doe en kan ik sowieso al niet.
Aaahh wel ontzettend liefquote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
Kom ik bij mijn vriendin aan.. kids nog wakker... slik.. had gehoopt.. naja.. slikken door gaan!
"Mama dolfie, kom je ons nog knuffelen en een kus geven?"
"ja, ik kom!!"
kom ik boven, zit mijn kleine meid rechtop
zegt ze: "Jij mag mijn mama spelen vandaag"
stilletjes..heel stilletjes..
![]()
ik pak haar stevig vast dat ze mijn tranen niet ziet en ik denk bij mezelf... ik wil niet spelen, ik wil het zijn!
"weet je mama, ik hou heel veel van je" uit het niets...![]()
slikken en door gaan dolfie!!!
"ik ook van jou prinsesje, ga je nu lekker slapen? Volgende keer kom ik eerder en dan kunnen we kletsen en spelen en voorlezen"
Ik loop naar de kamer van mijn mannetje
"KNUFFEL!!!" roept ie
Ik hou hem vast... en weer![]()
hij ziet het en hij zegt: "ik hou duizend ritsen van jou"
"ik heb maar 1 rits"
"dan hou ik duizend keer van jou"
"ik hou ook van jou kleine man!"
"ik ben niet kleine man, ik ben groter dan jij"
hij gaat op zijn bed staan waar ik op zit..
"kijk!"
"je hebt gelijk! je bent een grote vent!!"
"maar ik hou wel van je hoor kleine donder"
"ik hou heel van jou grote kerel!"
en hij pakt me vast en laat mij niet los
kolere.. ik heb wel vaker dit soort gesprekken met ze, maar vandaag valt het me heeeeeeeeeeeeel zwaar...
Is er nog wat kaas over? Zoja, lekker stukje kaas erbij en fles opentrekken.quote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
en nu zit ik in dubio... ik heb opgepast in ruil voor een fles wijn..
Mjah.. als je hem open trekt weet je dat pas morgen of het de moeite waard was. Heb je er zin in? Trek open dan.. vandaag mag alles (wat mij betreft)quote:Op maandag 17 september 2012 22:10 schreef dolfina-chica het volgende:
weet niet of het het waard is...
Oe Dolf.. nu ook bij mij de tranen in mijn ogen..quote:Op maandag 17 september 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
Kom ik bij mijn vriendin aan.. kids nog wakker... slik.. had gehoopt.. naja.. slikken door gaan!
"Mama dolfie, kom je ons nog knuffelen en een kus geven?"
"ja, ik kom!!"
kom ik boven, zit mijn kleine meid rechtop
zegt ze: "Jij mag mijn mama spelen vandaag"
stilletjes..heel stilletjes..
![]()
ik pak haar stevig vast dat ze mijn tranen niet ziet en ik denk bij mezelf... ik wil niet spelen, ik wil het zijn!
"weet je mama, ik hou heel veel van je" uit het niets...![]()
slikken en door gaan dolfie!!!
"ik ook van jou prinsesje, ga je nu lekker slapen? Volgende keer kom ik eerder en dan kunnen we kletsen en spelen en voorlezen"
Ik loop naar de kamer van mijn mannetje
"KNUFFEL!!!" roept ie
Ik hou hem vast... en weer![]()
hij ziet het en hij zegt: "ik hou duizend ritsen van jou"
"ik heb maar 1 rits"
"dan hou ik duizend keer van jou"
"ik hou ook van jou kleine man!"
"ik ben niet kleine man, ik ben groter dan jij"
hij gaat op zijn bed staan waar ik op zit..
"kijk!"
"je hebt gelijk! je bent een grote vent!!"
"maar ik hou wel van je hoor kleine donder"
"ik hou heel van jou grote kerel!"
en hij pakt me vast en laat mij niet los
kolere.. ik heb wel vaker dit soort gesprekken met ze, maar vandaag valt het me heeeeeeeeeeeeel zwaar...
ach ja, dat zit ik de hele avond al...quote:Op maandag 17 september 2012 22:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe Dolf.. nu ook bij mij de tranen in mijn ogen..
Dat is het punt.. wordt geen mate en ook niet met maten..quote:Op maandag 17 september 2012 22:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is er nog wat kaas over? Zoja, lekker stukje kaas erbij en fles opentrekken.
Wel met mate.
Je lijkt me een leuke mama! En wat een lieve kinders
+1quote:Op maandag 17 september 2012 22:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe Dolf.. nu ook bij mij de tranen in mijn ogen..
Ik kan geen liever iemand ter wereld bedenken om samen depressief mee te zijn skat!quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
maaruhh... ik denk dat ik maar even wat ga doen hier...
ipv het topic te laten deprimeren incl. jullie
ahh Dolfi!! Ik vind dat je lekker mag vertellen wat je wil hoor! Dus lekker doorgaan met deprimeren als je het kwijt wil!!quote:Op maandag 17 september 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
maaruhh... ik denk dat ik maar even wat ga doen hier...
ipv het topic te laten deprimeren incl. jullie
quote:
Moest even naar boven... er kan er 1 niet slapenquote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef dolfina-chica het volgende:
en toen had ik iedereen ewggejaagd
welk hangertje?quote:Op maandag 17 september 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga morgen dat hangertje bestellen denk ik...
ah dacht ff dat je op t verkeerde account zatquote:Op maandag 17 september 2012 22:06 schreef henrivo het volgende:
Lees al een tijdje mee, leuke dingen gebeuren hier
Ik ook niet, kom je ook naar mij toe?quote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moest even naar boven... er kan er 1 niet slapen
http://link.marktplaats.nl/595985767quote:
Is dat niet te zwaar aan je oor?? (geen idee hoe 5 gram aan je oor aanvoelt hoor)quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/595985767
maar ik kan geen ketting verdragen, dus heb besloten dat ie aan mijn oor gaat
om hem en zijn vriendin te zien dansen is dan weer lachwekkendquote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef Inlognaam het volgende:
Zanger Rinus is wel deprimerend om te horen.
Moet je me eerst roepenquote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook niet, kom je ook naar mij toe?
vast niet...quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is dat niet te zwaar aan je oor?? (geen idee hoe 5 gram aan je oor aanvoelt hoor)
die is wel leuk idd, maar idd wat ireth zegt; is dat niet te zwaar?quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/595985767
maar ik kan geen ketting verdragen, dus heb besloten dat ie aan mijn oor gaat
Psstquote:
heb wel vaker wat aan en in mijn oor hangen..quote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
die is wel leuk idd, maar idd wat ireth zegt; is dat niet te zwaar?
gaat ook niet...quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef Ireth het volgende:
Als je niet tegen een ketting kan, is een leren koordje dan geen optie?
Oke, leren koordje valt dus ook af dan.quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb wel vaker wat aan en in mijn oor hangen..
Ketting wordt hem sowieso niet...
Ik kan niets om mijn nek/keel verdragen.. soms al geen kleding..
gaat voornamelijk om keel
wie weet breng ik hem naar de juwelier en laat ik er een ring van maken
idd je kan hem bestellen en dan gewoon ff kijken hoe t aanvoelt en evt dan beslissen om er wat anders van te maken. en wat zie je dan welquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan scheurt het wel.quote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vast niet...
en rekt het niet...
bij mijn strotje ?quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Ireth het volgende:
Laat hem tatoeren? In mooie grijstinten? Hoef je hem nooit af te doen en kan je hem ook niet verliezen!
Een ring ervan is misschien ook wel mooi, jaquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vind hem inderdaad te mooi om te laten liggen..quote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
idd je kan hem bestellen en dan gewoon ff kijken hoe t aanvoelt en evt dan beslissen om er wat anders van te maken. en wat zie je dan wel
oooww.. ik d8 ook orenquote:Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
dan scheurt het wel.
Maar dat gaat over andere dingenwaar je als man zijnde wat ander in wilt hangen.
of een broche van maken, draag je m boven je hartquote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij mijn strotje ?
lol
misschien een volgend projectje...
bij het hart..
Ja bijvoorbeeld, heeft mijn broertje dus ook gedaan. Die heeft ook een tattoo op zijn borstkas laten tatoeëren, bij zijn hart.quote:Op maandag 17 september 2012 22:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij mijn strotje ?
lol
misschien een volgend projectje...
bij het hart..
laatste ander half jaar, kan ik niets hebben...quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een ring ervan is misschien ook wel mooi, ja.
En ik deel je keel-dichtknijp-gevoel. Ik heb het dan niet bij m'n kettinkje, maar wel bij sommige kleding idd
ben niet zo van de broche..quote:Op maandag 17 september 2012 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
of een broche van maken, draag je m boven je hart
het ging een periode heeeeeel goed, kon ik alles hebben...quote:Op maandag 17 september 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaah dolfi is gewurgd in een vorig leven.. Iig dat zei ik soms als grapje tegen een vriendin die ook niks in de omgeving van haar nek kan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar daar kan ik idd ook niet tegen. Kettinkjes gaan nog wel, mits niet te zwaar, maar een coltrui moet ik ook niets van hebben.quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het ging een periode heeeeeel goed, kon ik alles hebben...
nu een coltrui... en ik ga door het lint
Nee! Ik ga ff zoeken!quote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef dolfina-chica het volgende:
dies wel mooi ireth...
de mijne gezien in het vorige topic, die ik in april wil laten doen?
w8 maar!!!quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:56 schreef Ireth het volgende:
Onder de spoiler de tatoeage van mijn broertje.. gezet nadat zijn 'toen bijna ex' hun kindje had laten weghalen.Dat is een datum in de toekomst? Zou het toen geboren moeten worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Yep. Op maandag is alles koek en ei en zijn ze klef en knus en kleverig samen. Op dinsdag staat ie op straat en heeft zij een afspraak gemaakt om abortus te laten plegen...quote:Op maandag 17 september 2012 23:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is een datum in de toekomst? Zou het toen geboren moeten worden?
Zo, dat is nogal heftig zeg!quote:Op maandag 17 september 2012 23:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep. Op maandag is alles koek en ei en zijn ze klef en knus en kleverig samen. Op dinsdag staat ie op straat en heeft zij een afspraak gemaakt om abortus te laten plegen...
Mjah. dat zeggen wij achteraf wel.. maar vooraf was er geen enkel teken of signaal...quote:Op maandag 17 september 2012 23:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zo, dat is nogal heftig zeg!
Labiel wijf?
Snorry beetje laat!quote:Op maandag 17 september 2012 23:17 schreef dolfina-chica het volgende:
oja.. yska!?
thanks voor je sms!!
Wist niet dat het tijdgebonden was..quote:
quote:Op maandag 17 september 2012 22:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
tegen me aan...
glas wijn in de hand... emmer naast me... en een rol pleepapier... en natuurlijk een vuilniszak....
en nu een zooi jankmuziek zoeken
duurkoop = miskoopquote:Op maandag 17 september 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
http://www.asos.com/Barbo(...)sort=-1&clr=Charcoal
Zoek de verhouding!
Ik doelde meer op de foto. :pquote:
druppel... gloeiende plaatquote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de foto. :p
Ik zoek eigenlijk gewoon een winterjas in een echte winkel. Ik heb nog voor 30 euro aan fashioncheques. Dat scheelt nog iets :p
Nou ik gok op de prijsrange van 100 euro. Dan scheelt het bijna een derdequote:Op maandag 17 september 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
druppel... gloeiende plaat
1 voordeel heeft dit model wel...quote:Op maandag 17 september 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou ik gok op de prijsrange van 100 euro. Dan scheelt het bijna een derde
Want ik koop echt geen jas zoals in de foto. Hij moet iig halverwege mn bovenbeen komen.
Hahahahahahaquote:Op maandag 17 september 2012 23:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
1 voordeel heeft dit model wel...
als je haar beft, ruik je d'r oksels niet
sommige mensen hebben het figuur...quote:
postduif?quote:Op maandag 17 september 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb hier nog wel wat rood staan, maarja jij mag niet meer rijden en ik kan niet naar jou komen nu geloof ik. Dus eh, sorry!
Hahahahahaquote:Op maandag 17 september 2012 23:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het figuur...
lange benen, zeer korte romp..
als je die beft.... en ze vindt het lekker, dan ruik je haar oksels...
* dolfina-chica heeft fles leeg...
iemand nog een fles in de aanbieding?
of moet ik een fhf topic openen
quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef Ehhe het volgende:
Haha ja, zie je het voor je? Probeert ie op te stijgen, flikkert ie even gauw weer naar beneden.
hmm...quote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahahaha
Ja ik heb nog wel een fles wit en een fles rose :p
Alleen mn auto staat nog steeds bij mn ouders :p hij heeft weer apk alleen nog geen tijd en zin gehad om m op te halen.
Goede vriendin!quote:Op maandag 17 september 2012 23:56 schreef dolfina-chica het volgende:
Slimme din...
Ik stuurde haar mijn post met hoe het vanavond ging bij haar thuis..
had daarvoor gezegd: "wil je iets laten lezen, maar niet boos worden of schrikken"
zegt ze: "waarom moet ik boos worden?" *toen had ze het al gelezen*
dus ik zeg: omdat ik niets gezegd had...
zegt ze: "hint 1: oppassen ruilen voor wijn, hint 2: foto op fb met je hond en een jankfilm, hint 3: je ging gelijk weg.. hint 4: de liedjes op fb, maar jij komt vanzelf wel hoor! en tadaaaaaaaa"
ik ben te doorzichtig
Ik ook. Zo'n mooie witte met een fles wijn om z'n nek gebondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |