Vrouwen die chocoladedingen weggooien bestaan nietquote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Yay!Nee dan neem ik heel veel sapjes, dan valt de broek op een gegeven moment van m'n kont
. De chocoladedingen die ik dan maak geef ik wel weg. Right
Jupquote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij eet zeker thuis voor je hierheen komt?![]()
Ja, had je gezegd! En idd, die kan je niet teleurstellenquote:Op maandag 17 september 2012 12:43 schreef Inlognaam het volgende:
Ligt bij mn ouders, ga ik vanmiddag/vanavond heen dus morgen denk ik gaat ie jouw kant op dan.
Moedertje wou die boeken even doorkijken he? Die kan ik niet teleurstellen
quote:Op maandag 17 september 2012 13:02 schreef Rucky het volgende:
ElisaB is jarig.![]()
Feliciteer hier ElisaB met haar 24ste verjaardag!
quote:
Werk ze.quote:
Niet echt. sterkte nog vandaag.quote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef dolfina-chica het volgende:
iemand nog suggesties voor een jankfilm?
"t wordt dus een ochtendwip Papabear.quote:
Titanic.quote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef dolfina-chica het volgende:
TMIquote:Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
"t wordt dus een ochtendwip Papabear.
niet alleen stil bij gehuild....quote:Op maandag 17 september 2012 13:54 schreef Ehhe het volgende:
My sisters' keeper! Daar heb ik heel stilletjes bij gehuild
Hoe is het nou met je paard? Al eerder gevraagd, maar geen reactie en toch wel benieuwd of ie er weer bovenop is gekomen of dat het toch echt einde oefening is :/quote:Op maandag 17 september 2012 14:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet alleen stil bij gehuild....
daar was geen pleerol meer tegen bestand!!
wat een jankfilm
Maar wel een verdomd goeie
Second Chances (1998) maar eens opzoeken... alle elementen waarbij ik ga janken.. kind, vader dood, paard...
quote:Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
"t wordt dus een ochtendwip Papabear.
The Notebookquote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef dolfina-chica het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef Inlognaam het volgende:
@ Dolfi,
Als je echt wilt janken: The Cove (2009)Jij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik een paar weken geleden nog gezien. Mooie film inderdaadquote:
Een tijd geleden dat een film mij stil kreeg.quote:Op maandag 17 september 2012 14:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden nog gezien. Mooie film inderdaad
Lieve fotoquote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef dolfina-chica het volgende:
Liefde is samen een film kijken
[ afbeelding ]
dank jullie voor de suggesties!
inlog paardje gaat goed.. dus dat is opluchting
quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
jeeee waar?!?! en per wanneer enzoquote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
* Rucky heeft een nieuw huisje gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
Den Haag, midden in het centrum.quote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef belle1608 het volgende:
jeeee waar?!?! en per wanneer enzo
aw das wel vervelend ja!!quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica had verwacht vandaag een smsje te krijgen van haar beste vriendinnetje...
kreeg er wel 1... met de vraag of ik wilde komen oppassen vanavond..
maar zo een hoopte ik niet op...
Ja, das fijn om even lekker te knuffelen. Ga ik zo ook doenquote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
cool!! dat is waar je hebt gekekenquote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Den Haag, midden in het centrum.
[ afbeelding ]
De muren zijn netjes geverften de gele muren zijn in het echt minder geel lijkt het wel dus misschien laat ik het zo. (de vloerbedekking is ook nieuw)quote:Op maandag 17 september 2012 18:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
cool!! dat is waar je hebt gekeken![]()
![]()
laat je de muren zo en kan je er zo in?
Gaaf dat je woensdag de sleutel al krijgt!!!quote:Op maandag 17 september 2012 18:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
De muren zijn netjes geverften de gele muren zijn in het echt minder geel lijkt het wel dus misschien laat ik het zo. (de vloerbedekking is ook nieuw)
Woensdag krijg ik al de sleutel.
Eigenlijk was ik voor iemand anders op zoek toen ik deze tegen kwam. En toen het idee om te reageren bleef knagen heb ik er maar op gereageerd onder het motto we zien wel. Ik was gelukkig op tijd want ik kreeg van mijn huidige verhuurder te horen dat hij per jan. wil stoppen met verhuren.
Dan komen jullie maar een keertje logeren.quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Rucky, Kim wil wel huizenruil met je doen.
Ik moet ook wel bekennen dat het mij een beetje overvalt en dat ik het nu pas begin te beseffen.quote:Op maandag 17 september 2012 18:34 schreef belle1608 het volgende:
Gaaf dat je woensdag de sleutel al krijgt!!!
Wow dat is echt mazzel dat je dan dit huis vast hebt!
Ik zeg: Doen!quote:Op maandag 17 september 2012 18:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Rucky, Kim wil wel huizenruil met je doen.
Een beetje ver reizen naar mijn werk elke dag. Maar ik geloof dat Kim nog vrijgezel is.quote:
Is er eenmaal een grietje, is ze niet neukbaar. Wat een pech Ruckyquote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje ver reizen naar mijn werk elke dag. Maar ik geloof dat Kim nog vrijgezel is.
Je bent toch elke dag te laat dus wat maakt het uit?quote:Op maandag 17 september 2012 18:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een beetje ver reizen naar mijn werk elke dag.
Ik mag beginnen zolaat als ik wil dus ik kan niet te laat komen.quote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je bent toch elke dag te laat dus wat maakt het uit?
Ah, da's naarquote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica had verwacht vandaag een smsje te krijgen van haar beste vriendinnetje...
kreeg er wel 1... met de vraag of ik wilde komen oppassen vanavond..
maar zo een hoopte ik niet op...
Gniffel.........quote:Op maandag 17 september 2012 19:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag beginnen zolaat als ik wil dus ik kan niet te laat komen.
Gniffel? Ik zit je niet onder je ballen te kietelen.quote:
Ik mag ook nooit wat.quote:
Dank je.quote:Op maandag 17 september 2012 19:31 schreef DJMO het volgende:
nauwelijks bijgelezen ..
gefeliciteerd Rucky
Ik heb hier nog wel wat huishoudelijke klusjes liggen, maar ik denk dat je daar minder zin in hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 19:35 schreef Ehhe het volgende:
Bweugh ik moet zo sporten maar ik heb as usual weer eens geen zin
als je hulp nodig hebt met verven of schoonmaken, kom ik wel langs met de kinderenquote:Op maandag 17 september 2012 19:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ik heb hier nog wel wat huishoudelijke klusjes liggen, maar ik denk dat je daar minder zin in hebt.
Die kunnen goed verven?quote:Op maandag 17 september 2012 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt met verven of schoonmaken, kom ik wel langs met de kinderen
Ergens heb ik het vermoeden dat ik maar beter kan bedanken.quote:
quote:
Dus toch! Gefeliciteerd kerolquote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
* Rucky heeft een nieuw huisje gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik moet een verhuizing regelen.quote:
Dank je.quote:
ja wat ontzettend leuk johquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee ik moet een verhuizing regelen.
Nog even wachten en je kan het in mijn bad proberen. misschien dat het dan wel lkt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 even lekker in bad geweest is
voel me niet helemaal fit
hahaquote:Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nog even wachten en je kan het in mijn bad proberen. misschien dat het dan wel lkt.
Maar ik ga ook een badeendje regelen.quote:
Ik was zonder badeendjequote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik ga ook een badeendje regelen.
niet? tsssssquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die heb ik hier niet in de 8ertuin
kijk maar uit dat Merlijn jou niet omtovert in een badeendje. Kun je straks in je eigen badje dobberenquote:Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik ga ook een badeendje regelen.
Een goed gemikte dreun ook.quote:
Hahaha als ik dan bij Merlijn in z'n bad mag dobberen (dan moet ik wel iets meer hittebestendig zijn haha)quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijk maar uit dat Merlijn jou niet omtovert in een badeendje. Kun je straks in je eigen badje dobberen
Pas mar op, zometeen bel ik de brandweer morgenochtend. Dan zullen we wel zien hoe leuk jij schuim vindt.quote:Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
kijk maar uit dat Merlijn jou niet omtovert in een badeendje. Kun je straks in je eigen badje dobberen
* DJMO zich verslikt in een gesnaaid plakje worst uit de koelkastquote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pas mar op, zometeen bel ik de brandweer morgenochtend. Dan zullen we wel zien hoe leuk jij schuim vindt.
Niet eens een bugle?quote:Op maandag 17 september 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO zich verslikt in een gesnaaid plakje worst uit de koelkast
volgens mij heb jij die slaapwandelend opgevreten, aangezien de zak keurig in een driehoek dichtgevouwen was. Dat doe en kan ik sowieso al niet.quote:
Krijg last van dejá vuquote:Op maandag 17 september 2012 21:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij heb jij die slaapwandelend opgevreten, aangezien de zak keurig in een driehoek dichtgevouwen was. Dat doe en kan ik sowieso al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |