Yay!quote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Een dezer dagen ga ik 2 boeken naar je opsturen. Dan kun je die spijkerbroek na verloop van tijd gaan ervaren als een te strakke legging.
Vrouwen die chocoladedingen weggooien bestaan nietquote:Op maandag 17 september 2012 12:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Yay!Nee dan neem ik heel veel sapjes, dan valt de broek op een gegeven moment van m'n kont
. De chocoladedingen die ik dan maak geef ik wel weg. Right
Jupquote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij eet zeker thuis voor je hierheen komt?![]()
Ja, had je gezegd! En idd, die kan je niet teleurstellenquote:Op maandag 17 september 2012 12:43 schreef Inlognaam het volgende:
Ligt bij mn ouders, ga ik vanmiddag/vanavond heen dus morgen denk ik gaat ie jouw kant op dan.
Moedertje wou die boeken even doorkijken he? Die kan ik niet teleurstellen
quote:Op maandag 17 september 2012 13:02 schreef Rucky het volgende:
ElisaB is jarig.![]()
Feliciteer hier ElisaB met haar 24ste verjaardag!
quote:
Werk ze.quote:
Niet echt. sterkte nog vandaag.quote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef dolfina-chica het volgende:
iemand nog suggesties voor een jankfilm?
"t wordt dus een ochtendwip Papabear.quote:
Titanic.quote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef dolfina-chica het volgende:
iemand nog suggesties voor een jankfilm?
TMIquote:Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
"t wordt dus een ochtendwip Papabear.
niet alleen stil bij gehuild....quote:Op maandag 17 september 2012 13:54 schreef Ehhe het volgende:
My sisters' keeper! Daar heb ik heel stilletjes bij gehuild
Hoe is het nou met je paard? Al eerder gevraagd, maar geen reactie en toch wel benieuwd of ie er weer bovenop is gekomen of dat het toch echt einde oefening is :/quote:Op maandag 17 september 2012 14:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet alleen stil bij gehuild....
daar was geen pleerol meer tegen bestand!!
wat een jankfilm
Maar wel een verdomd goeie
Second Chances (1998) maar eens opzoeken... alle elementen waarbij ik ga janken.. kind, vader dood, paard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |