Nou hop Een vraag een antwoord... Toen had ik het er wel heel lastig mee nu gaat het allemaal weer beter hoorquote:Op maandag 17 september 2012 00:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.
ga ik morgen ff rustig lezen. thnx iigquote:Op maandag 17 september 2012 00:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou hop Een vraag een antwoord... Toen had ik het er wel heel lastig mee nu gaat het allemaal weer beter hoor
Die van Ayumu2.0?quote:Op maandag 17 september 2012 00:47 schreef Ehhe het volgende:
Wat een draak van een OP. Warrig verhaal met veel fouten...
Ik ook niet, ik vind het een beetje een jankverhaalquote:
Kan zijn.quote:Op maandag 17 september 2012 01:57 schreef Ehhe het volgende:
Ik geloof best dat hij een nare tijd heeft gehad, maar het is best extreem in elk geval.
Whehehehquote:Op maandag 17 september 2012 08:32 schreef DJMO het volgende:
dit moet toch niet gekker wordenGeert gooit Jan z'n bidon om, Jan heeft zoiets van m'n melk
en zegt: Geert ga in de hoek staan! (inclusief wijzend vingertje!
) en Geert, de goedsul van de twee, luistert ook nog naar Jan
![]()
_!
![]()
k ga vanmiddag maar even met ze naar OKB. Jaar abo afsluiten .. mag ik betalen met de persoonsgebonden tickets van de Alkmaarpasquote:
Oja, goed idee. Leuke speeltuinquote:Op maandag 17 september 2012 09:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
k ga vanmiddag maar even met ze naar OKB. Jaar abo afsluiten .. mag ik betalen met de persoonsgebonden tickets van de Alkmaarpas
Haal je de pas voor je zoontjes of wil je zelf graag van de glijbaan af?quote:Op maandag 17 september 2012 09:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
k ga vanmiddag maar even met ze naar OKB. Jaar abo afsluiten .. mag ik betalen met de persoonsgebonden tickets van de Alkmaarpas
Goeie keuzequote:Op maandag 17 september 2012 09:45 schreef DJMO het volgende:
ik vraag aan Jan: wat wil je vanavond eten: risotto of chili con carne?
Jan: of chips.
kan jij over meepratenquote:
Eh, nee hoorquote:Op maandag 17 september 2012 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan jij over meepratenjij hebt m'n bugles leeggesnaaid
ik heb die zak niet aangeraakt. wie dan wel?quote:
Jan! Hij kon ze niet bewaren tot t avondetenquote:Op maandag 17 september 2012 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb die zak niet aangeraakt. wie dan wel?
daar zat hij te netjes voor dichtgevouwen (terwijl ik er sluitclips voor gebruik) en ze lagen te hoogquote:Op maandag 17 september 2012 10:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jan! Hij kon ze niet bewaren tot t avondeten
In dat geval ben je gewoon vergeten dat je zelf aan het snaaien bent geweest. Ik lust die dingen namelijk niet eensquote:Op maandag 17 september 2012 10:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar zat hij te netjes voor dichtgevouwen (terwijl ik er sluitclips voor gebruik) en ze lagen te hoog
En terechtquote:Op maandag 17 september 2012 10:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
In dat geval ben je gewoon vergeten dat je zelf aan het snaaien bent geweest. Ik lust die dingen namelijk niet eens
Ik denk ook dat jij zo'n zak in één keer opeet en niet netjes dichtgevouwen terug legt.quote:Op maandag 17 september 2012 12:20 schreef Inlognaam het volgende:
Bugles zijn lekker. Ik zou het geweest kunnen zijn, ware het niet dat ik nog nooit in Alkmaar ben geweest.
Ik denk dat jij goed denkt. Die zak gaat inderdaad in een keer leeg en netjes dichtgevouwen terugleggen kun je ook vergeten.quote:Op maandag 17 september 2012 12:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij zo'n zak in één keer opeet en niet netjes dichtgevouwen terug legt.
Dat zeg je wel, maar we geloven nog steeds niet in kaboutertjes.quote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef DJMO het volgende:
hij was keurig in driehoekjes gevouwen, en dat doe ik dus echt nooi, of ik rol de zak op en prop 'm dicht, of ik gebruik zo'n afsluitclip. ik kan het dus echt niet geweest zijn
Je doet wel vaker gekke dingen als je slaapwandeltquote:Op maandag 17 september 2012 12:27 schreef DJMO het volgende:
hij was keurig in driehoekjes gevouwen, en dat doe ik dus echt nooi, of ik rol de zak op en prop 'm dicht, of ik gebruik zo'n afsluitclip. ik kan het dus echt niet geweest zijn
met jou reken ik vanavond wel af.quote:Op maandag 17 september 2012 12:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je doet wel vaker gekke dingen als je slaapwandelt![]()
Hoe laat eten we?quote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
met jou reken ik vanavond wel af.
chili con carne gaat maken mét knoflook
Ik zou het niet weten zo vaak draag ik geen legging.quote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef Ehhe het volgende:
Oeeeh ik heb zo'n fijne spijkerbroek aanHij voelt als een legging
Dat wilde ik ff met jullie delen!
Oh boyquote:Op maandag 17 september 2012 12:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
met jou reken ik vanavond wel af.
chili con carne gaat maken mét knoflook
Pics!quote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef Ehhe het volgende:
quote:
Zou je eens moeten doen, zit goddelijk!quote:Op maandag 17 september 2012 12:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe laat eten we?
[..]
Ik zou het niet weten zo vaak draag ik geen legging.
jij eet zeker thuis voor je hierheen komt?quote:
Een dezer dagen ga ik 2 boeken naar je opsturen. Dan kun je die spijkerbroek na verloop van tijd gaan ervaren als een te strakke legging.quote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef Ehhe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |