Hoe ik in het leven sta? Geen flauw idee even nu en het eindigt ook niet dit is pas 12 jaar van mijn leven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:15 schreef Scuidward het volgende:
Hij is wel lang maar begint al vrij heftig. Hoe sta je nu in het leven? Want je verhaal eindigt daar niet zie ik.
Ik heb er geen bedoeling ermee iets te behalen maar wel om naar buiten te brengen hoe het ging.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:15 schreef Seam het volgende:
Heftig verhaal als het waar is, maar wat is je nu bedoeling?
Heb je in elk geval een prettige omgeving? Want ik weet niet hoe oud je nu bent, maar ik mag toch hopen dat het niet nog eens 12 jaar is door gegaan? Kan je nu ergens op bouwen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hoe ik in het leven sta? Geen flauw idee even nu en het eindigt ook niet dit is pas 12 jaar van mijn leven.
Van zich afschrijven denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:15 schreef Seam het volgende:
Heftig verhaal als het waar is, maar wat is je nu bedoeling?
Nu wel. 24 jaar dit is voor langer dan 11 jaar door gegaan en misschien anders maar nog even erg en daar stonden pleegouders zeer centraal in, Het kost moeite om dit op papier te zetten en ik tot hier al gekomen en op mezelf kan ik bouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je in elk geval een prettige omgeving? Want ik weet niet hoe oud je nu bent, maar ik mag toch hopen dat het niet nog eens 12 jaar is door gegaan? Kan je nu ergens op bouwen?
Daar ben ik al mee bezig volgende week is mijn eerste afspraak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Van zich afschrijven denk ik.
TS, overduidelijk zit je er nog enorm mee. Misschien is het een goed idee om de hulp van een psycholoog te zoeken?
5 verschillende middelbare scholen op de laatste een VMBO diploma. Verder geen werk op het moment.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:48 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Walgelijk verhaal, heb je nu een baan/diploma?
Breng hem nu niet op ideeën...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:15 schreef Sandersson het volgende:
Potentieel gevalletje waarbij het nog wel eens compleet uit de hand kan lopen. Ik zou het in ieder geval goed begrijpen als je het pleeggezin van toen nu zou vermoorden. En dit meen ik eerlijk gezegd ook nog.
Heeft bloed vergieten ooit iemand verder gebracht in zijn leven op een goede manier?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:15 schreef Sandersson het volgende:
Potentieel gevalletje waarbij het nog wel eens compleet uit de hand kan lopen. Ik zou het in ieder geval goed begrijpen als je het pleeggezin van toen nu zou vermoorden. En dit meen ik eerlijk gezegd ook nog.
Gewoon in een huis in een straat zoals zovelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:22 schreef _piwi_ het volgende:
[..]
Breng hem nu niet op ideeën...
Heftig verhaal zeg... In wat voor omgeving leef je nu? Heb je nu wel vrienden?
Niet zo lang terug is mijn moeder dan met veel moeite toch eens gaan praten omdat ik dus dat alles gewoon in beeldvormen in mijn hoofd heb vanaf mijn derde levensjaar. En het match...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:38 schreef Maanvis het volgende:
Tering wat een verhaal! Ik ga er vanuit dat het echt is, alhoewel ik niet echt begrijp hoe jij nog kunt weten wat er als baby allemaal met jou gebeurde.
Over dat bloedvergieten; dat heeft inderdaad geen zin. Sterk dat je zo denkt, ik had dat niet gekund. Aan de andere kant kunnen die pleegouders en je vader nu wel vrolijk en vrij rond blijven lopen en dat vind ik ook niet terecht. Is er ooit aangifte oid gedaan?
Dat is een begin. Je kunt het OP uitprinten en meenemen. Een jeugd vol verwaarlozing en mishandeling. Ik hoop voor je dat je snel in goed spoor weet te geraken, met voldoende steun en mogelijkheden om je leven verder op te bouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Daar ben ik al mee bezig volgende week is mijn eerste afspraak.
Dit ja...quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Wow Ayumu, ik wist wel dat je wat had meegemaakt maar dit? Heftig. Kan er ook moeilijk iets zinnigs over zeggen, behalve dan dat ik hoop dat je het ooit zal verwerken en het geen impact meer hoeft te hebben op je verdere leven, al zal zoiets je altijd wel bijblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |