quote:Op maandag 17 september 2012 13:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
"t wordt dus een ochtendwip Papabear.
The Notebookquote:Op maandag 17 september 2012 13:26 schreef dolfina-chica het volgende:
iemand nog suggesties voor een jankfilm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op maandag 17 september 2012 14:26 schreef Inlognaam het volgende:
@ Dolfi,
Als je echt wilt janken: The Cove (2009)Jij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik een paar weken geleden nog gezien. Mooie film inderdaadquote:
Een tijd geleden dat een film mij stil kreeg.quote:Op maandag 17 september 2012 14:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden nog gezien. Mooie film inderdaad
Lieve fotoquote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef dolfina-chica het volgende:
Liefde is samen een film kijken
[ afbeelding ]
dank jullie voor de suggesties!
inlog paardje gaat goed.. dus dat is opluchting
quote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
jeeee waar?!?! en per wanneer enzoquote:Op maandag 17 september 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
* Rucky heeft een nieuw huisje gevonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
Den Haag, midden in het centrum.quote:Op maandag 17 september 2012 18:16 schreef belle1608 het volgende:
jeeee waar?!?! en per wanneer enzo
aw das wel vervelend ja!!quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica had verwacht vandaag een smsje te krijgen van haar beste vriendinnetje...
kreeg er wel 1... met de vraag of ik wilde komen oppassen vanavond..
maar zo een hoopte ik niet op...
Ja, das fijn om even lekker te knuffelen. Ga ik zo ook doenquote:Op maandag 17 september 2012 15:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
cool!! dat is waar je hebt gekekenquote:Op maandag 17 september 2012 18:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Den Haag, midden in het centrum.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |