quote:
Moest even naar boven... er kan er 1 niet slapenquote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef dolfina-chica het volgende:
en toen had ik iedereen ewggejaagd
welk hangertje?quote:Op maandag 17 september 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga morgen dat hangertje bestellen denk ik...
ah dacht ff dat je op t verkeerde account zatquote:Op maandag 17 september 2012 22:06 schreef henrivo het volgende:
Lees al een tijdje mee, leuke dingen gebeuren hier
Ik ook niet, kom je ook naar mij toe?quote:Op maandag 17 september 2012 22:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moest even naar boven... er kan er 1 niet slapen
http://link.marktplaats.nl/595985767quote:
Is dat niet te zwaar aan je oor?? (geen idee hoe 5 gram aan je oor aanvoelt hoor)quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/595985767
maar ik kan geen ketting verdragen, dus heb besloten dat ie aan mijn oor gaat
om hem en zijn vriendin te zien dansen is dan weer lachwekkendquote:Op maandag 17 september 2012 22:25 schreef Inlognaam het volgende:
Zanger Rinus is wel deprimerend om te horen.
Moet je me eerst roepenquote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook niet, kom je ook naar mij toe?
vast niet...quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is dat niet te zwaar aan je oor?? (geen idee hoe 5 gram aan je oor aanvoelt hoor)
die is wel leuk idd, maar idd wat ireth zegt; is dat niet te zwaar?quote:Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/595985767
maar ik kan geen ketting verdragen, dus heb besloten dat ie aan mijn oor gaat
Psstquote:
heb wel vaker wat aan en in mijn oor hangen..quote:Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
die is wel leuk idd, maar idd wat ireth zegt; is dat niet te zwaar?
gaat ook niet...quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef Ireth het volgende:
Als je niet tegen een ketting kan, is een leren koordje dan geen optie?
Oke, leren koordje valt dus ook af dan.quote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb wel vaker wat aan en in mijn oor hangen..
Ketting wordt hem sowieso niet...
Ik kan niets om mijn nek/keel verdragen.. soms al geen kleding..
gaat voornamelijk om keel
wie weet breng ik hem naar de juwelier en laat ik er een ring van maken
idd je kan hem bestellen en dan gewoon ff kijken hoe t aanvoelt en evt dan beslissen om er wat anders van te maken. en wat zie je dan welquote:Op maandag 17 september 2012 22:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb wel vaker wat aan en in mijn oor hangen..
Ketting wordt hem sowieso niet...
Ik kan niets om mijn nek/keel verdragen.. soms al geen kleding..
gaat voornamelijk om keel
wie weet breng ik hem naar de juwelier en laat ik er een ring van maken
dan scheurt het wel.quote:Op maandag 17 september 2012 22:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vast niet...
en rekt het niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |