meningen zijn verdeeld... /inkoppertjequote:
ik kop graag in...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:13 schreef vannelle het volgende:
Nou ja zeg, ik bedoel het zo goed......
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:13 schreef vannelle het volgende:
Nou ja zeg, ik bedoel het zo goed......
ik mistte te vaak het doelquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:14 schreef Inlognaam het volgende:
Waarom zit je niet het Oranje elftal dan?
Als je slaapt ben je je er mjnder bewust vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:17 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb jeukvoeten...
en de jeuk gaat niet voorbij...
ik heb al gekrabt... tis al stuk.. ipv dat het pijn doet, jeukt het nog
/klaagmoment
dat ik krab..quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als je slaapt ben je je er mjnder bewust van
We hebben wel vaker gekke lieve dingen gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga een fhf topic openen...
[ afbeelding ]
help mij aan het geld voor deze schoenen...
heb een paar lange nagels, om eng van te worden...quote:
ik geloof dat ik dat niet eens toe zou staan...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
We hebben wel vaker gekke lieve dingen gedaan
Niet doen, hoeft niet stuk!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb een paar lange nagels, om eng van te worden...
nog harder en trek vel er helemaal af
Ik vind het nog steeds een ski schoenquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dat niet eens toe zou staan...
186.99euro....
noway
er werd niet om je mening gevraagdquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een ski schoen
Nee, die krijg je gratis en voor niets.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
er werd niet om je mening gevraagd
die hoef ik niet!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, die krijg je gratis en voor niets.
Want zo ben ik!
Alsof jij daar iets over te vertellen hebtquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dat niet eens toe zou staan...
186.99euro....
noway
ben blij dat er geen topic staat..quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets over te vertellen hebt![]()
Met ons cluppie hebben we dat zo bij elkaar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |