Nait sa soesen!quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Eeeeeen. Nu heb ik rooie rinus en pe daalemmer in mn hoofd. Ooooh nee! Helluup!
En vandaag ook al Bertje Vis. Komt nait goud
ik denk.. tabletje...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jaaaa en one of a kind. Want er is er maar 1 als het goed iszo uit de fabriek. Hopsakidee!
En mijn brommer was destijds (9 jaar geleden alweer, pfoeh!) de 3e rode aprilia mx50 in Nederland.
En ik doe het niet eens bewust
En ik praat teveel
En en en en en en
Ik ga naar bed, gaan jullie mee? Ja toch toch toch? Want ik neem mn tabletje ook mee dus dat past sowieso! Jippie whiehoeeeee yeaaah.
Ghehe ik dacht ook een kalmeringstabletjequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk.. tabletje...
misschien handig![]()
melatonine
Sla gewoon iemand aan de haak die bij de ME zitquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:41 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga een fhf topic openen...
[ afbeelding ]
help mij aan het geld voor deze schoenen...
wil geen vent...quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Sla gewoon iemand aan de haak die bij de ME zit
Neeee! Ik vind het heerlijk om zo lekker druk te zijn. Laat het er maar flink uit komen, heb het meestal wel onder controle. En nu moet ik niks ha puhquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk.. tabletje...
misschien handig![]()
melatonine
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neeee! Ik vind het heerlijk om zo lekker druk te zijn. Laat het er maar flink uit komen, heb het meestal wel onder controle. En nu moet ik niks ha puh
Dr zitten ook wat potjes tussenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wil geen vent...
dan is fhf betere oplossing
plus een vent wil er toch wat voor terug
fhf niet
Ook homo's heb ik begrepen. Maar heel sporadisch hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr zitten ook wat potjes tussen
Maar wel met heeeeeele grote knuppels.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ook homo's heb ik begrepen. Maar heel sporadisch hoor.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:04 schreef Inlognaam het volgende:
Pakketje voor Ehhe is klaar.... die kan kentekenplaat binnenkort verrassen met lekkere smoothies en chocola.
Die komen op de SC ook af en toe wel voorbij. Alleen gedraag ik me nu, want anders wordt Liesje boos.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ik hou niet van grote knuppels...
heb liever lieve eikels
ik heb ze niet gezienquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die komen op de SC ook af en toe wel voorbij. Alleen gedraag ik me nu, want anders wordt Liesje boos.
En dat willen we niet
Gaat het nu alweer over mensen met hosmo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ook homo's heb ik begrepen. Maar heel sporadisch hoor.
Ene boekje is wat dikker dan de andere maar ze hebben allebei een pagina 13quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
welke zal je aanraden, dan weet ik wat ik ga roepen als ik weer een keer die kant op ga
Kijk Dolfi, daar is er al eentjequote:Op dinsdag 18 september 2012 01:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Gaat het nu alweer over mensen met hosmo?
hihi!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ene boekje is wat dikker dan de andere maar ze hebben allebei een pagina 13![]()
Dus smoothie pag. 13 en chocorecept pag. 13
ik zei LIEVE eikelquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kijk Dolfi, daar is er al eentje
Ja, moet je maar even vertelllen welke recepten het waren, want ik weet het echt niet. Maar zal ongetwijfeld lekker zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |