Ninja = aanduiding van Kawasaki motoren.quote:
oooooooooooooooooooowquote:
Ik ben uitermate spectaculair gestopt met motorrijden: door 2x achterelkaar onderuit te gaan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:00 schreef dolfina-chica het volgende:
wat vond je mooi geweest..die kater of het rijden
Waarom vind/vond je dat lekker voor de rijschool?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben uitermate spectaculair gestopt met motorrijden: door 2x achterelkaar onderuit te gaan.
1500 euro schade voor de rijschool( Lekker voor 'm!)
Maar die kater vond ik kutter. Ik kreeg zelfs geen mars naar binnen als ontbijten voelde me de hele dag kut. Dat was dus een keer en nooit meer. En dat is me gelukt
Omdat mn instructeur een dikke, arrogante pad was. En ik bij voorbaat al wist dat ik ging zakken omdat ie weigerde bijz. verrichtingen extra te oefenen terwijl dat hetgene was wat nog wel wat extra aandacht kon gebruiken. Commercie ging voor, leek het wel. Dus lekker rijlessen rekken... meer rijden, maar nauwelijks 8-tjes enz. oefenen. Wel al > 10 jaar terug.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom vind/vond je dat lekker voor de rijschool?
Je komt nu wel op me (ex) vakgebied.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Omdat mn instructeur een dikke, arrogante pad was. En ik bij voorbaat al wist dat ik ging zakken omdat ie weigerde bijz. verrichtingen extra te oefenen terwijl dat hetgene was wat nog wel wat extra aandacht kon gebruiken. Commercie ging voor, leek het wel. Dus lekker rijlessen rekken... meer rijden dan oefenen. Wel al > 10 jaar terug.
Oke, ik was ook niet de makkelijkste en bijdehandt, maar toch.
Ja, klopt. Ik had me een dag vergist en de datum voor het afrijden was er een feestje. Ik had te weinig gegeten, met als gevolg een kater. Niet excessief veel gedronken dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je komt nu wel op me (ex) vakgebied.
Jij vind de instructeur een arrogante pad.
Terwijl je met een kater aankomt, op het examen, blijkt wel hoe serieus je het zelf nam.
En commercie gaat voor?
Ik heb nieuws voor je, rijscholen zijn geen filantropische instellingen.
Je bent een schoolvoorbeeld van een leerling die het ALLEMAAL beter weet, maar ondertussen er geen zak van snapt.
En dan ga je ook nog eens twee keer op je muil met de motor.
Wie is degene die weet wat ie wel redelijk kan (en bevestigd krijgt door een andere instructeur) en wie is degene die weet wat ie absoluut niet kan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:31 schreef vannelle het volgende:
Zo met Pulver eens, ben ook instructeur geweest.
Juist die lui die het beter denken te weten zijn zwaar kut.
Waarom zou je denken dat je als leerling meer weet dan de instructeur?
Wie is degene die het moet leren?
Dat laatste 'argument' van je komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:36 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wie is degene die weet wat ie wel redelijk kan (en bevestigd krijgt door een andere instructeur) en wie is degene die weet wat ie absoluut niet kan?
- de instructeur? JA
- de lesser zelf? OOK!
En als je datum al 3 maanden vaststaat ofzo, en je meermalen aangeeft dat je meer de bijz. verrichtingen wilt oefenen, de datum nadert, maar nauwelijks de bijz. verrichtingen geoefend worden?
De klik was er gewoon niet meer, maar de lessen waren betaald. Ik kreeg het idee dat ie me bewust heeft laten zakken, door bewust die dingen niet of nauwelijks meer te oefenen.
Weet je? Je bevestigt zelf alleen maar hoe eigenwijs je bent.quote:Op dinsdag 18 september 2012 02:52 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb het over een bepaalde instructeur, niet over de hele groep instructeurs. Dat verschilt nogal.
Dat jij je aangesproken voelt, dat is niet mijn probleem maar jouw probleem.
Overstappen kon niet meer, ik had was al overgestapt van de ene rijschool naar de andere en had een pakket aangeschaft en betaald. D'r was helaas geen weg meer terug, anders had ik zo wederom overgestapt.
Vroeger was er nog geen AVD en AVB. Toen was het een examen maar de bijz. verrichtingen werden gewoon nauwelijks gedaan. 25 lesuren gehad, maar na 15 uur (pakket) reed ik echt wel voldoende. Schakelen, weet ik veel wat ging allemaal prima. Alleen die bijz. verrichtingen. Daar moest echt op geoefend worden, maar keer op keer gebeurde dat niet.
Om die reden zeg ik ook: ik kreeg gewoon het idee dat ie me vantevoren al een lesje wilde leren en het misschien wel doelbewust heeft nagelaten die bijz. verrichtingen te oefenen.
Ik ben het met je eens dat je hoort te krijgen waar je voor betaalt. Makkelijk zat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:00 schreef Inlognaam het volgende:
Ik weet dat ik eigenwijs ben. Is een juiste conclusie, maar toch zou je die eigenlijk niet kunnen trekken.
Als ik als lesser aangeef dat bepaalde dingen moet oefenen, het examen allang vaststaat, nadert, alles redelijk gaat, behalve de bijz. verrichtingen.
Ben ik dan eigenwijs als ik op een gegeven moment zeg dat ik nu toch echt de bijz. verrichtingen wil oefenen, in plaats van een beetje door de stad te rijden? Omdat die ook onderdeel zijn van het examen.
Naar mijn idee moet je het dan als volgt doen als instructeur: mij indelen met een andere beginner die de bijz. verrichtingen moet oefenen. En samen dus een dubbeluur voornamelijk die dingen oefenen.
Moge vanuit de bus die ook in de rij staat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:13 schreef Papabear het volgende:
Goeiemorgen vanuit de file op de A9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |