abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2012 @ 01:57:51 #151
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921140
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 september 2012 01:55 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

huh???
Ninja = aanduiding van Kawasaki motoren.
ZZ-R is ook een Kawasaki, dier hier in NL niet de aanduiding Ninja heeft

En die ZZ-R vind ik ondanks dat ie al bijna 20 jaar oud is nog steeds een van de mooiste modelletjes
:)

Alleen niet zo snel als de 'Ninja's, maar dat boeit me allemaal niet.
Ook hoi !
  dinsdag 18 september 2012 @ 01:58:39 #152
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116921144
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 01:57 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Motor! Kawa
oooooooooooooooooooow
die ZZ-R
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:00:13 #153
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921160
Die ja... maar door afrijden met een kater is het daar nooit van gekomen _O-

Dat was de eerste keer dat ik een kater had. En ik vond het gelijk mooi geweest ;)
Ook hoi !
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:00:42 #154
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116921162
wat vond je mooi geweest..die kater of het rijden
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:03:11 #155
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921180
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 september 2012 02:00 schreef dolfina-chica het volgende:
wat vond je mooi geweest..die kater of het rijden
Ik ben uitermate spectaculair gestopt met motorrijden: door 2x achterelkaar onderuit te gaan.
1500 euro schade voor de rijschool :D ( Lekker voor 'm!)

Maar die kater vond ik kutter. Ik kreeg zelfs geen mars naar binnen als ontbijt :( en voelde me de hele dag kut. Dat was dus een keer en nooit meer. En dat is me gelukt :Y
Ook hoi !
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:04:16 #156
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921190
Katers zijn kut, dus voorkeur voor poesjes ;)
Maar van motorrijden kan ik geen genoeg krijgen. Vond het heerlijk, alleen zonder rijbewijs is het nogal lastig.
Ook hoi !
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:07:37 #157
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_116921221
ik heb 2 a 3 keer per jaar een kater te dichtbij ;)

de rest van het jaar loopt er een gecastreerde kater bij me in huis..

die 2 a 3 keer per jaar ga ik de strijd niet met mezelf aan..
en geef ik toe..

ach boeien.. morgen voel ik me beroerd... en heb ik spijt.. so be it
Fokbijbel!
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:10:05 #158
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_116921248
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 02:03 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Ik ben uitermate spectaculair gestopt met motorrijden: door 2x achterelkaar onderuit te gaan.
1500 euro schade voor de rijschool :D ( Lekker voor 'm!)

Maar die kater vond ik kutter. Ik kreeg zelfs geen mars naar binnen als ontbijt :( en voelde me de hele dag kut. Dat was dus een keer en nooit meer. En dat is me gelukt :Y
Waarom vind/vond je dat lekker voor de rijschool? :?
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:10:25 #159
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921253
Het meest kutte is, is dat je niets tegen die kater kunt doen.

Een vervelende kater kun je castreren, zodat ie wat minder irritant is, maar een kater door alcohol? Tegen dat teringbeest is geen remedie behalve afwachten tot ie verdwijnt :(

Derhalve, een keer nooit meer. Man, wat voelde ik me beroerd. Snap trouwens ook de lol niet van je zo dronken zuipen, maar aangeschoten zijn is wel grappig soms.
Ook hoi !
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:11:39 #160
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921264
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 02:10 schreef Pulver het volgende:

[..]

Waarom vind/vond je dat lekker voor de rijschool? :?
Omdat mn instructeur een dikke, arrogante pad was. En ik bij voorbaat al wist dat ik ging zakken omdat ie weigerde bijz. verrichtingen extra te oefenen terwijl dat hetgene was wat nog wel wat extra aandacht kon gebruiken. Commercie ging voor, leek het wel. Dus lekker rijlessen rekken... meer rijden, maar nauwelijks 8-tjes enz. oefenen. Wel al > 10 jaar terug.

Oke, ik was ook niet de makkelijkste en bijdehandt, maar toch.
Ook hoi !
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:17:01 #161
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_116921324
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 02:11 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Omdat mn instructeur een dikke, arrogante pad was. En ik bij voorbaat al wist dat ik ging zakken omdat ie weigerde bijz. verrichtingen extra te oefenen terwijl dat hetgene was wat nog wel wat extra aandacht kon gebruiken. Commercie ging voor, leek het wel. Dus lekker rijlessen rekken... meer rijden dan oefenen. Wel al > 10 jaar terug.

Oke, ik was ook niet de makkelijkste en bijdehandt, maar toch.
Je komt nu wel op me (ex) vakgebied.
Jij vind de instructeur een arrogante pad.
Terwijl je met een kater aankomt, op het examen, blijkt wel hoe serieus je het zelf nam.

En commercie gaat voor?
Ik heb nieuws voor je, rijscholen zijn geen filantropische instellingen.
Je bent een schoolvoorbeeld van een leerling die het ALLEMAAL beter weet, maar ondertussen er geen zak van snapt.
En dan ga je ook nog eens twee keer op je muil met de motor.
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:26:04 #162
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921396
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 02:17 schreef Pulver het volgende:

[..]

Je komt nu wel op me (ex) vakgebied.
Jij vind de instructeur een arrogante pad.
Terwijl je met een kater aankomt, op het examen, blijkt wel hoe serieus je het zelf nam.

En commercie gaat voor?
Ik heb nieuws voor je, rijscholen zijn geen filantropische instellingen.
Je bent een schoolvoorbeeld van een leerling die het ALLEMAAL beter weet, maar ondertussen er geen zak van snapt.
En dan ga je ook nog eens twee keer op je muil met de motor.
Ja, klopt. Ik had me een dag vergist en de datum voor het afrijden was er een feestje. Ik had te weinig gegeten, met als gevolg een kater. Niet excessief veel gedronken dus.

Dat ik zakte lag daar niet aan trouwens. Ik was volkomen nuchter. Alleen heb ik me weleens beter gevoeld dan toen zeg maar. En ik was nerveus als de hel. Ook dat werkt niet bevorderend.

Of ik zo'n schoolvoorbeeld ben die het allemaal beter weet, kun jij niet oordelen. Maar als een ander instructeur (van dezelfde rijschool) aangeeft dat het met rijden goed zit, en ik aangeef dat ik de bijz. verrichtingen wil oefenen maar dat gebeurd keer op keer niet en de al lang vastgelegde examendata komt erg in de buurt... ja..dan vind ik dat commercie voorging.

De eerste keer ging ik op mn muil omdat ik nogal wat te hard reed en een bochtje niet meer haalde. Omdat de instructeur te ver vooruit reed en ik 'm wilde bijhouden. Dom..dom.. ik denk dat ik nog remde terwijl ik al schuin ging om de bocht in te gaan.

TWeede keer, paar 100m verderop denk ik omdat de remschijf misschien krom was. Die kan ik niet verklaren eigenlijk. Weet niet waarom... adrenaline? Zou kunnen...

Uiteraard was het geen opzet en baalde ik er stevig van, maar hoe ik na afloop behandeld ben was niet bepaald netjes. Toen kreeg ik er vrede mee...

Die 1500 euro was een proforma rekening , die ie verwachte dat ik even ging betalen. Ik denk dat ie 'm voor een paar honderd opgelapt heeft eigenlijk.

Ah, het is gebeurd. Blij ben ik er niet mee, maar rouwig ook niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Inlognaam op 18-09-2012 02:40:42 ]
Ook hoi !
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:31:00 #163
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921436
* Inlognaam geeft ook toe dat ie een betweter is soms :Y
en gaat zo'n beetje afsluiten want vind het weer mooi geweest.

Truste iedereen die nog wakker is en goedemorgen iedereen die dit over een paar uur leest

:W
Ook hoi !
pi_116921445
Zo met Pulver eens, ben ook instructeur geweest.
Juist die lui die het beter denken te weten zijn zwaar kut.
Waarom zou je denken dat je als leerling meer weet dan de instructeur?
Wie is degene die het moet leren?
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:36:10 #165
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921474
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 02:31 schreef vannelle het volgende:
Zo met Pulver eens, ben ook instructeur geweest.
Juist die lui die het beter denken te weten zijn zwaar kut.
Waarom zou je denken dat je als leerling meer weet dan de instructeur?
Wie is degene die het moet leren?
Wie is degene die weet wat ie wel redelijk kan (en bevestigd krijgt door een andere instructeur) en wie is degene die weet wat ie absoluut niet kan?

- de instructeur? JA
- de lesser zelf? OOK!

En als je datum al 3 maanden vaststaat ofzo, en je meermalen aangeeft dat je meer de bijz. verrichtingen wilt oefenen, de datum nadert, maar nauwelijks de bijz. verrichtingen geoefend worden?

De klik was er gewoon niet meer, maar de lessen waren betaald. Ik kreeg het idee dat ie me bewust heeft laten zakken, door bewust die dingen niet of nauwelijks meer te oefenen.
Ook hoi !
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:44:21 #166
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_116921520
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 02:36 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Wie is degene die weet wat ie wel redelijk kan (en bevestigd krijgt door een andere instructeur) en wie is degene die weet wat ie absoluut niet kan?

- de instructeur? JA
- de lesser zelf? OOK!

En als je datum al 3 maanden vaststaat ofzo, en je meermalen aangeeft dat je meer de bijz. verrichtingen wilt oefenen, de datum nadert, maar nauwelijks de bijz. verrichtingen geoefend worden?

De klik was er gewoon niet meer, maar de lessen waren betaald. Ik kreeg het idee dat ie me bewust heeft laten zakken, door bewust die dingen niet of nauwelijks meer te oefenen.
Dat laatste 'argument' van je komt me bekend voor.
Geen idee meer wat voor werk jij doet, maar ik kan je nu al zeggen dat dat jij zo'n beschuldiging niet pikt.
Een instructeur leert een leerling auto of motor rijden.
Maar blijkbaar mag je tegen ons altijd zeggen dat we alleen ons best doen om mensen te laten zakken.
Zodat we NOG meer geld kunnen verdienen!
Het ligt NOOIT aan de leerling! Gadver! :(

Ik kan je nu al zeggen, dit soort eigenwijze betweters heb ik me auto uitgeschopt.
Ga maar naar een andere rijschool, als je het allemaal beter weet.
  dinsdag 18 september 2012 @ 02:52:05 #167
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921565
Ik heb het over een bepaalde instructeur, niet over de hele groep instructeurs. Dat verschilt nogal.
Dat jij je aangesproken voelt, dat is niet mijn probleem maar jouw probleem.

Overstappen kon niet meer, ik had was al overgestapt van de ene rijschool naar de andere en had een pakket aangeschaft en betaald. D'r was helaas geen weg meer terug, anders had ik zo wederom overgestapt.

Vroeger was er nog geen AVD en AVB. Toen was het een examen maar de bijz. verrichtingen werden gewoon nauwelijks gedaan. 25 lesuren gehad, maar na 15 uur (pakket) reed ik echt wel voldoende. Schakelen, weet ik veel wat ging allemaal prima. Alleen die bijz. verrichtingen. Daar moest echt op geoefend worden, maar keer op keer gebeurde dat niet.

Om die reden zeg ik ook: ik kreeg gewoon het idee dat ie me vantevoren al een lesje wilde leren en het misschien wel doelbewust heeft nagelaten die bijz. verrichtingen te oefenen.
Ook hoi !
pi_116921583
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 02:52 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb het over een bepaalde instructeur, niet over de hele groep instructeurs. Dat verschilt nogal.
Dat jij je aangesproken voelt, dat is niet mijn probleem maar jouw probleem.

Overstappen kon niet meer, ik had was al overgestapt van de ene rijschool naar de andere en had een pakket aangeschaft en betaald. D'r was helaas geen weg meer terug, anders had ik zo wederom overgestapt.

Vroeger was er nog geen AVD en AVB. Toen was het een examen maar de bijz. verrichtingen werden gewoon nauwelijks gedaan. 25 lesuren gehad, maar na 15 uur (pakket) reed ik echt wel voldoende. Schakelen, weet ik veel wat ging allemaal prima. Alleen die bijz. verrichtingen. Daar moest echt op geoefend worden, maar keer op keer gebeurde dat niet.

Om die reden zeg ik ook: ik kreeg gewoon het idee dat ie me vantevoren al een lesje wilde leren en het misschien wel doelbewust heeft nagelaten die bijz. verrichtingen te oefenen.
Weet je? Je bevestigt zelf alleen maar hoe eigenwijs je bent.
Als instructeur zou ik je niet eens als leerling willen hebben.
  dinsdag 18 september 2012 @ 03:00:58 #169
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921605
Ik weet dat ik eigenwijs ben. Is een juiste conclusie, maar toch zou je die eigenlijk niet kunnen trekken.

Als ik als lesser aangeef dat bepaalde dingen moet oefenen, het examen allang vaststaat, nadert, alles redelijk gaat, behalve de bijz. verrichtingen.

Ben ik dan eigenwijs als ik op een gegeven moment zeg dat ik nu toch echt de bijz. verrichtingen wil oefenen, in plaats van een beetje door de stad te rijden? Omdat die ook onderdeel zijn van het examen.

Naar mijn idee moet je het dan als volgt doen als instructeur: mij indelen met een andere beginner die de bijz. verrichtingen moet oefenen. En samen dus een dubbeluur voornamelijk die dingen oefenen.
Ook hoi !
  dinsdag 18 september 2012 @ 03:02:02 #170
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_116921616
Tot morgen :)
Ook hoi !
pi_116921639
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 03:00 schreef Inlognaam het volgende:
Ik weet dat ik eigenwijs ben. Is een juiste conclusie, maar toch zou je die eigenlijk niet kunnen trekken.

Als ik als lesser aangeef dat bepaalde dingen moet oefenen, het examen allang vaststaat, nadert, alles redelijk gaat, behalve de bijz. verrichtingen.

Ben ik dan eigenwijs als ik op een gegeven moment zeg dat ik nu toch echt de bijz. verrichtingen wil oefenen, in plaats van een beetje door de stad te rijden? Omdat die ook onderdeel zijn van het examen.

Naar mijn idee moet je het dan als volgt doen als instructeur: mij indelen met een andere beginner die de bijz. verrichtingen moet oefenen. En samen dus een dubbeluur voornamelijk die dingen oefenen.
Ik ben het met je eens dat je hoort te krijgen waar je voor betaalt. Makkelijk zat.
Risico van vallen met de motor is risico van de rijschool, ook makkelijk zat.
Maar zeg niet dat het aan de rijschool ligt dat jij je rbw nog niet hebt.
  dinsdag 18 september 2012 @ 03:43:04 #172
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_116921776
Lieve Inlognaam.
Ik heb in mijn werk zo'n 750 leerlingen gehad.
Waarvan rond de 700 hun rijbewijs hebben gehaald, soms in één keer, soms deden ze er wat langer over.
Maar vind het toch leuk, dat JIJ kan vertellen hoe een instructeur zijn werk moet doen.
Daarom vroeg ik ook wat jouw werk is/was.
Ga jij een schilder inhuren en achter hem staan om dan te vertellen dat hij het niet goed doet?
Breng je je auto weg naar de dealer om vervolgens erbij te gaan staan, dat ze niet weten wat ze doen?
Of doe je dat bij de loodgieter, de schoorsteenveger of timmerman?
Zeg je tegen de dokter of tandarts dat ze alleen maar op geld uit zijn?
Dat ie tanden loopt uit te boren omdat hij daar geld aan verdient?
Driewerf neen!

Maar leer mij leerlingen kennen.
Ze weten ALLES beter! Al gaan ze in de bocht op hun bek omdat ze niet kunnen remmen, is hun 'achtje maken' VEEEEEEL belangrijker. Wie ben jij om te bepalen wat veel belangrijker is?
Je gaat verdomme twee keer op je smoel en rijd voor 1500 euro schade.
Maar je vind het de schuld van de rijschool dat ze niet met je verrichtingen bezig gaan.
Ik had je allang eruit geschopt, zonder terugaaf van lesgeld.
Bij mij had je de kans niet gekregen om met je eigenwijze kop me materiaal kapot te rijden.

En het blijkt ook wel dat ik gelijk heb, want je hebt je rijbewijs niet.
Ondanks dat je van jezelf vind dat je het allemaal beter weet, het CBR en de rijschool is het daar niet mee eens.
Ik geef je één tip: koop een motor, koop een L plaatje en je mag gewoon examen doen.
Zal een rijschool niet moeilijk over doen, als je je eigen 'bike' een paar keer in een bocht plat laat gaan. Ze gaan je wel keihard uitlachen, maar niet in je gezicht.
Wens je een prettige wedstrijd.

Disclaimer: Pulver mag alleen autorijles geven maar weet wel hoe motorrijles in elkaar zit.
En ondanks dat ik 15 jaar was toen ik begon met motorrijden, heb ik nog nooit zoveel schade aan een motor gereden. Vind dat behoorlijk lomp, dan heb je gewoon de motor niet onder controle.
Ik gun Inlognaam best wel zijn ZZ-R maar laten we dan met zijn allen even lappen voor zijwieltjes.
  dinsdag 18 september 2012 @ 05:33:12 #173
371088 Ehhe
Hij gelooft in mij.
pi_116922147
Nou, ik kan me best voorstellen dat inlognaam het zo voelt.

Ik haat de wekker van vriendlief :'). Hij heeft zo'n wake-up-light... Word er zo vaak wakker van terwijl ik nog n paar uurtjes kan slapen voor mn eigen wekker gaat :O :(
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
pi_116922848
Goeiemorgen vanuit de file op de A9 :W
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:32:24 #175
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_116923043
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:13 schreef Papabear het volgende:
Goeiemorgen vanuit de file op de A9 :W
Moge vanuit de bus die ook in de rij staat. :W
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')