Moge vanuit m'n bedjequote:Op dinsdag 18 september 2012 08:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moge vanuit de bus die ook in de rij staat.
Beterschap Ireth!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:11 schreef Ireth het volgende:
Mogguh!![]()
Ik heb vannacht een innige relatie ontwikkeld met mijn wc pot én een emmer... (ja idd een trio!)
Mijn hemel, wat kan een mens zich beroerd voelen zeg.. heb vaker de plee gezien dan mijn bed
*Gebakken ei, spek, ham en kaas bakt voor Dolfi* of helpt dat niet? (geen ervaring, nog nooit een kater gehadquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:32 schreef dolfina-chica het volgende:
goede morgen....
kolere.. teentjes getrapt... (terug gelezen)
ik krijg alleen het idee dat er niet gelezen wordt wat een ander schrijft, maar goed...
ik ben wakker...
vraag niet hoe...
* Ireth rent naar de wc...quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Gebakken ei, spek, ham en kaas bakt voor Dolfi* of helpt dat niet? (geen ervaring, nog nooit een kater gehad)
oe bah, nu nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Gebakken ei, spek, ham en kaas bakt voor Dolfi* of helpt dat niet? (geen ervaring, nog nooit een kater gehad)
zwanger?quote:
Ik heb hier net een lampje aangeknipt? Tis gewoon donker?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Gebakken ei aan Rucky geeft en een thermoskan koffie op tafel zetquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:43 schreef Rucky het volgende:
[..]Geef maar aan mie en vergeet de koffie nit.
Als je de spek, ham en kaas gaat pakken neem dan ook de fles curry mee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Gebakken ei aan Rucky geeft en een thermoskan koffie op tafel zet*
hahahaquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je de spek, ham en kaas gaat pakken neem dan ook de fles curry mee.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:58 schreef dolfina-chica het volgende:
je aansteker in je mond doen om hem vervolgens aan te willen steken met een shaggie![]()
ik zou persoonlijk andersom doen
dat had je vannacht moeten zeggen... niet nu pasquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:03 schreef Rucky het volgende:
[..]Soms kan je beter dingen voor je zelf houden.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:58 schreef dolfina-chica het volgende:
je aansteker in je mond doen om hem vervolgens aan te willen steken met een shaggie![]()
ik zou persoonlijk andersom doen
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat had je vannacht moeten zeggen... niet nu pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |