quote:
leuk voor je, moet je ver verhuizen van waar je nu zit?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:45 schreef Rucky het volgende:
Morgen krijg ik de sleutels en dan ga ik kijken wanneer ik kan verhuizen.
Dank je, valt wel mee van Rotterdam naar Den Haag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:46 schreef espri het volgende:
[..]
leuk voor je, moet je ver verhuizen van waar je nu zit?
oke wel goed te doen dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je, valt wel mee van Rotterdam naar Den Haag.
Zeker, het is alleen zo plotseling dat ik het nu pas begin te beseffen wat ik allemaal moet regelen.quote:
tip van de chef : regel je verhuizing van internet als eerste!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker, het is alleen zo plotseling dat ik het nu pas begin te beseffen wat ik allemaal moet regelen.
ja alles omzetten, post door sturen, verzekeringen ed moet je allemaal aan denken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeker, het is alleen zo plotseling dat ik het nu pas begin te beseffen wat ik allemaal moet regelen.
Ik heb internet in mijn tas zitten dus waar ik ben heb ik het.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
tip van de chef : regel je verhuizing van internet als eerste!
goede reisquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb internet in mijn tas zitten dus waar ik ben heb ik het.
Maar bij mijn vorige verhuizing ging de internet verhuizing snel. Met 3 dagen was het gebeurd. jij moest het nieuw aanvragen en dat kost wat meer tijd.
En nu ga ik naar huis.
Lijstje is klaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
goede reis![]()
kan je mooi onderweg je to do lijst maken
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijstje is klaar
-Vrachtwagen voor Laren rijden
-spullen erin mikken
-naar Den Haag rijden
-spullen in de woning mikken
-koffie zetten
-klaar
![]()
hebben je cliënten je aangestoken met puffen??quote:
gefixt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lijstje is klaar
-contract tekenen, sleutels krijgen
-gas, water, licht regelen
-inpakken en uitzoeken
-Vrachtwagen voor Laren rijden
-spullen erin mikken
-naar Den Haag rijden
-spullen in de woning mikken
-dozen en spullen uitpakken
-koffie zetten Bier drinken
-klaar
![]()
ja bijna, was een zware dag maar zo gaan de dagen wel lekker snel,quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hebben je cliënten je aangestoken met puffen??![]()
ben vandaag verwendquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:31 schreef espri het volgende:
[..]
ja bijna, was een zware dag maar zo gaan de dagen wel lekker snel,
alles goed met je?
heerlijk als je verwend wordt, geniet er maar vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben vandaag verwend
lief maatje... jammer dat ie getrouwd is
eerst volgende keer als ie langskomt ruik ik als een grote mangoquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:32 schreef espri het volgende:
[..]
heerlijk als je verwend wordt, geniet er maar van
hahha ja ik las het terug, wel heel lief van hem.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
eerst volgende keer als ie langskomt ruik ik als een grote mango
lol.. misschien vindt ie me dan wel zo lekker, dat ie me opeet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:35 schreef espri het volgende:
[..]
hahha ja ik las het terug, wel heel lief van hem.
je kan ook nog steeds een mangokostuum aantrekken, wie weet helpt dat
Inpakken en uitzoeken?quote:
Dus bij jou maak ik ook al geen kans.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:36 schreef espri het volgende:
en ik heb de allerliefste vriend, als we het toch over lief hebben, hij staat nu voor de 2de dag voor me te koken![]()
ik denk dat ik hem maar hou
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:30 schreef billie1985 het volgende:
Ohja, bijna vergeten te melden! Mijn eerste FHF pakketje is de deur uit!
Leuk om zelf ook iets terug te kunnen doen
verhuis je zo vaak dan? ik vind het iets verschrikkelijksquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Inpakken en uitzoeken?
Ik neem de hooivork en zet het raam open met de verhuiswagen ervoor. En uitzoeken doet de hooivork wel, alles wat er tussendoor valt is de moeite van het meenemen niet waard.![]()
Ik hoor ze het al zeggen bij het verhuurbedrijf, hoi Rucky alweer hier?
volgens mij kon ik je moeder zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dus bij jou maak ik ook al geen kans.
lijkt me handig met een bruiloft als vooruitzichtquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:36 schreef espri het volgende:
en ik heb de allerliefste vriend, als we het toch over lief hebben, hij staat nu voor de 2de dag voor me te koken![]()
ik denk dat ik hem maar hou
Ik heb daar 2x een wagen gehuurd voor anderen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:41 schreef espri het volgende:
[..]
verhuis je zo vaak dan? ik vind het iets verschrikkelijks
owja, we hadden meer plannenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lijkt me handig met een bruiloft als vooruitzicht
ik heb ook plannetjequote:
nope nopequote:
en wat ga je bestellen? ben een aagje hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:58 schreef dolfina-chica het volgende:
morgen mama even vragen of ik een bestelling op ebay kan doen op haar naam
spulletjes voor dromenvangerquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:00 schreef espri het volgende:
[..]
en wat ga je bestellen? ben een aagje hoor
leuk er zijn zoveel mooie dingetjes daar voor te gebruikenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
spulletjes voor dromenvanger
ja, kloptquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:06 schreef espri het volgende:
[..]
leuk er zijn zoveel mooie dingetjes daar voor te gebruiken
ja precies, de felle kleuren zijn ook prachtig maar puur natuurkleuren lijken er meer bij te horen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, klopt
wil wat houtenkralen hebben... bruin, lichtbruin, gebroken wit, houtskleur
vind dromenvangers met kleur leuk, maar toch vind ik aardekleuren mooier erbij
paar accenten met kleur lijkt me gaaf en dat ga ik ook wel doen..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:09 schreef espri het volgende:
[..]
ja precies, de felle kleuren zijn ook prachtig maar puur natuurkleuren lijken er meer bij te horen.
ik heb een hele mooie bruine met veren in mn slaapkamer hangen, prachtig vind ik hetquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
paar accenten met kleur lijkt me gaaf en dat ga ik ook wel doen..
maar niet alleen maar kleur..
hoeft geen circus te worden
vraag je nu of ze langs het reservaat wil fietsen voor je?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:15 schreef kwiebuske het volgende:
had er 1 uit de vs
van zo een indianenstandje langs een reservaat
die was na 15 jaar hangen toch wel op![]()
* kwiebuske dolfie lief aankijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |