Ligt aan de support hequote:Op zondag 16 september 2012 12:53 schreef LieLie het volgende:
Mijn vraag nog even een keer: Passbook, gaan we daar iets aan hebben in Nederland?
Ligt eraan. Globale partijen zullen niet zoveel naar lokale markten kijken. Ik zie KLM bijvoorbeeld wel passbook gaan ondersteunen. Kinepolis in Belgie gaat het al doen.quote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef TC03 het volgende:
Alleen in NL is Android relatief groot waardoor partijen liever een crossplatorm oplossing zullen willen gebruiken, denk ik.
Mijn werkgever is nu bezig met een Phonegap oplossing waardoor er vanuit (grotendeels) dezelfde codebase zowel Android als iOS binaries worden opgeleverd. Ik kan me zo voorstellen dat we daar niet de enige in zijn.quote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef TC03 het volgende:
Alleen in NL is Android relatief groot waardoor partijen liever een crossplatorm oplossing zullen willen gebruiken, denk ik.
True. En een voordeel is dat 90% voor het einde van het jaar iOS 6 heeft, direct een grote markt dus.quote:Op zondag 16 september 2012 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ligt eraan. Globale partijen zullen niet zoveel naar lokale markten kijken. Ik zie KLM bijvoorbeeld wel passbook gaan ondersteunen. Kinepolis in Belgie gaat het al doen.
Kan die fout hier ook reproduceren.quote:Op zondag 16 september 2012 13:52 schreef LDS het volgende:
Mooi kut dit, druk op categorie weer bij de hitlijsten, en nu kan ik niet meer terugkomen. Alles geprobeert, harde reset, appstore afsluiten, uitloggen, maar ik kom niet in de algemene categorie. Iemand een idee?!?!
Staat gewoon in de normale "App Store" bij mij. Leuk programmaatjequote:Op zondag 16 september 2012 15:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedankt hè staat er helemaal niet bij. Krijg te lezen: niet gevonden
Hij zei in iTunesquote:Op zondag 16 september 2012 15:17 schreef Thomas B. het volgende:
Staat gewoon in de normale "App Store" bij mij. Leuk programmaatje
Pushberichten?quote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef poiuytr het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik ook eindelijk een iPad. Had alleen een vraag over de mail functie.
Ik heb een gmail account en deze gekoppeld aan de mail app maar als ik een nieuwe mail binnen heb krijg ik geen hier geen melding van![]()
Het liefst wil ik dus dat er een soort van pop-up in beeld verschijnt met u heeft een nieuwe email met daarin de afzender en dan in drie regels een boodschap van de mail. Heeft iemand een idee waar ik dit kan instellen of heb ik hier een jailbreak voor nodig?
instellingen > berichtgeving > mail > gmailaccount :quote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef poiuytr het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik ook eindelijk een iPad. Had alleen een vraag over de mail functie.
Ik heb een gmail account en deze gekoppeld aan de mail app maar als ik een nieuwe mail binnen heb krijg ik geen hier geen melding van![]()
Het liefst wil ik dus dat er een soort van pop-up in beeld verschijnt met u heeft een nieuwe email met daarin de afzender en dan in drie regels een boodschap van de mail. Heeft iemand een idee waar ik dit kan instellen of heb ik hier een jailbreak voor nodig?
Push aanzettenquote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef poiuytr het volgende:
Exchange-account toevoegen ipv een Gmail-account.quote:Op maandag 17 september 2012 10:44 schreef poiuytr het volgende:
In toegangsscherm stond niet aan en meldingsstijl stond op geen. Nu even een testmail proberenquote:Op maandag 17 september 2012 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
instellingen > berichtgeving > mail > gmailaccount :
Meldingen, badge-appsymbool, toon voorvertoning, op toegangsscherm allemaal aanstaan?
quote:Op maandag 17 september 2012 10:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In toegangsscherm stond niet aan en meldingsstijl stond op geen. Nu even een testmail proberen
Bedankt voor de reacties mensen.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Exchange-account toevoegen ipv een Gmail-account.
Het verschil is dat Exchange wel pusht en Gmail niet.quote:Op maandag 17 september 2012 11:08 schreef poiuytr het volgende:
Na een 10 a 15 minuten eindelijk een mail binnen gekregen, kan dit niet sneller?
Wat is het verschil tussen een Exchange account toevoegen en een normaal Gmail account toevoegen Pino?
Je kunt beter gewoon de applicatie van Gmail zelf gebruiken. Werkt handiger en sneller dan dat mailprogramma van iOs vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 11:08 schreef poiuytr het volgende:
Na een 10 a 15 minuten eindelijk een mail binnen gekregen, kan dit niet sneller?
Wat is het verschil tussen een Exchange account toevoegen en een normaal Gmail account toevoegen Pino?
Haha nee manquote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon de applicatie van Gmail zelf gebruiken. Werkt handiger en sneller dan dat mailprogramma van iOs vind ik persoonlijk.
Vind ik niet, ook als je vanuit andere apps mailtjes verstuurt gaat dat via de stock app en niet via de Gmail-app.quote:Op maandag 17 september 2012 12:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon de applicatie van Gmail zelf gebruiken. Werkt handiger en sneller dan dat mailprogramma van iOs vind ik persoonlijk.
quote:Op maandag 17 september 2012 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Exchange wel pusht en Gmail niet.
Bedankt, dit is wat ik zocht. Werkt echt perfectquote:Op maandag 17 september 2012 11:46 schreef Merkie het volgende:
Staat hier uitgelegd voor de iPhone, iPad is bijna hetzelfde: http://support.google.com(...)?hl=en&answer=138740
Dat weet ik, daarom zei ik het je ook.quote:Op maandag 17 september 2012 13:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, dit is wat ik zocht. Werkt echt perfect
Aha dat wist ik niet. Is dan ook een functie die ik niet gebruik. Maar goed, iedere z'n voorkeur. Fijn dat het probleem van poiuytr opgelost is iig.quote:Op maandag 17 september 2012 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik niet, ook als je vanuit andere apps mailtjes verstuurt gaat dat via de stock app en niet via de Gmail-app.
Daarnaast is de standaard app gewoon heel goed.
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Btw; Tweetbot for iPad is nu 0.79 vanwege de update van de Twitter-app.
Net gisteren voor 2.39euro gekocht
Nee, maar dat gedeelte kan ik niet beantwoordenquote:Op woensdag 19 september 2012 20:17 schreef Klonk het volgende:
ah, mooi, maar dat beantwoord mijn vraagje niet
Volgens mij kun je 'm dan gewoon weer downgraden met het ipsw-bestand en dan daarna je backup terugzetten.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:16 schreef Klonk het volgende:
ik zit ff te twijfelen, iOS6 komt er aan (vandaag toch?) maar heb een gejailbreakte 5.1.1 kan ik als het niet bevalt gewoon een backup terugzetten uit iTunes met 5.1.1 (die ik uiteraard heb?)
Valt op zich wel mee, het downloaden was zo gebeurd maar zowel mijn iPhone als iPad doen er lang over om de update voor te bereiden.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Wacht ook nog even met updaten..tot morgen
Denk dat de servers het nu een beetje extreem zwaar hebben
natuurlijk, en dat had ik al braaf gedaan, ben een beetje gammelquote:Op woensdag 19 september 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klonk, dan moet je je SHSH aan je ipsw stitchen
...whyyyyy?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wut.
[ afbeelding ]
Edit: never mind ik had zelf ooit de servers van Apple in de hosts file geblockt
Iets met een jailbreak and shsh ooit geloof ik. Niet alle servers van Apple trouwens, alleen de activatieservers.quote:
Ja, ik dacht het wel (althans gelezen), maar ik kan hem zo 123 niet vinden.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Was er al een youtube app voor de ipad?
Pff, duurt lang. Nu dus maar de iPhone-versie gebruiken..quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee. Alleen voor de iPhone. iPad app komt in de "komende maanden".
http://www.theverge.com/2(...)d-touch-photos-video
Begin volgend jaar? Maart ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer is eigenlijk die ipad keynote?
Als je op de update klikt, komt er ook iets van meer informatie, daar staat alles in.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft iemand een complete lijst met die 200 nieuwe dingen?
Ligt aan je dagelijkse bezigheden. Als dat wat surfen is etc, dan nog erg lang. Dan is een nieuw iOS niet heel spannendquote:Op donderdag 20 september 2012 13:46 schreef Iwanius het volgende:
Iemand die een inschatting kan maken hoelang je nog iPad 1 kan gebruiken als tablet voor je dagelijkse bezigheden want met de laatste update van iOS 6 lijkt 5 wel de allerlaatste versie voor de
iPad 1.
iPad 1 ook? (nog niet gekeken).quote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
En de iPad zit op iOS6. Enige wat me gelijk opviel is de vernieuwde App Store, voor de rest voelt het erg hetzelfde aan.
huh? Nee er zou toch een maand ofzo na de introductie van de iphone 5 een evenement komen waarin de ipad mini werd aangekondigd, volgens de geruchtenmachine.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Begin volgend jaar? Maart ofzo.
klopt inderdaad maar daar hoor je de laatste tijd weinig overquote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
huh? Nee er zou toch een maand ofzo na de introductie van de iphone 5 een evenement komen waarin de ipad mini werd aangekondigd, volgens de geruchtenmachine.
Doenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn ipad 1 te jailbreaken want dit ding is ongelofelijk sloom geworden en apps crashen regelmatig. Onder de noemer: "baat het niet, dan schaadt het neit"
De App Store zit geïntegreerd in iOS zelf en is geen webpagina, dus oude iOS-en hebben nog gewoon de oude Store.quote:
Thnx was ik ook aan het zoeken op iPad. RTL 365 is een leuke Appl voor iPad.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee. Alleen voor de iPhone. iPad app komt in de "komende maanden".
http://www.theverge.com/2(...)d-touch-photos-video
het is al begonnen, new york times requires iOS6quote:Op donderdag 20 september 2012 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar is niet echt een zinnige houdbaarheid op te plakken. De iPad 1 ondersteuning zal langzaam, maar gestaag afbrokkelen. Uiteindelijk komen er steeds meer apps die minimaal een bepaalde hogere iOS nodig hebben.
Jep.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:56 schreef Lienekien het volgende:
Heb je onder IOS 6 een goed alternatief voor Google Maps? Kun je nog steeds zien waar je bent en een route opzoeken voor voetgangers?
Aanzetten in je settings(Algemeen -> Siri) en dan even de home knop ingedrukt houden, dan komt het microfoontje in beeld.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Heeft we iemand al ontdekt hoe Siri werkt op The nieuw iPad? Ik kan het niet vinden namelijk.
Ach ja, ik dacht dat ie daar al aan stond. Bedankt.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aanzetten in je settings en dan even de home knop ingedrukt houden, dan komt het microfoontje in beeld.
Ik heb dat altijd al vreemd gevonden: dat je bij een update van een applicatie die je toch allang hebt, betaald of gratis, bij elke update weer je wachtwoord op moet geven.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik had net een update, maar ik hoefde mijn wachtwood niet in de voeren. Latste keer was gisteravond, dus eigenlijk moet hij dit vragen.
Meer mensen "last" van bij iOS6?
Hebben ze er gewoon uitgesloopt denk ik. Voor gratis apps hoef je je wachtwoord ook niet meer in te voeren.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik had net een update, maar ik hoefde mijn wachtwood niet in de voeren. Latste keer was gisteravond, dus eigenlijk moet hij dit vragen.
Meer mensen "last" van bij iOS6?
Ik heb net Siri opdracht gegeven om het uit te maken met vriendin en dat werkte! Mailtje maar niet verzondenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht dat ie daar al aan stond. Bedankt.
OPlayer HD kan dat bijvoorbeeld, is ook een gratis Lite versie vanquote:Op donderdag 20 september 2012 19:49 schreef Bart het volgende:
Nou ik heb hier ook een iPad hoor, van mijn vrouw dr werk. Ben nu beetje aan het zoeken naar een app waarmee ik films/series kan streamen vanaf mijn windows-server. Gewoon mkv 720p, met subs. Wat kan ik het beste gebruiken? Liefst gratis uiteraard
.
Dat kwam ik achter dat je je WW niet hoef in te vullenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Hebben ze er gewoon uitgesloopt denk ik. Voor gratis apps hoef je je wachtwoord ook niet meer in te voeren.
iOS 6 beta no longer requires Apple ID password for free apps
Met reclame dan zekerquote:Op donderdag 20 september 2012 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
OPlayer HD kan dat bijvoorbeeld, is ook een gratis Lite versie van
OPlayer HD is die 2,39 meer dan waard. Het is, samen met GoodReader, een van de weinige apps die ik elke dag gebruik en die ik niet zou willen missen.quote:
Ik ga het morgen eens uitproberen, tnxquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
OPlayer HD is die 2,39 meer dan waard. Het is, samen met GoodReader, een van de weinige apps die ik elke dag gebruik en die ik niet zou willen missen.
Je zou de Lite versie gewoon kunnen proberen om te checken of het is wat je zoekt. Maar de volledige versie is zijn geld ook wel waard.
Ga ik ook checken!quote:
Instellingen > Algemeen > Tijd en Datum > Automatisch aanpassenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
OK.
De IOS update kondigde zichzelf aan op de ipad.
Het was in 12 minuten gepiept.
Alleen zit ik nu met een analoge klok die niet loopt![]()
Blijft dat zo?
Vraag: Hoe krijg ik die aan de praat?
De datum verspringt tenslotte ook!
Waar zie jij die analoge klok op iPadquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
OK.
Blijft dat zo?
Na de update toegevoegd op de eerste "pagina"quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar zie jij die analoge klok op iPadIk heb precies vandaag twee weken de iPad ! Bij mij ging de update voor iOS6 ook snel en voor mijn iPhone4S ook snel.
Dat ie op kwart over 10 staat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
OK.
Blijft dat zo?
Precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ie op kwart over 10 staat bedoel je?
Oh ja misschien wel, maar de tijd staat ook gewoon bovenin.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Precies.![]()
Wil je hem ook niet lopend hebben...?
Ja, digitaal , in het midden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ja misschien wel, maar de tijd staat ook gewoon bovenin.
Dat heb ik op mijn iPad en iPhone niet een analoge klok rechtsbovenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:06 schreef AnneX het volgende:
Ja, digitaal , in het midden.
En nu zie ik de analoge klok ook rechtsboven stilstaan , naast een doorgehaald onbekend symbool en % batterij.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, digitaal , in het midden.
En nu zie ik de analoge klok ook rechtsboven stilstaan , naast een doorgehaald onbekend symbool en % batterij.
Ik ook niet tot ik een keyboard heb.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Bluetooth ken ik wel gebruik hem nooit
Cellular hier.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie van jullie heeft iPad met alleen wifi? Ik wel
64 GB.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat is dat !!! Met 4gb bedoel je
Jaja, zo herken ik het wél...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Dat is Bluetooth.
Lol je snapt het niet. Dat is geen logo met een kruis erdoorheen. Dat ís het logo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jaja, zo herken ik het wél...![]()
De klok staat daar linksboven op 10 uur.
En ja, hier 32 gb + wifi.
Ik. Vind ik datquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Yoho - ik snap het wélquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Lol je snapt het niet. Dat is geen logo met een kruis erdoorheen. Dat ís het logo.
[ afbeelding ]
En nee, het icoon van de Klok-app kan niet bewegen. En hij hoeft ook niet per se rechtsboven te staan.
De mijne is 32 GB.. Ik bedoel dat ik alleen op wifi zit en niet bijv als ik met mijn iPad ergens naar toe gaat dan heb ik geen internet.quote:[b]Op vrijdag 21 september 2012 18:37 schreef AppleOcean het volgende:[/
64 GB.
4G bestaat nog niet voor consumenten in europa, dus heet het cellular. Maar ik heb nog de 4 G versie, want ik heb hem die nacht dat hij uitkwam direct gekocht.
Ik bloos gauwquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik. Vind ik dat? Nee.
Als ik 3G nodig heb tether ik wel. Oneindig MB's kunnen gebruiken![]()
.
Oh, ik neem hem mee om op terras of in grand café te gebruiken op open wifi.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De mijne is 32 GB.. Ik bedoel dat ik alleen op wifi zit en niet bijv als ik met mijn iPad ergens naar toe gaat dan heb ik geen internet.
Heb je gelijk in! Zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef AnneX het volgende:
Oh, ik neem hem mee om op terras of in grand café te gebruiken op open wifi.
Alleen check ik daar niet mijn bank app.![]()
Lach maar...
Beter iets te voorzichtig dan te onvoorzichtig is altijd een goede instelling. Al is het in dit geval niet nodig (als de bank de beveiliging van de app op orde heeft). Mensen beseffen het vaak niet, maar ook tussen je thuis-internet-aansluiting en de bank gaat je verkeer over het open internet, waar in theorie iemand zou kunnen meeluisteren. Gelukkig maken banken dan ook gebruik van een versleutelde verbinding tussen jou en hen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik neem hem mee om op terras of in grand café te gebruiken op open wifi.
Alleen check ik daar niet mijn bank app.![]()
Lach maar...
Doen ze niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:39 schreef Fendy het volgende:
Pff, even niet goed opgelet, geen youtube app meer op mijn ipad. Hopelijk komen ze snel met een vervanger.
Apple niet nee, duh. Youtube bedoelt ie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Doen ze niet.
Denk je dat ze geen reden hadden om hem weg te halen?
Ik bedoel natuurlijk Google, de eigenaar van Youtube...zoals die ook apps leveren voor alle andere platformen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Doen ze niet.
Denk je dat ze geen reden hadden om hem weg te halen?
ja, verschrikkelijk gaar op de ipad. moet je hem op dubbel formaat zetten en dan heb je ouderwets xga beeld ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is al een Youtube app van Google zelf, maar die is op iPhone formaat. Draait uiteraard ook op iPad.
Het wachten op een fullscreen app duurt nog even.
Ga ik eens proberen.. Ziet er goed uit zo aan de link te zien ! Is ook geschikt voor retina iPad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Voor iedereen die een iPad app zoekt voor YouTube: Jasmine ziet er goed uit.
ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:
+1 alleen dan via de S2quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.
Personal hotspot heb ik nietquote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef remlof het volgende:
Ik ook, als er geen wifi is ga ik gewoon online via de personal hotspot van m'n iPhone, werkt perfect.
Volgens mij hebben sommige providers dat op hun branded toestellen verwijderd...quote:
Provider?quote:
Bij Vodafone mag ik het (ook) legaalquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
T-mobile heeft juist onlangs pas gratis geactiveerd
Ik gebruik het met plezierquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
kan.dat ook met de S1??quote:
Ik ook, maar niet zo vaak alleen in de auto Overige plekken heb je altijd verbinding. (Trein, School, Thuis, Werk)quote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik gebruik het met plezier
Zou wel moeten volgens mij, kijk effe bij instellingen->Wifi->tethering->mobile AP ofzoiets...quote:
ik heb Kpn provider.quote:Op zondag 23 september 2012 21:11 schreef Fendy het volgende:
Volgens mij hebben sommige providers dat op hun branded toestellen verwijderd...
Nope, alles werkt vlekkeloos bij mij.quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Suusje79 het volgende:
Zijn er meer mensen die geen email meer ontvangen en kunnen versturen sinds de update naar ios6?
Geen last van.quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Suusje79 het volgende:
Zijn er meer mensen die geen email meer ontvangen en kunnen versturen sinds de update naar ios6?
gelukt! Thnx!quote:Op zondag 23 september 2012 21:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zou wel moeten volgens mij, kijk effe bij instellingen->Wifi->tethering->mobile AP ofzoiets...
Nope, schijnt alleen voor iPhone te zijn. Vind ik jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Blester het volgende:
Is die passbook app ook voor de iPad 2 aanwezig? Heb zojuist iOS 6 erop gezet maar zie hem nergens.
http://www.apple.com/nl/ios/whats-new/#safariquote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, schijnt alleen voor iPhone te zijn. Vind ik jammer.
niet bij mijquote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dos37 het volgende:
Flyover is 3D. Zoek een grote Amerikaanse stad en je hebt ook 3D gebouwen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Blester het volgende:
Kan deze dingen niet vinden:
Full screen bij een website
offline reading bij een website
flyerover mode bij kaarten (wel 3D gevonden)
quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Blester het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/ios/whats-new/#safari
En de full screen / offline reading?
Het staat er toch best duidelijk..?quote:....turn your iPhone or iPod touch to landscape and ...
Update hèquote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Zoeken naar updates mislukt.. Fout tijdens het zoeken naar een software update. ..Staat bij mij software zowel op IPad en iPhone
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Zoeken naar updates mislukt.. Fout tijdens het zoeken naar een software update. ..Staat bij mij software zowel op IPad en iPhone
hij mij werkt ie gewoon..quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik zag dat de ziggo live tv app niet meer werkt. Nu heb ik een beetje rondgesurft op het ziggo forum en daar stond deze link bij
http://www.ijailbreak.com/cydia/tsprotector-p-cydia-tweak-ios/
Dit werkt voor mij ook niet...iemand een andere oplossing?
Viel mij gelijk al op, het loopt een beetje kut inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef TC03 het volgende:
Zo belachelijk hoe laggy de App Store is met iOS 6.
Ik heb ook moeite met het Install knopje. Duurt toch een paar keer voordat het me lukt om een app te installeren.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef TC03 het volgende:
Zo belachelijk hoe laggy de App Store is met iOS 6.
Dat was de vraag niet.quote:
Die heb ik ook al een tijdje maar ik heb 'm eik nog niet echt uitgebreid getest. Het is natuurlijk geen Traktor, maar idd wel geinig. Weet jij trouwens of er een manier is om muziek te draaien vanaf een netwerk share?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Djay is echt geinig om mee te klooien
Erg veelzijdig, kun je nog best serieus leuk mee draaien op een feestje (met externe speakers uiteraard). Ondersteund ook scratchen, echt grappig![]()
Nu afgeprijsd naar 3,99 , normaal 15,99
[ afbeelding ]
Die is er gewoon hoor: http://itunes.apple.com/nl/app/uitzending-gemist/id323998316?mt=8quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zou graag uitzendinggemist als Appl willen voor mijn iPad net zoals RTLXL heb ik als Appl geïnstalleerd heerlijk!
Zit er niet in zo te zien, de app ziet alleen maar de itunes bibliotheek. Zou zeker een leuke optie zijn, hopelijk zien we het ooit in een update.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje maar ik heb 'm eik nog niet echt uitgebreid getest. Het is natuurlijk geen Traktor, maar idd wel geinig. Weet jij trouwens of er een manier is om muziek te draaien vanaf een netwerk share?
Wat is in godsnaam een "Appl"?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zou graag uitzendinggemist als Appl willen voor mijn iPad net zoals RTLXL heb ik als Appl geïnstalleerd heerlijk!
Thanx voor de tip, even kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Erg veelzijdig, kun je nog best serieus leuk mee draaien op een feestje (met externe speakers uiteraard). Ondersteund ook scratchen, echt grappig![]()
[ afbeelding ]
Harde tracksquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Applicatiequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is in godsnaam een "Appl"?
Dankjequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Djay herkent alle muziek die in de normale bibliotheek staat, oftewel de tracks die je ook ziet in de standaard Music app. Wat de bron van de muziek is (iTunes Store of van een geïmporteerde CD) maakt niet uit.
Met die splitter kun je het geluid splitsen in 2 kanalen: eentje voor het publiek op de speakers en een tweede kanaal voor jezelf via koptelefoon. Daarmee kun je de tweede draaitafel alvast klaarzetten en voorbereiden op de transition
Dank Remlof.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:55 schreef remlof het volgende:
Die is er gewoon hoor: http://itunes.apple.com/nl/app/uitzending-gemist/id323998316?mt=8
Thuisdelingquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:54 schreef AppleOcean het volgende:
Heb hem al gekocht![]()
Blijkt er geen muziek op mijn ipadje te staan -.-
Kan ik morgen lekker gaan importeren...
eh jawel?quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:31 schreef AjaciedNick het volgende:
Kan je ook een app icoon van bijv. 3de scherm naar 2de doen? Dat lukt me niet met slepen
Google zegt dat die binnen een paar maanden komt, maar tot die tijd kan je Jasmine eens proberen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:23 schreef Stansfield het volgende:
Er is nu van youtube een app voor de iphone iov de standaard youtube app die in ios 5 er nog op zat. Maar is die er ook voor de ipad eigenlijk?
Jasmine downloaden!quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:30 schreef Zwansen het volgende:
Blijft irritant dat ik niet ff een nummer kan luisteren op Youtube om vervolgens verder te fokken...
Com stond uit.quote:
J ma heeft toch geen samsung tablet gekocht hequote:Op zaterdag 29 september 2012 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister met m'n ma naar de winkel voor een tablet. Ik raadde uiteraard gewoon een iPad aan, maar ze ging toch even de Samsung tablets bekijken. Komt er zo'n verkopertje aan. Helemaal verhaal over die Samsung tablets, met dat pennetjes leuke opmaakjes maken in een documentje, met grafiekjes slepen.
Dus ik zeg: Ma, koop nou maar gewoon een iPad, vraagt ze aan die verkoper of hij die ook op voorraad heeft, zegt 'ie heel nors: "NEE!".
Keek ik later nog eens naar hem, bleek dat het een verkoper van Samsung was.![]()
Helaasch verkoper.
Kan prima. Roep de multitask-balk op en sleep die naar rechts. Je ziet dan afspeelknoppen. Die bedienen de laatste app die afspeelbaar geluid heeft gebruikt. Druk dus gewoon en play en de youtube tab speelt verder terwijl je verder kunt internetten op andere tabsquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:30 schreef Zwansen het volgende:
Blijft irritant dat ik niet ff een nummer kan luisteren op Youtube om vervolgens verder te fokken...
Hoe roep je de multi taks balk op? Ik heb de iPad pas 2 dagen en soms krijg ik die balk wel en soms nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kan prima. Roep de multitask-balk op en sleep die naar rechts. Je ziet dan afspeelknoppen. Die bedienen de laatste app die afspeelbaar geluid heeft gebruikt. Druk dus gewoon en play en de youtube tab speelt verder terwijl je verder kunt internetten op andere tabs
Vier vingers omhoog swipen of dubbelklikken op de Home-knop.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:13 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
Hoe roep je de multi taks balk op? Ik heb de iPad pas 2 dagen en soms krijg ik die balk wel en soms niet
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:50 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
J ma heeft toch geen samsung tablet gekocht he
Je hebt dus geen iPad gekocht? Weleens gehoord van " er zijn meer winkels in Nederland die een iPad van Apple verkopen? "quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister met m'n ma naar de winkel voor een tablet. Ik raadde uiteraard gewoon een iPad aan, maar ze ging toch even de Samsung tablets bekijken. Komt er zo'n verkopertje aan. Helemaal verhaal over die Samsung tablets, met dat pennetjes leuke opmaakjes maken in een documentje, met grafiekjes slepen.
Dus ik zeg: Ma, koop nou maar gewoon een iPad, vraagt ze aan die verkoper of hij die ook op voorraad heeft, zegt 'ie heel nors: "NEE!".
Keek ik later nog eens naar hem, bleek dat het een verkoper van Samsung was.![]()
Helaasch verkoper.
Mazzel. Op site staat idd uitgesloten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Dezz het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt de iPad (wifi) met 32gb gekocht voor maar 486 euro! Heerlijk die BTW korting! Ik had niet verwacht dat het ook voor Apple producten zou gelden
Itunes inderdaad, daar je iPad aan koppelen en dan kun je de muziek naar iTunes slepen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef AjaciedNick het volgende:
Hoe kan ik via de computer mijn liedjes op de iPad zetten? Die stekker zit al in de computer moe ik dan iTunes op de computer hebben? En dan?
Lees nog eens goed waar je op reageert.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor ik moet ook weleens WW invullen om een applicatie te installeren.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Of ctrl/ command + O.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Itunes inderdaad, daar je iPad aan koppelen en dan kun je de muziek naar iTunes slepen.
Klopt, dat moet iedereen en nu nog een keer mijn reactie nalezen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bemoei jij je nergens meequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lees nog eens goed waar je op reageert.
je vraagt hulp en als wij helpen in het niet goed?quote:
Ik zei niks verkeerd .... Ik zei alleen dat je bij installeren en updates een WW in moet vullenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef AppleOcean het volgende:
je vraagt hulp en als wij helpen in het niet goed?
doeii dan
klopt, maar je reactie had geen enkel verband met je gequote reactie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zei niks verkeerd .... Ik zei alleen dat je bij installeren en updates een WW in moet vullen![]()
Proberen via iTunes.quote:Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Handig, ik kan geen apps meer kopen
Moet drie vragen invullen ter extra beveiliging, maar dat onderdeel in de appstore werkt niet.
Dat had ik gisteren ook. Na 3x proberen werkte het ineens wel.quote:Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Handig, ik kan geen apps meer kopen
Moet drie vragen invullen ter extra beveiliging, maar dat onderdeel in de appstore werkt niet.
Ik heb wel een iPad gekocht, bij diezelfde winkel. Alleen de Samsung man wou geen iPad aan ons verkopen, dus hij zei dat die niet op voorraad waren. Toen ik het aan een verkoper van de Dixons vroeg was 't zo geregeld.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je hebt dus geen iPad gekocht? Weleens gehoord van " er zijn meer winkels in Nederland die een iPad van Apple verkopen? "
Whahaha.quote:Op zondag 30 september 2012 14:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb wel een iPad gekocht, bij diezelfde winkel. Alleen de Samsung man wou geen iPad aan ons verkopen, dus hij zei dat die niet op voorraad waren. Toen ik het aan een verkoper van de Dixons vroeg was 't zo geregeld.
Ah, thnx!quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kan prima. Roep de multitask-balk op en sleep die naar rechts. Je ziet dan afspeelknoppen. Die bedienen de laatste app die afspeelbaar geluid heeft gebruikt. Druk dus gewoon en play en de youtube tab speelt verder terwijl je verder kunt internetten op andere tabs
Overigens wreef die Dixons verkoper het er nog even in, door met een grote lach op z'n hoofd die doos van de iPad voor die verkoper z'n hoofd te schudden.quote:
Dat zal hem lerenquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overigens wreef die Dixons verkoper het er nog even in, door met een grote lach op z'n hoofd die doos van de iPad voor die verkoper z'n hoofd te schudden.
Whahaquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overigens wreef die Dixons verkoper het er nog even in, door met een grote lach op z'n hoofd die doos van de iPad voor die verkoper z'n hoofd te schudden.
Helaas dat verhelpt het probleem nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:36 schreef Goddelijker het volgende:
Even je internet uit en aanzetten in de instellingen?
Geen van beide. Hoewel, heel soms Safari.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Gebruiken jullie gewoon Safari als browser of Chrome?
Safariquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Safari. Chrome is traag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Safari, werkt geweldig op de iPad al zal ik er niet aan denken om het te gebruiken op mijn Windows PCquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
De Windows-versie van Safari is dan ook exit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Safari, werkt geweldig op de iPad al zal ik er niet aan denken om het te gebruiken op mijn Windows PC
Je kunt hem nog downloaden. Maar je moet goed zoeken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De Windows-versie van Safari is dan ook exit.
Vandaag werkte het meteenquote:Op zondag 30 september 2012 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook. Na 3x proberen werkte het ineens wel.
IMDb app een optie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik gooi mijn vraag hier ook maar even neer:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik zowel mijn eigen filmcollectie kan beheren (en cijfers kan geven) als films die ik nog wil zien in kan zetten (omdat ik ze anders vergeet en tig lijstjes heb staan, overal). Een soort Goodreads dus, maar dan voor films. Heeft iemand suggesties?
Evernote is een app die handig is voor notities.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
Zelf heb ik de app Notities om dingen "te noteren" - dûh
Nu kreeg ik de vraag van een nog ergere noob, of er een app is om
bijv. brieven te schrijven, liefst nog gratis ook![]()
Gebruiken jullie dat ? Om bijv. college dictaten te noteren?
Zo ja, linkje naar de app indien mogelijk.
Die had ik al, maar had die watchlist-optie nog niet gezien. Thanksquote:
Notes Plus. of Evernote. Laatstgenoemde gebruik ik voor opslag van gescande documenten, interessante sites, screenshots, snippets van sites etc. Ideaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
Ik gebruik Enso writer, werkt als een tierelier. Je kunt de bestanden ook heel eenvoudig naar jezelf mailenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
Ha, dank je !quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik gebruik Enso writer, werkt als een tierelier. Je kunt de bestanden ook heel eenvoudig naar jezelf mailen.
http://itunes.apple.com/u(...)ext/id431734962?mt=8
Evernote vind ik toch geschikter voor kleinere notities, niet voor complete romans.
http://www.ipadclub.nl/44(...)-op-in-logbestanden/quote:iPad met A6-processor duikt op in logbestanden
Een ontwikkelaar heeft sporen ontdekt van een nieuwe iPad met codenaam iPad3,6. De nieuwe iPad maakt gebruik van de nieuwe ARMv7s-architectuur, bedoeld voor Apple’s A6-processor. Dit is dezelfde processor die ook in de iPhone 5 is gebruikt. De nieuwe iPad draait op de A6-processor of een variant daarop. Een iPad met codenaam iPad3,6 wijst op een tablet die is afgeleid van de huidige generatie iPad.
De huidige modellen hebben de namen iPad3,1, iPad3,2 en iPad3,3 gekregen. De nieuw ontdekte iPad3,6 zou een iets aangepaste versie van de huidige modellen kunnen zijn, maar dan met Lightning-connector en een aantal interne veranderingen. Het zou ook kunnen gaan om de volgende generatie iPad, die volgens Apple’s gebruikelijke planning pas in maart 2013 wordt aangekondigd. Daarvan zou je echter verwachten dat het apparaat de naam iPad,x heet, ook omdat er een nieuwe processor is toegepast.
Een iPad mini lijkt de iPad3,6 niet te zijn, omdat die volgens geruchten eerder is afgeleid van de iPad 2 en draait op een A5-chip. Die zou de naam iPad2,6 dragen en is volgens de bron van MacRumors ook al aangetroffen in logbestanden.
Is dat niet gewoon de iPad 7"?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Tussentijdse update op komst?
[..]
http://www.ipadclub.nl/44(...)-op-in-logbestanden/
gaafquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Carmageddon is aanstaande woensdag gratis voor iOS.
Die gaat naar alle waarschijnlijkheid de A5 gebruiken want kost geen cent meer.quote:
Geen idee wat voor spel het is, dus gewoon maar gedownloadquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Carmageddon is aanstaande woensdag gratis voor iOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |