Mazzel. Op site staat idd uitgesloten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Dezz het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt de iPad (wifi) met 32gb gekocht voor maar 486 euro! Heerlijk die BTW korting! Ik had niet verwacht dat het ook voor Apple producten zou gelden
Itunes inderdaad, daar je iPad aan koppelen en dan kun je de muziek naar iTunes slepen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef AjaciedNick het volgende:
Hoe kan ik via de computer mijn liedjes op de iPad zetten? Die stekker zit al in de computer moe ik dan iTunes op de computer hebben? En dan?
Lees nog eens goed waar je op reageert.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor ik moet ook weleens WW invullen om een applicatie te installeren.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Of ctrl/ command + O.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Itunes inderdaad, daar je iPad aan koppelen en dan kun je de muziek naar iTunes slepen.
Klopt, dat moet iedereen en nu nog een keer mijn reactie nalezen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bemoei jij je nergens meequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lees nog eens goed waar je op reageert.
je vraagt hulp en als wij helpen in het niet goed?quote:
Ik zei niks verkeerd .... Ik zei alleen dat je bij installeren en updates een WW in moet vullenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef AppleOcean het volgende:
je vraagt hulp en als wij helpen in het niet goed?
doeii dan
klopt, maar je reactie had geen enkel verband met je gequote reactie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zei niks verkeerd .... Ik zei alleen dat je bij installeren en updates een WW in moet vullen![]()
Proberen via iTunes.quote:Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Handig, ik kan geen apps meer kopen
Moet drie vragen invullen ter extra beveiliging, maar dat onderdeel in de appstore werkt niet.
Dat had ik gisteren ook. Na 3x proberen werkte het ineens wel.quote:Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Handig, ik kan geen apps meer kopen
Moet drie vragen invullen ter extra beveiliging, maar dat onderdeel in de appstore werkt niet.
Ik heb wel een iPad gekocht, bij diezelfde winkel. Alleen de Samsung man wou geen iPad aan ons verkopen, dus hij zei dat die niet op voorraad waren. Toen ik het aan een verkoper van de Dixons vroeg was 't zo geregeld.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je hebt dus geen iPad gekocht? Weleens gehoord van " er zijn meer winkels in Nederland die een iPad van Apple verkopen? "
Whahaha.quote:Op zondag 30 september 2012 14:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb wel een iPad gekocht, bij diezelfde winkel. Alleen de Samsung man wou geen iPad aan ons verkopen, dus hij zei dat die niet op voorraad waren. Toen ik het aan een verkoper van de Dixons vroeg was 't zo geregeld.
Ah, thnx!quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kan prima. Roep de multitask-balk op en sleep die naar rechts. Je ziet dan afspeelknoppen. Die bedienen de laatste app die afspeelbaar geluid heeft gebruikt. Druk dus gewoon en play en de youtube tab speelt verder terwijl je verder kunt internetten op andere tabs
Overigens wreef die Dixons verkoper het er nog even in, door met een grote lach op z'n hoofd die doos van de iPad voor die verkoper z'n hoofd te schudden.quote:
Dat zal hem lerenquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overigens wreef die Dixons verkoper het er nog even in, door met een grote lach op z'n hoofd die doos van de iPad voor die verkoper z'n hoofd te schudden.
Whahaquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overigens wreef die Dixons verkoper het er nog even in, door met een grote lach op z'n hoofd die doos van de iPad voor die verkoper z'n hoofd te schudden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |