Die heb ik ook al een tijdje maar ik heb 'm eik nog niet echt uitgebreid getest. Het is natuurlijk geen Traktor, maar idd wel geinig. Weet jij trouwens of er een manier is om muziek te draaien vanaf een netwerk share?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Djay is echt geinig om mee te klooien
Erg veelzijdig, kun je nog best serieus leuk mee draaien op een feestje (met externe speakers uiteraard). Ondersteund ook scratchen, echt grappig![]()
Nu afgeprijsd naar 3,99 , normaal 15,99
[ afbeelding ]
Die is er gewoon hoor: http://itunes.apple.com/nl/app/uitzending-gemist/id323998316?mt=8quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zou graag uitzendinggemist als Appl willen voor mijn iPad net zoals RTLXL heb ik als Appl geïnstalleerd heerlijk!
Zit er niet in zo te zien, de app ziet alleen maar de itunes bibliotheek. Zou zeker een leuke optie zijn, hopelijk zien we het ooit in een update.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:50 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje maar ik heb 'm eik nog niet echt uitgebreid getest. Het is natuurlijk geen Traktor, maar idd wel geinig. Weet jij trouwens of er een manier is om muziek te draaien vanaf een netwerk share?
Wat is in godsnaam een "Appl"?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zou graag uitzendinggemist als Appl willen voor mijn iPad net zoals RTLXL heb ik als Appl geïnstalleerd heerlijk!
Thanx voor de tip, even kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Erg veelzijdig, kun je nog best serieus leuk mee draaien op een feestje (met externe speakers uiteraard). Ondersteund ook scratchen, echt grappig![]()
[ afbeelding ]
Harde tracksquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Applicatiequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is in godsnaam een "Appl"?
Dankjequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Djay herkent alle muziek die in de normale bibliotheek staat, oftewel de tracks die je ook ziet in de standaard Music app. Wat de bron van de muziek is (iTunes Store of van een geïmporteerde CD) maakt niet uit.
Met die splitter kun je het geluid splitsen in 2 kanalen: eentje voor het publiek op de speakers en een tweede kanaal voor jezelf via koptelefoon. Daarmee kun je de tweede draaitafel alvast klaarzetten en voorbereiden op de transition
Dank Remlof.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:55 schreef remlof het volgende:
Die is er gewoon hoor: http://itunes.apple.com/nl/app/uitzending-gemist/id323998316?mt=8
Thuisdelingquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:54 schreef AppleOcean het volgende:
Heb hem al gekocht![]()
Blijkt er geen muziek op mijn ipadje te staan -.-
Kan ik morgen lekker gaan importeren...
eh jawel?quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:31 schreef AjaciedNick het volgende:
Kan je ook een app icoon van bijv. 3de scherm naar 2de doen? Dat lukt me niet met slepen
Google zegt dat die binnen een paar maanden komt, maar tot die tijd kan je Jasmine eens proberen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:23 schreef Stansfield het volgende:
Er is nu van youtube een app voor de iphone iov de standaard youtube app die in ios 5 er nog op zat. Maar is die er ook voor de ipad eigenlijk?
Jasmine downloaden!quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:30 schreef Zwansen het volgende:
Blijft irritant dat ik niet ff een nummer kan luisteren op Youtube om vervolgens verder te fokken...
Com stond uit.quote:
J ma heeft toch geen samsung tablet gekocht hequote:Op zaterdag 29 september 2012 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister met m'n ma naar de winkel voor een tablet. Ik raadde uiteraard gewoon een iPad aan, maar ze ging toch even de Samsung tablets bekijken. Komt er zo'n verkopertje aan. Helemaal verhaal over die Samsung tablets, met dat pennetjes leuke opmaakjes maken in een documentje, met grafiekjes slepen.
Dus ik zeg: Ma, koop nou maar gewoon een iPad, vraagt ze aan die verkoper of hij die ook op voorraad heeft, zegt 'ie heel nors: "NEE!".
Keek ik later nog eens naar hem, bleek dat het een verkoper van Samsung was.![]()
Helaasch verkoper.
Kan prima. Roep de multitask-balk op en sleep die naar rechts. Je ziet dan afspeelknoppen. Die bedienen de laatste app die afspeelbaar geluid heeft gebruikt. Druk dus gewoon en play en de youtube tab speelt verder terwijl je verder kunt internetten op andere tabsquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:30 schreef Zwansen het volgende:
Blijft irritant dat ik niet ff een nummer kan luisteren op Youtube om vervolgens verder te fokken...
Hoe roep je de multi taks balk op? Ik heb de iPad pas 2 dagen en soms krijg ik die balk wel en soms nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kan prima. Roep de multitask-balk op en sleep die naar rechts. Je ziet dan afspeelknoppen. Die bedienen de laatste app die afspeelbaar geluid heeft gebruikt. Druk dus gewoon en play en de youtube tab speelt verder terwijl je verder kunt internetten op andere tabs
Vier vingers omhoog swipen of dubbelklikken op de Home-knop.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:13 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
Hoe roep je de multi taks balk op? Ik heb de iPad pas 2 dagen en soms krijg ik die balk wel en soms niet
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:50 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
J ma heeft toch geen samsung tablet gekocht he
Je hebt dus geen iPad gekocht? Weleens gehoord van " er zijn meer winkels in Nederland die een iPad van Apple verkopen? "quote:Op zaterdag 29 september 2012 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister met m'n ma naar de winkel voor een tablet. Ik raadde uiteraard gewoon een iPad aan, maar ze ging toch even de Samsung tablets bekijken. Komt er zo'n verkopertje aan. Helemaal verhaal over die Samsung tablets, met dat pennetjes leuke opmaakjes maken in een documentje, met grafiekjes slepen.
Dus ik zeg: Ma, koop nou maar gewoon een iPad, vraagt ze aan die verkoper of hij die ook op voorraad heeft, zegt 'ie heel nors: "NEE!".
Keek ik later nog eens naar hem, bleek dat het een verkoper van Samsung was.![]()
Helaasch verkoper.
Mazzel. Op site staat idd uitgesloten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:51 schreef Dezz het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt de iPad (wifi) met 32gb gekocht voor maar 486 euro! Heerlijk die BTW korting! Ik had niet verwacht dat het ook voor Apple producten zou gelden
Itunes inderdaad, daar je iPad aan koppelen en dan kun je de muziek naar iTunes slepen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef AjaciedNick het volgende:
Hoe kan ik via de computer mijn liedjes op de iPad zetten? Die stekker zit al in de computer moe ik dan iTunes op de computer hebben? En dan?
Lees nog eens goed waar je op reageert.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor ik moet ook weleens WW invullen om een applicatie te installeren.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Of ctrl/ command + O.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Itunes inderdaad, daar je iPad aan koppelen en dan kun je de muziek naar iTunes slepen.
Klopt, dat moet iedereen en nu nog een keer mijn reactie nalezen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bemoei jij je nergens meequote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lees nog eens goed waar je op reageert.
je vraagt hulp en als wij helpen in het niet goed?quote:
Ik zei niks verkeerd .... Ik zei alleen dat je bij installeren en updates een WW in moet vullenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef AppleOcean het volgende:
je vraagt hulp en als wij helpen in het niet goed?
doeii dan
klopt, maar je reactie had geen enkel verband met je gequote reactie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zei niks verkeerd .... Ik zei alleen dat je bij installeren en updates een WW in moet vullen![]()
Proberen via iTunes.quote:Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Handig, ik kan geen apps meer kopen
Moet drie vragen invullen ter extra beveiliging, maar dat onderdeel in de appstore werkt niet.
Dat had ik gisteren ook. Na 3x proberen werkte het ineens wel.quote:Op zondag 30 september 2012 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Handig, ik kan geen apps meer kopen
Moet drie vragen invullen ter extra beveiliging, maar dat onderdeel in de appstore werkt niet.
Ik heb wel een iPad gekocht, bij diezelfde winkel. Alleen de Samsung man wou geen iPad aan ons verkopen, dus hij zei dat die niet op voorraad waren. Toen ik het aan een verkoper van de Dixons vroeg was 't zo geregeld.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je hebt dus geen iPad gekocht? Weleens gehoord van " er zijn meer winkels in Nederland die een iPad van Apple verkopen? "
Whahaha.quote:Op zondag 30 september 2012 14:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb wel een iPad gekocht, bij diezelfde winkel. Alleen de Samsung man wou geen iPad aan ons verkopen, dus hij zei dat die niet op voorraad waren. Toen ik het aan een verkoper van de Dixons vroeg was 't zo geregeld.
Ah, thnx!quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Kan prima. Roep de multitask-balk op en sleep die naar rechts. Je ziet dan afspeelknoppen. Die bedienen de laatste app die afspeelbaar geluid heeft gebruikt. Druk dus gewoon en play en de youtube tab speelt verder terwijl je verder kunt internetten op andere tabs
Overigens wreef die Dixons verkoper het er nog even in, door met een grote lach op z'n hoofd die doos van de iPad voor die verkoper z'n hoofd te schudden.quote:
Dat zal hem lerenquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overigens wreef die Dixons verkoper het er nog even in, door met een grote lach op z'n hoofd die doos van de iPad voor die verkoper z'n hoofd te schudden.
Whahaquote:Op zondag 30 september 2012 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Overigens wreef die Dixons verkoper het er nog even in, door met een grote lach op z'n hoofd die doos van de iPad voor die verkoper z'n hoofd te schudden.
Helaas dat verhelpt het probleem nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:36 schreef Goddelijker het volgende:
Even je internet uit en aanzetten in de instellingen?
Geen van beide. Hoewel, heel soms Safari.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Gebruiken jullie gewoon Safari als browser of Chrome?
Safariquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Safari. Chrome is traag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
Safari, werkt geweldig op de iPad al zal ik er niet aan denken om het te gebruiken op mijn Windows PCquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef Pino112 het volgende:
De Windows-versie van Safari is dan ook exit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Safari, werkt geweldig op de iPad al zal ik er niet aan denken om het te gebruiken op mijn Windows PC
Je kunt hem nog downloaden. Maar je moet goed zoeken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De Windows-versie van Safari is dan ook exit.
Vandaag werkte het meteenquote:Op zondag 30 september 2012 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook. Na 3x proberen werkte het ineens wel.
IMDb app een optie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik gooi mijn vraag hier ook maar even neer:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik zowel mijn eigen filmcollectie kan beheren (en cijfers kan geven) als films die ik nog wil zien in kan zetten (omdat ik ze anders vergeet en tig lijstjes heb staan, overal). Een soort Goodreads dus, maar dan voor films. Heeft iemand suggesties?
Evernote is een app die handig is voor notities.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
Zelf heb ik de app Notities om dingen "te noteren" - dûh
Nu kreeg ik de vraag van een nog ergere noob, of er een app is om
bijv. brieven te schrijven, liefst nog gratis ook![]()
Gebruiken jullie dat ? Om bijv. college dictaten te noteren?
Zo ja, linkje naar de app indien mogelijk.
Die had ik al, maar had die watchlist-optie nog niet gezien. Thanksquote:
Notes Plus. of Evernote. Laatstgenoemde gebruik ik voor opslag van gescande documenten, interessante sites, screenshots, snippets van sites etc. Ideaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
Ik gebruik Enso writer, werkt als een tierelier. Je kunt de bestanden ook heel eenvoudig naar jezelf mailenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:46 schreef AnneX het volgende:
Ha, dank je !quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik gebruik Enso writer, werkt als een tierelier. Je kunt de bestanden ook heel eenvoudig naar jezelf mailen.
http://itunes.apple.com/u(...)ext/id431734962?mt=8
Evernote vind ik toch geschikter voor kleinere notities, niet voor complete romans.
http://www.ipadclub.nl/44(...)-op-in-logbestanden/quote:iPad met A6-processor duikt op in logbestanden
Een ontwikkelaar heeft sporen ontdekt van een nieuwe iPad met codenaam iPad3,6. De nieuwe iPad maakt gebruik van de nieuwe ARMv7s-architectuur, bedoeld voor Apple’s A6-processor. Dit is dezelfde processor die ook in de iPhone 5 is gebruikt. De nieuwe iPad draait op de A6-processor of een variant daarop. Een iPad met codenaam iPad3,6 wijst op een tablet die is afgeleid van de huidige generatie iPad.
De huidige modellen hebben de namen iPad3,1, iPad3,2 en iPad3,3 gekregen. De nieuw ontdekte iPad3,6 zou een iets aangepaste versie van de huidige modellen kunnen zijn, maar dan met Lightning-connector en een aantal interne veranderingen. Het zou ook kunnen gaan om de volgende generatie iPad, die volgens Apple’s gebruikelijke planning pas in maart 2013 wordt aangekondigd. Daarvan zou je echter verwachten dat het apparaat de naam iPad,x heet, ook omdat er een nieuwe processor is toegepast.
Een iPad mini lijkt de iPad3,6 niet te zijn, omdat die volgens geruchten eerder is afgeleid van de iPad 2 en draait op een A5-chip. Die zou de naam iPad2,6 dragen en is volgens de bron van MacRumors ook al aangetroffen in logbestanden.
Is dat niet gewoon de iPad 7"?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Tussentijdse update op komst?
[..]
http://www.ipadclub.nl/44(...)-op-in-logbestanden/
gaafquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Carmageddon is aanstaande woensdag gratis voor iOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |